Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2021, 13:24   #41
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ze hadden 'm beter opgeborgen voor hij die speech in 2019 gaf.
Ze hadden die allang moeten opsluiten.
Zelfs de huisartsen zeiden in 2016 al dat er met die man niet te werken valt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 13:37   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ze hadden die allang moeten opsluiten.
Zelfs de huisartsen zeiden in 2016 al dat er met die man niet te werken valt.
Ik vraag mij eigenlijk af of gans die Jurgen cinema uiteindelijk DAT niet als doel had.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 13:48   #43
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het is nu wachten op het eerste mirakel dan kunnen we van "Sint Jurgen" spreken.
Geen verschijning vd Heilige Maagd, maar de verdwijning vd Heilige Jürgen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 13:58   #44
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vraag mij eigenlijk af of gans die Jurgen cinema uiteindelijk DAT niet als doel had.
Dan toch een beetje overdreven.
De kosten lopen al in de miljoenen Euro's.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 14:11   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Die duivelsuitdrijving is voor bij MVR eh. Die gaan we serieus én hard moeten aanpakken om alle duivels en demonen eruit te krijgen. Wat gaat die afzien.. arme man..

Maar ik dacht aan de verschijning als mirakel.. ik moest prompt denken aan die lichtgevende maria-beeldjes of dat ander beeld waar tranen van bloed uit haar ogen liepen.. 't laatste kan ook uit een film komen, ik ben niet gelovig opgevoed en ken de tradities niet.. maar 't zou een en ander nog meer in gang doen zetten en bevorderlijk zijn voor de zaligverklaring van Sint Jürgen..
ik zal mijn contacten in het Vaticaan maar al op de hoogte brengen dat ze hun beste exorcist deze kant opsturen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 14:21   #46
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Niet JC, maar de dwaasheid en onbekwaamheid van de verantwoordelijken komsten ons geld, veel geld.
De bange wezel is niet JC, maar de personen die de jacht organiseren zijn de bange wezels.
Net zoals met de uitbraak van de coronacrisis zijn ze in paniek geslagen en paniekvoetbal gaan spelen.
Nee, die 650.000 die ze nu gespendeerd hebben om hem te zoeken is peanuts als je het vergelijkt met de opbrengst om MVR 1 dag opgesloten te houden. Elke dag MVR opgesloten zit verdienen we 1 miljard per dag meer.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 14:23   #47
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dan toch een beetje overdreven.
De kosten lopen al in de miljoenen Euro's.

De kost van de zoektocht stond vandaag in de gazet.


https://www.brusselstimes.com/news/b...arc-van-ranst/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:25   #48
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
De kost van de zoektocht stond vandaag in de gazet.


https://www.brusselstimes.com/news/b...arc-van-ranst/



Bon...ze moeten het maar aanrekenen op de post "excursies en oefeningen"...

De "overwinning" van JC op "het systeem" wordt iedere dag groter...Een korporaaltje maneuvreert er alle generaals,speurders en andere "experts" uit....speelt er misschien zelfs een beetje mee....

Laatst gewijzigd door kelt : 16 juni 2021 om 20:28.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:44   #49
Den beer van b
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 februari 2020
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dan toch een beetje overdreven.
De kosten lopen al in de miljoenen Euro's.
Het was veel goedkoper geweest MVR een ganse nacht met een fluovestje aan en een brandende kaars in zijn hand te droppen in de Limburgse bossen. Dan zat de JC nu al 3 weken in Kortenberg.
Den beer van b is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 07:58   #50
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Nee, die 650.000 die ze nu gespendeerd hebben om hem te zoeken is peanuts als je het vergelijkt met de opbrengst om MVR 1 dag opgesloten te houden. Elke dag MVR opgesloten zit verdienen we 1 miljard per dag meer.
Defensie heeft al 650 000€ aan de zoektocht gespendeerd, maar de kosten van justitie liggen veel hoger.
Ze hadden hem ook gewoon kunnen negeren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 08:00   #51
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den beer van b Bekijk bericht
Het was veel goedkoper geweest MVR een ganse nacht met een fluovestje aan en een brandende kaars in zijn hand te droppen in de Limburgse bossen. Dan zat de JC nu al 3 weken in Kortenberg.
Maar nee, gij.
JC heeft nooit de plannen gehad te moorden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 11:27   #52
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Maar nee, gij.
JC heeft nooit de plannen gehad te moorden.
En dus, volgens u, heeft hij die wapens gepikt voor de grap. Kan zijn. Alleen , de P90 FN en de revolver 5.7 heeft hij toch niet achtergelaten in zijn wagen.

Misschien gaat hij met die wapens op kleiduiven schieten, hopen we dan maar. Van Ranst hoopt dit denkelijk ook.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2021 om 11:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 12:29   #53
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dus, volgens u, heeft hij die wapens gepikt voor de grap. Kan zijn. Alleen , de P90 FN en de revolver 5.7 heeft hij toch niet achtergelaten in zijn wagen.

Misschien gaat hij met die wapens op kleiduiven schieten, hopen we dan maar. Van Ranst hoopt dit denkelijk ook.
Een P90 en een revolver zijn geen aanvalswapens, maar verdedigingswapens op korte afstand.
Met een NF P90 PDW 5,7×28mm gaat die echt niet veel kunnen uitrichten.
Om daar iets mee te kunnen uitrichten moet je al op minder dan 100meter geraken, anders ben je bezig met toevalstreffers.
Dat zijn wapens om iemand het gevoel te geven dat hij zich kan verdedigen, maar zelfs machteloos tegen een AK47.

Moest die nu een 7.62x51mm hebben meegenomen, dan zou de situatie helemaal anders zijn.
Want dan kan die vanop 500meter en verder iemand uitschakelen.

Hij heeft die wapens gewoon gestolen om zich te kunnen verdedigen tijdens zijn tocht naar het buitenland.
Die is immers voor een paramilitair bedrijf als huurling gaan werken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 12:39   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dus, volgens u, heeft hij die wapens gepikt voor de grap. Kan zijn. Alleen , de P90 FN en de revolver 5.7 heeft hij toch niet achtergelaten in zijn wagen.
Want jij gelooft die overheid die dat zegt, terwijl je ook beweert dat diezelfde overheid de ganse wereld al 70 jaar blaaskes wijsmaakt over veel belangrijker dingen zoals UFO's ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 13:33   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Want jij gelooft die overheid die dat zegt, terwijl je ook beweert dat diezelfde overheid de ganse wereld al 70 jaar blaaskes wijsmaakt over veel belangrijker dingen zoals UFO's ?

Dus u gelooft dat Conings geen wapens heeft meegenomen. Dat is dan genoteerd. Alleen, ze hebben wel een resem gestolen wapens teruggevonden in zijn achtergelaten wagen. Vergeten?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2021 om 13:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 13:44   #56
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.433
Standaard

De paashaas die de eieren in de tuin legde was ook mijn moeder en vader in realiteit. Men kan nooit echt zeker zijn, hé?

Laatst gewijzigd door Weyland : 17 juni 2021 om 13:45.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 13:52   #57
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dus u gelooft dat Conings geen wapens heeft meegenomen. Dat is dan genoteerd. Alleen, ze hebben wel een resem gestolen wapens teruggevonden in zijn achtergelaten wagen. Vergeten?
Klein vraagje: waarom laat hij die al van dag 1 achter als hij toch zul’evgrootse plannen had? Niet echt logisch, hé? De hele zaak begint met de dag meer en meer vaudeville-allures te krijgen. Meer en meer mensen krijgen het gevoel dat het opgezet spel is met politieke beschadiging als centraal thema. Het Belgische systeem is er in ieder geval niet geloofwaardiger door geworden, wel belachelijker . En Van Ranst kon door niksof niemand harder gekl**t zijn geweest.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 13:57   #58
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Klein vraagje: waarom laat hij die al van dag 1 achter als hij toch zul’evgrootse plannen had? Niet echt logisch, hé? De hele zaak begint met de dag meer en meer vaudeville-allures te krijgen. Meer en meer mensen krijgen het gevoel dat het opgezet spel is met politieke beschadiging als centraal thema. Het Belgische systeem is er in ieder geval niet geloofwaardiger door geworden, wel belachelijker . En Van Ranst kon door niksof niemand harder gekl**t zijn geweest.
Hij liet niet alles achter. Dat is nu juist het probleem. En de veiligheidsvesten van de politie zijn niet bestand tegen de vuurkracht van een FN P90.

Een klojo die Conings. Maakt hem des te gevaarlijker.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2021 om 14:00.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 14:02   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dus u gelooft dat Conings geen wapens heeft meegenomen. Dat is dan genoteerd. Alleen, ze hebben wel een resem gestolen wapens teruggevonden in zijn achtergelaten wagen. Vergeten?
Tenzij die die deze cinema opgezet hebben, die daar natuurlijk gelegd hebben he om U te laten geloven dat Coninks dat gestolen had.

Maar kijk, het kan zijn he, dat hij die OEFENTUIGEN gestolen heeft. Ik vind het gewoon raar dat iemand die een aanslag wil plegen, OEFENTUIG gaat pikken waar hij niks mee kan doen. Zoals ik het eigenaardig vind dat iemand die een brief achterlaat, die brief zogezegd met een booby trap wil opblazen, maar een te grote debiel is om er een te maken die werkt. En zoals ik het eigenaardig vind dat men Coninks bij Van Ranst zou gezien hebben nog voor men wist dat Coninks op de loop was en die dus totaal ongekend was. Maar hem toch niet gearresteerd heeft. En ga maar door. Kortom, we hebben hier in het opgehangen verhaal te maken met een totale debiel die geen 10 minuten vooruit kan denken, maar wel een gigantische machtsontplooiing die hem opzoekt, kan ontlopen.

Zoals ik al enkele keren uiteengezet heb, denk ik dat een aannemelijke piste is dat Conincs gewoon geframed werd, ttz, door analyse van persoonsgegevens leek hij het perfecte personage om gans zo een verhaal over op te zetten, is men die gaan vermoorden, en is al de rest gewoon enscenering geweest om een "verhaal" op te hangen van een "extreem rechtse terrorist die onze brave virologen bedreigt". Zodat gelijk wie die nadien iets durft zeggen tegen de zotte maatregelen, geassocieerd kan worden met 'extreem rechtse terrorist' en per direct behandeld kan worden als een misdadiger.

Maar de propaganda is verkeerd uitgedraaid. Het volk vond hem sympathiek, en de waarschijnlijk voorziene "shoot to kill" om dan triomfantelijk het reeds neergelapte lijk zogezegd in een vuurgevecht af te maken, kon niet doorgaan. En vanaf dan was het kwakkel na kwakkel omdat het niet is gegaan zoals in het draaiboek voorzien.

Nog eens, ik kan dat natuurlijk niet met enige zekerheid weten, maar het is een verhaal dat coherenter lijkt te zijn met de COMMUNICATIE over dit gedoe, dan de waarachtigheid van het opgehangen verhaal van de grote debiel die ongeveer alles totaal verkeerd doet, behalve perfect onvindbaar zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juni 2021 om 14:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 14:06   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tenzij die die deze cinema opgezet hebben, die daar natuurlijk gelegd hebben he om U te laten geloven dat Coninks dat gestolen had.

Maar kijk, het kan zijn he, dat hij die OEFENTUIGEN gestolen heeft. Ik vind het gewoon raar dat iemand die een aanslag wil plegen, OEFENTUIG gaat pikken waar hij niks mee kan doen.

Zoals ik al enkele keren uiteengezet heb, denk ik dat een aannemelijke piste is dat Conincs gewoon geframed werd, ttz, door analyse van persoonsgegevens leek hij het perfecte personage om gans zo een verhaal over op te zetten, is men die gaan vermoorden, en is al de rest gewoon enscenering geweest om een "verhaal" op te hangen van een "extreem rechtse terrorist die onze brave virologen bedreigt". Zodat gelijk wie die nadien iets durft zeggen tegen de zotte maatregelen, geassocieerd kan worden met 'extreem rechtse terrorist' en per direct behandeld kan worden als een misdadiger.

Maar de propaganda is verkeerd uitgedraaid.

Nog eens, ik kan dat natuurlijk niet met enige zekerheid weten, maar het is een verhaal dat coherenter lijkt te zijn met de COMMUNICATIE over dit gedoe, dan de waarachtigheid van het opgehangen verhaal van de grote debiel die ongeveer alles totaal verkeerd doet, behalve perfect onvindbaar zijn.
Theoretisch is dit mogelijk. Maar moest het zo zijn, dan had hij geen reden om zich te verbergen. En toch verbergt ie zich. En blijft hij zich verbergen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2021 om 14:07.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be