Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2021, 10:30   #41
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar dat ‘rijk van de vrijheid’, daar heeft bij mijn weten geen enkele Belgische beleidsverantwoordelijke over gesproken. Integendeel, er werd gewaarschuwd dat Covid nog altijd aanwezig was en dat men dus nog altijd voorzichtig moest zijn met ‘contacten’.
En dat ‘klootjesvolk’? Ja, daar blijf ik bij. Als je zelf niet kan nadenken en risico’s inschatten dan ben je deel van een hersenloze menigte.
Ik heb er onlangs nog over gesproken met de huisarts. Die vond ook dat er ineens weer veel te nonchalant werd gedaan.
De vierde golf zal wel weer de schuld zijn van ‘anderen’.
Klootjesvolk

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:31   #42
betabyte
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 252
Standaard

Het is tijd voor lockdowns, er is letterlijk 1 "bewezen" geval van coronabesmetting buitenshuis wereldwijd. Héél logisch weer.

Iedereen is niet arm genoeg om pissed te zijn op de nieuwe joden, tijd om de economie verder te verkloten.

btw de nieuwe joden zijn iedereen die ni up to date zijn met hun vaccinabonnement.
Daarom heeft de wetstraat schrik van ivermectin. Das tegen parasieten...

Laatst gewijzigd door betabyte : 21 oktober 2021 om 10:32.
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:33   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik doe niet meer mee, iedereen heeft de kans gehad om een vaccin te nemen, ik doe mijn mondmasker nog met véél tegenzin aan omdat het verplicht is op de werkvloer (zorgsector)

voor de rest loslaten en los laten, trop is teveel
Zo bekijk ik het ook.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:34   #44
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Jaja.. velen hun oogjes zijn aan het opengaan.
Sommigen spartelen nog wel een beetje in ongeloof en krijgen misschien traantjes in de ogen bij het aanschouwen hoe hun paradigma, waar ze blindelings in de worteltjes geloofden die hun voorgehouden werden door de flut-experten, nu aan flarden zien gescheurd worden.

Men kan misschien tijdelijk de waarheid geweld aandoen, maar de wetenschap en realiteit geeft uiteindelijk toch altijd een dikke klets terug rond de oren en dan...
Wake up, rise and shine and smell the ashes.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:36   #45
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar dat ‘rijk van de vrijheid’, daar heeft bij mijn weten geen enkele Belgische beleidsverantwoordelijke over gesproken. Integendeel, er werd gewaarschuwd dat Covid nog altijd aanwezig was en dat men dus nog altijd voorzichtig moest zijn met ‘contacten’.
En dat ‘klootjesvolk’? Ja, daar blijf ik bij. Als je zelf niet kan nadenken en risico’s inschatten dan ben je deel van een hersenloze menigte.
Ik heb er onlangs nog over gesproken met de huisarts. Die vond ook dat er ineens weer veel te nonchalant werd gedaan.
De vierde golf zal wel weer de schuld zijn van ‘anderen’.

Ah neen? Het waren de woorden van Frank VDB.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:37   #46
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Klootjesvolk

Degoutant hé Dadeemelee. Grootmoeder en kleindochter die elkaar vastpakken.

Bah, klootjesvolk.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 oktober 2021 om 10:37.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:41   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
FVDB speelt zijn rol, maar beslist niet alleen hee. Het lijkt me extreem onwaarschijnlijk dat men een politiek akkoord kan vinden voor nieuwe lockdowns gewoon omdat een perfect voorspelbare stijging in infecties nu ook effectief aan het worden is. Met een vaccinatiegraad die van de hoogste van europa is, heeft de bevolking maximaal gedaan wat ze KON doen.
Ik ga zeker niet terug met een mondmasker beginnen rondlopen. No way.
Of er een nieuwe ‘lockdown’ komt zal enkel en alleen afhangen van de toestand in de ziekenhuizen. En ‘lockdown’ kan ook vanalles zijn. Een échte lockdown hebben we ook nooit gehad.
Ik doe gewoon verder zoals ik deed. Afstand houden en fysiek contact met ‘vreemden’ vermijden heb ik al vanin het begin gedaan en ik draag nu een FFP2 masker op plaatsen waar ik het nuttig acht.
Anderen doen maar waar ze zin in hebben.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:44   #48
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar dat ‘rijk van de vrijheid’, daar heeft bij mijn weten geen enkele Belgische beleidsverantwoordelijke over gesproken. Integendeel, er werd gewaarschuwd dat Covid nog altijd aanwezig was en dat men dus nog altijd voorzichtig moest zijn met ‘contacten’.
En dat ‘klootjesvolk’? Ja, daar blijf ik bij. Als je zelf niet kan nadenken en risico’s inschatten dan ben je deel van een hersenloze menigte.
Ik heb er onlangs nog over gesproken met de huisarts. Die vond ook dat er ineens weer veel te nonchalant werd gedaan.
De vierde golf zal wel weer de schuld zijn van ‘anderen’.
Nog meer klootjesvolk

—-
De Croo: "Dankzij vaccin kunnen we samenleving weer openen"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...augustus-2021/

Eind juni komt rijk der vrijheid écht in zicht, zeggen deze experts: "Niet nodig om te wachten tot iedereen prik kreeg”
https://www.hln.be/binnenland/eind-j...reeg~a8903c6e/

Het is ons beloofd geweest: het “Rijk van de Vrijheid”, wanneer de vaccinatiegraad voldoende hoog zou zijn. Officieel zouden we in dat Rijk moeten beland zijn, maar we leven toch nog altijd met een aantal beperkingen en verplichtingen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09...-der-vrijheid/

Bart De Wever(N-VA) vindt niet dat er een algemeen verplicht gebruik van het covid safe ticket mag komen. 'Aan de Vlamingen werd het rijk der vrijheid beloofd', zegt hij.
https://www.redactie24.be/politiek/a...eginnen-127031

Enz
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:44   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
betogingen van fully vaccinated people ga ik deze keer STEUNEN, genoeg is genoeg, een boostprik voorbereiden geen probleem maar GEEN terugkeer naar prevaccin periodes, daar is nu hélemaal geen draagvlak voor bij de bevolking
Idem hier. Boostprik van zodra ik die kan krijgen. Mijn vrouw heeft de hare reeds gekregen (COPD) Maar géén onzin meer van ophokplicht, muilkorfjes & andere toestanden. Screw it.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:48   #50
betabyte
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar dat ‘rijk van de vrijheid’, daar heeft bij mijn weten geen enkele Belgische beleidsverantwoordelijke over gesproken. Integendeel, er werd gewaarschuwd dat Covid nog altijd aanwezig was en dat men dus nog altijd voorzichtig moest zijn met ‘contacten’.
En dat ‘klootjesvolk’? Ja, daar blijf ik bij. Als je zelf niet kan nadenken en risico’s inschatten dan ben je deel van een hersenloze menigte.
Ik heb er onlangs nog over gesproken met de huisarts. Die vond ook dat er ineens weer veel te nonchalant werd gedaan.
De vierde golf zal wel weer de schuld zijn van ‘anderen’.
Omdat onze rechten vanzelfsprekend zijn.
Er is geen noodsituatie meer. We kennen het geringe sterftecijfer van corona.

We weten ondertussen ook de massieve financiele én levenskost van de MAATREGELEN. Het enige nonchalante is de vastberadenheid van de regering om ons keer op keer te kloten. Gij zijt het schaap dat braaf volgt en niet nadenkt. Een kritisch denkend persoon moet massas verschillende bronnen bekijken om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie zoals ze IS, niet zoals ze LIJKT.

Vele artsen gaan zwijgen en u niet de waarheid zeggen, of ze worden door het slijk gehaald of ontslagen.

De vierde "golf" is gewoon de winter die de winter is.
De maatregelen zijn de schuld van de overheid.

Op deze moment zou ik bijna willen dat ik corona had (42, geen aandoeningen).
Ik wil de volledige antilichamen. Niet enkel dat van het spike protein, zoals een vaccin.

Alle linkse nieuwsmedia van amerika wordt gesponserd door pfizer.
Gebruik u verstand gewoon.
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:53   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In weerwil van de vaccins, toch nog zo'n verhoging van besmettingen (niet zo verwonderlijk) en van hospitalisaties (vind ik iets verwonderlijker).
Om de hospitalisaties wegens covid correct te kunnen interpreteren zouden we moeten weten hoeveel er daarvan niet-gevaccineerden zijn.


Citaat:
Wat had dat niet gegeven, mochten meer mensen geluisterd hebben naar de onnozelaars van anti-vaxers ???
Eigenlijk zien we dat voorbeeld in de VS. Een westerse mogendheid met een degelijk gezondheidsapparaat maar met een extreem hoog % anti-vaxxers. De resultaten zijn er naar...


Citaat:
Laat staan mocht de wetenschap er nog niet in geslaagd zijn een vaccin te ontwikkelen.


Citaat:
Hoe gaat het Schoofken zich gedragen de volgende dagen en weken?
Alleen een masker dragen 1) als binnen de anderhalve meter met vreemden niet gegarandeerd kan worden, en 2) buiten, mocht ik onverhoopt in een massa mensen, "schouder aan schouder" terecht komen. 3) als er bezoek komt of ik op bezoek ga, vb. kleinkinderen, de schuif- of andere raam open.

Zo'n drama vind ik dat ook weer niet hoor, beste vrijheid-kreters.
Kortom : geen hysterie, en blijven normaal doen dus.

Het ziet ernaar uit dat het weer de sekte van de anti-vaxx missionarissen is die nu weer de doomsday scenario's gaat propageren... Some things never change.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:55   #52
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door betabyte Bekijk bericht
Omdat onze rechten vanzelfsprekend zijn.
Er is geen noodsituatie meer. We kennen het geringe sterftecijfer van corona.

We weten ondertussen ook de massieve financiele én levenskost van de MAATREGELEN. Het enige nonchalante is de vastberadenheid van de regering om ons keer op keer te kloten. Gij zijt het schaap dat braaf volgt en niet nadenkt. Een kritisch denkend persoon moet massas verschillende bronnen bekijken om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie zoals ze IS, niet zoals ze LIJKT.

Vele artsen gaan zwijgen en u niet de waarheid zeggen, of ze worden door het slijk gehaald of ontslagen.

De vierde "golf" is gewoon de winter die de winter is.
De maatregelen zijn de schuld van de overheid.

Op deze moment zou ik bijna willen dat ik corona had (42, geen aandoeningen).
Ik wil de volledige antilichamen. Niet enkel dat van het spike protein, zoals een vaccin.

Alle linkse nieuwsmedia van amerika wordt gesponserd door pfizer.
Gebruik u verstand gewoon.
Dit dus.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:56   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Geef toe, je bent er nu ook niet zeker van he Uw "we spuiten ze allemaal met dwang in en de waanzin is dan voorbij" faalt bitter, niewaar !
Fout, aangezien er nog altijd een paar honderduizend niet gevaccineerden rondlopen. Wandelende petrischaaltjes, jammer genoeg niet visueel herkenbaar bij gebrek aan covid-ster op hun jas.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:57   #54
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om de hospitalisaties wegens covid correct te kunnen interpreteren zouden we moeten weten hoeveel er daarvan niet-gevaccineerden zijn.




Eigenlijk zien we dat voorbeeld in de VS. Een westerse mogendheid met een degelijk gezondheidsapparaat maar met een extreem hoog % anti-vaxxers. De resultaten zijn er naar...








Kortom : geen hysterie, en blijven normaal doen dus.

Het ziet ernaar uit dat het weer de sekte van de anti-vaxx missionarissen is die nu weer de doomsday scenario's gaat propageren... Some things never change.
Wel ja, dan moet men stoppen te polariseren, angst te zaaien, met cijfers goochelen en naar het hele plaatje kijken en niet enkel de TV viroloogjes volgen.
Normaal doen dus, en stoppen met dit straatje zonder einde.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:58   #55
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Fout, aangezien er nog altijd een paar honderduizend niet gevaccineerden rondlopen. Wandelende petrischaaltjes, jammer genoeg niet visueel herkenbaar bij gebrek aan covid-ster op hun jas.
En als 110% gevaccineerd is gaat het stoppen?

We begonnen op 70%...
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:05   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Wel ja, dan moet men stoppen te polariseren, angst te zaaien, met cijfers goochelen en naar het hele plaatje kijken en niet enkel de TV viroloogjes volgen.
Normaal doen dus, en stoppen met dit straatje zonder einde.
Hierover zijn we het eens.
De Molenbergh, Van Ranst & Vlieghe show mag stoppen.
Het stuit me tegen de borst dat in hun berichtgeving geen onderscheid is tussen normale mensen en niet gevaccineerden.
De eerste groep heeft zijn 'plicht' gedaan. De tweede groep veegt er royaal hun kloten aan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:06   #57
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
FVDB speelt zijn rol, maar beslist niet alleen hee. Het lijkt me extreem onwaarschijnlijk dat men een politiek akkoord kan vinden voor nieuwe lockdowns gewoon omdat een perfect voorspelbare stijging in infecties nu ook effectief aan het worden is. Met een vaccinatiegraad die van de hoogste van europa is, heeft de bevolking maximaal gedaan wat ze KON doen.
Ik ga zeker niet terug met een mondmasker beginnen rondlopen. No way.
Dat is ook een draai nemen van 180 graden
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:08   #58
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hierover zijn we het eens.
De Molenbergh, Van Ranst & Vlieghe show mag stoppen.
Het stuit me tegen de borst dat in hun berichtgeving geen onderscheid is tussen normale mensen en niet gevaccineerden.
De eerste groep heeft zijn 'plicht' gedaan. De tweede groep veegt er royaal hun kloten aan.
Die tweede groep moet toch zeer te verwaarlozen zijn gezien in B nu meer dan 85 % van de volwassen bevolking is gevaccineerd. Wie blijft er dan over ? Wat marginalen de illegalen en wat te zieke mensen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2021 om 11:13.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:13   #59
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Fout, aangezien er nog altijd een paar honderduizend niet gevaccineerden rondlopen. Wandelende petrischaaltjes, jammer genoeg niet visueel herkenbaar bij gebrek aan covid-ster op hun jas.
Inderdaad. Niet-gevaccineerden zijn wandelende petrischaaltjes. Wel-gevaccineerden ook.
Wie besmet is - gevaccineerd of niet - loopt met zo'n 100 miljard van die beestjes rond (ok, het zijn geen beestjes, maar ze hebben blijkbaar wel een nekvel). En onvermijdelijk zijn daar honderden kopieerfouten (a.k.a. mutaties) bij. In ELKE besmette persoon.
Maar niet-gevaccineerden hebben meer kans om ziek te worden - en stoppen dan met wandelen. Wel-gevaccineerden voelen zich niet ziek, hoeven zich niet te laten testen en worden met hun mooie CST nog altijd overal met open armen ontvangen...
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 11:15   #60
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hierover zijn we het eens.
De Molenbergh, Van Ranst & Vlieghe show mag stoppen.
Het stuit me tegen de borst dat in hun berichtgeving geen onderscheid is tussen normale mensen en niet gevaccineerden.
De eerste groep heeft zijn 'plicht' gedaan. De tweede groep veegt er royaal hun kloten aan.
Je gaat gewoon dus mee in dat fabeltje.

Wie wou, kon zich laten vaccineren, wie niet wou had de vrijheid dit niet te doen.
Nu moeten ze de mensen met rust laten. Iedereen.

Die polarisatie moet stoppen.
Er zijn antivax idioten en er zijn covidzeloten, beide groepen kan men best negeren.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 21 oktober 2021 om 11:16.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be