Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 17 december 2002, 22:07   #1
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

't Is eindelijk zover.

De website van de partij die een progressief alternatief wil bieden voor het Vlaams Blok heeft nu ook haar stek "on the World Wide Internet". Versie 1.0 weliswaar, maar toch al voldoende om een eerste evalutie mogelijk te maken.

Met www.europe-europa.org hebben we ons in ieder geval een pakje aangeschaft dat voorzien is op de groei.

De naam van de partij is echter nét iets anders geworden. Maar oplettende forumgangers wisten dat al wel vermoed ik.

Het adres via hetwelk je contact kan opnemen met deze partij of je aanmelden als kandidaat-meebouwer is ook weer anders.


De site bevindt zich nog maar in de allereerste kinderschoenen dus zijn alle linke links nog niet voorhanden. Alhoewel ... her en der zitten er voorlopig een paar (s)linkse grapjes ingewerkt.


Graag dus uw commentaar over inhoud, programma, filosofie, mysteries ( ) , vorm en ...


Wie wil meebouwen aan 'het project', kan zich alvast aanmelden. 8)
Darwin is offline  
Oud 18 december 2002, 00:45   #2
M60
Burger
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 124
Standaard

Eerst en vooral; proficiat met je site, ik heb er al veel slechtere gezien

Je maakt een link naar WIT en één naar Vivant. Schitterend gewoon. Het programma van WIT zit echter verweven in dat van Vivant, en nu ga jij dat programma van Vivant verweven met enkele standpunten die gerealiseerd kunnen worden via directe democratie? Dat is een cirkel. Ik snap het nut van je partij niet echt.
M60 is offline  
Oud 18 december 2002, 12:13   #3
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M60
Eerst en vooral; proficiat met je site, ik heb er al veel slechtere gezien

Je maakt een link naar WIT en één naar Vivant. Schitterend gewoon. Het programma van WIT zit echter verweven in dat van Vivant, en nu ga jij dat programma van Vivant verweven met enkele standpunten die gerealiseerd kunnen worden via directe democratie? Dat is een cirkel. Ik snap het nut van je partij niet echt.
Bedankt voor de complimenten, M60.


Ken jij een partij die als hoofdpunt op zijn programma het sensibiliseren voor het probleem van de overbevolking heeft staan? Ik ken geen enkele partij die daar zelfs maar gewag van maakt. In tegendeel, de meesten zien de 'vergrijzing' als een probleem dat moet 'opgelost' worden door immigratie en/of grotere gezinnen.

Voortaan hoeven mensen met een 'progressieve' inslag maar niet geloven in multiculturele sprookjes niet langer dakloos te zijn of tegen hun zin op het Blok te stemmen.

EUROPA Humana legt andere klemtonen maar is niet per sé anti-Blok en zal als de kans zich voordoet het cordon laten springen.
Darwin is offline  
Oud 18 december 2002, 15:30   #4
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Schitterende website!

In het eerste uitgewerkt standpunt wordt de juiste conclusie getrokken, overbevolking is inderdaad een gigantisch probleem voor de mensheid.

Ik ben ook gewonnen voor het idee van de Euro-Mediterrane Economische Unie. Iets dat zeker bespreekbaar moet gemaakt worden.
@lpha is offline  
Oud 18 december 2002, 16:23   #5
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Jullie komen toch op met de volgende verkiezingen! Ik vind de uitslag van nieuwe partijen altijd heel plezant! Dat brengt wat leven in de melkerij!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 18 december 2002, 16:38   #6
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Jullie komen toch op met de volgende verkiezingen! Ik vind de uitslag van nieuwe partijen altijd heel plezant! Dat brengt wat leven in de melkerij!
Ge moogt gerust zijn!

Darwin is offline  
Oud 21 december 2002, 17:11   #7
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Ik ben zelf politiek dakloos en geloof niet in het veranderen van het systeem.

Alle "waarden" van de samenleving zijn gecentreerd rond economische groei en al wat daar geen afbreuk aan doet mag in de zandbak spelen het is pas wanneer men zich niet houdt aan de uitgetekende krijtlijnen dat men in aanvaring komt met de "Leviathan" en mordecus verliest. Ook de media zitten mee in dat scenario . Dus al wie mee doet aan verkiezingen zal vroeg of laat de juiste offers moeten brengen aan de Moloch van de economie. Het in het zadel houden van de gevestigde elite.
Het Blok bijvoorbeeld wordt voornamelijk aangevallen omdat het "van buitenaf " ( vlaams en niet belgicistisch) de macht wil grijpen waarbij zowiezo wat gevestigede koppen zouden rollen.

Maar ik wens jullie veel succes met jullie goed bedoelde poging......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline  
Oud 21 december 2002, 21:20   #8
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Ik ben zelf politiek dakloos en geloof niet in het veranderen van het systeem.

Alle "waarden" van de samenleving zijn gecentreerd rond economische groei en al wat daar geen afbreuk aan doet mag in de zandbak spelen het is pas wanneer men zich niet houdt aan de uitgetekende krijtlijnen dat men in aanvaring komt met de "Leviathan" en mordecus verliest. Ook de media zitten mee in dat scenario . Dus al wie mee doet aan verkiezingen zal vroeg of laat de juiste offers moeten brengen aan de Moloch van de economie. Het in het zadel houden van de gevestigde elite.
Het Blok bijvoorbeeld wordt voornamelijk aangevallen omdat het "van buitenaf " ( vlaams en niet belgicistisch) de macht wil grijpen waarbij zowiezo wat gevestigede koppen zouden rollen.

Maar ik wens jullie veel succes met jullie goed bedoelde poging......
Zou die economische elite zich nog veel aantrekken van wat in een hoekje van Europa gebeurt? Ik denk dat die hun aandacht nu eerder als zwaartepunt Singapore en omstreken heeft.

Hier wonen bijna enkel nog consumenten. Maar elders wonen er nog veel meer consumenten. Dus ...
Darwin is offline  
Oud 23 december 2002, 21:53   #9
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Wat betreft de kwestie van overbevolking zou je misschien deze link nog aan je site kunnen toevoegen:

http://www.churchofeuthanasia.org/re.../howtodie.html

... en waarom zelf niet het juiste voorbeeld geven, Darwin, met een groots net-event, waarbij je jezelf vakkundig uit de running haalt.
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline  
Oud 24 december 2002, 12:29   #10
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Wat betreft de kwestie van overbevolking zou je misschien deze link nog aan je site kunnen toevoegen:

http://www.churchofeuthanasia.org/re.../howtodie.html

... en waarom zelf niet het juiste voorbeeld geven, Darwin, met een groots net-event, waarbij je jezelf vakkundig uit de running haalt.
zucht
Darwin is offline  
Oud 25 december 2002, 01:04   #11
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Zalige Kerst en Gelukkig Nieuwjaar !


www.europe-europa.org
Darwin is offline  
Oud 25 december 2002, 06:01   #12
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Zalige Kerst en Gelukkig Nieuwjaar !


www.europe-europa.org
ALLEEN voor mensen met een goede wil toch.......?
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline  
Oud 28 december 2002, 14:56   #13
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Op vraag van GAIA en Greenpeace werd het logo van deze organisaties verwijderd van de site www.europe-europa.org
Darwin is offline  
Oud 31 december 2002, 16:28   #14
Vomit
Vreemdeling
 
Vomit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 20
Standaard

Hehe, die doorklik-verwijzing onder de hoofding Overige standpunten/'Cordon Sanitaire' => http://www.vlaamsblok.be/ is veel kernachtiger dan de zoveelste hoop ersatz-ethisch geleuter erover.

Prima initiatief, en een asbesten paraplu toegewenst tegen de bakken vurige drek die ge over u zult krijgen van de gevestigde machten.
Vomit is offline  
Oud 19 januari 2003, 22:52   #15
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Nu Ward Beysen opkomt met een aparte lijst onder de naam Liberaal Appel, die zich tussen het Vlaams Blok en de amorfe massa van de 'democratische partijen' positioneert, heeft een initiatief als EUROPA Humana dat voor een groot deel op dezelfde groep kiezers mikt niet veel levensvatbaarheid meer. Zeker nu bij de volgende verkiezingen de 5% kiesdrempel van kracht is.

EUROPA Humana stopt er dus mee als partij en vormt zichzelf om tot een politiek en sociaal gerichte denktank die progressieve en fundamentele oplossingen wil formuleren voor de grote uitdagingen van deze en de volgende eeuw.


We wensen in ieder geval Ward Beysen bij de volgende verkiezingen veel geluk en succes met zijn Liberaal Appel.

En hopelijk wordt Ward de volgende burgemeester van Antwerpen.
Darwin is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be