Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2020, 13:48   #121
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ze weten dat het einde nabij is. Maar ze gaan het de Vlaamsgezinden op dit forum niet gunnen. In hun ogen gaat Belgïe ten onder omdat de Vlamingen het vertikken om als franstaligen te denken en te handelen. Dat is onvergeefelijk.
Welk einde?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 13:52   #122
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Welk einde?
van de vette jaren
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 15:06   #123
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Wie was de grootste verliezer? Dat was de vraag. Volgens de geheime peiling uitgevoerd door de O Vld, waar jij zo graag naar refereert, zou de N-VA nog slechts 16 % halen.
Dat is nog dubbel zoveel als de VLD.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 15:18   #124
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ze weten dat het einde nabij is. Maar ze gaan het de Vlaamsgezinden op dit forum niet gunnen. In hun ogen gaat Belgïe ten onder omdat de Vlamingen het vertikken om als franstaligen te denken en te handelen. Dat is onvergeefelijk.
Een waarheid als een koe! Wie niet denkt zoals een Franstalige is in de ogen van Belgische nazionalisten een Vlaemsche underdog. Een nul, een fascist, een racist en neo-nazi. De belgische nazionalisten willen niet geweten hebben dat het al veel langer met hun geliefde apenland was afgelopen als de Vlamingen al decennialang, jaarlijks 12 tot 16 miljard waren gaan stelen in het rijke Wallonië omdat ze wilden leven zoals de welstellende Walen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 15:20   #125
Atrology
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 februari 2019
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een waarheid als een koe! Wie niet denkt zoals een Franstalige is in de ogen van Belgische nazionalisten een Vlaemsche underdog. Een nul, een fascist, een racist en neo-nazi. De belgische nazionalisten willen niet geweten hebben dat het al veel langer met hun geliefde apenland was afgelopen als de Vlamingen al decennialang, jaarlijks 12 tot 16 miljard waren gaan stelen in het rijke Wallonië omdat ze wilden leven zoals de welstellende Walen.
Wat


een


gelul
Atrology is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 15:42   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Besef gewoon dat de splitsing van het land ons helemaal niet interesseert. Vlamingen zoals u hebben het gewoon moeilijk met het feit dat we weigeren in uw richting te gaan. En als u daarmee niet tevreden bent, pech voor u en leer ermee leven.
Leugenachtige LULKOEK van de rattachist die loog dat hij in het land van alle Franstaligen woont. Zijn lijfspreuk is: Vive la France!


Jij hebt hier vaak genoeg hoog van de toren geblazen dat Belgique niet jouw land is. LETTERLIJK! Jij hebt je ,ook LETTERLIJK, achter de Waalse rattachisten geschaard.

JIJ hebt het OVERDUIDELIJK moeilijk dat de Vlamingen weigeren om in JOUW dubbelhartige richting tegaan. Precies zoals Kaal, ook een Waal, aanhaalt: de Vlamingen vertikken het om te denken en handelen zoals de Franstaligen.
Pretentie is het mooiste bewijs van DOMHEID.
Op wat dubbelhartigheid en leugenachtigheid wijst mogen anderen uitleggen.

IK ben een Vlaming, en daar ben ik trots op! IK pleit vandaag voor een onafhankelijk Vlaanderen, en dat doe ik morgen, overmorgen, volgende week en volgend jaar NOG!
IK lieg vandaag niet dat ik in het land van alle Nederlandstaligen woon, noch trek ik morgen mijn keutel in en veins ik dat Belgique "ONS" land is.

Pfffttt....En dat komt de Vlamingen lessen geven in tevredenheid en aanvaarding.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 15:44   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atrology Bekijk bericht
Wat


een


gelul
Geweldig argument!
Daar kan niemand tegenop!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 09:54   #128
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij hebt hier vaak genoeg hoog van de toren geblazen dat Belgique niet jouw land is. LETTERLIJK! Jij hebt je ,ook LETTERLIJK, achter de Waalse rattachisten geschaard.
Klopt. I herinner mij die posts heel goed.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 12:09   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Klopt. I herinner mij die posts heel goed.
Ik kan bewijzen dat het klopt!

Wat er bij mij niet ingaat is dat een Franstalige rattachist de onafhankelijkheidsgezinde Vlamingen lessen denkt te mogen geven in de vaderlandsliefde die hemzelf totaal ontbreekt.
Kortom: hypocrisie troef. De Vlamingen verwijten dat ze de buik vol hebben van Belgique en zijn omhooggevallen Franstalige overheersers, dat ze hun eigen VLAAMSE koers willen varen, maar zélf, zwart of wit, PUBLIEKELIJK, de belzieke deur achter zich toetrekken.

Jij kijkt door de francofone hypocrisie heen, maar jij staat als Franstalige alleen, op eenzame hoogte.

Ik beweer niet dat een vrij Vlaanderen het aanvankelijk beter zal doen dan onder de Belgische banier. Vlaanderen werd tot in detail verbelziekt. Het zal tijdkosten om van de Belzieke vlooienplaag af te geraken waarmee het bijna twee eeuwen lang besmet werd.

In Tsjecho-Slowakije pakte de politici de stier bij de horens zonder één wereldrecord regeringsvormen te vestigen. In Belgique is dat onmogelijk.
We weten allemaal waaruit het cement bestaat dat dit apendom bijeen houdt: De miljardentransfers en een schandelijke overdaad aan mandaten en aanverwante postjes. Vooral in Brussel en Wallonië.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2020, 17:17   #130
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.273
Standaard

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200923_...gende-regering


Blijkbaar hebben ze de N-VA toch niet nodig.
De kakbroeken hebben hun vertrouwen gegeven aan Bouchez.

Dat gaat, als het zover komt, een regeringk van eenheid zijn.

Misschien een gokje wagen over de duurtijd van de regeringk.



Iedereen krijgt iets, blijft de vraag wie dat allemaal zal betalen!
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be