Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2006, 09:03   #1
Amadeke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: G3nt
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar Amadeke
Standaard discriminatie?

Hoe meer ik aan deze discussies deel neem of er over lees, hoe gefrustreerder ik word. In elk duidings- of personal interestprogramma worden we met de vinger gewezen of hoe racistisch we allemaal zijn, of de schuld van een bepaalde partij daarin. Zonder dat er ook maar iemand zijn muil durft open doen over de rol van de migranten zelf daarin of de jaren laksheid van de volledige politieke wereld. Het hangt gewoon mijn strot uit om mij voor alles en nog wat te moeten verantwoorden en dan een paar paljassen daarover geleerd en interessant te horen doen. Ik ben tegen discriminatie in gelijk welke vorm. Positieve discriminatie is geen tegenhanger van negatieve discriminatie, integendeel. En over het nu gaat over bruine mannen, vrouwen, homo's, ..., dat maakt geen reet uit. Ik word vb ook al genoeg gediscrimeerd omdat ik werk heb en mijn rekeningen kan en wil betalen. Het gaat volledig de verkeerde kant op. Wie gaat dit keren?
__________________
The word politics is derived from "poly", meaning "many" and "ticks", meaning "blood sucking parasites"

Laatst gewijzigd door Amadeke : 15 mei 2006 om 09:03.
Amadeke is offline  
Oud 15 mei 2006, 09:06   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amadeke Bekijk bericht
Hoe meer ik aan deze discussies deel neem of er over lees, hoe gefrustreerder ik word.
Gebruik de altF4 knop om de oorzaak van je frustratie weg te nemen.

Citaat:
Ik word vb ook al genoeg gediscrimeerd omdat ik werk heb en mijn rekeningen kan en wil betalen.
Dat is waarlijk een nieuwe vorm van discriminatie.
Hoe gaat dat in zijn werk?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 mei 2006, 13:46   #3
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Trek het je niet aan. Ze behandelen ons als dolle honden en willen ons muilkorven, maar ze zullen er van schrikken hoe hard het volk nog kan terugbijten.
Boadicea is offline  
Oud 15 mei 2006, 14:24   #4
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Niet mee eens.
Ook de migrantengemeenschap maakt zich schuldig aan racisme.
Zolang echter Vlaamse gemeenschap de grootste groep (20% van het Vlaams electoraat) niet kan verschonen van racistische boodschappen, wie zijn wij dan om dat naar de migranten wèl te kunnen?

Hallo!
Hand in eigen boezem graag!
Mephisto is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be