Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2022, 19:12   #81
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Een weer een jonge sporten die dood gaat aan z’n hart

https://www.hln.be/roeselare/hartfal...taal~a503006d/

Hartfalen tijdens stage op Mallorca wordt amateurwielrenner Cedric Baekeland (28) fataal
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 12:44   #82
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een weer een jonge sporten die dood gaat aan z’n hart

https://www.hln.be/roeselare/hartfal...taal~a503006d/

Hartfalen tijdens stage op Mallorca wordt amateurwielrenner Cedric Baekeland (28) fataal
En wat heeft dit met vaccinatie te maken ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 13:25   #83
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
En wat heeft dit met vaccinatie te maken ?
Als er een verband is, is de kans klein dat we het te weten komen...
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 23:01   #84
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich, binnenkort zijn ze niet zeldzaam meer als je ze allemaal samen telt. Toch zeggen wetenschappers dat jonge mensen zich nog steeds moeten vaccineren, vanwege 6 maanden bescherming. Een algemene 3de spuit staat alweer in de planning voor begin 2022 waarbij je opnieuw een zeldzame aandoening riskeert, en dan de volgende om de 6 maanden.

Tegen dan is die zeldzame aandoening al een pak minder zeldzaam, de risico’s cumuleren zich bij elke spuit. Allemaal voor een ziekte die tot 40 minder gevaarlijk is dan het vaccin en je een veel robuustere bescherming geeft. De medische wereld is zot geworden.

Study reveals AstraZeneca and Pfizer vaccines linked to rare neurological side effects.
https://youtu.be/KJvsp3Ayzss
Een mens moet echt wel achterlijk zijn om nog spuiten te halen.

Ik ben medisch geschoold, heb een masterdiploma. Ik stel vast dat zo'n 80% van mijn collega's zichzelf nog laat prikken met die experimentele gentherapie die ten onrechte een vaccin wordt genoemd. Ik zie het als een IQ test. Van medisch ongeschoolden kan ik snappen dat ze voor de propaganda vielen. Voor zorgverleners die hier nog steeds achter staan heb ik geen enkele sympathie. Ze zijn hun diploma's niet waard.

Die "zeldzame aandoeningen" die zich nu beginnen op te stapelen, zijn gewoon een uiting van het feit dat dit biowapen vermomd als vaccin onze lichaamseigen immuniteit afbreekt. Het bewijs stapelt zich massaal op. Enkel tijd was nog nodig om dit vermoeden te bevestigen.

Ikzelf ken een twintigtal mensen met ernstige schade na inenting. Gaande van huidziektes tot neurologische problematieken tot menstruatiestoornissen. Letterlijk 100% van die mensen kreeg te horen dat de schade los staat van die inentingen. De data zijn met andere woorden compleet vervalst en de lijken gaan pas veel later uit de kast vallen.

Ergens weet ik niet of ik boos moet zijn op de dommeriken op dit forum die ongevaccineerden criminaliseerden. Die ons wappies noemen omdat we vanaf het begin door hadden dat deze inentingen een depopulatiewapen zijn, of zullen blijken te zijn. Misschien moet ik er gewoon medelijden mee hebben.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 maart 2022 om 23:04.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2022, 23:11   #85
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ok de vaccins zijn schadelijk.

Is het virus ook schadelijk? Want het virus is misschien ook een ontworpen bio-wapen dat iets zal veroorzaken op termijn, of in combinatie met iets dat nog moet komen?
Virus X + virus Y = designed error in onze biologie?

Die mensen bovenaan de piramide zijn niet te onderschatten hoor.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 00:44   #86
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ok de vaccins zijn schadelijk.

Is het virus ook schadelijk? Want het virus is misschien ook een ontworpen bio-wapen dat iets zal veroorzaken op termijn, of in combinatie met iets dat nog moet komen?
Virus X + virus Y = designed error in onze biologie?

Die mensen bovenaan de piramide zijn niet te onderschatten hoor.
Ik blijf de gedachte dat het iets is wat gemaakt is, in een duister laboratorium, hoog in het vaandel dragen.

Maar daar moet wat fout gelopen zijn?

Daarna stak men het op de Chinezen en daarna op de vleermuizen ...

p.s.

Ik geloofde ook nooit dat AIDS of Ebola er zomaar gekomen zijn.

Bij onderstaande staan er enkele symtomen bij die echt wel 'gieren' zijn in de zin van: niet echt geloofwaardig.

Bizarre symptomen van Covid-19

Misschien is mijn oordeel verkeerd, ik ben dan ook géén viroloog.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2022 om 00:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 17:26   #87
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ok de vaccins zijn schadelijk.

Is het virus ook schadelijk? Want het virus is misschien ook een ontworpen bio-wapen dat iets zal veroorzaken op termijn, of in combinatie met iets dat nog moet komen?
Virus X + virus Y = designed error in onze biologie?

Die mensen bovenaan de piramide zijn niet te onderschatten hoor.
De elite die dit door de mens gemaakte virus losliet uit dat labo, gaat echt zichzelf niet in gevaar brengen. Niet het virus, maar het "vaccin" is het gevaar. 't is te zeggen, de experimentele gentherapie die ten onrechte een vaccin wordt genoemd. Inmiddels stapelen de vreselijke gevolgen zich op. Je kan zelf vaststellen dat alles in ziekenhuizen wordt ontkend (heeft zogezegd niks met het vaccin te maken). Alle data worden gemanipuleerd en het kleinste kind weet dat die prikken niet belemmeren dat je covid krijgt, doorgeeft en er ziek van wordt. Maar durf hardop zeggen dat die rotzooi niet werkt en je bent een complotdenker.

Je moet echt wel compleet achterlijk zijn om hier nog achter te staan.

Er zijn trouwens documenten van de Rockefeller Foundation, al released in 2009 die perfect beschrijven dat er een pandemie zou starten in China die uiteindelijk de grip van de overheden op de mensen fors zou versterken. Die documenten zijn in Nederland in het parlement voorgelezen door het Forum Voor Democratie. Je weet wel, die zogezegde wappiepartij.

Hier kon je die lezing zien, maar YouTube heeft het natuurlijk verwijderd omdat YouTube onder controle staat van diezelfde mensen bovenaan de piramide

https://www.gids.tv/video/342160/thi...0-jaar-geleden
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 20 maart 2022 om 17:34.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 17:30   #88
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich, binnenkort zijn ze niet zeldzaam meer als je ze allemaal samen telt.
Het label "zeldzaam" is natuurlijk een zelfvervullende profetie.

Als ge een zeldzame ziekte HEBT, dan gaat uw dokter aarzelen van die te diagnoseren, want vanuit zijn gezichtspunt is de kans groot dat hij verkeerd is.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2022, 17:45   #89
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een weer een jonge sporten die dood gaat aan z’n hart

https://www.hln.be/roeselare/hartfal...taal~a503006d/

Hartfalen tijdens stage op Mallorca wordt amateurwielrenner Cedric Baekeland (28) fataal
Ik hoor VDB echter nog steeds declameren "Dat dit oooh zo gemakkelijk te genezen is"...........
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 17:34   #90
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Hier nog ene die Corona gehad heeft. Het zal zeker niet van het vaccin zijn. Wel raar dat we dit niet in 2020 en begin 2021 zagen.

https://www.hln.be/wielrennen/zorgwe...rden~acc0442a/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 18:10   #91
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De elite die dit door de mens gemaakte virus losliet uit dat labo, gaat echt zichzelf niet in gevaar brengen. Niet het virus, maar het "vaccin" is het gevaar. 't is te zeggen, de experimentele gentherapie die ten onrechte een vaccin wordt genoemd. Inmiddels stapelen de vreselijke gevolgen zich op. Je kan zelf vaststellen dat alles in ziekenhuizen wordt ontkend (heeft zogezegd niks met het vaccin te maken). Alle data worden gemanipuleerd en het kleinste kind weet dat die prikken niet belemmeren dat je covid krijgt, doorgeeft en er ziek van wordt. Maar durf hardop zeggen dat die rotzooi niet werkt en je bent een complotdenker.

Je moet echt wel compleet achterlijk zijn om hier nog achter te staan.

Er zijn trouwens documenten van de Rockefeller Foundation, al released in 2009 die perfect beschrijven dat er een pandemie zou starten in China die uiteindelijk de grip van de overheden op de mensen fors zou versterken. Die documenten zijn in Nederland in het parlement voorgelezen door het Forum Voor Democratie. Je weet wel, die zogezegde wappiepartij.

Hier kon je die lezing zien, maar YouTube heeft het natuurlijk verwijderd omdat YouTube onder controle staat van diezelfde mensen bovenaan de piramide

https://www.gids.tv/video/342160/thi...0-jaar-geleden
Wat nu circuleert treft gevaccineerde en ongevaccineerde en mensen hoesten tot maanden daarna gewoon verder.
Alle andere symptomen verdwijnen, de hoest blijft hangen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 18:19   #92
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik blijf de gedachte dat het iets is wat gemaakt is, in een duister laboratorium, hoog in het vaandel dragen.

Maar daar moet wat fout gelopen zijn?

Daarna stak men het op de Chinezen en daarna op de vleermuizen ...

p.s.

Ik geloofde ook nooit dat AIDS of Ebola er zomaar gekomen zijn.

Bij onderstaande staan er enkele symtomen bij die echt wel 'gieren' zijn in de zin van: niet echt geloofwaardig.

Bizarre symptomen van Covid-19

Misschien is mijn oordeel verkeerd, ik ben dan ook géén viroloog.
Plandemie - vaccinatie - pandemie.

Ik vertrouwde die big pharma al voor corona niet, en nu compleet niet meer. Je zou verwachten dat uw overheid daarop waakt, maar die spelen onder 1 hoedje en beramen een eugenetisch model naartoe een technocratie waar wij alle controle verliezen en zij het absoluut verwerven.

Ik ga zelfs weg bij de bank, ontvang dan alles cash en schrijf alles via de post over. Zelfs geen 3G meer. We hebben hier echt met minions van de duivel te maken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 20:56   #93
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

YouTube staat vol filmpjes over de zeer bekende corruptie van big Farma, rechtszaken, omkoperij, woekerwinsten, valse onderzoeken en wat nog meer. En nu opeens zijn het engeltjes omdat ze vaccins maken, diepe zucht.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 21:53   #94
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Je zou verwachten dat uw overheid daarop waakt, maar die spelen onder 1 hoedje en beramen een eugenetisch model naartoe een technocratie waar wij alle controle verliezen en zij het absoluut verwerven.

Ik ga zelfs weg bij de bank, ontvang dan alles cash en schrijf alles via de post over. Zelfs geen 3G meer. We hebben hier echt met minions van de duivel te maken.
Psst, BPost is in handen van de overheid. In tegenstelling tot de meeste banken.

(Die hoest die nog een tijdje blijft hangen uit je vorige post herken ik trouwens wel, dat lijkt wel redelijk bij deze variant te horen. Echt van dat slijm in je keel. Dat is eigenlijk ook de enige last die ik ervan gehad heb.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 maart 2022 om 21:56.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 22:09   #95
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Psst, BPost is in handen van de overheid. In tegenstelling tot de meeste banken.

(Die hoest die nog een tijdje blijft hangen uit je vorige post herken ik trouwens wel, dat lijkt wel redelijk bij deze variant te horen. Echt van dat slijm in je keel. Dat is eigenlijk ook de enige last die ik ervan gehad heb.)
Ja maar je kan enkel bij Bpost met cash geld overschrijvingen doen, zo ver ik weet.
Als we dit massaal doen, is het een sterk schild tegen de digitalisering die steeds meer privacy afpakt.

Ja, ik ervaar dat de pandemie erger werd na vaccinatie. Veel meer hoesters en allemaal langdurige hoesters. Maanden he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2022, 22:23   #96
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
YouTube staat vol filmpjes over de zeer bekende corruptie van big Farma, rechtszaken, omkoperij, woekerwinsten, valse onderzoeken en wat nog meer. En nu opeens zijn het engeltjes omdat ze vaccins maken, diepe zucht.
IDD
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2022, 11:44   #97
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een weer een jonge sporten die dood gaat aan z’n hart

https://www.hln.be/roeselare/hartfal...taal~a503006d/

Hartfalen tijdens stage op Mallorca wordt amateurwielrenner Cedric Baekeland (28) fataal
Merkwaardig is dat dat hartfalen gebeurde tijdens slapen.
Niet tijdens inspanning, waar hart meer moet pompen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2022, 11:58   #98
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Hier nog ene die Corona gehad heeft. Het zal zeker niet van het vaccin zijn. Wel raar dat we dit niet in 2020 en begin 2021 zagen.

https://www.hln.be/wielrennen/zorgwe...rden~acc0442a/
Ook daar iets raars:
Citaat:
De eerste rit eindigde in een massasprint bergop in Sant Feliu de Guixols. Michael Matthews won, Sonny Colbrelli werd tweede. Enkele minuten later, in de chaos van de finish, verloor Colbrelli het bewustzijn en zakte in elkaar.
Dat hartfalen was na, niet tijdens de finish.
Enkele minuten NA de inspanning.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 12:40   #99
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/

Toch ook weer een jonge, gezonde man die het vlaggen heeft. Uit het niets.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 12:57   #100
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/

Toch ook weer een jonge, gezonde man die het vlaggen heeft. Uit het niets.
"bloedklonters en hartprobleem", het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoeveel dat in vergelijking met vorige jaren was maar het begint echt wel op te vallen.

Zijn er ergens al officiële cijfers van 2021?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be