Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2019, 22:18   #261
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Misschien zaten ze ergens in een hotel annex beerbar genaamd "drei wursten" maar in de meeste grote hotels komen heel wat gezinnen en dus ook oudere dames.
Het was alleszins geen beerbar, en tja men keek raar op; precies moeilijk aan te nemen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:30   #262
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik vind vooral dat er veel excuses worden gemaakt, alsof men met geld alles zou mogen kopen/uitbuiten. Pfffffffffft.
Dus een westerse callgirl die 500 euro vraagt voor een uurtje plezier wordt uitgebuit volgens u? En dat is dus vergelijkbaar met de mishandelde kindslaafjes in Bangladesh die enkel hun dagelijks pak slaag krijgen? En het aanpakken van die fenomenen een even grote prioriteit?
Ik zal u het volgende voorstellen: zeg aan die callgirl dat wat ze doet verkeerd is en dat je wil dat zij of haar klanten vervolgd moeten worden.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 maart 2019 om 22:33.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:39   #263
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Uiteraard zijn er verschillen tussen een luxe callgirl vs een kind sekslaafje uit Bangladesh, dat weet ik ook wel duh. Maar er zijn evengoed verschillen tssn een Westerse luxe callgirl en een Thaise barmaid, iets wat menig Westerse sekstoerist niet wil inzien. Ik blijf er dus bij; Thailand is Europa niet; er bestaan daar geen vangnetten in de vorm van uitkeringen & allerhande hulp zoals wij die kennen; bijgevolg is het economisch gezien niet vergelijkbaar, zeker niet wat het luik seksindustrie betreft. Re-DUH!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:41   #264
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Houlala ik ga uitloggen, dit bezorgt me stress.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:44   #265
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Uiteraard zijn er verschillen tussen een luxe callgirl vs een kind sekslaafje uit Bangladesh, dat weet ik ook wel duh. Maar er zijn evengoed verschillen tssn een Westerse luxe callgirl en een Thaise barmaid, iets wat menig Westerse sekstoerist niet wil inzien. Ik blijf er dus bij; Thailand is Europa niet; er bestaan daar geen vangnetten in de vorm van uitkeringen & allerhande hulp zoals wij die kennen; bijgevolg is het economisch gezien niet vergelijkbaar, zeker niet wat het luik seksindustrie betreft. Re-DUH!
Maar jij bent tegen elke vorm van prostitutie ook hier...

Zonder het toerisme zakt de hele Thaise economie in elkaar en worden miljoenen Thai tot de diepe armoede veroordeeld. Het is net dankzij dat toerisme sinds de jaren 70 dat Thailand nu welvarender is dan de meeste buurlanden.
En prostitutie is er altijd geweest en zal er altijd zijn. Zonder buitenlandse toeristen zouden die meisjes minder verdienen en in slechtere omstandigheden.
In Bangladesh komen bijna geen buitenlandse toeristen en al helemaal geen westerse sekstoeristen. Dus dat is beter volgens u?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:47   #266
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Houlala ik ga uitloggen, dit bezorgt me stress.
Je weet dat je niet tegen mm argumenten op kan.
Ik zie de zaken in een breder perspectief niet emotioneel zoals u.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:51   #267
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maar jij bent tegen elke vorm van prostitutie ook hier...

Zonder het toerisme zakt de hele Thaise economie in elkaar en worden miljoenen Thai tot de diepe armoede veroordeeld. Het is net dankzij dat toerisme sinds de jaren 70 dat Thailand nu welvarender is dan de meeste buurlanden.
En prostitutie is er altijd geweest en zal er altijd zijn. Zonder buitenlandse toeristen zouden die meisjes minder verdienen en in slechtere omstandigheden.
In Bangladesh komen bijna geen buitenlandse toeristen en al helemaal geen westerse sekstoeristen. Dus dat is beter volgens u?
Is te moeilijk allemaal denk ik voor "bembem". Emotionele denkers, hé.

Voor de economie en alles is het goed. Voor die vrouwen zelf is het minder ivm gereduceerd worden tot lustobject. Jong geleerd is oud gedaan is hier de vuistregel...

Maar er zijn ook vrouwen die zichzelf van kant zouden maken na ongewilde seks. Dat zouden we nu ook weer niet willen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 23:10   #268
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik bekijk het evengoed rationeel hoor; en moest Thailand niet met zo'n gigantisch Aids probleem zitten zou ik nog zeggen van "tja, waarom niet?"; maar zoals de situatie nu is vind ik het gewoon de spuigaten uitlopen, ergens is Thailand imo te ver gegaan en hebben ze zich laten meeslepen door een zucht naar geld. Iedereen weet trouwens 'geld maakt niet gelukkig'. Veel Thai zullen dat wellicht ook wel beseffen, helaas te laat. Het land heeft trouwens tal van andere mogelijkheden om het met een minder volop draaiende seksindustrie eveneens te maken. Het is geen derdewereldland meer btw.

En dat vergelijken met Bangladesh of luxe Westerse callgirls zoals tomm doet is al helemaal krankjorum.

Laatst gewijzigd door bembem : 1 maart 2019 om 23:11.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 23:17   #269
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik bekijk het evengoed rationeel hoor; en moest Thailand niet met zo'n gigantisch Aids probleem zitten zou ik nog zeggen van "tja, waarom niet?"; maar zoals de situatie nu is vind ik het gewoon de spuigaten uitlopen, ergens is Thailand imo te ver gegaan en hebben ze zich laten meeslepen door een zucht naar geld. Iedereen weet trouwens 'geld maakt niet gelukkig'. Veel Thai zullen dat wellicht ook wel beseffen, helaas te laat. Het land heeft trouwens tal van andere mogelijkheden om het met een minder volop draaiende seksindustrie eveneens te maken. Het is geen derdewereldland meer btw.

En dat vergelijken met Bangladesh of luxe Westerse callgirls zoals tomm doet is al helemaal krankjorum.
hallo eno
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 23:21   #270
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

En dat vergelijken met Bangladesh of luxe Westerse callgirls zoals tomm doet is al helemaal krankjorum.
Luxe callgirls in het Westen; ja dat zijn echte ras hoeren die te lui zijn om te werken. De werkloosheidsgraad ligt momenteel vrij laag in heel Europa; geen excuses voor deze randfiguren.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 01:38   #271
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik bekijk het evengoed rationeel hoor; en moest Thailand niet met zo'n gigantisch Aids probleem zitten zou ik nog zeggen van "tja, waarom niet?"; maar zoals de situatie nu is vind ik het gewoon de spuigaten uitlopen, ergens is Thailand imo te ver gegaan en hebben ze zich laten meeslepen door een zucht naar geld. Iedereen weet trouwens 'geld maakt niet gelukkig'. Veel Thai zullen dat wellicht ook wel beseffen, helaas te laat. Het land heeft trouwens tal van andere mogelijkheden om het met een minder volop draaiende seksindustrie eveneens te maken. Het is geen derdewereldland meer btw.

En dat vergelijken met Bangladesh of luxe Westerse callgirls zoals tomm doet is al helemaal krankjorum.
Zonder westers toerisme IS Thailand niet beter dan Bangladesh.
Geld maakt niet gelukkig zegt U. Vertel dat eens aan de 2 (Of 3) miljard mensen op deze aarde die niet voldoende te eten hebben en wiens kinderen honger hebben, niet naar school kunnen en niet naar de dokter als ze ziek zijn.
En Thailand ligt vlakbij Bangladesh.

Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2019 om 01:41.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 01:45   #272
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Luxe callgirls in het Westen; ja dat zijn echte ras hoeren die te lui zijn om te werken. De werkloosheidsgraad ligt momenteel vrij laag in heel Europa; geen excuses voor deze randfiguren.
Dat zijn meisjes die poenen geld scheppen door dingen te doen die ze eigenlijk best wel fijn vinden. Namelijk met rijke dikwijls niet onknappe zakenlui naar chique restaurants gaan en er dan seks mee hebben.
Stel dat ik een 20 jarige studente was ik zou het wel weten... ( heb indertijd genoeg voorstellen gehad in die zin maar ik val echt niet op mannen dus dat ging niet...)

Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2019 om 01:47.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 02:08   #273
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zonder westers toerisme IS Thailand niet beter dan Bangladesh.
Geld maakt niet gelukkig zegt U. Vertel dat eens aan de 2 (Of 3) miljard mensen op deze aarde die niet voldoende te eten hebben en wiens kinderen honger hebben, niet naar school kunnen en niet naar de dokter als ze ziek zijn.
En Thailand ligt vlakbij Bangladesh.
Typisch excuus van een entitled Westerner. Thailand kan best met minder sekstoerisme varen, mits de nodige mentality switch is dit haalbaar en gezien de Aids epidemie zal die er wel komen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 02:11   #274
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hier zie vanaf 2:20 ... dat meisje voelt zich echt niet uitgebuit hoor, ze doet het met plezier -according to tomm & co althans

https://www.youtube.com/watch?v=-wfOi6yJjxY
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 02:28   #275
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Een vrouw die op haar 12e is ontmaagd denkt (meestal) sexueel als een man. Nml. liefst vaak sex en veel partners. Dit zijn ook niet de beste huwelijkse kandidaten. EN is niets nieuws, in OT wist men dat onthouding beter is dan lust en vlees - Sodom Gomorra.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 maart 2019 om 02:37.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 06:18   #276
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Gesjoemel met bankrekeningen op welke manier? Bovendien is een schooiende Westerling geen uitzondering meer in de straten van Bangkok.
Correct, maar niet alleen in Thailand; meer en meer ditto Gwailo's en Ang Mo's op de straten van Malaysia of Honkers ook nu. Beschamend, maar teken des tijds in de 'nieuwe' wereld van ex Hotel Mama subjects.
Singers is strikter... de uitzondering tot heden!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 07:15   #277
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ah bon, ik merk er toch niet veel van.
On topic blijven, please.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 07:18   #278
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Typisch excuus van een entitled Westerner. Thailand kan best met minder sekstoerisme varen, mits de nodige mentality switch is dit haalbaar en gezien de Aids epidemie zal die er wel komen.
Is de gele trots gekrenkt?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 07:32   #279
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Is de gele trots gekrenkt?
Kijk de reden waarom ze iets heeft tegen mensen die hun geld verdienen met het verhuren van hun lichaam is eigenlijk heel simpel. Naar eigen zeggen heeft ze ooit een bedrijfje opgestart achter het atheneum in Antwerpen alwaar ze haar diensten in aanbieding stelde maar helaas zelfs de landlopers van Sint-Jansplein wilden geen gebruik maken van al dat fraais .
Zodoende, zij niet niemand niet.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 08:03   #280
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk de reden waarom ze iets heeft tegen mensen die hun geld verdienen met het verhuren van hun lichaam is eigenlijk heel simpel. Naar eigen zeggen heeft ze ooit een bedrijfje opgestart achter het atheneum in Antwerpen alwaar ze haar diensten in aanbieding stelde maar helaas zelfs de landlopers van Sint-Jansplein wilden geen gebruik maken van al dat fraais .
Zodoende, zij niet niemand niet.
BVBA BoemBoem?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be