Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2018, 23:24   #101
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als een moslima een hoofddoek draagt krijgt ze exact wat ze vraagt. Ik negeer haar compleet.
Mooi. Iedereen tevreden dus.

Of... wilt u eigenlijk toch iets anders zeggen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:30   #102
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mooi. Iedereen tevreden dus.

Of... wilt u eigenlijk toch iets anders zeggen?
Iemand heeft weer last van morele superioriteit.
Ik heb deze draad gelezen en elke post van jou is neerbuigend en pedant.

Alice heeft absoluut een punt maar religioten hebben geen boodschap aan vrouwen die het niet langer pikken dat zij als het zwakke geslacht beschouwd worden want de bange pilarenbijter moét zich laten gelden door dogma's aan te hangen waarvoor je in de 21ste eeuw zou moeten opgesloten worden.

BemBem geeft ergens aan dat seksuele losbandigheid helemaal niet zondig is maar dat het gewoon de natuur van de mens is waarop jij moord aanhaalt om BemBem"s stelling onderuit te halen???

De beperkingen die jij ervaart owv jouw geloof zijn jouw probleem; de beperkingen die Alice en de meeste vrouwen op deze aardbol ervaren enkel en alleen omdat ze vrouw zijn, is het probleem van 51% van de wereldbevolking.

De archaïsche manier van denken, zoals jij hier zowat dagelijks demonstreert, is de belangrijkste oorzaak van de vreselijke manier waarop vrouwen, dagelijks en overal ter wereld, behandeld worden.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:35   #103
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Iemand heeft weer last van morele superioriteit.
Ik heb deze draad gelezen en elke post van jou is neerbuigend en pedant.

Alice heeft absoluut een punt maar religioten hebben geen boodschap aan vrouwen die het niet langer pikken dat zij als het zwakke geslacht beschouwd worden want de bange pilarenbijter moét zich laten gelden door dogma's aan te hangen waarvoor je in de 21ste eeuw zou moeten opgesloten worden.

BemBem geeft ergens aan dat seksuele losbandigheid helemaal niet zondig is maar dat het gewoon de natuur van de mens is waarop jij moord aanhaalt om BemBem"s stelling onderuit te halen???

De beperkingen die jij ervaart owv jouw geloof zijn jouw probleem; de beperkingen die Alice en de meeste vrouwen op deze aardbol ervaren enkel en alleen omdat ze vrouw zijn, is het probleem van 51% van de wereldbevolking.

De archaïsche manier van denken, zoals jij hier zowat dagelijks demonstreert, is de belangrijkste oorzaak van de vreselijke manier waarop vrouwen, dagelijks en overal ter wereld, behandeld worden.
Schijnbaar hebt u niet door dat bembem mijn berichten blijkbaar deze keer heel erg weet te smaken...

Voor het overige: veel zaken die bij elkaar gefantaseerd zijn en hier weinig van doen hebben. Laat staan hier ter sprake kwamen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:36   #104
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, er is overduidelijk sprake van "nieuwe preutsheid". Mijn oudste zonen merken dat trouwens ook bij het voetbal. Indertijd namen wij na het sporten een douche. Volledig naakt. Gewoon jongens onder elkaar. Niemand maakte daar problemen over. Nu hoor ik van mijn zonen (van wie er twee voetballen) dat sommige jongens tegenwoordig met een zwembroek aan douchen. Ik hoor dat wel meer.
Iedereen weet dat het douchen met zwembroeken begonnen is bij de Marokkanen (ge moet een kat een kat noemen) omdat zij kleine piemels hebben.
Net zoals de budgy smugglers vervangen werden door boardies, kwestie van het gebrek aan volume op te vangen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:46   #105
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Schijnbaar hebt u niet door dat bembem mijn berichten blijkbaar deze keer heel erg weet te smaken...

Voor het overige: veel zaken die bij elkaar gefantaseerd zijn en hier weinig van doen hebben. Laat staan hier ter sprake kwamen.
Moet je ego gemasseerd worden?

Weerom een reactie van jou die geen reactie is. Zoals altijd. Sommige dingen veranderen niet.

Het kan me geen reet schelen of BemBem jouw posts weet te smaken of niet, ik heb gelezen wat er stond en het aanhalen van moord als antwoord op seksueel losbandig gedrag staat er.

Gefantaseerd? Verklaar je nader.

Wil jij me nu ook de mond snoeren? Dit is een discussieforum dus ik haal aan wat ik wil.
Wel sterk dat jij iemand van dit soort gedrag zou verwijten, gezien het feit dat jij je godsdienst te pas en te onpas aanhaalt.

Ik had gedacht dat je in 2018 ging begrepen hebben dat godsdienst larie en apekool is, het opium voor het volk, het belazeren van mensen en het creëren van een spooky sfeertje zodat kinderen naar hartelust misbruikt kunnen worden.
Maar da's voor een andere draad.

Dus: het archaïsche gedachtengoed van jan en consoorten dat zuurstof geeft aan seksisme en meer misdaden tegen de vrouw in het algemeen. We blijven bij de les.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:52   #106
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Iemand heeft weer last van morele superioriteit.
Ik heb deze draad gelezen en elke post van jou is neerbuigend en pedant.

Alice heeft absoluut een punt maar religioten hebben geen boodschap aan vrouwen die het niet langer pikken dat zij als het zwakke geslacht beschouwd worden want de bange pilarenbijter moét zich laten gelden door dogma's aan te hangen waarvoor je in de 21ste eeuw zou moeten opgesloten worden.

BemBem geeft ergens aan dat seksuele losbandigheid helemaal niet zondig is maar dat het gewoon de natuur van de mens is waarop jij moord aanhaalt om BemBem"s stelling onderuit te halen???

De beperkingen die jij ervaart owv jouw geloof zijn jouw probleem; de beperkingen die Alice en de meeste vrouwen op deze aardbol ervaren enkel en alleen omdat ze vrouw zijn, is het probleem van 51% van de wereldbevolking.

De archaïsche manier van denken, zoals jij hier zowat dagelijks demonstreert, is de belangrijkste oorzaak van de vreselijke manier waarop vrouwen, dagelijks en overal ter wereld, behandeld worden.
Klopt. En we vervangen dogmatische religie met nihilisme? Geen probleem voor mij maar vervang religie dan niet weer met 1 of andere cult of sociale club.

Wees dan onliberaal voor sociale aangelegenheden en liberaal op het vlak van gedachtegoed. Geen religieuze symbolen op straat (wordt bestraft met boetes)en iedereen denkt en zegt wat hij/zij wilt, absolute vrije meningsuiting.

Het feminisme en al die andere vrouwenemancipatie is uitgevonden omdat het nihilisme aan een klinkende overwinning bezig is en vrouwen wilen samenzijn, sociaal zijn. Sociale georganiseerde religie is onzin. Feminisme is onzin. Wat blijft er over?

Individueel nihilisme....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 00:55   #107
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Moet je ego gemasseerd worden?

Weerom een reactie van jou die geen reactie is. Zoals altijd. Sommige dingen veranderen niet.

Het kan me geen reet schelen of BemBem jouw posts weet te smaken of niet, ik heb gelezen wat er stond en het aanhalen van moord als antwoord op seksueel losbandig gedrag staat er.

Gefantaseerd? Verklaar je nader.

Wil jij me nu ook de mond snoeren? Dit is een discussieforum dus ik haal aan wat ik wil.
Wel sterk dat jij iemand van dit soort gedrag zou verwijten, gezien het feit dat jij je godsdienst te pas en te onpas aanhaalt.

Ik had gedacht dat je in 2018 ging begrepen hebben dat godsdienst larie en apekool is, het opium voor het volk, het belazeren van mensen en het creëren van een spooky sfeertje zodat kinderen naar hartelust misbruikt kunnen worden.
Maar da's voor een andere draad.

Dus: het archaïsche gedachtengoed van jan en consoorten dat zuurstof geeft aan seksisme en meer misdaden tegen de vrouw in het algemeen. We blijven bij de les.
Goed getapt uit de fles met het blauwe handje. Jan behoudt zich trouwens het volle recht om de waarde van het christendom te spreken, ook al menen sommigen in hun grote democratische openheid dat hij moet zwijgen. Jammer voor hen. Daar zitten de echte verzuurden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:00   #108
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Goed getapt uit de fles met het blauwe handje. Jan behoudt zich trouwens het volle recht om de waarde van het christendom te spreken, ook al menen sommigen in hun grote democratische openheid dat hij moet zwijgen. Jammer voor hen. Daar zitten de echte verzuurden.
Ik snap die verzuurden ook niet, Jan mag denken wat hij wilt. Jan mag niet met priestergewaden over straat lopen en anderen lastigvallen met schuimbekkende preken over het vagevuur en zijn inquisiteurs aanstellen om mensen tot bekentenissen van verderf over te laten gaan...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:05   #109
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Klopt. En we vervangen dogmatische religie met nihilisme? Geen probleem voor mij maar vervang religie dan niet weer met 1 of andere cult of sociale club.

Wees dan onliberaal voor sociale aangelegenheden en liberaal op het vlak van gedachtegoed. Geen religieuze symbolen op straat (wordt bestraft met boetes)en iedereen denkt en zegt wat hij/zij wilt, absolute vrije meningsuiting.

Het feminisme en al die andere vrouwenemancipatie is uitgevonden omdat het nihilisme aan een klinkende overwinning bezig is en vrouwen wilen samenzijn, sociaal zijn. Sociale georganiseerde religie is onzin. Feminisme is onzin. Wat blijft er over?

Individueel nihilisme....
Feminisme is niet ontstaan uit het niets; de situatie van de vrouw in het algemeen is niét zoals het hoort te zijn en dat weet jij ook.

Van religieuze dogma's naar nihilisme; de woorden betekenen bitter weinig als je als vrouw niet dezelfde rechten hebt om een waardig bestaan op te bouwen net zoals de overige 49% van de bevolking.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:08   #110
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Goed getapt uit de fles met het blauwe handje. Jan behoudt zich trouwens het volle recht om de waarde van het christendom te spreken, ook al menen sommigen in hun grote democratische openheid dat hij moet zwijgen. Jammer voor hen. Daar zitten de echte verzuurden.
Ben je daar nu weer met je blauwe hand opmerking? Die vond je zeker goed! Zelf opgekomen?

Zoals altijd: geef eens commentaar op mijn post. Die post ging niét alleen over jouw religieus gemekker.
Je geeft wéér niet thuis. Zwakke Jan.

Ik vind trouwens dat je veel steken laat vallen, er staan veel fouten in je berichten.

PS: zalig hoe jij over Jan praat...het ego is blijkbaar weer goed gemasseerd.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:09   #111
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ben je daar nu weer met je blauwe hand opmerking? Die vond je zeker goed! Zelf opgekomen?

Zoals altijd: geef eens commentaar op mijn post. Die post ging niét alleen over jouw religieus gemekker.
Je geeft wéér niet thuis. Zwakke Jan.

Ik vind trouwens dat je veel steken laat vallen, er staan veel fouten in je berichten.

PS: zalig hoe jij over Jan praat...het ego is blijkbaar weer goed gemasseerd.
Niemand is volmaakt. Ook ik niet.

Oei, een ferme deuk in mijn ego.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:15   #112
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Niemand is volmaakt. Ook ik niet.

Oei, een ferme deuk in mijn ego.
Blijf bij de les en stop met dat kinderachtig gedoe Jan.

Reageer eens op mijn berichten ipv je te verlagen tot dit soort reacties.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:18   #113
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Ik geef Alice in elk geval volmondig gelijk: seksisme hoort niet thuis in de 21ste eeuw.
Seksisme heeft niks te maken met verzuring maar alles met dingen die niet langer getolereerd kunnen en mogen worden.

Iedereen maar dan ook iedereen met een hart en ziel zal dit beamen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:20   #114
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Blijf bij de les en stop met dat kinderachtig gedoe Jan.

Reageer eens op mijn berichten ipv je te verlagen tot dit soort reacties.
Het is waterpas met uw berichten, hoor. Het veronderstelt natuurlijk dat u een beetje uw eigen schrijfsel wat weet in te schatten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:21   #115
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Feminisme is niet ontstaan uit het niets; de situatie van de vrouw in het algemeen is niét zoals het hoort te zijn en dat weet jij ook.

Van religieuze dogma's naar nihilisme; de woorden betekenen bitter weinig als je als vrouw niet dezelfde rechten hebt om een waardig bestaan op te bouwen net zoals de overige 49% van de bevolking.
Dat ze dan actie ondernemen, ik.ga die vrouwen echt niet hun handje vasthouden. Dat ze wegblijven uit alle kerken, moskeeën en tempels. Dat ze alle sociale aangelegenheden uit de weggaan, dat ze zichzelf opsluiten in hun huis tot mannen vanzelf verdwijnen ofzo.

Neen, feministen moeten gewoon stoppen met zagen en zelf dingen organiseren ipv mannen heel de tijd lastig te vallen met bullshit. Dat ze hun plan eens trekken, of ga jij babysitje spelen voor die zaagwijven?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 01:24   #116
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat ze dan actie ondernemen, ik.ga die vrouwen echt niet hun handje vasthouden. Dat ze wegblijven uit alle kerken, moskeeën en tempels. Dat ze alle sociale aangelegenheden uit de weggaan, dat ze zichzelf opsluiten in hun huis tot mannen vanzelf verdwijnen ofzo.

Neen, feministen moeten gewoon stoppen met zagen en zelf dingen organiseren ipv mannen heel de tijd lastig te vallen met bullshit. Dat ze hun plan eens trekken, of ga jij babysitje spelen voor die zaagwijven?
Ik vind het trouwens vrij merkwaardig hoe irrationeel het er in bepaalde hoeken van de vrouwenwereld aan toe gaat: men leest zich suf aan Vijftig tinten grijs, maar anderzijds twittert men zich met metoo te pletter.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 10:35   #117
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
graag, laten we het hebben over wat u spijkers op laag water zoeken vindt, mannenhaat en nieuwe preutsheid. Kun eens voorbeelden geven?
Censureren van eeuwenoude kunstwerken omdat er naakte vrouwen op staan: https://www.demorgen.be/buitenland/t...oont-b0558902/ Om nog maar te zwijgen over van de pot gerukte discussies als "deseksualisering van de tepel".
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 10:38   #118
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
graag, laten we het hebben over wat u spijkers op laag water zoeken vindt, mannenhaat en nieuwe preutsheid. Kun eens voorbeelden geven?
Echt gebeurd: opmerkingen bij ons op het werk over het loonverschil tussen mannen en vrouwen. Wij zijn ambtenaren en worden betaald volgens barema's die afhangen van nuttige anciënniteit en diploma.En toch vindt men dat vrouwen ongelijk behandeld worden terwijl enig verschil in verloning het resultaat is van eigen keuzes.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 11:41   #119
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Echt gebeurd: opmerkingen bij ons op het werk over het loonverschil tussen mannen en vrouwen. Wij zijn ambtenaren en worden betaald volgens barema's die afhangen van nuttige anciënniteit en diploma.En toch vindt men dat vrouwen ongelijk behandeld worden terwijl enig verschil in verloning het resultaat is van eigen keuzes.
Daar heeft u een punt, ik heb dat ook nooit begrepen, want verloning gebeurd toch gelijk voor mannen en vrouwen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 11:44   #120
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er zijn vooral veel slechte ideeën op deze aardbol.
Het feminisme is daar een van.

Vrouwen nemen vaak het initiatief om te scheiden omdat hun verwachtingen veel te hoog zijn.

Om niet te zeggen buitensporig.
Waarom zouden vrouwen geen hoge verwachtingen mogen hebben? Hebben mannen die ook niet binnen een huwelijk? Misschien moet je een voorbeeld geven van buitensporige verwachtingen binnen het huwelijk van vrouwen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be