Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 15 juli 2013, 11:36   #281
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Betreffende Al-Nusra heb ik dat ook gelezen, ik had het over het FSA. Al-Nusra geniet echter weinig internationale steun, en recent waren er gewapende schermutselingen tussen beide groepen.
FSA ja, maar die steun ik niet echt. Maar tussen Nusra en FSA zijn er nog geen schermutselingen geweest. Hezbollah genoot ook weinig "internationale steun" toen. Nu nog trouwens. Het is hoe je het bekijkt, die "internationale steun".
Salah is offline  
Oud 15 juli 2013, 11:55   #282
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
FSA ja, maar die steun ik niet echt. Maar tussen Nusra en FSA zijn er nog geen schermutselingen geweest. ".
The Free Syrian Army (FSA) and al-Qaeda-linked fighters have clashed again, just days after a leader of the FSA was shot dead at a checkpoint after a row between fighters from the two groups.

Activists told Al Jazeera that the FSA and the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) on Saturday fought for control of a strategic checkpoint in Aleppo city's Bustan al-Qasr district, a strategic gateway between rebel and government controlled territory.
http://www.aljazeera.com/news/middle...616105456.html
tomm is nu online  
Oud 15 juli 2013, 12:00   #283
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
The Free Syrian Army (FSA) and al-Qaeda-linked fighters have clashed again, just days after a leader of the FSA was shot dead at a checkpoint after a row between fighters from the two groups.

Activists told Al Jazeera that the FSA and the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) on Saturday fought for control of a strategic checkpoint in Aleppo city's Bustan al-Qasr district, a strategic gateway between rebel and government controlled territory.
http://www.aljazeera.com/news/middle...616105456.html
Dat is ISIL, niet Nusra.
Salah is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be