Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2010, 21:37   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U hebt, net als bij Opel uw best gedaan.
Maar wij staan natuurlijk allemaal op straat....
Dat ze bij carrefour op straat staan is hun eigen schuld.
-Reorganisatie (verandering van artikels) 0/10
-Klantvriendelijkheid 2/10
-Misbruik van vertrouwen ( afgeprijsde artikels die aan de kassa gewoon aan de volle pot getikt werden. Per vergissing? Ja, mijn voete. Met de regelmaat van de klok. Gangsterpraktijken.) 0/10
- Verkeerd geprijsde artikels en schending van de handelswetgeving (het weigeren van de artikels aan de geafficheerde prijs mee te geven) 0/10
- Gewoonweg brutaal personeel. enz.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 21:39   #62
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dank U Kris Peeters. Want U hebt ons met de neus op de harde feiten gedrukt. Vlaanderen is veel te klein om in deze wereld enig weerwerk te beiden aan multinationals. Het zal sommigen misschien doen inzien welk nefaste gevolgen een verdere opsplitsing van dit land met zich mee zal brengen.
Lulkoek
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 21:40   #63
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hij heeft wel een punt.
Als je België qua omvang vergelijkt met een zakdoek (snotvod) bijvoorbeeld.
Scheur die zakdoek eens in 2 en probeer dan je neus eens te snuiten.
Lulkoek
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 21:40   #64
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat ze bij carrefour op straat staan is hun eigen schuld.
-Reorganisatie (verandering van artikels) 0/10
-Klantvriendelijkheid 2/10
-Misbruik van vertrouwen ( afgeprijsde artikels die aan de kassa gewoon aan de volle pot getikt werden. Per vergissing? Ja, mijn voete. Met de regelmaat van de klok. Gangsterpraktijken.) 0/10
- Verkeerd geprijsde artikels en schending van de handelswetgeving (het weigeren van de artikels aan de geafficheerde prijs mee te geven) 0/10
- Gewoonweg brutaal personeel. enz.
Ook hun hele businessmodel was compleet achterhaald: niemand zit nog te wachten op zulke hypermarché-toestanden. De andere supermarktketens (die het wel zeer goed doen op het moment) hebben dat al vijftien jaar door. Opnieuw, daar kan Kris Peeters geen fluit aan doen natuurlijk.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 21:51   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ook hun hele businessmodel was compleet achterhaald: niemand zit nog te wachten op zulke hypermarché-toestanden. De andere supermarktketens (die het wel zeer goed doen op het moment) hebben dat al vijftien jaar door. Opnieuw, daar kan Kris Peeters geen fluit aan doen natuurlijk.
Ik zou niet durven stellen dat een hypermarché niet meer van de dag van vandaag zou zijn. Dat bewijst eens temeer de auchan
http://www.groupe-auchan.com/index.jsp?lang=EN
maar daar zijn al de minpunten die ik heb opgegeven 10/10 met klantvriendelijkheid op kop. en daar werkt het wel.

Reeds van de eerste weken af dat in Middelkerke GB Carrefour werd, heb ik voorspeld dat het, wanneer ze zo verder gingen, Carrefour ten dode opgeschreven stond. Ik heb me maar in een detail vergist. Ik had het einde veel vroeger verwacht.

Laatst gewijzigd door Garry : 2 augustus 2010 om 21:54.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 21:55   #66
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik zou niet durven stellen dat een hypermarché niet meer van de dag van vandaag zou zijn. Dat bewijst eens temeer de auchan
http://www.groupe-auchan.com/index.jsp?lang=EN
maar daar zijn al de minpunten die ik heb opgegeven 10/10 met klantvriendelijkheid op kop. en daar werkt het wel.

Reeds van de eerste weken af dat in Middelkerke GB Carrefour werd, heb ik voorspeld dat het, wanneer ze zo verder gingen, ten dode opgeschreven stond. Ik heb me maar in een detail vergist. Ik had het einde veel vroeger verwacht.
In Frankrijk werkt dat concept wel nog, maar in België allang niet meer. En dat is nu net een van de grote stommiteiten geweest: dat de Franse directie België als een soort mini-Frankrijk heeft beschouwd. Alleen hangt de gemiddelde Belg in het weekend niet rond in een hypermarché (of ze steken daar de grens voor over naar de auchan), maar eerder in shopping centra.

Maar ik ben het evenzeer eens met jouw inschatting, hoor. Hoe dan ook heeft KP daar allemaal weinig mee te maken.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 23:11   #67
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zo werkt het niet. Een andere vergelijking zou kunnen zijn :
-egoisme : ik produceer twee appels, waarvan ik er één voor mezelf houd (en een ander er ook één heeft)
-altruisme: ik produceer niets, waardoor een ander ook niets heeft
waarmee ik maar wil zeggen dat ne mens nu eenmaal ne mens is, en een drijfveer nodig heeft om te presteren. En geld is een drijfveer.
En zodoende komt (geleid) egoisme toch het algemeen belang ten goede. Het is wel door de egoistische, westerse, pharmabedrijven dat er nieuwe aids-, kanker-... geneesmiddelen op de markt komen (en niet door Cubaanse dokters bvb.).
Dit is trouwens ook de reden waarom alle Communistische landen zowat failliet zijn gegaan (hoe mooi hun systeem in theorie ook moge zijn).
Maar kom. De altruistische drijfveer zal dan wel superieur zijn, maar produceert minder.
Dat is geen egoïsme en altruïsme wat je hier beschrijft.

Wat je bij egoïsme beschrijft, is een mens die zowel een egoïst als een altruïst kan zijn die in een land met een sociale zekerheid leeft.

Wat je bij altruïsme beschrijft, is een mens zonder drijfveer. Een altruïst zou het nooit in zijn hoofd halen om niets te doen als dat schadelijk is voor het algemeen welzijn.

Je hebt wel gelijk dat een mens nu eenmaal een mens is en een drijfveer nodig heeft om te presteren. Egoïsme kan dienst doen als die drijfveer. Altruïsme kan dat echter evenzeer.

Die 'altruïstische drijfveer' die jij beschrijft, is ook geen altruïstische drijfveer. Je beschrijft duidelijk iemand met een egoïstische drijfveer die in een land leeft waar men iedereen wil verplichten om een altruïst te zijn. Dat verplichten is vanzelfsprekend niet makkelijk en daar ben ik ook geen voorstander van.

Een egoïst produceert niet in een altruïstische maatschappij, enkel in een egoïstische. Een altruïst produceert in eender welke maatschappij. Welke drijfveer zorgt dan voor het minste productie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat ondanks de grote onderlinge verschillen, elke gemeenschap een gemiddeld iq heeft, dat zowat de levenswijze/denkwijze van die gemeeschap zal bepalen.
Daar geloof ik weinig van, dat de levenswijze/denkwijze van een gemeenschap grotendeels door de gemiddelde intelligentie bepaald wordt. Intelligentie bepaalt tot welke dingen mensen in staat zijn te denken, maar niet wat van die dingen ook werkelijk gedacht wordt.

Ik merk dat mensen vaak niet in staat zijn om uitschieters qua intelligentie te begrijpen. Ik denk echter niet dat er in een staat vol uitschieters een denkwijze zal ontstaan die iedereen deelt, want denkwijzen van hoogbegaafden zijn veel gevarieerder dan die van lagerbegaafden. Dit omdat hoogbegaafde mensen vaker geneigd zijn om zelf dingen te bedenken, terwijl minderbegaafden eerder de neiging hebben om dat wat de meesten als waarheid aanzien ook als waarheid te aanzien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat zal dan wel de eeuwige discussie zijn, en meestal neemt men aan dat dit gedeeltelijk speelt. Maar gedenk wel dat de "blanken" met gezonde voeding en degelijk onderwijs, niet als primus uit het iq-verhaal komen (dat zijn de aziaten).
Gezonde voeding en degelijk onderwijs speelt heel zeker een rol, vooral in de kindertijd, die tijd waarin de hersenen gevormd of misvormd worden. Daarnaast zal ik niet ontkennen dat een genetische aanleg ook een grote invloed heeft, doch dat bepaalt enkel de potentiële intelligentie en niet de intelligentie die ook werkelijk tot uiting zal komen. Een objectieve vergelijking kan je alleen doen tussen mensen die exact dezelfde opvoeding gekregen hebben.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 00:42   #68
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U moet hem op geografische procenten doorsnijden, niet op inwoners.
In een open economie met weinig kans op militaire conflicten zijn er vaak veel voordelen aan kleine staten. Een simpele blik op BNP/Capita leert ook al wel dat kleine landen het meetal veel beter doen dan grotere.

En belgië gaat don nog eens gepaard met een énorme 'meerkost' voor zijn bevolking, omdat enerzijds de 'machinerie' / het 'smeer' nodig om het boeltje bij elkaar te houden verschrikkelijk duur en inefficient is, anderzijds de verschillende gewesten / gemeenschappen elkaar vooral als wingewest bekijken.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 02:06   #69
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Alle mensen gelijkwaardig... er komen echter nog vele jaren, hoop ik, en daarin kan er nog veel gedroomd en gerealiseerd worden.
Blijven dromen!

En als ge zit te wachten op een goed werk: In het Zimbabwe van Mugabe zoeken ze nog m/v met talent om de gelijkwaardigheid te promoten. Waarop wachten? Handen aan de ploeg! Zou Felix Timmermans zeggen.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 06:13   #70
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dat is geen egoïsme en altruïsme wat je hier beschrijft.

Wat je bij egoïsme beschrijft, is een mens die zowel een egoïst als een altruïst kan zijn die in een land met een sociale zekerheid leeft.

Wat je bij altruïsme beschrijft, is een mens zonder drijfveer. Een altruïst zou het nooit in zijn hoofd halen om niets te doen als dat schadelijk is voor het algemeen welzijn.

Je hebt wel gelijk dat een mens nu eenmaal een mens is en een drijfveer nodig heeft om te presteren. Egoïsme kan dienst doen als die drijfveer. Altruïsme kan dat echter evenzeer.

Die 'altruïstische drijfveer' die jij beschrijft, is ook geen altruïstische drijfveer. Je beschrijft duidelijk iemand met een egoïstische drijfveer die in een land leeft waar men iedereen wil verplichten om een altruïst te zijn. Dat verplichten is vanzelfsprekend niet makkelijk en daar ben ik ook geen voorstander van.

Een egoïst produceert niet in een altruïstische maatschappij, enkel in een egoïstische. Een altruïst produceert in eender welke maatschappij. Welke drijfveer zorgt dan voor het minste productie?
Het gaat er enkel om, om de maatschappij het maximum te laten produceren (niet om te bepalen welke levenswijze superieur is), en toch zoveel mogelijk mensen hiervan te laten meegenieten. En hiervoor mag er wat solidariteit zijn, maar deze solidariteit heeft wel zijn breekgrens. Heeft in feite zelfs weinig te maken met egoist, of altruist. Er zijn wel andere karaktertrekken, of behoeften, die hiervoor meer bepalend zijn.


Citaat:
Daar geloof ik weinig van, dat de levenswijze/denkwijze van een gemeenschap grotendeels door de gemiddelde intelligentie bepaald wordt. Intelligentie bepaalt tot welke dingen mensen in staat zijn te denken, maar niet wat van die dingen ook werkelijk gedacht wordt.

Ik merk dat mensen vaak niet in staat zijn om uitschieters qua intelligentie te begrijpen. Ik denk echter niet dat er in een staat vol uitschieters een denkwijze zal ontstaan die iedereen deelt, want denkwijzen van hoogbegaafden zijn veel gevarieerder dan die van lagerbegaafden. Dit omdat hoogbegaafde mensen vaker geneigd zijn om zelf dingen te bedenken, terwijl minderbegaafden eerder de neiging hebben om dat wat de meesten als waarheid aanzien ook als waarheid te aanzien.
Om een voorbeeld te geven, waar iq en attitude, mi toch gedeeltelijk samengaan. Het valt mij wel op, dat als men de iq schaal afzet tegenover de corruptieschaal, dat de graad van corruptie toeneemt met afnemende iq.

Citaat:
Gezonde voeding en degelijk onderwijs speelt heel zeker een rol, vooral in de kindertijd, die tijd waarin de hersenen gevormd of misvormd worden. Daarnaast zal ik niet ontkennen dat een genetische aanleg ook een grote invloed heeft, doch dat bepaalt enkel de potentiële intelligentie en niet de intelligentie die ook werkelijk tot uiting zal komen. Een objectieve vergelijking kan je alleen doen tussen mensen die exact dezelfde opvoeding gekregen hebben.
Het gaat er mij eigenlijk niet zo direct om, om te bepalen wie de slimste is (voor mij mogen de aziaten gerust de slimste zijn). Wel om de moeilijkheid van samenleven met dezelfde wetten, tussen volkeren met verschillende iq/attitude (waar de iq eigenlijk nog niet speelt, maar wel de attitude, die mi voor een groot gedeelte wordt bepaald door de iq). Zij het wel dat de iq van een sommige gemeenschappen, wel kan verhoogd worden, als men er aan werkt. Maar dan zal men dit eerst moeten doen, en dan pas de rest.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 08:05   #71
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Blijven dromen!
Zonder dromers was het wiel niet uitgevonden.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 08:38   #72
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Kris Peeters heeft nochthans de eerste viool gespeeld in dat dossier.

Wellicht omdat er verkiezingen waren, nu hoor je niets meer van de man.

U verwart hem alweer met Joelle hoor, die zich graag in het middelpunt van de belangstelling werkt met haar brugpensioen voor 50-jarigen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 09:33   #73
job
Minister-President
 
job's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 4.778
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat ze bij carrefour op straat staan is hun eigen schuld.
-Reorganisatie (verandering van artikels) 0/10
-Klantvriendelijkheid 2/10
-Misbruik van vertrouwen ( afgeprijsde artikels die aan de kassa gewoon aan de volle pot getikt werden. Per vergissing? Ja, mijn voete. Met de regelmaat van de klok. Gangsterpraktijken.) 0/10
- Verkeerd geprijsde artikels en schending van de handelswetgeving (het weigeren van de artikels aan de geafficheerde prijs mee te geven) 0/10
- Gewoonweg brutaal personeel. enz.
In de GB winkelden wij twee tot vier keer per maand.
En aten we in het aanpalend restaurant.

Toen GB Carrefour werd, zijn we nog een paar keer geweest.
Het was alsof we in een Franse supermarkt kwamen.
Veel Franse merken die de ons bekende merken vervingen.
Het gebruik van ééntalig Franse aanduidingen in hun supermarkten in Vlaanderen.
Maar nergens ook maar één positieve verandering.
De winkels vervuilden...
Meer is er niet nodig om vaste klanten definitief weg te jagen.
Ondertussen winkelen we al jaren bij vooral de Delhaize en de Lidll. En sporadisch bij de Aldi en de Colruyt.
Maar nog een Carrefour binnengestapt ? Neen, waarom zouden we ?
__________________
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat)
job is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 11:02   #74
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Hetgeen ge zegt, is waar. Maar dat neemt niet weg dat de GB heel zijne boel verkocht heeft, omdat ze er nooit in gelukt zijn, om het echt rendabel te maken.
Vergeet niet dat de lonen bij GB (beduidend) hoger lagen dan bij Delhaize, Aldi, Lidl... terwijl het arbeidsritme zeker niet hoger lag. Men heeft steeds sociale vrede afgekocht met geld.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 12:46   #75
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Alle mensen gelijkwaardig. Eenzelfde sociale regeling voor iedereen. Waar zie jij een tegenstelling?

Jouw droom is mijn nachtmerrie en omgekeerd waarschijnlijk ook. Ik ben mij ervan bewust dat jouw droom meer aanhangers heeft op deze moment en dat de kans op een realisatie in de nabije toekomst dan ook groter is voor jouw droom. Er komen echter nog vele jaren, hoop ik, en daarin kan er nog veel gedroomd en gerealiseerd worden.



Akkoord. Daarom wil ik de verschillende sociale vangnetten ook vervangen door één sociaal vangnet voor alle mensen. Dan zal er niet meer verhuisd worden voor een beter sociaal vangnet, wel voor beter werk.
Kompleet van de pot gerukt die "vrijheid van je overal ter wereld" te mogen laten neervallen!
Hoe erg het ook mag zijn, in Afrika bvb moeten en kunnen velen nog hun plan trekken met een "inkomen" van 1 dollar per dag. Gezien de omstandigheden, het land, de natuur enz waar ze in leven lukt hen dat. Wij kunnen dat niet. Alle arme Afrikanen, Chinezen enz enz gewoon naar hier laten komen = een ramp! Ze zullen maar één keer naar het ocmw moeten gaan en de centen zijn op.
Is dat je oplossing?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 13:00   #76
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

als we ooit een gezonde samenleving willen dat zal het besef toch ooit moeten komen dat multinationals redelijk nefast zijn voor de volksgezondheid.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 14:17   #77
leuri
Provinciaal Statenlid
 
leuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Locatie: Roeselare
Berichten: 605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U hebt, net als bij Opel uw best gedaan.
Maar wij staan natuurlijk allemaal op straat....
Ik voel met je mee, ik wist niet dat je in de carrefour werkte. Maar gezien je perfect tweetalig bent zal je met gemak een andere job vinden.
leuri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 14:33   #78
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Toen GB Carrefour werd, zijn we nog een paar keer geweest.
Het was alsof we in een Franse supermarkt kwamen.
Veel Franse merken die de ons bekende merken vervingen.
Het gebruik van ééntalig Franse aanduidingen in hun supermarkten in Vlaanderen.
Vreemd. Ik ben tientallen keren in een zuid-Franse Carrefour gaan winkelen. Op die tien jaren heb ik gezien dat er in het begin bijna enkel Franse producten te koop waren. Later waren daar ook voor ons bekende producten inclusief Nederlandse gebruiksgegevens enz.
ook de keuze aan Belgische bieren (vooral trapist) was de laatste jaren enorm uitgebreid.

Zouden die Franse klanten ook zo reageren?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 14:44   #79
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leuri Bekijk bericht
Ik voel met je mee, ik wist niet dat je in de carrefour werkte. Maar gezien je perfect tweetalig bent zal je met gemak een andere job vinden.
Is er al een Colruyt in GROOT-LUIK?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 14:51   #80
leuri
Provinciaal Statenlid
 
leuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Locatie: Roeselare
Berichten: 605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Is er al een Colruyt in GROOT-LUIK?
Geen idee, maar de kans zit er dik in, en dan zal hij daar ook wel werken, vroeger dan toch, want nu is die carrefour blijkbaar gesloten en zit hij zonder werk. Het goede zal dan wel zijn dat Henri meer tijd heeft om op het forum te komen en zijn goed onderbouwde antwoorden te posten.
leuri is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be