Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2017, 08:48   #2641
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar werkman heeft last van rupsen op zijn bloemkolen, niet van slakken.
En kartonnen dozen helpen nu eenmaal niet in de strijd tegen rupsen op bloemkolen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 09:48   #2642
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Werkman is een zegen voor dit forum. Zijn posten zijn niet alledaags, vaak zeer ludiek, met af en toe een pertinente waarheid die met een bepaalde en niet te omschrijven 'magistraliteit' wordt uitgedrukt.
100% mee akkoord en het zijn zij die hem hooghartig uitlachen die zichzelf in hun onderbroek zetten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 10:50   #2643
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zever niet vent. Er zou meer over jou op dit forum moeten worden gegooid.
Ik zal trouwens om te beginnen ook eens iets op dit forum gooien.
Noteer maar goed wat ik hier over jou schrijf; ik zal het uitzonderlijk zelfs in dikke zwarte letters zeggen. Hier komt het :"Je bent een leugenaar"
Een leugenaar zonder de minste scrupules zelfs.

Bovendien ken je niet alleen niks over de tuin maar feitelijk ken je helemaal niks over alles.
En voor mijn part mag je nu op dat driehoekje drukken.
En als je het niet doet en uw strot blijft open trekken zal ik het bewijs hiernavolgend publiceren; het bewijs dat je niet thuishoort in een debat.
En probeer maar niet met U verder uit de slag te trekken met uw gebazel dat je niks over de tuin kent. De beste oplossing is dan om over de tuin te zwijgen i.p.v. weeral een topic te vervuilen met nonsens en leugens.
En de rest van het forum dat U laat betijen; al jaren trouwens; is mijn zaak niet meer. Als ze uw poep willen vreten verdienen ze niet beter.
En dat ander ventje dat hier diverse keren beweerde dat ik kartonnen dozen gebruik tegen slakken is ook al niet verlegen om geschreven woorden te verdraaien. Mocht dat één feit zijn dan is er voor mij geen vuiltje aan de lucht. Hij mag hier ook nog eens beweren dat ik een leugenaar ben .
Ik wil gerust een akkoord sluiten. Als hij bewijzen levert van mijn leugens dan ga ik .
Maar als ik bewijzen lever van zijn leugens dan verwacht ik dat ook hij het afstapt op dit forum. Akkoord? Wel kom maar op dan. Lach nog maar even nu het nog kan.
Maar woord houden hoor lafaards. Besef waaraan je begint.
En dat hij liefst ook niet begint te balken dat hij niks van een tuin kent.
Een verstandig mens zwijgt dan over een tuin.
Ik verwacht hier venten en geen stropoppen om mussen schrik aan te jagen.
Het is nog steeds geraadzamer om niet blijven te proberen om mij kwaad te krijgen. Gebruik een forum waarvoor het er is. Punt.

Bewijzen op tafel. Laat zien dat je een erecode bezit. Of zwijg allebei.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Laat even mensen aan het woord die zelf biologisch tuinieren in eigen tuin zonder enige vorm van sproeistoffen.
Ik geef een paar voorbeelden. Zomerporei zet ik niet meer. De poreimot kan je alleen verhinderen dat ze uw porei aantast door alle dagen bij droog weer twee minuutjes water te sproeien. Winterporei is nog eenvoudiger. Dezelfde methode en na de winter heb je kanjers.
Salade zaaien. Neem bananendozen of grotere en snij de bodem er uit. Plaats deze in de tuin en breng er een plastiek over aan. Komt de salade op dan strooi je slakkenkorrels rond de dozen en breng je vliesdoek aan tegen de witte vlieg over de salade. De dozen versnij je en geef ze mee in de papiercontainer. Of composteer ze zelf in de compost hoop.
Meestal gebruik ik ze meerdere malen.
Op kolen (bloemkool) moet je de rupsen van het koolwitje manueel verwijderen. Selder. Ik gebruik zaaiselder met volle steel. Afsnijden en een paar weken nadien heb je nieuwe selder. Niks afval en smakelijker selder.
Aardappelen. Bladeren met eieren manueel verwijderen en best de coloradokervers ervoren manueel verzamelen en verzuipen.
Wortelen. Die koop ik in de winkel. Nog steeds geen oplossing gevonden.
In een kleine tuin voor eigen gebruik is het perfect doenbaar hoor.
En je weet wat je eet. En tegen onkruid kan je tussen de rijen perfect worteldoek aanbrengen. Als je de resultaten ziet die je behaald dan wordt tuinieren een echte hobby.
De luierikken moeten maar gif eten en betalen voor hun gif.
Mijn probleem is het dus niet. Tegenwoordig zijn allerlei vreemde gerechten uit ontwikkelingslanden aan de orde. Mocht men weten wat men dan vreet dan durft men zelfs niet meer eten. Zoals daar met gif gesmost wordt is niet in te schatten. Zelfs rijst uit diverse gebieden is zuiver gif.
Maar bon, ieder wat wils. Zonder kleine moeite moet men maar gevaar lopen.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 15:27   #2644
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

[quote=Het Oosten;8461006] Off Topic.

Ik heb me nochtans laten vertellen dat slakken -soms- ook nuttige beestjes zijn. Veel hangt ook af van het type slak.

Tips om slakken te weren:
•Breng een mulchlaag aan van cacaodoppen
•Verspreid vers gemaaid gras of koffiedrab rond de plantenslak
•Strooi kippengrit, gemalen schelpen of fijngemaakte eierschalen
•Graaf een bakje met daarin bier of zemelen in
•Laat de dode slakken liggen (schrikt af)
•Zorg voor sterk geurende planten (Rozemarijn, Knoflook, Salie, Thijm)
•Voorkom al te vochtige plekken.
•Breng vaseline aan op potten met Hosta’s
•Plaats koperband om potten met Hosta’s



Die wetenschap staat in sommige tuinboeken.
Ik heb destijds een mededeling gedaan over de tuin in de topic die handelde over het verbod op sproeistoffen. Dus die mededeling was niet "Off topic"
En dat nu deze topic wordt vervuild door het feit dat onnozelaars mij kwaas kregen is te wijten aan hun niet aflatend verzoek om ruzie te maken.
Hardy wil nog niet stoppen schijnbaar. Genoteerd dus. Ik heb hem verwittigd.
En Laurel geeft nog niet thuis. Slaapt nog vredig.
Ben eens benieuwd of hij straks nog durft beweren dat ik geschreven heb dat ik kartonnen dozen gebruik tegen slakken of slakkenvraat.
Hij mag zelfs mijn bewuste bijdrage waarin dat stond hier publiceren. Komaan Laurel, dit is uw kans man!
Bewijs dat ik een leugenaar ben of geef toe dat jij het bent.
Of ben je hier op dit forum om uitsluitend te vechten tegen dode collaborateurs? Dat is altijd een "win win" situatie zeker?
Of vechten ze toch nog terug?
Heel dit forum snapt wel waarom je vecht tegen de "levende doden".
Maar jij denkt zelfs dat wij; of toch sommigen onder ons; dat niet door hebben. Kruip maar verder vent. De modder die aan U kleeft valt er zelfs niet meer af.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 16:01   #2645
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waar staat er; onnozelaar; dat die dozen dienden om slakken te verwijderen?
Die dozen met plastiek erover zijn mini-serres en verzekeren een vroege opkomst van het zaaigoed in het voorjaar. En de slakkenkorrell rond de dozen dienden dus voor slakken te verwijderen. Ik had het misschien omslachtiger kunnen uitleggen maar dan sta jij weer te janken dat mijn bijdragen te lang zijn. Jij bent dus een bewuste verdraaier en dus ook een leugenaar.
Als je iets eergevoel bezit pak je nu uw boeltje samen en verdwijn je.
Maar je maakte geen afspraak natuurlijk zoals ik voorstelde.
Maar desondanks sta je nu te schreeuwen van "bye bye werkman."
Ik begrijp uw verzuchting. Je draait graag de werkelijkheid om.
Nog een vraagje trouwens. Heeft uw Bart het begrepen? En staat hij nu ergens in een hoekje te huilen? Of heb je zelfs geen zucht van een antwoord gekregen? Bart heeft dus uw trompetgeschal niet nodig om te weten wat hij wil. Maar jij loopt hier wel rond met een dikke nek en waterhoofd.
Er is niet veel nodig voor sommigen om zichzelf tot koning te kronen.
Hardy; uw teek; heeft ondertussen al door dat slakken geen rupsen zijn en vice versa. Nu kent hij weer niks van tuinieren. Hoe nederig en kruiperig kun je soms wel zijn? Want dat is feitelijk de enige gelijkenis tussen jullie beiden.
Oh nee; toch niet. Je behoort beiden tot het insectenras dat men "strontvliegen" noemt. En die haten dus immens voedselconcurrenten zoals "mestkevers". Die haat zal pas stoppen als het voedsel op is.
Het enige voordeel voor strontvliegen is het feit dat ze kunnen vertoeven in hogere sferen. Waar jij dankbaar gebruik van maakt.
Groetjes Kneus. Je bent nog niet van mij af hoor.
Ik hoop wel dat je uw wilde verhalen vertelt als ik er bij ben.
Het is wel verassend te moeten ontdekken in een vreemde topic dat je kleinerend uithaalt over mijn persoontje. Doe het in mijn bijzijn en liefst ook als Hardy zijn vol geplast onderbroekje aan het uitwassen is.
Of beter; steek hem met zijn onderbroek in een emmer water.
Teken kunnen daar niet tegen.

Laatst gewijzigd door werkman : 4 juni 2017 om 16:04.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 20:01   #2646
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ik denk gewoon dat ik volgende keer gewoon een bloemkool koop in de Delhaize...
Nu, het zal niet niet voor mezelf zijn, want bloemkool is de enige groente die ik niet zo graag eet...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 20:51   #2647
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.282
Standaard

Onze werkman zou misschien beter kunnen overschakelen op de teelt van rode bieten. Rode bietensap is heeel goed tegen te hoge bloeddruk. Uiteraard moet hij ook al die snode slakken & rupsen met de nodige vakkundigheid daarvan weg weten te houden. Dus de kartonnen dozen moeten nog niet direct op non-actief gezet worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 22:14   #2648
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onze werkman zou misschien beter kunnen overschakelen op de teelt van rode bieten. Rode bietensap is heeel goed tegen te hoge bloeddruk. Uiteraard moet hij ook al die snode slakken & rupsen met de nodige vakkundigheid daarvan weg weten te houden. Dus de kartonnen dozen moeten nog niet direct op non-actief gezet worden.

Belachelijke sukkelaars.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 08:23   #2649
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Dien draad hier is wel een kleutertuin geworden.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 08:33   #2650
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dien draad hier is wel een kleutertuin geworden.
Soep maken op de Witte zijn parking. Magda nu ook alni meer? Ookni als de soep met een hammetje getrokken wordt?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 08:18   #2651
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Ooops, de stad Brussel zou met de UEFA het engagement hebben aangegaan om het stadion op hun eigen grondgebied te bouwen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170607_02914759

Dat wordt vlug zoeken naar een nieuwe locatie
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 08:35   #2652
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ooops, de stad Brussel zou met de UEFA het engagement hebben aangegaan om het stadion op hun eigen grondgebied te bouwen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170607_02914759

Dat wordt vlug zoeken naar een nieuwe locatie
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 09:53   #2653
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

KBVB laat geen spaander heel van Ghelamco.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/1.2997377

Citaat:
"De eis van Ghelamco dat de KBVB zijn onvoorwaardelijke steun zou moeten verlenen aan het commercieel vastgoedproject van Ghelamco is volkomen misplaatst."

"Met het EK 2020 als voorwendsel heeft Ghelamco een gigantisch vastgoedproject ontworpen op een terrein waarvan men moest weten dat het niet voldeed aan de vereisten van de UEFA."

De voetbalbond wast zelf zijn handen in onschuld. "Het is totaal onaanvaardbaar dat Ghelamco de verantwoordelijkheid voor de moeilijkheden tracht door te schuiven naar de KBVB."

"De KBVB lijdt zelf belangrijke schade door het onvermogen van Ghelamco om tijdig een voetbalstadion te realiseren dat de KBVB in staat stelt om als gastheer op te treden voor Euro 2020. De goede naam en faam van het Belgische voetbal en de KBVB worden bovendien misbruikt om andere commerciële doeleinden te realiseren."
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 11:16   #2654
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Hoe Belgie zich steeds weer opnieuw belachelijk blijft maken in het buitenland.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 11:54   #2655
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Inderdaad
"De KBVB verwijst naar een passage in het Staging Agreement, waaruit moet blijken dat “van in den beginne duidelijk was dat de UEFA als voorwaarde had gesteld dat het stadion zich dient te bevinden op het grondgebied van de gaststad, dat wil zeggen de Stad Brussel”. Zoals bekend wordt het Eurostadion gepland op parking C, weliswaar eigendom van de stad Brussel maar op het grondgebied van de gemeente Grimbergen. De bond hekelt nog het gebrek aan professionalisme bij Ghelamco.

“We zitten nu volgens mij dicht bij het einde van het project rond het Eurostadion”, reageert Van den Driessche in De Ochtend. “Volgens het Eurostadion-project zou stadion op een terrein (Parking C) gebouwd worden dat eigendom is van de stad Brussel, maar dat is niet het territorium van de stad Brussel.
Het territorium is Grimbergen.

Maar de UEFA wil van de stad een engagement dat het zijn verantwoordelijkheid kan opnemen op alle vlakken, bijvoorbeeld op vlak van veiligheid.
Maar de stad Brussel is niet bevoegd voor de veiligheid van Parking C.”


hier uit blijkt overduidelijk dat het de stad Brussel vooral te doen was om haar territorium de facto uit te breiden met Vlaams grondgebied.

De Rode Duivels dienden enkel als schaamlapje om deze gebiedsroof door de strot van de goedgelovige Vlaamse voetballiefhebber te duwen .
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 12:20   #2656
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rgunning.dhtml

"De provincie Vlaams-Brabant weigerde de milieuvergunning van Ghelamco Invest voor de uitbating van het multifunctionele Eurostadion in Grimbergen.
Ze vreest een verkeersinfarct in de regio waardoor het dagelijkse fileleed toeneemt."


Ze zullen hem niet krijgen ,onze Vlaamse Parking C.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 12:42   #2657
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rgunning.dhtml

"De provincie Vlaams-Brabant weigerde de milieuvergunning van Ghelamco Invest voor de uitbating van het multifunctionele Eurostadion in Grimbergen.
Ze vreest een verkeersinfarct in de regio waardoor het dagelijkse fileleed toeneemt."


Ze zullen hem niet krijgen ,onze Vlaamse Parking C.
Het roepen en dreigen van Ghelamco hebben we al gehad, het volgende zal smeken en wenen zijn waarschijnlijk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 13:01   #2658
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het roepen en dreigen van Ghelamco hebben we al gehad, het volgende zal smeken en wenen zijn waarschijnlijk.
Ik denk eerder : via dagvaardingen proberen schadevergoeding te eisen van anderlecht, of de voetbalbond.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 13:53   #2659
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk eerder : via dagvaardingen proberen schadevergoeding te eisen van anderlecht, of de voetbalbond.
#tousensemblediablesorugesrodeduivels failliet.

Go Ghelamco ,Go ,go

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 juni 2017 om 13:54.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 16:22   #2660
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk eerder : via dagvaardingen proberen schadevergoeding te eisen van anderlecht, of de voetbalbond.
Het is niet Anderlecht, noch de KBVB die besloten hebben dat het stadion in Grimbergen moest komen. Als Ghelamco zijn due dilligence gedaan had hadden ze ook kunnen weten dat deze locatie voor heel wat problemen zou zorgen, want dat wist ik zelfs al, als simpele gazettenlezer en inwoner van de noordrand. En als ze niet afwisten van die UEFA clausule en van die buurtweg, dan is dat ook hun eigen stomme schuld.
Dus, ze kunnen alleen zichzelf en Brussel aanklagen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 8 juni 2017 om 16:22.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be