Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2010, 19:53   #2021
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nochtans maken witte criminelen (kijk even terug in deze draad) véél méér slachtoffers (de complete verzameling belastingbetalers oa), plegen veel meer criminele feiten, én worden nooit veroordeeld.
?
Ik maak toch een duidelijk onderscheid tussen een collecte die in verkeerde handen eindigd op een persoonlijke aanval door tasjesdieven of inbrekers..die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 20:13   #2022
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik maak toch een duidelijk onderscheid tussen een collecte die in verkeerde handen eindigd op een persoonlijke aanval door tasjesdieven of inbrekers..die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender..
'die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender'

Voor klootjesvolk wel ja.

Diegenen die helder en rationeel blijven & kunnen denken zien de relatieve onbenulligheid van straatcriminaliteit ten opzichte van de grootschalige bijna georganiseerde onbestrafte criminaliteit die de (financiele) toekomst van dit land en veel van haar inwoners totaal verwoest.

Of we daar rouwig om moeten zijn is natuurlijk een tweede.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 20:19   #2023
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender'

Voor klootjesvolk wel ja.

Diegenen die helder en rationeel blijven & kunnen denken zien de relatieve onbenulligheid van straatcriminaliteit ten opzichte van de grootschalige bijna georganiseerde onbestrafte criminaliteit die de (financiele) toekomst van dit land en veel van haar inwoners totaal verwoest.

Of we daar rouwig om moeten zijn is natuurlijk een tweede.
Eber, verongelijkt kijken richting witten is echt wel jou ding he?
Het is niet omdat witte boordcriminaliteit bestaat dat je langs straatcriminaliteit moet kijken omdat dit toch veeeeel minder erg zou zijn!
Je doet bijna alsof witteboordcriminaliteit een excuus is voor straatcriminaliteit!
Dat is een totaal foute redenering, los van de problemen van de bovenlaag( jou witten) moet je niet blind zijn voor wat er ondertussen gebeurt in de onderlaag!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 22:27   #2024
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je slaagt er dus niet in om de premissse van jouw hypothese te onderbouwen.

Maar nog maar eens dan:

Waaruit leidt jij af/weet je zeker dat:' er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen'
laten we zeggen, dat bugettair we nu toch wel de limiet van de allochtonenindustrie bereikt hebben
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 14:48   #2025
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Uhu....dat geldt niettemin ook voor een autochtoon die een crimineel feit pleegt.
Spreek ik dat ergens tegen dan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 14:49   #2026
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Logica zat duidelijk niet in jouw lessenpakket
Nee, jou logica zat niet in mijn lessenpakket.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 14:50   #2027
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nochtans maken witte criminelen (kijk even terug in deze draad) véél méér slachtoffers (de complete verzameling belastingbetalers oa), plegen veel meer criminele feiten, én worden nooit veroordeeld.

Is dat een reden waarom 'steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen', om je even te parafraseren?
Jaja, kom maar weer af met je witteboordcriminaliteit. Tzal je niet helpen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 14:51   #2028
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender'

Voor klootjesvolk wel ja.

Diegenen die helder en rationeel blijven & kunnen denken zien de relatieve onbenulligheid van straatcriminaliteit ten opzichte van de grootschalige bijna georganiseerde onbestrafte criminaliteit die de (financiele) toekomst van dit land en veel van haar inwoners totaal verwoest.

Of we daar rouwig om moeten zijn is natuurlijk een tweede.
Moorden, gewapende overvallen,... zijn geen onbenullige straatcriminaliteiten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 15:42   #2029
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
...gewapende overvallen,... zijn geen onbenullige straatcriminaliteiten.
Een overval van straatcriminelen is uiteraard buitengewoon onbenullig tegenover de verkwanseling van bijvoorbeeld de pensioengelden van miljoenen Vlamingen door de bail-out van de financiele sector.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 maart 2010 om 15:45.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 15:43   #2030
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jaja, kom maar weer af met je witteboordcriminaliteit. Tzal je niet helpen.
Het zal het klootjesvolk idd niet helpen inzicht, en daardoor overzicht, te krijgen.
Daar is het ook klootjesvolk voor.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 maart 2010 om 15:45.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:05   #2031
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Een overval van straatcriminelen is uiteraard buitengewoon onbenullig tegenover de verkwanseling van bijvoorbeeld de pensioengelden van miljoenen Vlamingen door de bail-out van de financiele sector.
Maar in tegenstelling tot 'Mohammed' rijmt 'financiële sector' niet op pocket. Niet dat 'Mohammed' echt rijmt op 'pocket', maar dat horen de bezoekers van café Sportwereld toch niet.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:20   #2032
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Een overval van straatcriminelen is uiteraard buitengewoon onbenullig tegenover de verkwanseling van bijvoorbeeld de pensioengelden van miljoenen Vlamingen door de bail-out van de financiele sector.
Je kan hier wel een lichter feit uitkiezen en vergelijken met een feit wat jij wil aanhalen, maar ook dat zal je niet helpen.

Als jou mening hier is dat enkel de zwaarste feiten aangeklaagd mogen worden of dat enkel bepaalde feiten voldoende erg zijn om aangepakt te worden...kies dan maar een ander forumlid uit. Daar doe ik niet aan mee. Dan kan ik nu evengoed zeggen dat een moord nog erger is dan wat miljarden euro's om de banken te redden.
Los van het feit dat ik de bail-out geen crimineel feit vind...en dat de gemeenschap dit ook geen crimineel feit vind. Dat er bepaalde mensen wat geld hebben geschept...daar ga ik mee akkoord, maar dit is peanuts tov een moord.
Komt nog bij dat, indien men de banken niet hadden gered...de crisis nog veel erger zou zijn geworden.

Kortom, het redden van de banken was goed, de mensen die hebben geprofiteerd moeten worden aangepakt, maar een moord is nog erger.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:21   #2033
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het zal het klootjesvolk idd niet helpen inzicht, en daardoor overzicht, te krijgen.
Daar is het ook klootjesvolk voor.
So be it, wat jij dan ook steeds wil zeggen met het klootjesvolk.

Liever klootjesvolk dan allochtonen criminelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:22   #2034
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'die laatste zijn HONDERDMAAL traumatiserender'

Voor klootjesvolk wel ja.
Diegenen die helder en rationeel blijven & kunnen denken zien de relatieve onbenulligheid van straatcriminaliteit ten opzichte van de grootschalige bijna georganiseerde onbestrafte criminaliteit die de (financiele) toekomst van dit land en veel van haar inwoners totaal verwoest.
Jij wordt defintitief geklasseerd onder allochtoon tuig dat dweept met semicriminele organisaties zoals kutrappers

Klootjesvolk is (allochtoon) straattuig en gansta rappertjes..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 maart 2010 om 16:25.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:24   #2035
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Wat eberhard maar niet wil begrijpen is dat er hier niet word opgeroepen om bepaalde criminele feiten niet aan te pakken en te veroordelen, en anderen wel.
Dat is helemaal de topic niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 maart 2010 om 16:47.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:31   #2036
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Los van het feit dat ik de bail-out geen crimineel feit vind...en dat de gemeenschap dit ook geen crimineel feit vind.
Als "de gemeenschap", waar jij meent voor te moeten spreken, zou begrijpen wat er daar precies gebeurd is en hoe het geld van de belastingbetaler daar rechtstreeks verdwenen is in de zakken van het crapuul dat die hele crisis veroorzaakt heeft, dan zou ze dat zeer zeker een crimineel feit vinden.

En een moord erger dan het nakende ineenstuiken van het pensioenstelsel? Echt? Binnen een paar jaar zullen we kunnen becijferen hoeveel extra voortijdige doden er gevallen zullen zijn omdat ze allerlei rekeningen niet meer kunnen betalen. Ik voorspel nu al dat het er meer zullen zijn dan dat er mensen vermoord worden.

Even wat cijfers voor een ander perspectief: tijdens de hittegolf van 2003 vielen er in Frankrijk 15000 extra doden. Datzelfde jaar was de moordgraad 1.64 (per 100000). Dat geeft op een totale bevolking van 65 mio een dikke 1000 doden. Eens benieuwd wat de grootste impact gaat hebben op de samenleving: oudjes die geen verwarming, ventilatoren of gezondheidszorg kunnen betalen of een paar extra moorden (als die er al zouden zijn).
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:44   #2037
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Als "de gemeenschap", waar jij meent voor te moeten spreken, zou begrijpen wat er daar precies gebeurd is en hoe het geld van de belastingbetaler daar rechtstreeks verdwenen is in de zakken van het crapuul dat die hele crisis veroorzaakt heeft, dan zou ze dat zeer zeker een crimineel feit vinden.

En een moord erger dan het nakende ineenstuiken van het pensioenstelsel? Echt? Binnen een paar jaar zullen we kunnen becijferen hoeveel extra voortijdige doden er gevallen zullen zijn omdat ze allerlei rekeningen niet meer kunnen betalen. Ik voorspel nu al dat het er meer zullen zijn dan dat er mensen vermoord worden.

Even wat cijfers voor een ander perspectief: tijdens de hittegolf van 2003 vielen er in Frankrijk 15000 extra doden. Datzelfde jaar was de moordgraad 1.64 (per 100000). Dat geeft op een totale bevolking van 65 mio een dikke 1000 doden. Eens benieuwd wat de grootste impact gaat hebben op de samenleving: oudjes die geen verwarming, ventilatoren of gezondheidszorg kunnen betalen of een paar extra moorden (als die er al zouden zijn).
Lees wat ik zeg over de bankencrisis voor je erop reageerd ok. Quote mij waar ik zeg dat de zakkenvullers vrij mogen gaan.

Een moord is idd erger dan een crisis welke door omstandigheden het gevolg is welke niet allemaal afhankelijk zijn van 1 of meerdere personen. Het is niet zo dat omwille van 1 iemand de pensioenen niet meer te betalen zijn. Je kan de grote stroom van illegalen en asielzoekers ook als een oorzaak hiervoor aanrekenen. Ga je deze dan allemaal opsluiten omdat door hen de pensioenen niet meer te betalen zijn?

Steek de zon dan maar in den bak ok.
Wat wil je nu eigenlijk? Dat we iedereen gratis een airco moeten geven of we gaan allemaal den bak in? En waar ga je dat mee betalen? Met het pensioengeld dat al op is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 maart 2010 om 16:45.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:45   #2038
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Even wat cijfers voor een ander perspectief: tijdens de hittegolf van 2003 vielen er in Frankrijk 15000 extra doden. Datzelfde jaar was de moordgraad 1.64 (per 100000). Dat geeft op een totale bevolking van 65 mio een dikke 1000 doden. Eens benieuwd wat de grootste impact gaat hebben op de samenleving: oudjes die geen verwarming, ventilatoren of gezondheidszorg kunnen betalen of een paar extra moorden (als die er al zouden zijn).
Melige onzin..net alsof er bewust fouten werden gemaakt met deze consequenties duidelijk voor ogen..wat jij toont is ijskoud gevoelloos nietszeggend cijfermateriaal..
Wat is het volgende..ons de hongerdoden in de wereld verwijten ?

Eberhard is net als een onnozel hardleers klein kind dat, wanneer het geconfronteerd wordt met ziijn fouten, de foutjes van zijn vriendjes gebruikt om zijn eigen schuld te minimaliseren..

In geen honderd jaar ga ik moorden,inbraken in woningen en persoonlijke gewelddaden onder dezelfde noemer klasseren als onpersoonlijke witteboordcrimi..én dat is niet hetzelfde als dit goedpraten..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 maart 2010 om 16:47.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:46   #2039
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Melige onzin..net alsof er bewust fouten werden gemaakt met deze consequenties duidelijk voor ogen..wat jij toont is ijskoud gevoelloos nietszeggend cijfermateriaal..

Eberhard is net als een onnozel hardleers klein kind dat, wanneer het geconfronteerd wordt met ziijn fouten, de foutjes van zijn vriendjes gebruikt om zijn eigen schuld te minimaliseren..

In geen honderd jaar ga ik moorden,inbraken in woningen en persoonlijke gewelddaden onder dezelfde noemer klasseren als onpersoonlijke witteboordcrimi..én dat is niet hetzelfde als dit goedpraten..
idd!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 16:50   #2040
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Persoonlijk ken ik een zaak van witteboordcrimi's..m.a.w. btw en belastingsontduiking waarvan de betichten 3 maanden in voorhechtenis zaten..das wat anders dan de administratieve aanhoudingen voor straatcrimi's in bepaalde wijken
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be