Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2011, 11:25   #6041
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
welcome back SUS !!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
't niveau is weer hoog.....

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:27   #6042
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Een beetje consequent zijn he meisjes, jullie dansen een rondje als iemand, wiens mening jullie niet delen,
Ik dans geen rondje indien iemand gebannen wordt.
Graag citaat met link om je bewering aan te tonen.

Citaat:
met jullie "hulp" een ban aangesmeerd krijgt.
Wanneer iemand bedreigingen uit of op een nog andere manier het forumreglement overtreedt en daarvoor banpunten krijgt; heeft hij/zij dat enkel en alleen aan zichzelf te danken.

Citaat:
Mag iemand dan wel blij zijn met de terugkeer, neen?

welcome back SUS !!
Natuurlijk mag jij blij zijn met de terugkeer. Niemand schreef van niet.
Ik stelde enkel vast dat Alice (en jij dus ook) blij is met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor een bedreiging.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:37   #6043
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Een beetje consequent zijn he meisjes, jullie dansen een rondje als iemand, wiens mening jullie niet delen, met jullie "hulp" een ban aangesmeerd krijgt. Mag iemand dan wel blij zijn met de terugkeer, neen?

welcome back SUS !!
De terugkeer van diene Sus is goed voor een hele berg schuim op de lippen van de caractériels. Het moet zijn dat hij hen confronteerde met veel onprettige waarheden.
Keep up the good work Sus!
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:40   #6044
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik dans geen rondje indien iemand gebannen wordt.
Graag citaat met link om je bewering aan te tonen.


Wanneer iemand bedreigingen uit of op een nog andere manier het forumreglement overtreedt en daarvoor banpunten krijgt; heeft hij/zij dat enkel en alleen aan zichzelf te danken.


Natuurlijk mag jij blij zijn met de terugkeer. Niemand schreef van niet.
Ik stelde enkel vast dat Alice (en jij dus ook) blij is met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor een bedreiging.
Zou je mijn bericht eens willen laten zoals het is en het niet uit elkaar te trekken? Of 'k ga u melden bij de moderatie.
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!

Laatst gewijzigd door lantjes : 20 februari 2011 om 11:40.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:40   #6045
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
De terugkeer van diene Sus is goed voor een hele berg schuim op de lippen van de caractériels.
Waar lees jij dat?
Graag citaat met link.
Citaat:
Het moet zijn dat hij hen confronteerde met veel onprettige waarheden.
Keep up the good work Sus!
Vind jij bedreigingen uiten "good work"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:44   #6046
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar lees jij dat?
Graag citaat met link.

Vind jij bedreigingen uiten "good work"?
Ik lees dat in de reacties van de Fatwa-club.

Het is maar wat je onder bedreiging verstaat. Ik weet niet welke zogenaamde bedreiging Sus geuit heeft, wat ik wel weet is dat de oprukkende islamisering een veel grotere bedreiging is voor onze vrijheden, verworvenheden en beschaving.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:51   #6047
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Ik lees dat in de reacties van de Fatwa-club.
Dan kan je op zijn minst één zo'n reactie citeren.

Citaat:
Het is maar wat je onder bedreiging verstaat. Ik weet niet welke zogenaamde bedreiging Sus geuit heeft,
Het is niet wat ik onder bedreiging versta; maar wat de moderatie onder bedreiging verstaat.
Vind jij bedreigingen uiten "good work"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:56   #6048
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan kan je op zijn minst één zo'n reactie citeren.


Het is niet wat ik onder bedreiging versta; maar wat de moderatie onder bedreiging verstaat.
Vind jij bedreigingen uiten "good work"?
Waarom zie ik je niet even hard tekeer gaan tegen de terugkeer van suqar?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:03   #6049
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb je persoonlijke aanval weggelaten.

Dit is een gemakkelijk en achterbakse manier om een partij zwart te maken.

Veel blabla om niets te zeggen.
Ik noteer dat iemand die een andere mening dan jij heeft ofwel jong is ofwel oogkleppen draagt.
Enige argumentatie om je mening te onderbouwen is je vreemd.
Dus als Wisord anderen een vat vol zelfmedelijden noemt (post 5954) kan dat, maar als ik het doe is het een persoonlijke aanval? U bent ook niet bepaald rechtlijnig in uw oordeel.
Ik was een groot voorstander van Agalev, ze hebben mij in 't zak gezet. Moet ik nu doen of dat niet gebeurd is?
Veel blabla : u herhaalt hier soms 100 keer dezelfde post - nee dat is dan geen blabla, natuurlijk!
En ja, jonge mensen hebben de Westerse wereld niet meer meegemaakt zonder allochtonenproblemen, voor hen is het dus moeilijker te vergelijken, toch simpel!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:18   #6050
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En ja, jonge mensen hebben de Westerse wereld niet meer meegemaakt zonder allochtonenproblemen, voor hen is het dus moeilijker te vergelijken, toch simpel!



Elke grootstad op deze wereld heeft problemen ongeacht er allochtonen zijn of niet... ga jij iets anders beweren?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:18   #6051
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waarom zie ik je niet even hard tekeer gaan tegen de terugkeer van suqar?
Ik ga niet te keer tegen de terugkeer. Ik heb daar geen woord over geschreven.
Ik stel enkel vast dat sommigen blij zijn met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor bedreiging.
Niets meer, niets minder. Ik zou het op prijs stellen mocht men nu stoppen om daar van alles anders in te lezen.
Bij voorbaat dank.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:20   #6052
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waarom zie ik je niet even hard tekeer gaan tegen de terugkeer van suqar?


Kan je stoppen met haar er steeds bij te sleuren AUB?... Je bent het echt wel aan het zoeken.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:25   #6053
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Kan je stoppen met haar er steeds bij te sleuren AUB?... Je bent het echt wel aan het zoeken.
Het bewijst echter wel de twee maten en gewichten die ze gebruikt.
Kan Arti zichzelf niet meer verdedigen dat je moet inspringen?
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:25   #6054
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Een beetje consequent zijn he meisjes, jullie dansen een rondje als iemand, wiens mening jullie niet delen, met jullie "hulp" een ban aangesmeerd krijgt. Mag iemand dan wel blij zijn met de terugkeer, neen?

welcome back SUS !!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
De terugkeer van diene Sus is goed voor een hele berg schuim op de lippen van de caractériels. Het moet zijn dat hij hen confronteerde met veel onprettige waarheden.
Keep up the good work Sus!
Dank u beiden zeer.

@ lantjes

Ik heb inmiddels vernomen dat ook u het slachtoffer bent geweest van de fatwa's van de zelfverklaarde Gedankenpolizei -oftewel de rodedriehoekjesklikbrigade- op dit forum, die, als ze het in een discussie met normale argumenten niet kunnen halen, dan maar vaker wel dan niet besluiten berichtjes van opponenten na te pluizen op zaken die met heel erg veel kwade wil, én met de nodige goodwill van de behandelend moderator uiteraard (die ze volgens mij al inseinen nog voor de 'overtreding' gemeld is zodat ze er zeker van zijn dat de moderator die de rodedriehoekjesbrigade genegen is de 'klacht' zal behandelen), wellicht uit te leggen zouden kunnen zijn als een overtreding op het forumregelement. Wordt zulks vaak genoeg herhaald, heeft men vroeg of laat prijs natuurlijk, en krijgt men strafpunten voor zaken die elders op het forum gewoon blijken te kunnen.
Nu ja, vuur bestrijdt men best met vuur...

En ook voor u een welkom terug nog, lantjes.

@ Pilleke

Die karikaturen hebben pijn vanwege die enorme ideologische spagaat die ze aan het maken zijn en waar ze maar niet uit lijken te kunnen komen. Een ideologische spagaat die hun onderlijf al tot aan de borstkas uiteen heeft gereten, en dat kan geen prettig gevoel zijn uiteraard. Het directe gevolg daarvan is irrationeel gedrag zoals we dat ook bij ten dode opgeschreven gewonde dieren kunnen waarnemen. Waar ik zulke gewonde dieren uit humaan oogpunt uit hun lijden verlos, bekijk ik die doodsstrijd van de zelfverklaarde linkse Gutmenscherei met een -toegegeven, enigzins sadistisch- genoegen, en heb ik er geen enkel probleem mee om van tijd tot tijd de nodige kilo's zout in die opengereten spagaatwonde te strooien. 'Suum cuique' zoals de Latijnse zegswijze luidt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:28   #6055
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Het bewijst echter wel de twee maten en gewichten die ze gebruikt.
Kan Arti zichzelf niet meer verdedigen dat je moet inspringen?

Kan nynorsk zich niet meer verdedigen dat jij moet bijspringen? Btw, ik had het over het feit dat Nynorsk Sugar erbij sleurt.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:29   #6056
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Als de arbiter patijdig is, is een halve tackle voldoende om rood te krijgen he Sus. Maar ook ik zeg neen aan de anti-autochtone-pro-islamitische-muilkorfbrigade die we hier kennen.
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:33   #6057
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Het bewijst echter wel de twee maten en gewichten die ze gebruikt.
Kan Arti zichzelf niet meer verdedigen dat je moet inspringen?
Deze post stond er 2 minuten eerder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik ga niet te keer tegen de terugkeer. Ik heb daar geen woord over geschreven.
Ik stel enkel vast dat sommigen blij zijn met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor bedreiging.
Niets meer, niets minder. Ik zou het op prijs stellen mocht men nu stoppen om daar van alles anders in te lezen.
Bij voorbaat dank.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6051
Niet gelezen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:36   #6058
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dank u beiden zeer.

@ lantjes

Ik heb inmiddels vernomen dat ook u het slachtoffer bent geweest van de fatwa's van de zelfverklaarde Gedankenpolizei -oftewel de rodedriehoekjesklikbrigade- op dit forum, die, als ze het in een discussie met normale argumenten niet kunnen halen, dan maar vaker wel dan niet besluiten berichtjes van opponenten na te pluizen op zaken die met heel erg veel kwade wil, én met de nodige goodwill van de behandelend moderator uiteraard (die ze volgens mij al inseinen nog voor de 'overtreding' gemeld is zodat ze er zeker van zijn dat de moderator die de rodedriehoekjesbrigade genegen is de 'klacht' zal behandelen), wellicht uit te leggen zouden kunnen zijn als een overtreding op het forumregelement. Wordt zulks vaak genoeg herhaald, heeft men vroeg of laat prijs natuurlijk, en krijgt men strafpunten voor zaken die elders op het forum gewoon blijken te kunnen.
Nu ja, vuur bestrijdt men best met vuur...

En ook voor u een welkom terug nog, lantjes.

@ Pilleke

Die karikaturen hebben pijn vanwege die enorme ideologische spagaat die ze aan het maken zijn en waar ze maar niet uit lijken te kunnen komen. Een ideologische spagaat die hun onderlijf al tot aan de borstkas uiteen heeft gereten, en dat kan geen prettig gevoel zijn uiteraard. Het directe gevolg daarvan is irrationeel gedrag zoals we dat ook bij ten dode opgeschreven gewonde dieren kunnen waarnemen. Waar ik zulke gewonde dieren uit humaan oogpunt uit hun lijden verlos, bekijk ik die doodsstrijd van de zelfverklaarde linkse Gutmenscherei met een -toegegeven, enigzins sadistisch- genoegen, en heb ik er geen enkel probleem mee om van tijd tot tijd de nodige kilo's zout in die opengereten spagaatwonde te strooien. 'Suum cuique' zoals de Latijnse zegswijze luidt.

Makker, je verkoopt een hoop BS je weet heel goed dat er uit het "linkse kamp" evenveel bp en bans worden uitgedeelt. Maar hier geld het voordeel van de twijfel niet he! Zoals ik eerder zij, jullie zijn vatjes vol zelfmedelijden...


Nee suske, als er een iemand ten dode opgeschreven is dan is dat de rechtse primaat.... de multicul is een feit en er is op heel onze aardkloot maar een klein deel die dat niet kunnen waarderen en dat lein deeltje is alke dag kleiner aan het worden. .... het zal zo klein worden dat het voor eeuwig in de geschiedenisboekjes zal verdwijnen en enkel nog op onbegrip zal kunnen rekenen...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:38   #6059
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Deze post stond er 2 minuten eerder.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6051
Niet gelezen?

Sommigen hier negeren al langer alles wat niet in hun kraam past..., befje62 is daar de koning in.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 12:41   #6060
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dank u beiden zeer.

@ lantjes

Ik heb inmiddels vernomen dat ook u het slachtoffer bent geweest van de fatwa's van de zelfverklaarde Gedankenpolizei -oftewel de rodedriehoekjesklikbrigade- op dit forum, die, als ze het in een discussie met normale argumenten niet kunnen halen, dan maar vaker wel dan niet besluiten berichtjes van opponenten na te pluizen op zaken die met heel erg veel kwade wil, én met de nodige goodwill van de behandelend moderator uiteraard (die ze volgens mij al inseinen nog voor de 'overtreding' gemeld is zodat ze er zeker van zijn dat de moderator die de rodedriehoekjesbrigade genegen is de 'klacht' zal behandelen), wellicht uit te leggen zouden kunnen zijn als een overtreding op het forumregelement. Wordt zulks vaak genoeg herhaald, heeft men vroeg of laat prijs natuurlijk, en krijgt men strafpunten voor zaken die elders op het forum gewoon blijken te kunnen.
Nu ja, vuur bestrijdt men best met vuur...

En ook voor u een welkom terug nog, lantjes.

@ Pilleke

Die karikaturen hebben pijn vanwege die enorme ideologische spagaat die ze aan het maken zijn en waar ze maar niet uit lijken te kunnen komen. Een ideologische spagaat die hun onderlijf al tot aan de borstkas uiteen heeft gereten, en dat kan geen prettig gevoel zijn uiteraard. Het directe gevolg daarvan is irrationeel gedrag zoals we dat ook bij ten dode opgeschreven gewonde dieren kunnen waarnemen. Waar ik zulke gewonde dieren uit humaan oogpunt uit hun lijden verlos, bekijk ik die doodsstrijd van de zelfverklaarde linkse Gutmenscherei met een -toegegeven, enigzins sadistisch- genoegen, en heb ik er geen enkel probleem mee om van tijd tot tijd de nodige kilo's zout in die opengereten spagaatwonde te strooien. 'Suum cuique' zoals de Latijnse zegswijze luidt.
Mooi zo. Wij gaan het met elkaar goed vinden.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be