Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2021, 15:04   #101
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Goeie opmerking.

Maar als jurgen in zijn afscheidsbrief nu had gezet dat hij Jambon wilde vermoorden ipv van ranst, zou de media hem dan nog altijd hebben afgeschilderd als extreem rechts?
Jambon of Decroo ?
Bij de MP's die aan het parlement staan, zijn er 2 extreem-rechtsen...
Dedonder zegt dat er "geen aanwijzingen zijn dat die 2 echt een gevaar vormen"
Ga daarmee naar den oorlog !

Steeds meer mensen twijfelen aan ONZE democratie.

Laatst gewijzigd door Boduo : 27 mei 2021 om 15:08.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 17:08   #102
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Sinds "09/11" tot vandaag wereldwijd zo'n 150.000 doden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Islami...den%20vermoord.
Daar zwijgen ze wel over natuurlijk zoals gisteren die VLD politica in het parlement die om te bewijzen hoe gevaarlijk extreem rechts wel is de zaak van Van Themsche aanhaalde.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 17:34   #103
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik geef je geen ongelijk, maar zeiden ze over de vluchtelingen die uit oorlogsgebied vluchtten en hier met aanslagen dreigden niet net hetzelfde?

Namelijk: Een verwarde man, getraumatiseerd door de oorlog, niet geholpen door zijn eigen land, ... Daar werd toch heel anders op gereageerd door dezelfden die nu eigenlijk hetzelfde zeggen als links over moslimterreur. En links heeft ook boter op het hoofd, ze zeggen wat extreem rechts zeiden over moslimterreur toen.

Eigenlijk is het allemaal heel ironisch. Je ziet duidelijk een 180 graden bocht bij beide kanten van het politieke spectrum. Links neemt de dialoog van rechts en rechts neemt de dialoog van links, als het over extreem-rechts terrorisme gaat.

De pot verwijt dus de ketel, en de ketel verwijt ook de pot.

Stel je eens voor, Jurgen Conings heet Mohammed en wil Van Ranst vermoorden. Ik zie het al voor mij:

- "Hopelijk blaast hij zichzelf mee op met Van Ranst"
- "Allee, hij kan dan toch nog 1 ding goed doen"
- ...

De ironie hiervan ontkennen wordt heel moeilijk nu.
Kijk mijn peter heeft aan de ijzer gestreden en had daardoor een zeer persoonlijke mening over politiek, perceptie en moraalpreken. Was tegen de kerksen die niet anderen eerden maar alleen zich zelf.... tegen eenzijdig denkende politiek die alleen handelen uit eigenbelang. Gesteund door pers en TV die "hen" steunt tegen het volk......om het volk onder de knoet te houden

Bovendien zij hij steeds:
“maar 20% van de mensheid doet wat, ontwikkeld wat, realiseert wat….

En 80% van de wereld bevolking staat steeds er bij en kijkt er naar”.

Mijn peter zijn woorden, “Ik zeg niet dat wat die 20% doen goed of kwaad is, maar het zijn wel zij die de wereld er door de eeuwen heen vooruitgang brachten door hun daden al of niet buitensporig”.

Al zijn sommige van hun daden niet goed te praten, toch kwam er door hun toedoen, hun actie verandering in de geschiedenis, de werkwijze van justitie enz.

Nu moet alles zo gelijk matig zijn, eenheidsworst, dat er achteruitgang geboekt word, dat nep en face vooruitgang boekt. er niet meer geluisterde of gecommuniceerd word maar alleen nog eenzijdig tegen elkaar op gepreekt met aantijgingen als ultra rechts/links......
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 mei 2021 om 17:35.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 20:34   #104
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Kijk mijn peter heeft aan de ijzer gestreden en had daardoor een zeer persoonlijke mening over politiek, perceptie en moraalpreken. Was tegen de kerksen die niet anderen eerden maar alleen zich zelf.... tegen eenzijdig denkende politiek die alleen handelen uit eigenbelang. Gesteund door pers en TV die "hen" steunt tegen het volk......om het volk onder de knoet te houden

Bovendien zij hij steeds:
“maar 20% van de mensheid doet wat, ontwikkeld wat, realiseert wat….

En 80% van de wereld bevolking staat steeds er bij en kijkt er naar”.

Mijn peter zijn woorden, “Ik zeg niet dat wat die 20% doen goed of kwaad is, maar het zijn wel zij die de wereld er door de eeuwen heen vooruitgang brachten door hun daden al of niet buitensporig”.

Al zijn sommige van hun daden niet goed te praten, toch kwam er door hun toedoen, hun actie verandering in de geschiedenis, de werkwijze van justitie enz.

Nu moet alles zo gelijk matig zijn, eenheidsworst, dat er achteruitgang geboekt word, dat nep en face vooruitgang boekt. er niet meer geluisterde of gecommuniceerd word maar alleen nog eenzijdig tegen elkaar op gepreekt met aantijgingen als ultra rechts/links......
De Jurgen behoort tot die 20 % ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 06:11   #105
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De Jurgen behoort tot die 20 % ?
De TV-jurgen toch. Ondanks dat zij die die geschapen hebben, dat niet beseften.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 02:40   #106
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Jambon of Decroo ?
Bij de MP's die aan het parlement staan, zijn er 2 extreem-rechtsen...
Dedonder zegt dat er "geen aanwijzingen zijn dat die 2 echt een gevaar vormen"
Ga daarmee naar den oorlog !

Steeds meer mensen twijfelen aan ONZE democratie.


hahha hahah geen enkele RAZZIA tegen de Brave MOslims ok na de honderden islamitische aanslagen op blanke europeanen, lijst is eindeloos. Dit verbaast mij ok,

In India zijn er nu altijd felle wraakakties van Hindoe Militanten als Moslims de hindoes aanvallen en verkrachten of uitmoorden in India en dit heeft geholpen, 'Teach them a lesson they will never forget' is nu het motto van Hindoe Militanten in heel INDia.

Dus de zgn extreem rechtse gevaarlijke blanke mannen vind ik toch tandeloze, gecastreerde, papieren tijgers.

ik ben al oud, ongeneeslijk ziek en heb geen familie meer, geen sociale kring dus ik ben al halfdood in feite en de zieke ellendige materiele wereld van de levenden laat mij koud.

Islam kan de macht met gemak overnemen binnen 20 jaar, want in 2040 al zijn moslims in alle grote steden een etnische islamitische meerderheid. En islamisering is een zuiver biologisch en seksueel proces dus 100 % natuurlijk. Immers vrouwen teveel rechten geven is onnatuurlijk dus beetje Sharia vinden meiden vaak lekkerder, dit vertelden TROTSE, sterke en mooie Arab/ MOSLIM meiden mij zelf persoonlijk ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 07:26   #107
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Jambon of Decroo ?
Bij de MP's die aan het parlement staan, zijn er 2 extreem-rechtsen...
Dedonder zegt dat er "geen aanwijzingen zijn dat die 2 echt een gevaar vormen"
Ga daarmee naar den oorlog !

Steeds meer mensen twijfelen aan ONZE democratie.
Ik twijfel niet. Ik WEET dat de democratie de bron van alle kwaad is.

Zodra mensen doorhebben dat niet de islam maar hun politiek het probleem is, kunnen we terug naar de vrede van weleer. De haatzaaiers en verdelers zijn politici en hun mainstream media die alles uit verband trekken, beelden knippen en plakken en zelfs dubben.
Het zijn de fascisten van deze tijd .
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be