Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2017, 21:34   #41
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En u denkt dat Crombez geen politieke bedoeling had met het verlaten van de onderhandelingstafel?
Ik denk dat hij als een van de weinigen het doorheeft dat de kiezers dit niet meer gaan slikken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 21:36   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat hij als een van de weinigen het doorheeft dat de kiezers dit niet meer gaan slikken.
Dat weten ze bij de PS al heel lang. Daarom ook blijft de PTB in Wallonië groeien.

Alleen zitten ze binnen het partijapparaat van de PS volledig gevangen. Binnen de verschillende federaties binnen de partij heerst een ongekende machtsstrijd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 22:14   #43
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je had het over de goesting van partijen om graai- en postjescultuur aan te pakken.
Ik spreek je tegen dat vb sossen en groensels hier voorlopers in zouden zijn.

Zo gaat het, zoals al gesteld, ook over de senaatzeteltjes, de provinciale paladijnen, maar ... lees deze facebookpost van Theo Francken:



Neem het aan van mij: de nva is de enige partij die die zaken ernstig aanpakt. Ernstig in de zin van "geen populisme vb. over de cumul: er zijn deeltaken her en der, en er zijn - eigen betaalde- medewerkers die je kunnen helpen ; het probleem is enkel die cumuls waar er niet gewerkt wordt en enkel maar gegraaid".

.
Ze zijn allemaal in het zelfde bed ziek. Politiek is rot tot op het bot. Hygienische politiek bestaat niet en als je wil desinfecteren moet je dat radicaal doen: Revolutie. En dan staat er een nieuwe generatie parvenus op. Het enige wat helpt is de politiek met een spiegel hun stront voorhouden en hen eraan herinneren dat ze het laagste van laagste gespuis zijn.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 23:02   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou gewoon willen dat ze er eens serieus komaf mee zouden maken en stoppen met mekaar verwijten toe te roepen. Iedereen (behalve de ptb, sorry ik kon het niet laten ) heeft boter op zijn hoofd.

Homans heeft een voorstel ingediend. Wat ik ervan weet draagt mijn instemming. Ik weet er echter alleen van wat er in de pers is verschenen.
Ik hoop dat het ver genoeg gaat. We komen hier zeker op terug
Het zou nogal straf zijn als jouw communistische "troetels" al boter op hun hoofd hadden zonder ooit aan de macht te zijn geweest, nietwaar?
Toch klopt jouw stelling niet dat iedereen boter op het hoofd heeft behalve de PTB.
Raoul Hedebouw cumuleert 4 mandaten waarvan 2 bezoldigd: als volksvertegenwoordiger en gemeenteraadslid in Luik.

De Winter heeft 2 betaalde mandaten: volksvertegenwoordiger en gemeenteraadslid.

Annemans cumuleert 12 mandaten, waarvan 2 bezoldigd: Europees parlementslid en gemeenteraadslid.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 23:05   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat hij als een van de weinigen het doorheeft dat de kiezers dit niet meer gaan slikken.
Je méént het?
Lutgen had het anders ook door.
En Ivan De Vadder.
En Rik van Cauwelaert.
Zelfs Di Rupo heeft het overduidelijk door.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 23:30   #46
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat hij als een van de weinigen het doorheeft dat de kiezers dit niet meer gaan slikken.
Tiens,waarom heeft hij dan gewacht tot na het uitbreken van het samusocial schandaal om het brussels schip te verlaten alvorens het helemaal lek wordt geschoten door de opeenvolging van schandalen...

Denkt u dat de meerderheid der kiezers niet door had dat er daar lustig werd gegraaid door de politieke mandatarissen ,die zich extra verrijken op de kap van de armen én de samenleving...

Alléén de hoogte der bedragen was niet bekend....

En denkt u dat de John niet wist welke bedragen er in die VZW's zoal werden uitgekeerd...

Toch heeft den John het jarenlang aanzien zonder protest...

En nu wil hij dit politiek gaan recuperen door er snel uit te stappen,en vervolgens de halve heilige te gaan uithangen wat cumuleren betreft...

Denk u nu écht dat de meerderheid der kiezers Johnnyboy niet door hebben...

Man,man,die naïviteit toch...

Laatst gewijzigd door Svennies : 20 juni 2017 om 23:31.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be