Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2021, 10:36   #41
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
En wat kan helpen om een regering, een overheid 'ontzag' te doen hebben voor de bestuurden, het volk , is dat deze laatsten gewapend kunnen zijn.
Het second amendment is een garantie tegen dictatuur.
2
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 10:37   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het risico is te groot om Marc vrij te laten. We moeten aan zijn veiligheid denken en daarom is het beter om hem op te sluiten. Het is nog veel te vroeg om Marc nu al vrij te laten. Als Marc flink is, dan kan hij met Kerstmis wel eens een korte wandeling maken, uiteraard met een valse snor.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:12   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij krijgt al zeer lang politiebescherming. En ik vrees dat hij dat nog lang zal moeten krijgen.
Hij is de strijd aangegaan met het VB trollenleger. Daar zitten ongevaarlijke meelopers in maar ook gevaarlijke zoals Conings en dit sujet:
...
Je poot opheffen tot een Hitler-groet is uiterst laakbaar, maar niet per sé gevaarlijk.
Maar je hebt "omgekeerd gelijk".
Elke samenleving telt 0,x procent gevaarlijke zotten, dus ook Vlaanderen. En die zotten zoeken altijd een paraplu om onder te schuilen. Soms is dat de anarchistische linkse zijde, en soms is dat de extremere rechtse zijde.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:15   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
JC was niet de enige die hem bedreigt heeft.
Er werden trouwens ook vanuit de Moslimhoek bedreigingen naar MVR geuit.

De kans is dus heel groot dat MVR nog lang ondergedoken zal moeten leven.
Politiek is het ook een voordeel dat hij uit de media kan gehouden worden, zeker nu men bezig is de tirannie en onderdrukking terug af te bouwen.
Als je daarvan een ernstige link geeft, dan betaal ik je 5 euro.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:41   #45
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je daarvan een ernstige link geeft, dan betaal ik je 5 euro.
Kan er van uw riant pensioen nie meer van af ?
Met 5 euro, kunde daar nog ne frisko van kopen ?
Zjustekes, mss.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 4 juni 2021 om 11:42.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 12:14   #46
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je daarvan een ernstige link geeft, dan betaal ik je 5 euro.
Citaat:
Ik verschiet niet dat bedreigingen bijna uitsluitend uit die hoek komen.
Laat één ding duidelijk zijn: zulke bedreigingen maken op mij niet de minste indruk.
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...08054324113408

Hij post dus zelf dat hij vanuit alle hoeken bedreigingen krijgt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 12:15   #47
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Kan er van uw riant pensioen nie meer van af ?
Met 5 euro, kunde daar nog ne frisko van kopen ?
Zjustekes, mss.
Dat hij ze doneerd aan artsen zonder verlof.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 12:25   #48
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Reactie van iemand in een gazet of soc. med. misschien. Ik las het zonder bronvermelding maar vind het wel goed genoeg om te quoten.

Citaat:
“Nog even volhouden, Marc! Als de bedreigingen de goede kant op gaan, kunnen we misschien tegen het eind van de zomer versoepelingen voor jou aankondigen. Dit zal volledig van jezelf afhangen, of je al dan niet de Twitter- en Facebook-regels naleeft. Maar zoals het er nu voorstaat kunnen we niks beloven.”
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 12:31   #49
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.562
Standaard

De Jürgen is ondertussen misschien aan het aperitieven op een Spaans strand. Terwijl Van Ranst veilig opgeborgen zit.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:00   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Reactie van iemand in een gazet of soc. med. misschien. Ik las het zonder bronvermelding maar vind het wel goed genoeg om te quoten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:20   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Reactie van iemand in een gazet of soc. med. misschien. Ik las het zonder bronvermelding maar vind het wel goed genoeg om te quoten.
- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:34   #52
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Reactie van iemand in een gazet of soc. med. misschien. Ik las het zonder bronvermelding maar vind het wel goed genoeg om te quoten.
Citaat:
“Nog even volhouden, Marc! Als de bedreigingen de goede kant op gaan, kunnen we misschien tegen het eind van de zomer versoepelingen voor jou aankondigen. Dit zal volledig van jezelf afhangen, of je al dan niet de Twitter- en Facebook-regels naleeft. Maar zoals het er nu voorstaat kunnen we niks beloven.”
Professor Molenberghs heeft duidelijk gewaarschuwd voor te vroege, te talrijke en te grote versoepelingen. Hij is een expert en een wijs man. We hebben allemaal de bedoeling u heelhuids door de huidige beproeving van de covid-19 pandemie te loodsen. Afzondering is een sanitaire noodzaak in uw geval. Veiligheid voor alles!
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:37   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...08054324113408

Hij post dus zelf dat hij vanuit alle hoeken bedreigingen krijgt.
Ik lees dat nul komma nul "moslim-hoek" in.
Eens te meer fantaseer jij er maar op los.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:39   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Kan er van uw riant pensioen nie meer van af ?
Met 5 euro, kunde daar nog ne frisko van kopen ?
Zjustekes, mss.
Van mijn pensioen kan er veel meer af.
Maar niet van het zakgeld dat mijn heksie perfeksie mij toestaat.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 21:08   #55
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha Van Ranst kan beste levenslang beschermd worden in atoomvrije TBS Bunker, te bouwen op maat he met sauna, ligbad, prive Darkrooms, luxe toilet, keuken met robots, met Europese Subsidies, ivm veiligheids belangrijke linkse burgers als bescherming tegen kleingeschapen Rechtse Muskietjes uit het leger.

Kunnen er niet meer LEVENSgevaarlijke tandeloze kleingeschapen impotente halfhomofiele Rechtse Muskietjes komen in heel Europa, evt bewapend met kleine 14 karaat gouden lady Finger vibrators (heb er zelf zo eentje ooit gekocht)???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 21:13   #56
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je poot opheffen tot een Hitler-groet is uiterst laakbaar, maar niet per sé gevaarlijk.
Maar je hebt "omgekeerd gelijk".
Elke samenleving telt 0,x procent gevaarlijke zotten, dus ook Vlaanderen. En die zotten zoeken altijd een paraplu om onder te schuilen. Soms is dat de anarchistische linkse zijde, en soms is dat de extremere rechtse zijde.

hhhahah zo een zielig impotent kleingeschapen wit broekie ventje die de hitlergroet brengt en niet eens een geweer kan optillen hahha beetje kinderachtige vertoning is het.

in mijn flat zijn bijna alle blanke Hollanders echt NSB witjes ok, maar ze houden zich koest hier, mijn wijk buitenhof met poptahof zijn centra heilige Islam JIhad in Zuid Holland. Maar er zijn toch geen echte problemen hier. haha hahha Ik had nog 23 jaar geleden wel vaker hakenkruizen getekend op de muren van de berging beneden hhaha haha Ach hitler is dood.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 21:59   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dat Van Ranst (ondanks dat Skype/Zoom en andere varianten zelfs bij 70+ goed zijn ingeburgerd), van de ene televisiestudio naar het museum huppelde; en van de andere televisiestudio naar de markt om bier te promoten, nu zelf in zijn kot moet zitten, ... wel daarvan kan ik best het cynisme smaken.
U bent niet alleen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 22:11   #58
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stel dat er niets geen teken meer komt van de Jürgen, geen teken van leven en geen teken van overlijden ..
wanneer gaan ze Van Ranst terug naar huis laten gaan?
Mevr. Van Ranst naar haar werk, de kleine naar zijn school,
en hijzelf naar de tv-studio's, de kranten ... en heel af en toe naar zijn labo of zijn leslokaal?

Eerst nog politiebescherming?

Maar dan kan toch niet blijven duren?
Ik weet niet of hij nu nog leeft, maar in Duitsland leefde de speurder naar de Baader-Meinhoff terroristen om veiligheidsredenen vijfendertig jaar na de feiten, nog steeds in een appartementje temidden van een politiekazerne.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 juni 2021 om 22:17.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 22:16   #59
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Even opgezocht: de man, Horst Herold genaamd, is goed twee jaar geleden gestorven, dus inderdaad heeft hij veertig jaar - tot zijn dood - in een safe house te midden van een kazerne moeten leven:

Citaat:
(...)Weil sein Antrag auf Auswanderung abgelehnt wird, muss er sich im eigenen Lande einrichten. Nicht irgendwo, denn er steht weiterhin auf der Liste möglicher Opfer ganz oben. Gesucht wird ein Ort, an dem er sich gut beschützen ließe. Man bietet ihm schließlich ein Areal auf einem Kasernengelände in Rosenheim an. Wahrlich nicht der Platz, den sich Herold für seinen Lebensabend freiwillig ausgesucht hätte. Der Gedanke an Isolationshaft drängt sich auf, aber das Wort ist besetzt von denen, die er einst verfolgte.
https://www.tagesspiegel.de/gesellsc.../23211760.html
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 08:03   #60
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ik weet niet of hij nu nog leeft, maar in Duitsland leefde de speurder naar de Baader-Meinhoff terroristen om veiligheidsredenen vijfendertig jaar na de feiten, nog steeds in een appartementje temidden van een politiekazerne.
Ik vrees dat zo'n korte periode van afzondering voor Van Ranst niet zal volstaan. Daarvoor heeft hij teveel levens verwoest van vooral zelfstandigen.

Het best zou hij uit veiligheidsoverwegingen uitwijken naar het buitenland onder een andere naam en een ander beroep gaan uitoefenen.

Mocht hij de voorkeur geven in België te blijven dan is het beter hem ergens in Wallonië onder te brengen. Hij zou dat zeker op prijs stellen daar hij door de band echte Vlamingen haat en hij daar onder de gelijkgestemden niet zou opvallen. Hij is er ook veel minder bekend. Ondertussen kan hij zijn woning in Willebroek verkopen zodat dit mogelijke geldspoor gewist wordt.

Het is een hele ingreep maar op veiligheid staat geen prijs. Van Ranst, die ons door de pandemie loodste, dient gered te worden.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be