Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 februari 2003, 23:45   #41
Hansi
Burger
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 161
Standaard

90 % van de bevolking is het niet eens met de legalisering van softdrugs. Ik ook niet. Net als met zoveel andere zaken besloten door het paarsgroen gespuis. Aux armes citoyens!
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2003, 23:47   #42
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
Het argument valt helemaal niet weg. U weet net zo goed als ik dat bij legalisering de groep gebruikers hoe dan ook zal uitbreiden. Nederland toont dat aan.
Nederland heeft een gedoogbeleid. Pfah.
Er is idd een lichte stijging (1.4% om precies te zijn), maar de vraag is of die stijging er zonder het gedoogbeleid niet zou geweest zijn? Het aantal alcohol-gebruikers is evenveel gestegen.

http://www.cedro-uva.org/lib/abraham.npo01.press.html

deze is ook wel leuk
http://www.trimbos.nl/nlpers/archief/pers0106.html
Da's een goeie datte!!!!
En dan nu de realiteit: het gebruik van cannabis bij jongeren bedroeg enige tijd geleden 1 op 4 die dit al had gedaan, in Vlaanderen was het op dat moment nog niet 1 op 10!
excuseer mij
ik was mij niet bewust van de subjectiviteit en systematische neiging tot bedrog van het Centrum voor Drugsonderzoek.
En ja, ik ben mij er wel van bewust dat sarcasme geen tegen-argument is.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 01:58   #43
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
90 % van de bevolking is het niet eens met de legalisering van softdrugs. Ik ook niet. Net als met zoveel andere zaken besloten door het paarsgroen gespuis. Aux armes citoyens!
Waar haal je dat cijfer nu weeral vandaan? Heb je zelf een volksreferendum georganiseerd?
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 13:44   #44
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Komaan zeg, een beetje serieux aub! Sommigen willen hier nu al ontkennen dat er ongeveer evenveel gebruikers zijn van cannabis in een land waar het gelegaliseerd is als waar het niet gelegaliseerd is!!! Je hoeft nu niet erg slim te zijn om in te zien die redenering FOUT is. Hoe makkelijker er aan te geraken is, hoe minder hindernissen en hoe minder ethisch-morele bezwaren, hoe HOGER het gebruik! Dat is de evidentie zelve. [/b]
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 14:26   #45
bussel prei
Vreemdeling
 
bussel prei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 34
Standaard

Schitterende discussie over Aspartaam !
bussel prei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 18:53   #46
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Komaan zeg, een beetje serieux aub! Sommigen willen hier nu al ontkennen dat er ongeveer evenveel gebruikers zijn van cannabis in een land waar het gelegaliseerd is als waar het niet gelegaliseerd is!!! Je hoeft nu niet erg slim te zijn om in te zien die redenering FOUT is. Hoe makkelijker er aan te geraken is, hoe minder hindernissen en hoe minder ethisch-morele bezwaren, hoe HOGER het gebruik! Dat is de evidentie zelve. [/b]
Dat is 't hem net. Er is zo makkelijk aan te raken. Trouwens kampioenen gezien deze week? Het ging over space cake. En niet eens op een negatieve manier: 'Hmm da's wel lekkere cake' en 'ik heb zo veel gelachen' en dat soort uitspraken. Enig idee hoeveel mensen nu denken 'misschien is 't toch allemaal zo slecht nog nie'.
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 18:57   #47
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Hoe paradoxaal het ook klinkt, bij legalisatie kan je makkelijker de verkoop controleren en dus ook het gebruik.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 19:57   #48
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Hoe paradoxaal het ook klinkt, bij legalisatie kan je makkelijker de verkoop controleren en dus ook het gebruik.
En via prijsverhoging kan je het gebruik proberen verminderen.
En kwaliteitscontrole. En migranten of probleemjongeren van straat houden (die zitten dan liever in de coffeeshop). En drugstrafiek op straat in toom houden.
Misschien is daarom het vlaams blok er wel tegen, omdat een deel van het onveiligheidsgevoel van de burger zou verdwijnen.
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 01:28   #49
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Hebben jullie ooit gehoord over "iets in z'n context lezen", stelletje pseudo-intellectuelen?
Als ik zeg, "en het zijn net diegenen die ons allemaal willen wijsmaken hoe slecht cannabis wel is", dan bedoel ik NIET dat cannabis gezond is. Dan doel ik op de LEUGENS die over cannabis worden verspreid.
En vergeet niet dat u dit geval met iemand praat die niet alleen z'n ervaring heeft uit het roken zelf, maar uit het 15 jaar lange onderzoek dat ikzelf heb verricht. Dat wil zeggen, niet die onzin die je leest in kranten en hoort op tv-programma's, maar gebasseerd op ONAFHANKELIJK wetenschappelijk onderzoek.
Dat het "minder" schadelijk is dan veel legale middelen, dat beweer ik wel ja.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 17:15   #50
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Hebben jullie ooit gehoord over "iets in z'n context lezen", stelletje pseudo-intellectuelen?
Als ik zeg, "en het zijn net diegenen die ons allemaal willen wijsmaken hoe slecht cannabis wel is", dan bedoel ik NIET dat cannabis gezond is. Dan doel ik op de LEUGENS die over cannabis worden verspreid.
En vergeet niet dat u dit geval met iemand praat die niet alleen z'n ervaring heeft uit het roken zelf, maar uit het 15 jaar lange onderzoek dat ikzelf heb verricht. Dat wil zeggen, niet die onzin die je leest in kranten en hoort op tv-programma's, maar gebasseerd op ONAFHANKELIJK wetenschappelijk onderzoek.
Dat het "minder" schadelijk is dan veel legale middelen, dat beweer ik wel ja.
We gaan er mee moeten leren leven (da betekent niet, zomaar aanvaarden) da ze de waarheid verdraaien en aanpassen tot wanneer ze 'in hun kraam' past. Net zoals zij ermee zullen moeten leren leven dat de meerderheid van de mensen nooit voor hen zal kiezen.
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 17:46   #51
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 17:54   #52
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Ge zijt goed bezig jongen, doe zo voort. Straks ga ik nog geloven dat de typische VlaamsBlok-aanhanger werkelijk geen hersenen heeft en enkel onverdraagzaamheid als hoogste waarde heeft.
Als iemand een andere mening heeft moet je die persoon niet beginnen uitschelden maar met degelijke argumenten verder discussieren.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 18:11   #53
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Ge zijt goed bezig jongen, doe zo voort. Straks ga ik nog geloven dat de typische VlaamsBlok-aanhanger werkelijk geen hersenen heeft en enkel onverdraagzaamheid als hoogste waarde heeft.
Als iemand een andere mening heeft moet je die persoon niet beginnen uitschelden maar met degelijke argumenten verder discussieren.
Ten eerste; ik ben geen Vlaams Blokker. Ik ben al jaren geen lid meer van die partij.
Ten tweede; ik heb voldoende argumenten gegeven maar die worden druggebruikende sulletjes zoals "democratstijf" en "sinful69" ontkend of genegeerd. dan valt er niet veel te discussiëren nietwaar?

En ja, tegenover druggebruikers ben ik inderdaad onverdraagzaam. Als ik ze bezig zie, bestrijdt ik ze graag actief. Vuiligheid hoort nu eenmaal thuis in de vuilnisbakken.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 18:27   #54
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Ik heb niks tegen actief bestrijden maar enkel iets tegen mensen uitkafferen. Je kan die druggebruikende sulletjes beter met goede argumenten bekogelen i.p.v. ze uit te schelden.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 18:30   #55
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Ten eerste; ik ben geen Vlaams Blokker. Ik ben al jaren geen lid meer van die partij.
Ten tweede; ik heb voldoende argumenten gegeven maar die worden druggebruikende sulletjes zoals "democratstijf" en "sinful69" ontkend of genegeerd. dan valt er niet veel te discussiëren nietwaar?

En ja, tegenover druggebruikers ben ik inderdaad onverdraagzaam. Als ik ze bezig zie, bestrijdt ik ze graag actief. Vuiligheid hoort nu eenmaal thuis in de vuilnisbakken.
Ja als ge nie meer kunt winnen met woorden dan maar met fysiek geweld he. Eerst zijn we te links, daarna zijn alle druggebruikers losers of junks en als da wat ontkracht is, maar beginnen knokken he. Ge vindt het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Maskers vallen af.

Ten eerste; iemand die vlaams blokker is , heb ik tenminste nog respect voor, omdat er wel degelijk af en toe 's iets fout loopt in Belgie. Maar gij zijt gewoon gefrusteerd en reageert dat af op iedereen die nie wil luisteren naar u of uw mening nie deelt. Daar hoef ik nie veel respect voor te hebben.

Trouwens zijt ge zelf uit het vlaams blok gestapt of hebben ze d'r u uit gegooid wegens te gewelddadig.

En als ge iedereen mee nen joint aanvalt, is het vrij triest, want dan kunt ge geen enkel festival doen, of zelfs bekan nie uitgaan. Ligt dat aan de basis van die gefrusteerde gevoelens? Ik denk da ge dan nog wel 's meer problemen krijgt met de politie, da ik met mijn 'drugsgebruik' ooit zal krijgen. Ik ga u ne goeie raad geven, en dat is niet om sarcastisch te wezen, maar voor uw eigen bestwil: LEER U TE BEHEERSEN.
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 18:43   #56
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

En ja, tegenover druggebruikers ben ik inderdaad onverdraagzaam. Als ik ze bezig zie, bestrijdt ik ze graag actief. Vuiligheid hoort nu eenmaal thuis in de vuilnisbakken.
Ik ben een aanhanger van de Up - Down theory. Die zegt dat mensen die drugs gebruiken zich uiteindelijk slechter gaan voelen dan mensen die dat niet doen. Dit gaat als volgt, gebruikt men drugs dan gaat men zich kunstmatig tijdelijk anders voelen. Men kan rustiger worden, zich gelukkiger of zelfzekerder voelen of gewoon een genotservaring hebben. Nadat de drug uitgewerkt is voelt men zich echter uit evenwicht en moet men boeten voor deze kunstmatige gewaarwording. Men heeft dus de Up, het goede gevoel en de Down, zeg maar de kater na flink gedronken te hebben. Aangezien men juist drugs gebruikt omdat men zich anders en beter wil voelen zal men achteraf snel de ervaring willen herhalen om zich weer beter te voelen. Op die manier kan men snel verslaaft geraken of emotioneel ontregeld. Natuurlijk zullen heel wat mensen niet in die cirkel van gebruik en hergebruik vervallen. Een gelegenheidsdrinker is nog geen verslaafde maar iemand die drinkt om zijn zorgen te vergeten wordt het wel. Hoe minder van dat soort stoffen in omloop zijn hoe beter. Men moet dus eerst beheersen en dan beperken. Een andere theory zegt dat het niets met de soort drug te maken heeft en dat een aantal gebruikers door hun ingesteldheid hoe dan ook ten onder gaan aan de drug die ze gebruiken. Er is echter een grijze tussengroep en die kan sterk gehopen worden door de toegang tot drugs te beletten of heel moeilijk te maken.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 18:56   #57
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinful246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Ten eerste; ik ben geen Vlaams Blokker. Ik ben al jaren geen lid meer van die partij.
Ten tweede; ik heb voldoende argumenten gegeven maar die worden druggebruikende sulletjes zoals "democratstijf" en "sinful69" ontkend of genegeerd. dan valt er niet veel te discussiëren nietwaar?

En ja, tegenover druggebruikers ben ik inderdaad onverdraagzaam. Als ik ze bezig zie, bestrijdt ik ze graag actief. Vuiligheid hoort nu eenmaal thuis in de vuilnisbakken.
Ja als ge nie meer kunt winnen met woorden dan maar met fysiek geweld he. Eerst zijn we te links, daarna zijn alle druggebruikers losers of junks en als da wat ontkracht is, maar beginnen knokken he. Ge vindt het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Maskers vallen af.

Ten eerste; iemand die vlaams blokker is , heb ik tenminste nog respect voor, omdat er wel degelijk af en toe 's iets fout loopt in Belgie. Maar gij zijt gewoon gefrusteerd en reageert dat af op iedereen die nie wil luisteren naar u of uw mening nie deelt. Daar hoef ik nie veel respect voor te hebben.

Trouwens zijt ge zelf uit het vlaams blok gestapt of hebben ze d'r u uit gegooid wegens te gewelddadig.

En als ge iedereen mee nen joint aanvalt, is het vrij triest, want dan kunt ge geen enkel festival doen, of zelfs bekan nie uitgaan. Ligt dat aan de basis van die gefrusteerde gevoelens? Ik denk da ge dan nog wel 's meer problemen krijgt met de politie, da ik met mijn 'drugsgebruik' ooit zal krijgen. Ik ga u ne goeie raad geven, en dat is niet om sarcastisch te wezen, maar voor uw eigen bestwil: LEER U TE BEHEERSEN.
Guderian zou beter eens een joint opsteken. Dat is een goed middel voor agressievelingen. Hij zou zich waarschijnlijk al een stuk beter kunnen beheersen. Maar goed, als hij graag "m'n joint eens uit mijn bakkes komt kloppen", nodig ik hem uit in cafe 't Stompke in Olen. Daar mag hij dat eens komen proberen. Ik wil u wel waarschuwen, Democratsteve is een nogal graag geziene gast in Olen. Dus niet beginnen bleiten als ge het pand gebrekkelijk verlaat hé, Guderianneke. Ik heb zelf een afkeer van geweld, maar halve zolen als jij, die mogen ze voor mijn part gerust in mekaar kloppen. Geweld is tenslotte blijkbaar de enige taal die jullie begrijpen.
Dus kom maar af hé zeveraar. Ik kijk er naar uit.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 19:48   #58
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

En ja, tegenover druggebruikers ben ik inderdaad onverdraagzaam. Als ik ze bezig zie, bestrijdt ik ze graag actief. Vuiligheid hoort nu eenmaal thuis in de vuilnisbakken.
Ik ben een aanhanger van de Up - Down theory. Die zegt dat mensen die drugs gebruiken zich uiteindelijk slechter gaan voelen dan mensen die dat niet doen. Dit gaat als volgt, gebruikt men drugs dan gaat men zich kunstmatig tijdelijk anders voelen. Men kan rustiger worden, zich gelukkiger of zelfzekerder voelen of gewoon een genotservaring hebben. Nadat de drug uitgewerkt is voelt men zich echter uit evenwicht en moet men boeten voor deze kunstmatige gewaarwording. Men heeft dus de Up, het goede gevoel en de Down, zeg maar de kater na flink gedronken te hebben.
Wel daarin schuilt juist de populariteit van cannabis. Men heeft geen kater 's morgens zoals bij alcohol. Men voelt zich niet misselijk of slecht. Ik voel mij bvb wat minder uitgerust en misschien ietwat afweziger dan anders (maar zeker nie meer dan pakweg bij lang opblijven en vroeg moeten op staan).

Citaat:
Aangezien men juist drugs gebruikt omdat men zich anders en beter wil voelen zal men achteraf snel de ervaring willen herhalen om zich weer beter te voelen.
Da's weer een tweede, wat niet helemaal juist is, ik gebruik nie zo zeer cannabis om mij beter te voelen. Gewoon om mij te ontspannen. En wat is snel? Een dag? Een week? Een maand? Het is nu al 2 weken geleden, maar soms wel tot 3 maand. Is da snel?

Citaat:
Op die manier kan men snel verslaaft geraken of emotioneel ontregeld. Natuurlijk zullen heel wat mensen niet in die cirkel van gebruik en hergebruik vervallen. Een gelegenheidsdrinker is nog geen verslaafde maar iemand die drinkt om zijn zorgen te vergeten wordt het wel. Hoe minder van dat soort stoffen in omloop zijn hoe beter. Men moet dus eerst beheersen en dan beperken. Een andere theory zegt dat het niets met de soort drug te maken heeft en dat een aantal gebruikers door hun ingesteldheid hoe dan ook ten onder gaan aan de drug die ze gebruiken. Er is echter een grijze tussengroep en die kan sterk gehopen worden door de toegang tot drugs te beletten of heel moeilijk te maken.

mvg. Rogier
Ah dan moet ge ook kunnen accepteren dat er gelegenheidsblowers zijn? Bovendien ik leg mezelf een aantal regels op: niet tijdens examens, niet spijbelen om te roken, nie stoned naar de les en na het huiswerk. Ben ik nu verslaafd volgens uw theorie of heb ik hulp nodig?
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 19:50   #59
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Aan al die nitwitten ala Vandenberghe, Guderian en consoorten......
Zijn jullie snullen of wat? Waar heb ik verteld dat cannabis niet schadelijk zou zijn????????
Ik zou wel eens willen weten of jij als onnozel druggebruikerke nog zoveel noten op je zang hebt als ik eens voor je sta. We gaan dan eens zien wie de "nitwit" is. Ik hoop uit de grond van m'n hart U ooit eens een joint te zien roken, dan kom ik hem (zoals ik met alle onkruidpaffers doe) persoonlijk uit (of in) uw muil slaan!
Al die moeite om iemand met gestaafde argumenten te bekampen om dan te eindigen bij een prepuberaal "kslaag op uw bakkes want ik ben zowa stoerder as gij enzo! Pfuh!"....sta me toe dat even zielig te vinden.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 20:02   #60
sinful246
Burgemeester
 
sinful246's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2002
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve

Guderian zou beter eens een joint opsteken. Dat is een goed middel voor agressievelingen. Hij zou zich waarschijnlijk al een stuk beter kunnen beheersen.
Boah pas op, ik ken iemand die er just energieker van wordt, nie aggressief maar aangezien aggressief zijn wel al in Guderian zijn karakter zit, kunnen we het nie helemaal uitsluiten.

Maar ik zou anders zeggen; ik ga altijd aan 't station in da geel kot in Roosendaal. Of de grasshopper in Amsterdam is ook wel een goei coffeeshopke. K2 of snow-white zijn mijn favorieten.
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be