Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2018, 09:36   #181
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit is van een zodanig laag niveau dat het nog onder een beerput zit. En deze man zou eigenlijk een voorbeeld moeten zijn waar mensen naar zouden moeten opkijken...
En de Hilary bots en andere anti-Trumpers hebben een hoog niveau of wat?

Hij vertelt geen leugens, dat maakt het net grappig.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 20:10   #182
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Allez, de poco's krijgen weer een klets rond de oren.

Ze zullen wel trots zijn dat ze weer een leven verwoest hebben...
In een half uur is het zo ver.
Kijk uit naar de commentaren in onze objectieve media.
Bjorn Soenens zal vannacht slecht slapen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 20:44   #183
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Hij vertelt geen leugens, dat maakt het net grappig.
Hij liegt onder eed.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 20:58   #184
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Volgens Reuters heeft hij al de helft van de stemmen, ook al is de stemming nog niet afgelopen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 21:10   #185
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

De verkrachter is benoemd.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 21:10   #186
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Dus binnen afzienbare tijd is abortus weer zo goed als altijd strafbaar in de VS.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 21:46   #187
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Overwinning voor Trump: Senaat benoemt opperrechter Kavanaugh

Citaat:
De omstreden Brett Kavanaugh is dan toch benoemd als rechter in het Amerikaanse Hooggerechtshof. De Senaat keurde zijn benoeming zonet goed na een tumultueuze stemming. Amerikaans president Donald Trump wachtte daar echter niet op om zijn kandidaat te feliciteren.
Citaat:
Zelfs voordat de verhalen van seksueel wangedrag opdoken, waren de Democraten al gekant tegen de benoeming van Kavanaugh, die vrezen dat de conservatieve rechter ervoor zal zorgen dat abortus-, holebi- en migrantenrechten teruggedraaid zullen worden.
Of de vrees van de Democraten terecht of verzonnen is, dat zal zich nog moeten uitwijzen.

Persoonlijke mening: Mocht er ook maar iets waar geweest zijn van de verhalen rond de rechter zijn persoon dan zal die in de functie die hij nu kan bekleden zeker opletten wat er zich rondom hem heen af zal spelen en dan ben je echt wel opperrechter.

Een verwittigd/oplettend man was dat er géén twee waard?

Die gaat zich echt niet in de luren laten leggen en daar hebben er veel bang voor denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 21:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 21:51   #188
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De verkrachter is benoemd.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 22:12   #189
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Overwinning voor Trump: Senaat benoemt opperrechter Kavanaugh





Of de vrees van de Democraten terecht of verzonnen is, dat zal zich nog moeten uitwijzen.

Persoonlijke mening: Mocht er ook maar iets waar geweest zijn van de verhalen rond de rechter zijn persoon dan zal die in de functie die hij nu kan bekleden zeker opletten wat er zich rondom hem heen af zal spelen en dan ben je echt wel opperrechter.

Een verwittigd/oplettend man was dat er géén twee waard?

Die gaat zich echt niet in de luren laten leggen en daar hebben er veel bang voor denk ik.
De opperrechter verkrachter.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 22:34   #190
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

In feite de beste uitkomst.

Indien Brett het niet werd, zou de conservatieve base gemotiveerd zijn om te gaan stemmen.

Nu zijn de dems all fired up.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 22:52   #191
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Een verkrachter die abortus gaat onmogelijk maken. Strange times.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 23:21   #192
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Dit zijn echt de stuiptrekkingen van de white males die hun privliges tot het einde wensen te verdedigen.

De demografie en het zelfbewust worden van de vrouw (ze stemt niet meer hetzelfde als haar man) hebben hun wereld op hun kop gezet.

Ze zullen niet neergaan zonder een gevecht.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 23:23   #193
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
In feite de beste uitkomst.

Indien Brett het niet werd, zou de conservatieve base gemotiveerd zijn om te gaan stemmen.

Nu zijn de dems all fired up.
Juist niet; midterms zou bij uitstel een referendum gehalte krijgen; meer kiezers die daarom zullen opkomen; dus in voordeel van Dems.

Deze schandelijke vertoning van de dems om een plakkaat van verkrachter op te plakke blijft als een below the belt & pedofielenstreek aan hen plakken; denk ik.

Iemand een lul voor zijn opvattingen en gezichtsuitdrukkingen vinden; prima !! Doch niet hier met M2 tactieken op reageren. Off topic en terzijde. Overigens lijkt Kavanaugh mij ook een lul van een persoon.

Nu de zaak tegen voetballer Ronaldo nog; ik denk dat dit de zaak gaat worden die deze smiechterige vrouwen en bijkomende hype uiteen doet spatten. En dat het dan tijd wordt dat die M2 beweging de prullebak in gaat en mannen niet meer paranoia hoeven te zijn voor vrouwen die hen de plakkaat verkrachter opplakken; met alle gevolgen van dien. Dit enkel omdat ze hem/hun een lul vinden & vanwege een mening die hen niet aanstaat.

Gerechtigdheid !!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 oktober 2018 om 23:43.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 23:31   #194
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dit zijn echt de stuiptrekkingen van de white males die hun privliges tot het einde wensen te verdedigen.

1.De demografie en het zelfbewust worden van de vrouw (ze stemt niet meer hetzelfde als haar man) hebben hun wereld op hun kop gezet.

Ze zullen niet neergaan zonder een gevecht.

Ook vrouwen willen niet dat hun man of vriend een willekeurig slachtoffer worden van een smiechterige vrouw.

1. Vrouwen zijn allang in meerderheid zelfbewust; maar dit niets meer met zelfbewustzijn te maken; eerder met terrorisme; willekeurig plakkaat verkrachter op plakken; schande!!

Waar vrouwen ruzie hebben gelden geen regels meer; deze 'regel' blijft helaas staan..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 oktober 2018 om 23:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 23:33   #195
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een verkrachter die abortus gaat onmogelijk maken. Strange times.
Volgens mij hebben individuele staten genoeg macht om dit zelf uit te maken. Een 'deskundige' die dit weet ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 oktober 2018 om 23:37.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 23:56   #196
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ook vrouwen willen niet dat hun man of vriend een willekeurig slachtoffer worden van een smiechterige vrouw.

1. Vrouwen zijn allang in meerderheid zelfbewust; maar dit niets meer met zelfbewustzijn te maken; eerder met terrorisme; willekeurig plakkaat verkrachter op plakken; schande!!

Waar vrouwen ruzie hebben gelden geen regels meer; deze 'regel' blijft helaas staan..
Je hebt gewoon problemen met het feit dat bepaalde mannen eindelijk eens voor hun verantwoordelijkheid geplaatst worden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2018, 00:44   #197
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dit zijn echt de stuiptrekkingen van de white males die hun privliges tot het einde wensen te verdedigen.

De demografie en het zelfbewust worden van de vrouw (ze stemt niet meer hetzelfde als haar man) hebben hun wereld op hun kop gezet.

Ze zullen niet neergaan zonder een gevecht.
Nochtans stemden de white females twee jaar geleden ook voor The Donald..

Wat me blijft verbazen is dat de dems geen recenter feit dan begin jaren '80 konden vinden ivm Kavanaugh om hun verhaaltje aan op te hangen. Het doet vermoeden dat er echt niks te vinden is omtrent hem...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2018, 01:34   #198
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het is blijkbaar van deze tijd. Als je iemand een lul vindt; is elk 'bewijs' geloofwaardig om die persoon kapot te maken en erger als schaapje erin mee te gaan.

Ik wordt nog liever valselijk beschuldigt van moord dan voor verkrachting. Er zijn 'ook' mensen die mij een lul vinden. Ben extra op mijn hoede voor labiele dames -bijvoorbeeld een schoonmaakster- die met mij alleen op een ruimte kunnen zitten (kantoor). # Heb zelf eens aangegeven of ik eruit of de schoonmaakster eruit. Dit omdat ik die griet voor geen mieter vertrouwde. Desbetreffende schoonmaakster werd ontslagen; nieuwe schoonmaakster was niet labiel.

Aan 1 idioot in je omgeving heb je op deze wereld genoeg die je wereld (plus vrouw en kinderen) in duigen kan slaan.
Bah neen, gij. It's all in the mind.
Geloof wat meer in jezelf! Sterkte.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2018, 01:40   #199
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je hebt gewoon problemen met het feit dat bepaalde mannen eindelijk eens voor hun verantwoordelijkheid geplaatst worden.

Ik heb het niet over bepaalde mannen; laten wij duidelijk zijn. Alle mannen kunnen slachtoffer worden van deze smiechterige tactieken; of denkt u soms dat een vrouw nooit liegt ? @Graag antwoord op het laatste.

Mocht u man zijn heeft u pech gehad aldus zulks denkwijze; immers elke willekeurige vrouw kan u voor verkrachting aanmerken. Andersom gaat natuurlijk niet op; een vrouw aangeven voor verkrachting of mishandeling ben je gewoon een loser als man en word je niet serieus genomen. @ Gelooft u mij als ik beweer dat Merkel mij eind jaren 80 verkracht heeft op een hotelkamertje in Berlijn; vlak na vallen van de muur ?? @Zo nee; waarom niet ??

Trouwens wat bedoelt u met eindelijk ? Waren daarvoor alle vrouwen vogelvrij ?

Gaan wij een nieuwe tijd in; castreren en op de brandstapel met die handel ?? Is dat waar wij naar toegaan; na het eindelijk-momentum ?? In ieder geval gaat dat 'eindelijk' in deze case voor u dus niet op; Kavanaugh.

Trouwens dat erin Hollywood (links bolwerk) en de modellenwereld van alles mis was, was allang bekend; maar nu slaat de boel door en staan wij op een kantelmoment hetgeen gehele lagen en onderdelen in de maatschappij in der greep houdt.

Trump heeft hier een stokje gestoken; alhoewel ik niet veel op heb met deze man, vind ik zijn actie in deze zaak zeer terecht.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 oktober 2018 om 02:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2018, 02:18   #200
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be