Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2023, 12:44   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Demir jaagt de niet al te bemiddelde mensen (maar ook de anderen) op kosten. Op grote kosten.
En de vivaldi regering en de EU doen dat niet door elektrische auto's door onze strot te rammen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 13:29   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Demir jaagt de niet al te bemiddelde mensen (maar ook de anderen) op kosten. Op grote kosten. Precies of iedereen zich een warmtepomp kan veroorloven. Het huis moet dan ook aangepast worden, anders heeft een warmtepomp geen zin. Mensen met een klein pensioen kunnen dit gewoon niet betalen. Demir is volledig elke zin voor realiteit kwijt. Helaas. Slechte punten voor de NVA. Zéér slechte punten voor de NVA.
Dat komt wel omdat dien onozelen timmermans dat allemaal heeft bekonkelfoest he

wie heeft dat links gepeupel de EU in gestemd ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 13:30   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Jarenlang zit je serieel te ontkennen dat N-VA is gaan lopen uit haar eigen regering, ontken je het licht van de zon en probeer je de realiteit om te draaien door leugens te propageren dat ze zijn buiten gesjot...

En dan ga je nu een Blokker die die evidentie dat ze zelf ontslag namen nog eens oprakelt toch gaan liken en het dus inhoudelijk bevestigen ?


Je bent blijkbaar vergeten dat JIJ ZELF liet horen dat de N-VA uit de regering Michel werd gebonjourd. Als ik dan het gezeik van de belgicistjes beaam is het ook weer niet goed.

Over de schandalen én de belangenvermenging waarin de federale dinges betrokken is heb ik jou nog met geen letter horen piepen.

Eén ding is zeker: Demir speelt niet voor dweil in de Vlaamse regering. Van de vermeende "Vlaamse schandalen waarin Demir zou betrokken zijn, en waamee de belgicistjes de federale smeerpijperij proberen onder te sneeuwen geraken niet verder dan in de "schijn-sfeer".

Hang gerust de omhooggevallen beterweter verder uit, panda. EEN ding is zeker: Er zijn tot nu toe GEEN van je voorspellingen uitgekomen. Niet Di Rupo II. Niet Michel II, en de kans wordt elke dag groter dat er geen Vivaldi II komt. Volgens je eigen betereweterij ben je r intussen achter dat dit enkel mogelijk is met een andere samenstelling. MET de N-VA dus en zonder communautaire zever.

Ook deze voorspelling van jou was een slag in het water:

Citaat:
23 september 2018

België heeft zijn meest solide meerderheid sinds 30jaar, met ALLE partijen die centraal akkoord gaan met het principe dat we géén tijd gaan verspillen met communautair geneuzel.
Elk van de 4 traditionele politieke partijen in de regering werkt in dit kader, en de stagiair-beleidspartij bewijst dagelijks dat zij even professioneel zijn dan pakweg de CD&V.

Dat maakt ook dat de carrière planning van Bart heel veel kans op succes heeft : terug meespelen in een Michel II constellatie.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=326

Een goede raad: probeer beter niet meer te gissen naar wat onder de hersenpan van De Wever zit. IK waag me liever niet aan voorspellingen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat De Wever een tweede keer voor dweil zal willen spelen in een zevenpartijtjesregering.

Wat de zogenaamde belangvermenging van Demir betreft: ook dat pleziertje van de belgicistjes zit nog in de schijn-sfeer.

Nog dit: vergeet niet dat Crootje de minister van o.a. B-Post was in de regering Michel. Ook in die hoedanigheid is Crootje dus vierkant de mist in gegaan. Aan belangenverstrengeling vanwege de Belgische staat als hoofdaandeelhouder zal het zeker niet gelegen hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 13:34   #24
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat komt wel omdat dien onozelen timmermans dat allemaal heeft bekonkelfoest he

wie heeft dat links gepeupel de EU in gestemd ?
Maar het is wel het rechtse gepeupel dat dit als een kieken zonder kop allemaal uitvoert.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 mei 2023 om 13:34.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 13:45   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar het is wel het rechtse gepeupel dat dit als een kieken zonder kop allemaal uitvoert.
Bron?

Over het volledige EU-krapuul dat als een kieken zonder kop groene wetten stemt die "het rechtse gepeupel" moet uitvoeren zwijg je vaneigens als vermoord.

Hypocrieten die ALLE moslims buiten willen, maar die haat zaait tegen het Vlaams Belang, dat alleen van illegalen, criminelen en ander onintegreerbare lastverkopers af wil, hoe noem jij die?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 mei 2023 om 13:50.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 13:49   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Nog dit, HO. Voor zover ik weet stemt de EU alleen wetten als het hele Europese parlement akkoord gaat. Er gaan stemmen op om daar verandering in te brengen.
Tot dan kan je leugenachtige haatpraat beter bewaren tot het zover is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 15:24   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Jarenlang zit je serieel te ontkennen dat N-VA is gaan lopen uit haar eigen regering, ontken je het licht van de zon en probeer je de realiteit om te draaien door leugens te propageren dat ze zijn buiten gesjot...

En dan ga je nu een Blokker die die evidentie dat ze zelf ontslag namen nog eens oprakelt toch gaan liken en het dus inhoudelijk bevestigen ?


Ik geef hiermee niet toe dat ze zelf zijn gaan lopen.
Ik beaam dat de N-VA niet wilde dat Michel den eerste het Marrakech akkoord zou tekenen namens de federale regeringk.

Michel ging toch ten koste van zijn regeringk en had al vervangers aangesteld voor de N-VA ministers.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 16:26   #28
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik geef hiermee niet toe dat ze zelf zijn gaan lopen.
Ik beaam dat de N-VA niet wilde dat Michel den eerste het Marrakech akkoord zou tekenen namens de federale regeringk.

Michel ging toch ten koste van zijn regeringk en had al vervangers aangesteld voor de N-VA ministers.

Dat hoeft ook niet. De Grote Leider heeft het zelf bevestigd in De Afspraak op vrijdag 10 maart 2023.

De Afspraak op Vrijdag 10 maart 2023

Vanaf minuut 28:17.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 16:43   #29
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Bij de EU ligt het aantal (ex-) NGO'ers dat in de administraties werkt nog pakken hoger. Hopelijk wordt er daar ook iets aan gedaan. De democratie is volledig omzeild.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 19:18   #30
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Adjunct kabinetschef Jelle Van Den Berghe blijkt bestuurder geweest te zijn van Natuurpunt. Dat is één van de drukkingsgroepen die de Zuhal Demir Stikstof Habitatrichtlijn doorgedrukt heeft.

https://www.vlaanderen.be/organisati...ie-en-toerisme

https://be.linkedin.com/in/jelle-van...erghe-41313684

Schijn van belangenvermenging?
Ik zie het probleem niet. Het is een zeer relevante ervaring en een nuttige toegevoegde waarde in een domein als omgeving.

Misschien dat de persoon er ook voor gezorgd heeft dat de richtlijn er in Nederland is doorgedrukt?

Nee, dit topic is onzin natuurlijk.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 19:34   #31
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Demir jaagt de niet al te bemiddelde mensen (maar ook de anderen) op kosten. Op grote kosten. Precies of iedereen zich een warmtepomp kan veroorloven. Het huis moet dan ook aangepast worden, anders heeft een warmtepomp geen zin. Mensen met een klein pensioen kunnen dit gewoon niet betalen. Demir is volledig elke zin voor realiteit kwijt. Helaas. Slechte punten voor de NVA. Zéér slechte punten voor de NVA.
Tja, als je sommigen zou volgen, dan zouden we nog in holen leven. Belgen zijn nu eenmaal niet echt progressieve mensen om het zacht uit te drukken.

Dat heet dan vooruitgang. Het is ambitieus, maar dat moet je zijn als je vooruitgang wil boeken natuurlijk. Het wordt wel een hele opgave en het zal de nodige tijd vergen met de nodige hindernissen om die hele omschakeling te realiseren.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 21:03   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik zie het probleem niet. Het is een zeer relevante ervaring en een nuttige toegevoegde waarde in een domein als omgeving.

Misschien dat de persoon er ook voor gezorgd heeft dat de richtlijn er in Nederland is doorgedrukt?

Nee, dit topic is onzin natuurlijk.
En wat als die adjunct kabinetschef een bestuurder van de Boerenbond zou geweest zijn?
Ook nuttige toegevoegde waarde?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 mei 2023 om 21:03.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 21:36   #33
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bent blijkbaar vergeten dat JIJ ZELF liet horen dat de N-VA uit de regering Michel werd gebonjourd. Als ik dan het gezeik van de belgicistjes beaam is het ook weer niet goed.

Over de schandalen én de belangenvermenging waarin de federale dinges betrokken is heb ik jou nog met geen letter horen piepen.

Eén ding is zeker: Demir speelt niet voor dweil in de Vlaamse regering. Van de vermeende "Vlaamse schandalen waarin Demir zou betrokken zijn, en waamee de belgicistjes de federale smeerpijperij proberen onder te sneeuwen geraken niet verder dan in de "schijn-sfeer".

Hang gerust de omhooggevallen beterweter verder uit, panda. EEN ding is zeker: Er zijn tot nu toe GEEN van je voorspellingen uitgekomen. Niet Di Rupo II. Niet Michel II, en de kans wordt elke dag groter dat er geen Vivaldi II komt. Volgens je eigen betereweterij ben je r intussen achter dat dit enkel mogelijk is met een andere samenstelling. MET de N-VA dus en zonder communautaire zever.

Ook deze voorspelling van jou was een slag in het water:



https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=326

Een goede raad: probeer beter niet meer te gissen naar wat onder de hersenpan van De Wever zit. IK waag me liever niet aan voorspellingen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat De Wever een tweede keer voor dweil zal willen spelen in een zevenpartijtjesregering.

Wat de zogenaamde belangvermenging van Demir betreft: ook dat pleziertje van de belgicistjes zit nog in de schijn-sfeer.

Nog dit: vergeet niet dat Crootje de minister van o.a. B-Post was in de regering Michel. Ook in die hoedanigheid is Crootje dus vierkant de mist in gegaan. Aan belangenverstrengeling vanwege de Belgische staat als hoofdaandeelhouder zal het zeker niet gelegen hebben.
Het was gewoon een gangbare praktijk. Straffer nog, een praktijk die in het koninklijk besluit uit 2001 geregeld is en waarin staat dat de oude werkgever de wedde bijft uitbetalen. Sindsdien is het ingeburgerd in de wetstraat, zo bevestigd professor ambtenarenrecht Alexander De Becker van UGent. Het is De Sutter die de fouten uit het verleden nu moet herstellen, om het met een cliché van de N-VA te zeggen. Volkomen legaal van Crootje en De Sutter dus. Een dikke scheet in een fles. Aan het zaakje van Demir kleeft toch duidelijk een parfum van belangenvermenging. En wat kan Panda's voorspelling betreft, wat kan hij eraan doen dat Bart De Wever het zelf naar de kloten geholpen heeft door de liberalen proberen uit elkaar te spelen. Zeer flauwtjes dus.

Je vergeet ook te vermelden dat de gedetacheerde fiscalisten van ex-financiënminister Johan van Overtveldt na hun uren gingen bijklussen als belastingsconsulent. Waarschijnlijk minder belangrijk omdat het een N-VAer is?

Bron: Het laatste Nieuws 04 mei 2023

Laatst gewijzigd door Jakko : 6 mei 2023 om 21:42.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 22:44   #34
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Het was gewoon een gangbare praktijk. Straffer nog, een praktijk die in het koninklijk besluit uit 2001 geregeld is en waarin staat dat de oude werkgever de wedde bijft uitbetalen. Sindsdien is het ingeburgerd in de wetstraat, zo bevestigd professor ambtenarenrecht Alexander De Becker van UGent. Het is De Sutter die de fouten uit het verleden nu moet herstellen, om het met een cliché van de N-VA te zeggen. Volkomen legaal van Crootje en De Sutter dus. Een dikke scheet in een fles. Aan het zaakje van Demir kleeft toch duidelijk een parfum van belangenvermenging. En wat kan Panda's voorspelling betreft, wat kan hij eraan doen dat Bart De Wever het zelf naar de kloten geholpen heeft door de liberalen proberen uit elkaar te spelen. Zeer flauwtjes dus.

Je vergeet ook te vermelden dat de gedetacheerde fiscalisten van ex-financiënminister Johan van Overtveldt na hun uren gingen bijklussen als belastingsconsulent. Waarschijnlijk minder belangrijk omdat het een N-VAer is?

Bron: Het laatste Nieuws 04 mei 2023
Inderdaad, bij de NVA doen ze net zoals bij de pensioenkwestie alsof ze van niks weten terwijl het allemaal wettelijk en courante praktijk is/was.

Maar een adjunct kabinetschef, bestuurder van Natuurpunt, die de Vlaamse Stikstof Habitatrichtlijn (ter verklaring: Habitatrichtlijn gaat over natuurgebieden die beheerd worden door Natuurpunt) is andere koek.
Als dat geen belangenvermenging is weet ik het ook niet.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 mei 2023 om 22:47.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2023, 22:51   #35
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik mag daar niet op antwoorden, als lid van natuurpunt, zou er immers een schijn van belangenvermenging kunnen ontstaan.
Wadafuck Herr Flick. Lid van een ecoterroristische organisatie?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 mei 2023 om 23:14.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 06:01   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Het was gewoon een gangbare praktijk. Straffer nog, een praktijk die in het koninklijk besluit uit 2001 geregeld is en waarin staat dat de oude werkgever de wedde bijft uitbetalen. Sindsdien is het ingeburgerd in de wetstraat, zo bevestigd professor ambtenarenrecht Alexander De Becker van UGent. Het is De Sutter die de fouten uit het verleden nu moet herstellen, om het met een cliché van de N-VA te zeggen. Volkomen legaal van Crootje en De Sutter dus. Een dikke scheet in een fles. Aan het zaakje van Demir kleeft toch duidelijk een parfum van belangenvermenging. En wat kan Panda's voorspelling betreft, wat kan hij eraan doen dat Bart De Wever het zelf naar de kloten geholpen heeft door de liberalen proberen uit elkaar te spelen. Zeer flauwtjes dus.

Je vergeet ook te vermelden dat de gedetacheerde fiscalisten van ex-financiënminister Johan van Overtveldt na hun uren gingen bijklussen als belastingsconsulent. Waarschijnlijk minder belangrijk omdat het een N-VAer is?

Bron: Het laatste Nieuws 04 mei 2023
De Baard uit Oostende (ik moet die sos echt niet) zei het toch anders.

weliswaar met andere woorden: "Met de detachering is niets mis, het is gangbaar, maar om die personen dan op dat dossier zetten, dat is wel mis."
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 7 mei 2023 om 06:02.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 07:00   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik geef hiermee niet toe dat ze zelf zijn gaan lopen.
Ik beaam dat de N-VA niet wilde dat Michel den eerste het Marrakech akkoord zou tekenen namens de federale regeringk.

Michel ging toch ten koste van zijn regeringk en had al vervangers aangesteld voor de N-VA ministers.
Altijd grappig, iemand die zijn keutel terug optrekt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 07:00   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Altijd grappig, iemand die zijn keutel terug optrekt.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 07:28   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
kronkel kronkel...

in #17 heb je dat wel degelijk gedaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 07:59   #40
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Allez jong, zitten de N-VA'ers nog altijd het Marrakech-sprookje op te dreunen. De vlucht uit de Zweedse regering was een reddingsoperatie voor Theo Francken uit de beerput waar de toenmalig dauphin in gesukkeld was. Helaas bleek het een nutteloze operatie want de stront lijkt wel permanent in de poriën van Theo gebakken te zijn. Hij stinkt er nog altijd naar. Het laten vallen van de regering benadrukt vooral de onbetrouwbaarheid van de N-VA.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be