Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 22 april 2004, 00:36   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

De rechter heeft vandaag een verstandig en omstandig antwoord geformuleerd op wel 100 pagina's. De gemiddelde gebruiker op dit forum die nauwelijks verder geraakt dan drie woorden, waarvan één vloek en één scheldwoord, heeft aan dit vonnis stof voor honderd jaar vooraleer ie het allemaal gelezen heeft. Maar hopelijk doet dit zijn/haar IQ enkele millimeters toenemen, want aan intellect is dit forum wel zeer dringend aan toe

De rechter heeft zijn vonnis goed doordacht en alles wat het VB de voorbije jaren op papier heeft gezet en uitgebraakt, vergeleken met wat wettelijk toelaatbaar is.

Zo gauw wanneer ik het vonnis in handen krijgen zal ik het dan ook graag op mijn website voor iedereen ter beschikking houden. (het 70-puntenplan is daar ook ondermeer in te kijken)

De rechter heeft bovendien afdoende aangetoond èn bewezen dat het Blok op een systematisch georganizeerde wijze een bepaalde minderheid tot zondebok stigmatizeert. Dat is duidelijk wat anders dan zoals het Blok wilt voorstellen dat de vrije meningsuiting zou beperkt worden. Hier wordt duidelijk de wet overtreden.

Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld. Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.

En zoals jullie weten: het gebruik van racist en anti-democraat voor medewerkers en/of sympathisanten/kiezers van het Vlaams Blok, is vanaf heden bij wet geregeld en staat vanaf heden synoniem voor crimineel. Ook het zeggen van bv. Crimineel Blok is vanaf heden toegelaten. Mogelijke varianten mogen mij altijd aangereikt worden.

De moderators van de forums doen er eveneens goed aan te beseffen dat gebruikers op dit forum die de verachtelijke standpunten van deze Haatpartij van Vlaanderen blijven herhalen, de slechtst mogelijke reclame is voor de vrije meningsuiting op het internet.

Gelieve hen daarom te behandelen als zouden ze behept zijn met Sint Vitus dans, vreselijke ziekten zoals de builenpest, gangreen, pokken, syfiluspatienten en de vliegende vlekkentyphus.

Tot slot wil ik jullie de uitspraak die op VRT te horen was van een Blok-sympathisant in Café Ten Boelaer in Antwerpen niet onthouden, want die zègt wat FDW niet voor de camera wilt zeggen: "Ze moeten allemaal terug naar Marokko, zowel de goei als de slechte" D�*t is in essentie samengevat de boodschap van het Vlaams Blok en niet "Aanpassen of Oprotten" maar "Oprotten of Oprotten" zoals die Blokker in Ten Boelaer sprak.

Bedankt en nog een goede avond.

thePiano (een beetje tipsy van de champagne maar happy)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 april 2004, 00:47   #2
Karl
Lokaal Raadslid
 
Karl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 369
Standaard

Citaat:
Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld.
Dat deed ik vroeger ook al hoor en er zijn nog véél meer koosnaampjes
Karl is offline  
Oud 22 april 2004, 01:07   #3
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Citaat:
Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld.
Dat deed ik vroeger ook al hoor en er zijn nog véél meer koosnaampjes

Dat zal de meeste mensen een zorg wezen. Racist zijn is tegenwoordig al een eretitel, zowel bij links als bij rechts(bij links mss eerder antisemiet).
Sinistra is offline  
Oud 22 april 2004, 01:56   #4
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De rechter heeft vandaag een verstandig en omstandig antwoord geformuleerd op wel 100 pagina's. De gemiddelde gebruiker op dit forum die nauwelijks verder geraakt dan drie woorden, waarvan één vloek en één scheldwoord, heeft aan dit vonnis stof voor honderd jaar vooraleer ie het allemaal gelezen heeft. Maar hopelijk doet dit zijn/haar IQ enkele millimeters toenemen, want aan intellect is dit forum wel zeer dringend aan toe

De rechter heeft zijn vonnis goed doordacht en alles wat het VB de voorbije jaren op papier heeft gezet en uitgebraakt, vergeleken met wat wettelijk toelaatbaar is.

Zo gauw wanneer ik het vonnis in handen krijgen zal ik het dan ook graag op mijn website voor iedereen ter beschikking houden. (het 70-puntenplan is daar ook ondermeer in te kijken)

De rechter heeft bovendien afdoende aangetoond èn bewezen dat het Blok op een systematisch georganizeerde wijze een bepaalde minderheid tot zondebok stigmatizeert. Dat is duidelijk wat anders dan zoals het Blok wilt voorstellen dat de vrije meningsuiting zou beperkt worden. Hier wordt duidelijk de wet overtreden.

Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld. Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.

En zoals jullie weten: het gebruik van racist en anti-democraat voor medewerkers en/of sympathisanten/kiezers van het Vlaams Blok, is vanaf heden bij wet geregeld en staat vanaf heden synoniem voor crimineel. Ook het zeggen van bv. Crimineel Blok is vanaf heden toegelaten. Mogelijke varianten mogen mij altijd aangereikt worden.

De moderators van de forums doen er eveneens goed aan te beseffen dat gebruikers op dit forum die de verachtelijke standpunten van deze Haatpartij van Vlaanderen blijven herhalen, de slechtst mogelijke reclame is voor de vrije meningsuiting op het internet.

Gelieve hen daarom te behandelen als zouden ze behept zijn met Sint Vitus dans, vreselijke ziekten zoals de builenpest, gangreen, pokken, syfiluspatienten en de vliegende vlekkentyphus.

Tot slot wil ik jullie de uitspraak die op VRT te horen was van een Blok-sympathisant in Café Ten Boelaer in Antwerpen niet onthouden, want die zègt wat FDW niet voor de camera wilt zeggen: "Ze moeten allemaal terug naar Marokko, zowel de goei als de slechte" D�*t is in essentie samengevat de boodschap van het Vlaams Blok en niet "Aanpassen of Oprotten" maar "Oprotten of Oprotten" zoals die Blokker in Ten Boelaer sprak.

Bedankt en nog een goede avond.

thePiano (een beetje tipsy van de champagne maar happy)
Nou nou nou zeg, als ik uw tekst zo lees (en ik ben broodnuchter), dan denk ik onmiddellijk iets in de trant van "de pot verwijt de ketel...". Erger nog: mij valt vooral uw leedvermaak, uw fanatisme, uw onverdraagzaamheid, uw haatgevoelens, uw losgeslagen frustraties, uw agressieve, stigmatiserende en betuttelende houding zeer sterk op... moest ik niet weten waarover het ging zou ik u absoluut catalogeren als een gevaarlijk extremist. Men zegt wel eens dat alcohol de ware geest van de mens doet bovenkomen...........

Maakt mijn reactie op uw tekst mij nu "een racist"? Volgens uw logica zou ik nu het zwijgen moeten opgelegd worden....
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 22 april 2004, 03:50   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De rechter heeft vandaag een verstandig en omstandig antwoord geformuleerd op wel 100 pagina's. De gemiddelde gebruiker op dit forum die nauwelijks verder geraakt dan drie woorden, waarvan één vloek en één scheldwoord, heeft aan dit vonnis stof voor honderd jaar vooraleer ie het allemaal gelezen heeft. Maar hopelijk doet dit zijn/haar IQ enkele millimeters toenemen, want aan intellect is dit forum wel zeer dringend aan toe

De rechter heeft zijn vonnis goed doordacht en alles wat het VB de voorbije jaren op papier heeft gezet en uitgebraakt, vergeleken met wat wettelijk toelaatbaar is.

Zo gauw wanneer ik het vonnis in handen krijgen zal ik het dan ook graag op mijn website voor iedereen ter beschikking houden. (het 70-puntenplan is daar ook ondermeer in te kijken)

De rechter heeft bovendien afdoende aangetoond èn bewezen dat het Blok op een systematisch georganizeerde wijze een bepaalde minderheid tot zondebok stigmatizeert. Dat is duidelijk wat anders dan zoals het Blok wilt voorstellen dat de vrije meningsuiting zou beperkt worden. Hier wordt duidelijk de wet overtreden.

Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld. Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.

En zoals jullie weten: het gebruik van racist en anti-democraat voor medewerkers en/of sympathisanten/kiezers van het Vlaams Blok, is vanaf heden bij wet geregeld en staat vanaf heden synoniem voor crimineel. Ook het zeggen van bv. Crimineel Blok is vanaf heden toegelaten. Mogelijke varianten mogen mij altijd aangereikt worden.

De moderators van de forums doen er eveneens goed aan te beseffen dat gebruikers op dit forum die de verachtelijke standpunten van deze Haatpartij van Vlaanderen blijven herhalen, de slechtst mogelijke reclame is voor de vrije meningsuiting op het internet.

Gelieve hen daarom te behandelen als zouden ze behept zijn met Sint Vitus dans, vreselijke ziekten zoals de builenpest, gangreen, pokken, syfiluspatienten en de vliegende vlekkentyphus.

Tot slot wil ik jullie de uitspraak die op VRT te horen was van een Blok-sympathisant in Café Ten Boelaer in Antwerpen niet onthouden, want die zègt wat FDW niet voor de camera wilt zeggen: "Ze moeten allemaal terug naar Marokko, zowel de goei als de slechte" D�*t is in essentie samengevat de boodschap van het Vlaams Blok en niet "Aanpassen of Oprotten" maar "Oprotten of Oprotten" zoals die Blokker in Ten Boelaer sprak.

Bedankt en nog een goede avond.

thePiano (een beetje tipsy van de champagne maar happy)
Ik zou toch maar opletten met de champagne.
Het is niet de eerste die ‘s anderdaags met een kater wakker wordt.
Ik hoop voor u dat uw dromen werkelijkheid worden maar blijkbaar gaat dat vervelende blok in cassatie.
Of dat er veel zal aan veranderen is natuurlijk de vraag maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Ik heb er wel een probleem mee dat die uitspraak zo triomfalistisch wordt onthaald.
Men is slecht schuldig wanneer alle rechtsmiddelen zijn uitgeput nietwaar.

Ik heb overigens ook een probleem met ons rechtssysteem.
Waarom is er eigenlijk beroep mogelijk ?
Is de rechter dan toch niet zo volmaakt, is zijn beslissing eigenlijk wel betwistbaar?
Alleen in sommige gevallen blijkbaar.

Vindt jij het normaal dat afgewezen asielzoekers ons rechtssysteem gebruiken om in beroep te gaan tegen een beslissing van een rechter?
Dan zul je er ook wel geen probleem mee hebben dat Belgen het systeem ge(mis)bruiken.
Nog een goede avond verder.
Bobke is offline  
Oud 22 april 2004, 06:35   #6
zarathustra
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.
Wel een grappige uitspraak van iemand die op voorhand gesteld had dat hij het vonnis zou verwerpen als het niet zijn mening zou weerspiegelen. (Piano de antidemocraat dus?) Waarmee we eigenlijk weer uitkomen bij wat deze rechter heeft gezegd:'zeg wat je wilt zolang het is wat wij ook zeggen'
__________________
*** Also Sprach Zarathustra ***
zarathustra is offline  
Oud 22 april 2004, 06:41   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

in het Laatste Nieuws stonden dinsdag een paar feiten van "kleine criminaliteit" ze werden niet gepleegd door pakweg "Jef of Piet of Louis"... riskeren zij nu ook een proces door stigmatisering of racisme ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 april 2004, 06:45   #8
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.
Zoals iedereen die het spaghetti-arrest heeft verworpen?

Zoals Stevaert die het Agusta-arrest verwerpt (in Humo van twee weken geleden: "Claes zegt mij dat hij onschuldig is en ik geloof hem.")?
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 22 april 2004, 06:52   #9
kangoo
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 269
Standaard

Hoera, ik ben nu officieel een racist en dus een veroordeelde. Dus veeg ik aan alles mijn kloten. Boetes en belastingen betaal ik niet meer, gisteren zijn ze met hun rooi kruisstickers aan de deur geweest: heb ze gezegd dat ze ze maar moeten verkopen aan Astrid hun bazin. Nu nog een paar idioten van 11.11.11 of Child Focus en mijn dag is goed.
kangoo is offline  
Oud 22 april 2004, 06:57   #10
sebby
Burgemeester
 
Geregistreerd: 25 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kangoo
Hoera, ik ben nu officieel een racist en dus een veroordeelde. Dus veeg ik aan alles mijn kloten. Boetes en belastingen betaal ik niet meer, gisteren zijn ze met hun rooi kruisstickers aan de deur geweest: heb ze gezegd dat ze ze maar moeten verkopen aan Astrid hun bazin. Nu nog een paar idioten van 11.11.11 of Child Focus en mijn dag is goed.
Amai, dat siert je hoor...wees maar eens goed trots en geef jezelf een dikke knipoog in de spiegel.
__________________
Global warming is caused by Republicans...Along with loss of jobs, lack of middle class economy and war with just about any country that looks at you wrong..
sebby is offline  
Oud 22 april 2004, 07:57   #11
Zorro
Burger
 
Zorro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 167
Standaard

Blijkbaar WIL NIEMAND het onderscheid maken tussen de partij en de vzw's.

Het zijn de VZW die veroordeeld zijn, en niet de POLITIEKE PARTIJ!

Dus als men die 3 vzw's ontbindt, dan zou er geen probleem meer mogen zijn voor het VB aangezien die VZW's niet meer bestaan.

Of kan dit niet?
Zorro is offline  
Oud 22 april 2004, 08:21   #12
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Er staan zaken bij die in '81 gebeurd zijn. In die tijd was Piano wsl. nog lid van de VMO. Vanaf nu mogen we hem dus luidop als racist bestempelen.
Verhofstadthater is offline  
Oud 22 april 2004, 08:48   #13
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Dit is een zéér gevaarlijk arrest.
Niet zozeeer door de veroordeling op zich, maar door de methodiek.
In het tweede deel van het arrest heeft de rechter uitspraken, zinsneden, beweringen, zowel van het VB als uit de parlementaire stukken, naast elkaar gelegd, uit hun verband gerukt en daaruit conclusies getrokken.

Dit is ongehoord.
De rechter heeft o.m. de taak wetsregels in een kader te plaatsen. Een maatschappelijk kader, rekening houdend met de tijdsomstandigheden etc. Zoniet kan de rechter gunstig vervangen worden door een computer.

Dit heeft de Gentse rechter al dan niet bewust nagelaten. In zijn ijver om tot een veroordeling te komen heeft hij blijkbaar losse verbanden bij elkaar gebracht, zonder rekening te houden met de omstandigheden waarin deze uitspraken tot stand zijn gekomen.

Op deze wijze kan elke rechter probleemloos aantonen dat het judaïsme racistisch en discriminerend is. Idem dito voor het christendom en de islam.
Voor de thora, de bijbel, de koran, verwijst men steeds weer naar de historische omstandigheden van uitspraken tegen de vrouw, tegen de homo's, tegen de niet-besneden volkeren. En zo hoort het ook.
Dit is in onderhavig geval nagelaten op bijzonder grove wijze.

Goede rechtspraak is gestoeld op afweging en overweging.
Deze ontbreken volkomen in het voorliggend arrest. Het is het ineenpuzzelen van details om tot een vooraf vastgesteld besluit te komen.

Minderwaardig. In een rechtstaat ongehoord.
dorus is offline  
Oud 22 april 2004, 08:57   #14
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld.
Geen verandering met vroeger dus.

Citaat:
Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.
En had men het Blok vrijgesproken, dan had u ongetwijfeld hetzelfde gezegd.

Citaat:
En zoals jullie weten: het gebruik van racist en anti-democraat voor medewerkers en/of sympathisanten/kiezers van het Vlaams Blok, is vanaf heden bij wet geregeld en staat vanaf heden synoniem voor crimineel. Ook het zeggen van bv. Crimineel Blok is vanaf heden toegelaten. Mogelijke varianten mogen mij altijd aangereikt worden.

Piano gaat 750.000 mensen (en wacht maar tot 13 juni) "crimineel" noemen. Over "verdraagzaamheid" gesproken (om niet te zeggen laster en eerroof).

Citaat:
De moderators van de forums doen er eveneens goed aan te beseffen dat gebruikers op dit forum die de verachtelijke standpunten van deze Haatpartij van Vlaanderen blijven herhalen, de slechtst mogelijke reclame is voor de vrije meningsuiting op het internet.
Het verbieden van meningen op het internet is de slechtst mogelijke reclame is voor de vrije meningsuiting op het internet.

Citaat:
Gelieve hen daarom te behandelen als zouden ze behept zijn met Sint Vitus dans, vreselijke ziekten zoals de builenpest, gangreen, pokken, syfiluspatienten en de vliegende vlekkentyphus.
Goed verzorgen dus.

Citaat:
Tot slot wil ik jullie de uitspraak die op VRT te horen was van een Blok-sympathisant in Café Ten Boelaer in Antwerpen niet onthouden, want die zègt wat FDW niet voor de camera wilt zeggen: "Ze moeten allemaal terug naar Marokko, zowel de goei als de slechte" D�*t is in essentie samengevat de boodschap van het Vlaams Blok en niet "Aanpassen of Oprotten" maar "Oprotten of Oprotten" zoals die Blokker in Ten Boelaer sprak.
Een beetje hetzelfde als uw standpunt tegenover de democratie en vrije meningsuiting dus: oprotten of oprotten...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 22 april 2004, 09:49   #15
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Minderwaardig. In een rechtstaat ongehoord.
Dit is een machtsstaat, geen rechtsstaat. Macht, en niet langer recht, vormt de basis van het gezag van deze overheid.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 22 april 2004, 09:57   #16
Ta'azir
Burger
 
Geregistreerd: 7 november 2003
Locatie: Ergens in Vlaanderen
Berichten: 136
Standaard

vanaf gisteren is mijn beslissing genomen, k'heb nog getwijfeld maar nu weet ik het zeker, op 13 juni stem ik "BLOK".......... de democratie mag niet vervangen worden door een paarse-particratie !
__________________
AN EYE FOR AN EYE-THOUSANDFOLD
Ta'azir is offline  
Oud 22 april 2004, 12:32   #17
Woody
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 april 2004
Locatie: blankenberge
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Woody
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Al wie het opneemt voor het Vlaams Blok krijgt van mij vanaf heden, voluit het etiket van racist op zijn/haar borst gespeld.
wie is hier dan de racist???
hoeveel mensen stemmen op het blok????
hoeveel mensen sluit jij dan uit????
Woody is offline  
Oud 22 april 2004, 12:45   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen die het vonnis verwerpt is dan op zijn/haar beurt een 100% antidemocraat èn een gevaar voor de virtuele veiligheid.
Wel een grappige uitspraak van iemand die op voorhand gesteld had dat hij het vonnis zou verwerpen als het niet zijn mening zou weerspiegelen. (Piano de antidemocraat dus?) Waarmee we eigenlijk weer uitkomen bij wat deze rechter heeft gezegd:'zeg wat je wilt zolang het is wat wij ook zeggen'
Ook zonder deze gerechtelijke uitspraak was het de (letterlijk) uitgesproken wens van onze Piano, dat hij dit-en andere fora wilde 'zuiveren'.
Ook letterlijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 april 2004, 12:45   #19
Karl
Lokaal Raadslid
 
Karl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 369
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta'azir
vanaf gisteren is mijn beslissing genomen, k'heb nog getwijfeld maar nu weet ik het zeker, op 13 juni stem ik "BLOK".......... de democratie mag niet vervangen worden door een paarse-particratie !
Liever een particratie dan een nazistaat.
Karl is offline  
Oud 22 april 2004, 12:47   #20
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta'azir
vanaf gisteren is mijn beslissing genomen, k'heb nog getwijfeld maar nu weet ik het zeker, op 13 juni stem ik "BLOK".......... de democratie mag niet vervangen worden door een paarse-particratie !
Liever een particratie dan een nazistaat.
Misschien toch liever wat nuance, maar dat hangt samen met basiskennis, vrees ik.
De Garde is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be