Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2022, 15:06   #26001
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Als je op internet info zoekt in verband met Orange Tempo herlaadkaarten, dan krijg je deze advertentie door je strot geduwd. Ik ben geen Marokkaan, en ik bel niet naar Marokko.
Bovendien staat dit type advertentie een betere integratie in de weg. Maar dat zien zij ongetwijfeld als een voordeel in plaats van een nadeel.
https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Tempo.png‎
Bekeken: 27
Grootte:  274,5 KB
ID: 116224  


Laatst gewijzigd door kwantum : 21 mei 2022 om 15:06.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2022, 22:35   #26002
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

En men verwacht van de burger dat ze met deze mensen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn...

Tja waarom zoveel, zelfs simpele jobs, oningevuld blijven begrijp ik niet?
Als ik zo in de steden rondloop begrijp ik wel waarom de apenpest zich hier zo direct thuis voelt.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2022, 22:51   #26003
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Wij woonden in Hoboken-Antwerpen. 30 jaar geleden een gezellige plaats om te vertoeven. Ik nodig de wereldverbeteraars uit om eens te gaan kijken hoe de nachten daar zijn. En je moet al flink zoeken naar een winkel waar men onze taal spreekt. Was dat de bedoeling ? Ondertussen zijn we verhuisd naar de Kempen.

Laatst gewijzigd door hurricane : 21 mei 2022 om 22:52.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2022, 00:50   #26004
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ondertussen zijn we verhuisd naar de Kempen.
aah voila, weeral ne vlaming die weigert te integreren.... niet te verschieten dat er dan geen winkels meer zijn waar men onze taal wilt spreken...
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2022, 10:48   #26005
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Wij woonden in Hoboken-Antwerpen. 30 jaar geleden een gezellige plaats om te vertoeven. Ik nodig de wereldverbeteraars uit om eens te gaan kijken hoe de nachten daar zijn. En je moet al flink zoeken naar een winkel waar men onze taal spreekt. Was dat de bedoeling ? Ondertussen zijn we verhuisd naar de Kempen.
Wij woonden lang op het Kiel te Antwerpen wat vroeger echt wel een leuke buurt was.

Als je daar nu komt waan je u in een ander land.

Van wat de leuke Abdijstraat vroeger was, daar schiet niets meer van over en het gaat daar van kwaad naar erger.

Als ik daar om de één of andere reden nog eens voorbij moet op dat Kiel dan zinkt de moed mij in de schoenen want er is niets meer over van zoals ik het gekend heb vroeger.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2022, 10:53   #26006
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 580
Standaard

https://www.hln.be/borgerhout/leerli...rukt~a36922df/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HLN.be
In het Xaveriuscollege in Borgerhout is de Internationale Dag tegen Homofobie en Transfobie op 17 mei in mineur geëindigd. Een regenboogvlag op de speelplaats werd door een groep leerlingen naar beneden getrokken, waarop ze die bespuwden en besmeurden met eten. Een deel van de overtreders maakte deel uit van de moslimgemeenschap, en die zou volgens de directie niet goed genoeg geïnformeerd zijn over de betekenis van de vlag.
Aaah, ocharme, ze waren niet goed geïnformeerd. Foei, stoute directie, stoute Vlamingen, jullie hebben weeral een goede inburgering tegengewerkt...
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2022, 11:51   #26007
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als je daar nu komt waan je u in een ander land.
Op zich geen probleem, 30-40 jr. geleden kwam ik graag in (mini) Chinatown in Antwerpen om je even in een ander land te wanen. En buiten dat het toen het drugscentrum van Antwerpen was (met mss. 1% van huidige Mocro omzet), voelde je daar zeker niet buiten gekeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Van wat de leuke Abdijstraat vroeger was, daar schiet niets meer van over en het gaat daar van kwaad naar erger.
Ik kwam er lang geleden af en toe en na een 'pauze' van zo'n 20 jaar was ik er eens met de fiets op verkenning door het Kiel gereden... Eén van de 'hoogtepunten' was een zijstraat van St Bernardesestwg waar ik even op de hoek had halt gehouden om eens rustig als 'toerist' het beeld uit mijn geheugen te vergelijken met toestand nu, dus ik stond daar paar minuten lang onwillekeurig te observeren.... Zo'n 100m in de straat stond een groepje 'hang jongvolwassen' deels tegen een dure, grote BMW geleund. En toen die mij in het vizier kregen vielen de gesprekken stil en begonnen ze één voor één zich in mijn richting om te draaien... Ik ben maar wijselijk doorgefietst, want had ik daar blijven staan gapen (in de straat, naar de gebouwen en zeker niet naar hen gefocust) dan denk ik dat het verdere verloop weinig vriendelijk zou geweest zijn....

Thuisvoelen in eigen stad
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 09:29   #26008
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

Citaat:
De Lijn wil politie op bussen na incidenten

De incidenten met jongeren op bussen van De Lijn naar recreatiedomein Blaarmeersen in Gent volgen elkaar in sneltempo op. Vorige week woensdag raakte een bus beschadigd, zaterdag werd een chauffeur belaagd en zondag waren er opnieuw 2 incidenten. VRT
Citaat:
Trein van Oostende naar Brussel stond uur stil nadat jongeren aan de noodrem hadden getrokken

Een bomvolle trein met duizend reizigers die vanuit Oostende naar Brussel spoorde, is gisterenavond in de buurt van Merelbeke plots stilgevallen, omdat jongeren aan de noodrem hadden getrokken. Een aantal jongeren verliet de trein en liep op de sporen. VRT

Het kleine terrorisme van de kolonistenjongeren waarvoor de oorspronkelijke bevolking zich almaar meer bedreigd weet. Schuldig hieraan is natuurlijk het racisme van die oorspronkelijke bevolking.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 10:16   #26009
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het kleine terrorisme van de kolonistenjongeren waarvoor de oorspronkelijke bevolking zich almaar meer bedreigd weet. Schuldig hieraan is natuurlijk het racisme van die oorspronkelijke bevolking.
Wanneer nemen ze het hier over? 2100?

Welk leger hebben die?

Wat jonge honden die amok maken. Er zal geen rust zijn tot de laatste is uitgeroeid. Allee, giet ze nog eens vol voor meneer met die Shotgun daar...

Onze rotte steden hebben regels, dat weten die nog niet zo goed hé.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 11:02   #26010
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Grootspraak?

Laten we dat dan ook maar afschaffen, zeker? Alles afschaffen.

Laten we samen gezellig allerlei dingen niet doen. En dan is het een religie.

Word het niet eens tijd voor je pilletjes?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 22:42   #26011
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het kleine terrorisme van de kolonistenjongeren waarvoor de oorspronkelijke bevolking zich almaar meer bedreigd weet. Schuldig hieraan is natuurlijk het racisme van die oorspronkelijke bevolking.
Het begint mooi weder te worden en het krapuul komt uit de riolen gekropen.

Ook in Molenbeek was het weer prijs, volgens VTM 20 -25 man die het gezin belaagden.

Citaat:
Transgender jongen en familieleden aangevallen na afloop van Belgian Pride.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220524_96590296
Maar De Winter en Wilders zijn het gevaar en mogen Molenbeek niet in.

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 mei 2022 om 22:52.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 05:18   #26012
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

Citaat:
Djemila Benhabib heeft een aantal anonieme getuigenissen verzameld uit het Brusselse onderwijs, en die zijn niet mals. Zo zijn er scholen in de vijfhoek waar islamitische leerkrachten hun autochtone collega’s openlijk verwijten ‘koefar’ (ongelovigen) te zijn. Zij weigeren in dezelfde bureaus te zitten met hen. Er zijn leerlingen die tijdens de ramadan liever niet vasten, maar niks durven te eten of te drinken uit schrik voor de druk van sommige medeleerlingen en islamitische leerkrachten. En er zijn meisjes van Marokkaanse origine die liever geen hoofddoek zouden dragen, maar de hoofddoek niet durven te verwijderen uit schrik voor slet te worden uitgemaakt.

Individuele rechten geslachtofferd. Dat betekent, stelt Djemila Benhabib, dat hun mensenrechten — die individuele rechten zijn — worden geschonden ten voordele van een communautaristische mentaliteit. Ze vindt het ongelooflijk dat UNIA zich geen bal in hen interesseert. Er zijn zwarte leerlingen die door moslimleerlingen uitgemaakt worden voor ‘abd‘ (Arabisch voor slaaf) en ‘azi‘ (Marokkaans Arabisch voor neger), vervolgt de auteur. Ook zijn kunnen nergens terecht met hun klachten.

‘In Brussel is het voor een salafist veel gemakkelijker om rond te lopen in de stad en te pronken met zijn orthodoxie, dan voor een seculiere moslim om een koffie te drinken in bepaalde buurten gedurende de ramadan.’

Brussel moet dringend gedekoloniseerd worden. Islamofobie, mijn gat.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 27 mei 2022 om 05:19.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 06:47   #26013
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

In de Zweedse vluchtelingenopvang dienen Oekraïense vrouwen zich aan te passen aan de moslimcultuur. Niet de mannen moeten zich leren gedragen, neen, de vrouwen moeten zich bedekken ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 13:13   #26014
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In de Zweedse vluchtelingenopvang dienen Oekraïense vrouwen zich aan te passen aan de moslimcultuur. Niet de mannen moeten zich leren gedragen, neen, de vrouwen moeten zich bedekken ...
Verdorie, Erdogan had toch gelijk.
Zweden is een extremisten/terroristenhol. Laten we die maar best buiten de NATO houden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 13:35   #26015
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.453
Standaard

Awel merci.....

https://www.hln.be/antwerpen/stille-...-cel~a300c481/

18 jaar? Afmaken godverdomme!!
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 juni 2022 om 13:36.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 14:09   #26016
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Awel merci.....

https://www.hln.be/antwerpen/stille-...-cel~a300c481/

18 jaar? Afmaken godverdomme!!
Was da nu, ne moslim die drink en snuift, mohammed krijgt er zelfs goesting van.
Dus met drank en andere brol in uw lijf is da toegestaan da ge een beetje buiten de lijntjes kleurt.
Citaat:
Hij had die nacht lang op café gezeten, en gedronken en gesnoven. “Twee wodka’s met Red Bull, een Heineken en zes lijntjes cocaïne.”
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 22:04   #26017
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Awel merci.....

https://www.hln.be/antwerpen/stille-...-cel~a300c481/

18 jaar? Afmaken godverdomme!!
Maar dan wel op het gemakske zijn executie mag gerust 20 jaar duren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 09:15   #26018
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

Soennitische moslims slagen er in sjiitische film uit de bioscoop te houden.

Niemand verplicht toch die Soennieten naar die film te gaan kijken ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 8 juni 2022 om 09:16.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 18:52   #26019
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/brussels-p...hten~acafbf9d/
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2022, 06:58   #26020
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

Verwarde man in Duitsland maait voetgangers van het voetpad met zijn wagen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be