Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2006, 22:59   #41
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Door al die toestanden met de PS wordt de kloof tussen Walen en Vlamingen alleen maar groter, Vlamingen blijven dat niet meer pikken dat een partij die zo crapuleus te werk gaat dan nog anderen wil straffen....blijkbaar beseffen ze het niet bij de PS hé maar de mensen worden er alleen maar meer Vlaamsgezind door, heb ik vandaag nog aan den lijve ondervonden.
In Knokke is er ook sprake van fraude maar bon dat kan men zeker ook op de franstaligen steken? Politieke partijen gebruiken fraude in Wallonië en racisme in Vlaanderen langs beide kanten van de taalgrens om kortzichtige electorale doelstellingen te realiseren. Walen zijn parasiterende fraudeurs en Vlamingen zijn racistische egoïsten. Als men dit voldoende herhaalt op een directe wijze a la Vlaams Belang, op een achterbakse hypocriete wijze a la Matthias Danneels van het Nieuwsblad dan zal het uiteindelijk wel blijven plakken. Mocht men het Nieuwsblad in Wallonië verkopen en mochten er voor Vlaamse partijen in Wallonië stemmen te winnen zijn dan had dit probleem zich nooit gesteld. Idem voor La Libre Belgique overigens.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 01:31   #42
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

De toekomst lacht ons toe.
Vlaams belang groeit nog volgens de polls.
De macht van PS (Parvenu Scandal) loopt op zijn einde.
Di Rupo word waarschijnlijk geen premier.
MP-3 moordenaar mag zijn straf uitzitten in Polen.
En de allochtone criminelen in hun land van herkomst.
Hongerstakingen worden gebroken.
Witte mars in Antwerpen was vooral een mars van allochtonen en kende weinig bijval.
De weg word geëffend naar een onafhankelijk Vlaanderen met De Decker for president en Vlaams Belang als grootste partij.
Het leven kan toch mooi zijn

Nog geen reactie gehoord van onze vorst???
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 07:26   #43
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Door al die toestanden met de PS wordt de kloof tussen Walen en Vlamingen alleen maar groter, Vlamingen blijven dat niet meer pikken dat een partij die zo crapuleus te werk gaat dan nog anderen wil straffen....blijkbaar beseffen ze het niet bij de PS hé maar de mensen worden er alleen maar meer Vlaamsgezind door, heb ik vandaag nog aan den lijve ondervonden.
indeed mr. steed...

inderdaad Bartje... zoals ik al lang zeg : het zal de PS zijn die Belgie doet barsten...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 07:34   #44
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
In Knokke is er ook sprake van fraude maar bon dat kan men zeker ook op de franstaligen steken? Politieke partijen gebruiken fraude in Wallonië en racisme in Vlaanderen langs beide kanten van de taalgrens om kortzichtige electorale doelstellingen te realiseren. Walen zijn parasiterende fraudeurs en Vlamingen zijn racistische egoïsten. Als men dit voldoende herhaalt op een directe wijze a la Vlaams Belang, op een achterbakse hypocriete wijze a la Matthias Danneels van het Nieuwsblad dan zal het uiteindelijk wel blijven plakken. Mocht men het Nieuwsblad in Wallonië verkopen en mochten er voor Vlaamse partijen in Wallonië stemmen te winnen zijn dan had dit probleem zich nooit gesteld. Idem voor La Libre Belgique overigens.
Hoe blind kan links zijn...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 07:34   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
indeed mr. steed...

inderdaad Bartje... zoals ik al lang zeg : het zal de PS zijn die Belgie doet barsten...

Ge zult nog gelijk krijgen ook met al uw tegendraadsheid, !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 07:35   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Het valt me op dat Dedecker in de media vanalles te zeggen heeft, maar in de senaat bitter weinig...

Vraag u maar eens af wat het meeste effect heeft, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 07:39   #47
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
http://soc.kuleuven.be/pol/docs/040911-BMJN.pdf

Is het dat wat u bedoelde Fernand.
Wat ik bedoel is dat men de financiering in het leven heeft geroepen omdat er partijen waren die véél geld ontvingen vanuit hun vakbondswerking, en andere partijen die op de schooiers oer gingen , en die dan aan handen en voeten gebonden waren door degene die hun de centen in de pollen hadden gestopt. tevens was er geen enkele controle meer wat er met die centen gebeurden. De enen kocht er mensen mee om. En de andere kocht er gadgets voor om uit te delen. De wldgroei van borden allerhande rees de pan uit. Zodoende heeft men een overheidsdotatie in het leven geroepen van een uitkering PER stem. Zodoende betaald degene die stemt voor het Vlaams Belang zijn dotatie aan die partij, en niet aan een andere partij.
Deze wet heeft getracht een wel bepaalde partij zonder centen te zetten, daar het toch maar een groepje van 1 verkozene was. (Dillen). Maar howee, de boemerang komt terug. en nu nog wat nieuws bedenken tegen de federale verkiezing, want de heren denken niet aan de gemeenteraadsverkiezingen, dat zijn maar peannuts.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 08:24   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
uiteraard, racisme doodt mensen, fraude niet
de cumul druipt er van de muren, vriendjespolitiek, eigen zakken vullen eerst... het profitariaat bloeit nog steeds !

"touche pas �* mon pot !!"
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 08:27   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
In Knokke is er ook sprake van fraude maar bon dat kan men zeker ook op de franstaligen steken? Politieke partijen gebruiken fraude in Wallonië en racisme in Vlaanderen langs beide kanten van de taalgrens om kortzichtige electorale doelstellingen te realiseren. Walen zijn parasiterende fraudeurs en Vlamingen zijn racistische egoïsten. Als men dit voldoende herhaalt op een directe wijze a la Vlaams Belang, op een achterbakse hypocriete wijze a la Matthias Danneels van het Nieuwsblad dan zal het uiteindelijk wel blijven plakken. Mocht men het Nieuwsblad in Wallonië verkopen en mochten er voor Vlaamse partijen in Wallonië stemmen te winnen zijn dan had dit probleem zich nooit gesteld. Idem voor La Libre Belgique overigens.
neen, op de bourgeois die liever frans spreken dan "beschaafd Nederlands"

van racisme wordt in Vlaanderen niemand rijk... in wallonië profiteren ze zich rijk !

maar ja, welke hond bijt er in "de meester zijn hand"...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 08:29   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
De toekomst lacht ons toe.
Vlaams belang groeit nog volgens de polls.
De macht van PS (Parvenu Scandal) loopt op zijn einde.
Di Rupo word waarschijnlijk geen premier.
MP-3 moordenaar mag zijn straf uitzitten in Polen.
En de allochtone criminelen in hun land van herkomst.
Hongerstakingen worden gebroken.
Witte mars in Antwerpen was vooral een mars van allochtonen en kende weinig bijval.
De weg word geëffend naar een onafhankelijk Vlaanderen met De Decker for president en Vlaams Belang als grootste partij.
Het leven kan toch mooi zijn

Nog geen reactie gehoord van onze vorst???
deze week een kleindochter en dit weekend mijn verjaardag

Vlaanderen feest
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 10:40   #51
cookie@vws
Minister-President
 
cookie@vws's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2005
Locatie: Antwerpen City
Berichten: 4.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
deze week een kleindochter en dit weekend mijn verjaardag

Vlaanderen feest
Allez, proficiat... ik hoop voor jou dat ze later met een zwarte vrouw iets begint...
__________________

Laatst gewijzigd door cookie@vws : 2 juni 2006 om 10:41.
cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 10:43   #52
cookie@vws
Minister-President
 
cookie@vws's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2005
Locatie: Antwerpen City
Berichten: 4.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Vraag u maar eens af wat het meeste effect heeft, ...
Euh... In de media trek je veel aandacht, kan je over vanalles je mening kwijt.... In de senaat kan je daadwerkelijk je mening omzetten in een beleid... dus in de senaat bereik je het meeste
__________________
cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 11:00   #53
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Door al die toestanden met de PS wordt de kloof tussen Walen en Vlamingen alleen maar groter, Vlamingen blijven dat niet meer pikken dat een partij die zo crapuleus te werk gaat dan nog anderen wil straffen....blijkbaar beseffen ze het niet bij de PS hé maar de mensen worden er alleen maar meer Vlaamsgezind door, heb ik vandaag nog aan den lijve ondervonden.
Ik denk niet dat men daar in Wallonië erg wakker van zal liggen. We doen alsof we weten hoe het daar aan toegaat en zij doen alsof ze weten hoe het hier aan toegaat. Er lopen hier ook dochters rond zonder degelijke opleiding met een leuk voorkomen die het maken in de politiek. Er lopen hier ook zonen rond die het maken in de politiek en er lopen hier nog meer minder duidelijke figuren rond die met een beetje hulp van de vrienden, in de politiek en in de vele parastatalen, een plaatsje wisten te verwerven. Geld, invloed en macht en opnieuw meer geld invloed en macht. Veel meer kan je er niet achter vinden.

Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 11:04   #54
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
neen, op de bourgeois die liever frans spreken dan "beschaafd Nederlands"

van racisme wordt in Vlaanderen niemand rijk... in wallonië profiteren ze zich rijk !

maar ja, welke hond bijt er in "de meester zijn hand"...
Ik kan anders een aantal parlementairen van een racistische partij in Vlaanderen die goed boeren. Ten andere. Waarom voeren de vlaams-nationalistische partijen eigenlijk nooit campagne tegen de Franskiljons in Vlaanderen. Eigen volk eerst heette het toch? Maar inderdaad. Welke hond bijt er de meester in zijn hand?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 11:05   #55
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Bedoel je nu dat het Vb eigenlijk een poppenkastpartij is opgericht door franstalige bourgeois... ???

Karel Dillen ne franstaligen bourgeois.... LOL
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 13:10   #56
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

In Wallonie heerst al jaren de Maffia cultuur, een cultuur die wij rijkelijk sponsoren.
Gaat men dit eindelijk eens inzien?
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 17:00   #57
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
deze week een kleindochter en dit weekend mijn verjaardag

Vlaanderen feest
Allé proficiat hé en euh al een kleindochter zeg dan ben je wrsch wel wat ouder dan ik je geschat heb, als dat geen compliment is, echt waar, ik had je geschat als ne late twintiger .
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 17:02   #58
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Maar dat de PS met de volgende verkiezingen fel zal verliezen daar geloof ik niet veel van, blijkbaar beseffen ze dat daar allemaal niet en zit de PS er zodanig ingeburgerd dat m'n uit gewoonte ervoor stemt, ook héél wat mensen hebben wrsch wel één of andere jobke aan hen te danken hé; vandaar; Nu ja hoe meer de maffioze praktijken doorgaan van de PS hoe meer afschuw de Vlamingen zullen beginnen krijgen.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 18:24   #59
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.876
Standaard

ochgottekes,"Dedecker gaat frontaal in de aanval tegen de PS".

Zou de PS inmiddels de "aanval" al opgemerkt hebben?
8)
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2006, 18:51   #60
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Bedoel je nu dat het Vb eigenlijk een poppenkastpartij is opgericht door franstalige bourgeois... ???

Karel Dillen ne franstaligen bourgeois.... LOL
Neen, alleen dat ze nooit opmerkingen maken over het feit dat een niet onaanzienelijk deel van de Vlaamse "elite" liever Frans dan Nederlands spreekt. Voor je voor de deur van de buren begint te vegen is het misschien beter om uw eigen trottoir te doen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be