Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2021, 20:34   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard Korporaal-terrorist Conings heeft een copycat.

Het was te verwachten. Extreem rechts gespuis. De nieuwe IS.

https://www.demorgen.be/nieuws/recht...anst~bfc2efbd/

Citaat:
K.J. (50) is aangehouden wegens negationisme en bedreigingen. Hij was gisteren spoorloos en had bedreigingen geuit tegen viroloog Marc Van Ranst. K.J. is een bekend figuur binnen extreemrechts in Vlaanderen. Hij lijkt een copycat van de nog steeds voortvluchtige Jürgen Conings.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:35   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mon dieu...........
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:38   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het was te verwachten. Extreem rechts gespuis. De nieuwe IS.
Een ware epidemie
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:39   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een ware epidemie
Wie weet wie het is? Het blijkbaar een ‘gekende’.

Edit: 1 van deze blijkbaar


Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 mei 2021 om 20:45.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:47   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

korporaal : check
terrorist : hee...dat is verkeerde informatie.....Jurgen heeft nog geen terroristische feiten gepleegd,hij heeft enkel wat STRAFBARE feiten op zijn naam,en we zijn nu al een week na zijn...euhm......afwezigheid zonder permissie.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:49   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
korporaal : check
terrorist : hee...dat is verkeerde informatie.....Jurgen heeft nog geen terroristische feiten gepleegd,hij heeft enkel wat STRAFBARE feiten op zijn naam,en we zijn nu al een week na zijn...euhm......afwezigheid zonder permissie.
Plannen valt ook onder terrorisme en is strafbaar. Cfr Salah Abdesalam.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:01   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een ware epidemie
een nieuwe variant
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:03   #8
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wie weet wie het is? Het blijkbaar een ‘gekende’.

Edit: 1 van deze blijkbaar

Het zien er allemaal ingenieurs uit ... ROFLOL.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:04   #9
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Plannen valt ook onder terrorisme en is strafbaar. Cfr Salah Abdesalam.
Uitgevoerde plannen en logistieke steun he.

En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet.

Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft.

We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn).

Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking.

Ik denk dat Jurgen niks niemendalle zal doen. Hij heeft gewoon het idee in de bevolking gelanceerd dat de regime ideologen moeten geexecuteerd worden, en dat op zich is een gigantische stap voorwaarts. Het zou mij niet verwonderen dat Jurgen allang dood is. Maar het idee leeft, en dat is wat telt. Als we echt dit vlammetje kunnen laten doorsmeulen, dan komen er misschien toch nog die broodnodige volkstribunalen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 21:06.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:06   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uitgevoerde plannen en logistieke steun he.

En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet.

Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft.

We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn).

Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking.
Nope, ik heb de link al verschillende keren gegeven: iemand opgepakt voor hij kon toeslaan en 7 jaar cel.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:08   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nope, ik heb de link al verschillende keren gegeven: iemand opgepakt voor hij kon toeslaan en 7 jaar cel.
Je verwees naar Salah Abdesalam.

Daar ging het om een effectief uitgevoerde terreurdaad, waar hij niet alleen bij gepland heeft, maar ook nog logistieke steun heeft verleend. Dat was gewoon medeplichtigheid van een daadwerkelijk uitgevoerde terreurdaad.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:08   #12
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uitgevoerde plannen en logistieke steun he.

En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet.

Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft.

We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn).

Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking.

Ik denk dat Jurgen niks niemendalle zal doen. Hij heeft gewoon het idee in de bevolking gelanceerd dat de regime ideologen moeten geexecuteerd worden, en dat op zich is een gigantische stap voorwaarts. Het zou mij niet verwonderen dat Jurgen allang dood is. Maar het idee leeft, en dat is wat telt.
Wat mij opvalt, is dat de inlichtingendiensten hem al lang op de radar hadden, zelfs onder andere vanwege het bedreigen van Van Ranst, en het geweten is waar hij zich maandagavond bevond.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:20   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je verwees naar Salah Abdesalam.

Daar ging het om een effectief uitgevoerde terreurdaad, waar hij niet alleen bij gepland heeft, maar ook nog logistieke steun heeft verleend. Dat was gewoon medeplichtigheid van een daadwerkelijk uitgevoerde terreurdaad.
Abdesalam, Belkacem,... er zijn een heleboel terroristen veroordeeld zonder dat ze effectief aanslagen pleegen.

Deze hier heeft even weinig gedaan als terrorist Conings. Ik post het al voor de derde keer en jij zou het niet gezien hebben?

https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...l-1690145.html

Citaat:
De laatste veroordeling werd begin dit jaar uitgesproken voor een 23-jarige man die een aanval op de Amerikaanse ambassade in Brussel had gepland. De man werd op 22 juli 2019 gearresteerd nadat de Staatsveiligheid te weten was gekomen dat hij van plan was om met een auto gevuld met explosieven in te rijden op de ambassade. Hij werd veroordeeld tot 7 jaar gevangenisstraf.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:20   #14
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Wat mij opvalt, is dat de inlichtingendiensten hem al lang op de radar hadden, zelfs onder andere vanwege het bedreigen van Van Ranst, en het geweten is waar hij zich maandagavond bevond.
Heel dat verhaal klinkt gewoon ongeloofwaardig. En wij hebben hier ene gek rondlopen, maar blijkbaar in Nederland een hele groep die hier al bommen kwamen leggen, ondertussen met de knokploeg onderweg waren om MVR uit zijn hol te halen en dat is Nederland geen groot nieuws??
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:22   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Wat mij opvalt, is dat de inlichtingendiensten hem al lang op de radar hadden, zelfs onder andere vanwege het bedreigen van Van Ranst, en het geweten is waar hij zich maandagavond bevond.
Van Ranst in da safehouse!

Normaal houdt men zich daar volledig uit het zicht van het publiek. Van Ranst start twitteroorlogen met poulain Bracke en dergelijke meer. Een en ander lijkt niet te kloppen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:22   #16
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Abdesalam, Belkacem,... er zijn een heleboel terroristen veroordeeld zonder dat ze effectief aanslagen pleegen.

Deze hier heeft even weinig gedaan als terrorist Conings. Ik post het al voor de derde keer en jij zou het niet gezien hebben?

https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...l-1690145.html
Welke bedreigingen heb jij effectief gezien van JC, buiten die getypte afscheidsbrieven? En zelfs daar stonden volgens mij die zaken niet expliciet in.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:22   #17
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het zien er allemaal ingenieurs uit ... ROFLOL.
Dat kan jij natuurlijk uit een foto opmaken. Het meisje uiterst rechts (no pun intended) kan trouwens een date met mij krijgen.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:26   #18
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Voor sommige die het niet weten. Een zelf uitgetypt testament is niet geldig. Handgeschreven op een bierkaartje is goed genoeg, maar nadruk op handgeschreven. En daar is een reden voor.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:27   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Abdesalam, Belkacem,... er zijn een heleboel terroristen veroordeeld zonder dat ze effectief aanslagen pleegen.
Maar wel meegewerkt hebben met mensen die daadwerkelijk tot actie zijn overgegaan, dus medeplichtig waren. Of wanneer een geplande actie al ver gevorderd was en "tijdens de voorbereidingen" werd opgedoekt.

En nog eens, het gaat allemaal om terreurdaden, niet om executies. Conings wil een regime ideoloog executeren, voor zover ik dat begrepen heb. Dat is geen terreurdaad, tenzij dan tegen het regime zelf.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 22:02   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar wel meegewerkt hebben met mensen die daadwerkelijk tot actie zijn overgegaan, dus medeplichtig waren. Of wanneer een geplande actie al ver gevorderd was en "tijdens de voorbereidingen" werd opgedoekt.

En nog eens, het gaat allemaal om terreurdaden, niet om executies. Conings wil een regime ideoloog executeren, voor zover ik dat begrepen heb. Dat is geen terreurdaad, tenzij dan tegen het regime zelf.
Wat een moeite om korporaal-terrorist Conings goed te praten.

Hij staat op de Ocad lijst en als hij berecht wordt dan zal het als terrorist zijn. Tenzij hij in de psychiatrie terecht komt. Dat is ook heel plausibel.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 mei 2021 om 22:02.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be