Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 21 juli 2005, 18:04   #41
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Zoiets verwacht je in Iran....
Wat je nog in Iran/Belgistan kan verwachten:
-Het staatshoofd, de politieke en gerechtelijke elite die samen in een gebedshuis de staat trachten een goddelijke investituur te verlenen.
-Grootse militaire parades, op televisie becommentarieerd door mensen in uniform
-Onverkozen staatshoofden die in televisiespeeches duidelijk maken hoe de bevolking moet denken
-...

Kortom, democratie �* la Superstaaf (sorry, ik kon het niet laten)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Xenon on 21-07-2005 at 19:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Zoiets verwacht je in Iran....
Wat je nog in Iran/Belgistan kan verwachten:
-Het staatshoofd, de politieke en gerechtelijke elite die samen in een gebedshuis de staat trachten een goddelijke investituur te verlenen.
-Grootse militaire parades, op televisie becommentarieerd door mensen in uniform
-Onverkozen staatshoofden die in televisiespeeches duidelijk maken hoe de bevolking moet denken
-...

Kortom, democratie �* la Superstaaf (sorry, ik kon het niet laten)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Zoiets verwacht je in Iran....
Wat je nog in Iran/Belgistan kan verwachten:
-Het staatshoofd, de politieke en gerechtelijke elite die samen in een gebedshuis de staat trachten een goddelijke investituur te geven.
-Grootse militaire parades, op televisie becommentarieerd door mensen in uniform
-Onverkozen staatshoofden die in televisiespeeches duidelijk maken hoe de bevolking moet denken
-...

Kortom, democratie �* la Superstaaf[/size]
[/edit]
__________________
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning'

Laatst gewijzigd door Xenon : 21 juli 2005 om 18:05.
Xenon is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:06   #42
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Ik ben al tevreden dat de jonge partijbasis goed bezig is. De partijtop zal op den duur wel (moeten) volgen.
Wat bedoel je daar concreet mee?
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:10   #43
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

NVA heeft zijn klauwen niet (helemaal) verloren!
Ambiorix is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:25   #44
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dan moet N-Va maar klacht neerleggen tegen de Hasseltse politie 8)
Pietje dat gaat niet veel uithalen, we zitten hier in België, en België is van af haar ontstaan niet redelijk geweest voor Vlamingen en hun vlaamse eisen.
Dus NVA kan beter uit het belgisch misbaksel dat "belgisch" recht spreekt buiten blijven.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:40   #45
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
NVA heeft zijn klauwen niet (helemaal) verloren!
neen, ze zijn nog niet helemaal gecastreerd, ik hoop alleen maar dat ze niet ontmoedigd raken door hunner top.
deze top heeft nogmaals bewezen dat macht belangerijker is dan principe.
maar toch een warme proficiat voor de naive militanten van NVA
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:51   #46
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

We werden inderdaad direkt opgepakt, maar hebben ons punt toch kunnen maken. Ook kon onze aktie, gelukkig, op persaandacht rekenen: VRT, De Standaard, Het Belang van Limburg, Het Laatste Nieuws, nieuwsuitzendingen van 13 uur op de radio, ... zelfs een interview met de Limburgse lokale zender en vermelding op de Nederlandse televisie.

Na ons 'tripje' naar Hasselt zijn we met een paar nog naar Brussel gegaan. Daar konden we ook al niet rekenen op sympathie van de staatsveiligheid. We moesten Brussel verlaten of we zaten tot 24 uur vanavond vast... niet dus. Onegelooflijk arrogante zakken, die van de staatsveiligheid. Gewone politie viel nog mee in Brussel, alhoewel, maar SV, tsss, rotzakken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 21-07-2005 at 19:53
Reason:
--------------------------------

We werden inderdaad direkt opgepakt, maar hebben ons punt toch kunnen maken. Ook kon onze aktie, gelukkig, op persaandacht rekenen: VRT, De Standaard, Het Belang van Limburg, Het Laatste Nieuws, nieuwsuitzendingen van 13 uur op de radio, ... zelfs een interview met de Limburgse lokale zender en vermelding op de Nederlandse televisie.

Na ons 'tripje' naar Hasselt zijn we met een paar nog naar Brussel gegaan. Daar konden we ook al niet rekenen op sympathie van de staatsveiligheid. We moesten Brussel verlaten of we zaten tot 24 uur vanavond vast... niet dus. Onegelooflijk arrogante zakken, die van de staatsveiligheid. Gewone politie viel nog mee in Brussel, alhoewel, maar SV, tsss, rotzakken.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

We werden inderdaad direkt opgepakt, maar hebben ons punt toch kunnen maken. Ook kon onze aktie, gelukkig, op persaandacht rekenen: VRT, De Standaard, Het Belang van Limburg, Het Laatste Nieuws, nieuwsuitzendingen van 13 uur op de radio, ... zelfs een interview met de Limburgse lokale zender.

Na ons 'tripje' naar Hasselt zijn we met een paar nog naar Brussel gegaan. Daar konden we ook al niet rekenen op sympathie van de staatsveiligheid. We moesten Brussel verlaten of we zaten tot 24 uur vanavond vast... niet dus. Onegelooflijk arrogante zakken, die van de staatsveiligheid. Gewone politie viel nog mee in Brussel, alhoewel, maar SV, tsss, rotzakken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 21 juli 2005 om 18:53.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:56   #47
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
O ja?Dus een mens mag niet gaan en staan waar hij wil binnen het wettelijke?Op welke juridische grond hebben ze deze N-VA'ers administratief aangehouden?Dat wil ik wel eens weten.
Het argument van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker... [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 21-07-2005 at 19:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
O ja?Dus een mens mag niet gaan en staan waar hij wil binnen het wettelijke?Op welke juridische grond hebben ze deze N-VA'ers administratief aangehouden?Dat wil ik wel eens weten.
Het argument van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker... [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
O ja?Dus een mens mag niet gaan en staan waar hij wil binnen het wettelijke?Op welke juridische grond hebben ze deze N-VA'ers administratief aangehouden?Dat wil ik wel eens weten.
Het arguent van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker... [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 21 juli 2005 om 18:57.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 21 juli 2005, 19:36   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Die jonge gasten van de NVA hebben niemand pijn gedaan.
Ik veronderstel dat ze de aanwezige aanbidders van koning , pardon, roi et princes, niet te openlijk geschoffeerd hebben enzovoorts ...

zodat ik uiteindelijk hen moet feliciteren met de media-aandacht voor "de goede zaak".

Voor henzelf was het waarschijnlijk allemaal niet zo erg: een uur of twee in minder aangenaam gezelschap; eens wat handboeien rond de handjes zekers?; paske tonen ... en dan naar huis.
Waar is de tijd van TAK en van de Voerstreek ???
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 juli 2005, 19:37   #49
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Het argument van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker...
niet mee inzitten, heb zelf meerdere malen vastgezeten.
Wevelgem remember
Dat waren nogal eens tijden.
giserke is offline  
Oud 21 juli 2005, 19:48   #50
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ik zei het toch: flikken zijn nergens goed voor.
Musketo is offline  
Oud 21 juli 2005, 23:28   #51
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Het argument van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker...
Dat meen je niet!Tsjonge,het is te gek voor woorden.Een pamfletje vergelijken met bommenleggers,wat een vergelijking.................Dus ze hebben hun weer eens flink belachelijk gemaakt daar in Hasselt.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 21 juli 2005, 23:38   #52
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Misschien wel,maar zoals de topicstarter zegt ging het over een "stille protestactie".Ofwel liegt de topicstarter ofwel heeft de politie van Hasselt zich schuldig gemaakt aan "vrijheidsberoving".
In elk land ter wereld zal de politie actievoerders de pas afsnijden als zij zonder toelating een evenement willen verstoren waar het staatshoofd (of iemand van zijn familie, in dit geval de kroonprins) op aanwezig is.
Nooit gehoord dat je toestemming moet vragen voor een actie op de openbare weg of in een openbaar gebouw? Zelfs als je maar 15 manifestanten kunt optrommelen.
Dat ze die actievoerders een uur oppakken en dan weer vrijlaten, is dat zo'n zware vorm van machtsmisbruik?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 22-07-2005 at 00:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Misschien wel,maar zoals de topicstarter zegt ging het over een "stille protestactie".Ofwel liegt de topicstarter ofwel heeft de politie van Hasselt zich schuldig gemaakt aan "vrijheidsberoving".
In elk land ter wereld zal de politie actievoerders de pas afsnijden als zij zonder toelating een evenement willen verstoren waar het staatshoofd (of iemand van zijn familie, in dit geval de kroonprins) op aanwezig is.
Nooit gehoord dat je toestemming moet vragen voor een actie op de openbare weg of in een openbaar gebouw? Zelfs als je maar 15 manifestanten kunt optrommelen.
Dat ze die actievoerders een uur oppakken en dan weer vrijlaten, is dat zo'n zware vorm van machtsmisbruik?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Misschien wel,maar zoals de topicstarter zegt ging het over een "stille protestactie".Ofwel liegt de topicstarter ofwel heeft de politie van Hasselt zich schuldig gemaakt aan "vrijheidsberoving".
In elk land ter wereld zal de politie actievoerders de pas afsnijden als zij zonder toelating een evenement willen verstoren waar het staatshoofd op aanwezig is.
Nooit gehoord dat je toestemming moet vragen voor een actie op de openbare weg of in een openbaar gebouw? Zelfs als je maar 15 manifestanten kunt optrommelen.
Dat ze die actievoerders een uur oppakken en dan weer vrijlaten, is dat zo'n zware vorm van machtsmisbruik?[/size]
[/edit]
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 juli 2005 om 23:40.
Salmon L.A. is offline  
Oud 21 juli 2005, 23:54   #53
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
In elk land ter wereld zal de politie actievoerders de pas afsnijden als zij zonder toelating een evenement willen verstoren waar het staatshoofd (of iemand van zijn familie, in dit geval de kroonprins) op aanwezig is.
Nooit gehoord dat je toestemming moet vragen voor een actie op de openbare weg of in een openbaar gebouw? Zelfs als je maar 15 manifestanten kunt optrommelen.
Dat ze die actievoerders een uur oppakken en dan weer vrijlaten, is dat zo'n zware vorm van machtsmisbruik?
Dan moet je natuurlijk een goede definitie hebben van "ordeverstoring".Want wanneer spreek je over "ordeverstoring"?
En de N-VA kan zich niet permiteren om de boel op stelten te zetten.Je mag nog altijd mensen proberen te overhalen om de funktie van het koningshuis in vraag te stellen.

Vandeweek in Lommel met Fata Morgana was het juist hetzelfde,en terwijl de zogezegde "ordeverstoorders" 800m van het podium waar een lid van de familie zou verschijnen verwijderd waren.

Ik hoop in het diepst van mijn hart dat iemand van Laken hier ooit het dorp komt.Dan hang ik ook pamfletten aan mijn venster,en owee wie ze wilt verwijderen.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 22 juli 2005, 00:10   #54
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Dan moet je natuurlijk een goede definitie hebben van "ordeverstoring".Want wanneer spreek je over "ordeverstoring"?
En de N-VA kan zich niet permiteren om de boel op stelten te zetten.Je mag nog altijd mensen proberen te overhalen om de funktie van het koningshuis in vraag te stellen.

Vandeweek in Lommel met Fata Morgana was het juist hetzelfde,en terwijl de zogezegde "ordeverstoorders" 800m van het podium waar een lid van de familie zou verschijnen verwijderd waren.

Ik hoop in het diepst van mijn hart dat iemand van Laken hier ooit het dorp komt.Dan hang ik ook pamfletten aan mijn venster,en owee wie ze wilt verwijderen.
Ik geloof niet dat de actie van de NV-A erin bestond dat er pamfletten aan vensters van privéwoningen werden gehangen. Uiteraard mag dat.
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline  
Oud 22 juli 2005, 00:14   #55
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Ik geloof niet dat de actie van de NV-A erin bestond dat er pamfletten aan vensters van privéwoningen werden gehangen. Uiteraard mag dat.
Tja,misschien wel.We waren er zelf niet bij en het is zeer moeilijk een discussie over iets aan te gaan waar we het fijne niet van weten.

Maar in Lommel hebben ze ook zogezegde aktievoerders opgepakt die het koningshuis in vraag stellen.Het is toch wel twee maal op korte tijd.Maar ze,de Lakenaars,voelen nattigheid en kan dat alleen maar toejuichen.Nog twee generatie's en onze nazaten zijn ervan af.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 22 juli 2005, 00:21   #56
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Tja,misschien wel.We waren er zelf niet bij en het is zeer moeilijk een discussie over iets aan te gaan waar we het fijne niet van weten.

Maar in Lommel hebben ze ook zogezegde aktievoerders opgepakt die het koningshuis in vraag stellen.Het is toch wel twee maal op korte tijd.Maar ze,de Lakenaars,voelen nattigheid en kan dat alleen maar toejuichen.Nog twee generatie's en onze nazaten zijn ervan af.
We waren er zelf niet bij omdat we wat beters te doen hadden dan naar Te Deums te lopen, nietwaar?
De politici zouden er ook beter aan doen massaal weg te blijven op dat soort middeleeuwse toestanden.
Een koning, 2 koninginnen, een kroonprins, een generaal en een kardinaal zonder publiek... zou dat niet veel leuker zijn?
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:35   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
....Nog twee generatie's en onze nazaten zijn ervan af.
Ah neen hé, ik wil dat graag ook nog meemaken.
En 't ziet er naar uit dat ik dat ook nog zal meemaken ook !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:45   #58
Pollebru
Burger
 
Pollebru's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2005
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Het argument van een van de agenten die ons naar het politiebureau vervoerden was dat ze opdracht hadden gekregen extra waakzaam te zijn na de aanslagen in Londen.
En ja, in onze rugzakken zaten bommen zeker...
De NVA heeft nu kennis gemaakt met de dictatuur van de Agustasossen in Hasselt, je weet wel het stadje van de zelfbenoemde gouverneur steve stunt, maar in de Vlaamse regering delen jullie het zelfde bedje.
Pollebru is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:55   #59
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Maar ze,de Lakenaars,voelen nattigheid en kan dat alleen maar toejuichen.Nog twee generatie's en onze nazaten zijn ervan af.
Wat??? Nog twee generaties??

Hoe lang plant gij dat cirkus nog, zeg?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:55   #60
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Waar is de tijd van TAK en van de Voerstreek ???
Ook een ex?

Egidius
Egidius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be