Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2021, 11:58   #1
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard Jef Brult ... maar hij brult de waarheid ...

LINK
  • "Ik heb vrije meningsuiting zoals iedereen en ik denk dat het de deontologische plicht is van elke arts om wetenschappelijke geneeskunde na te streven en om aan collectieve bestrijding te doen van onwettige geneeskunde"
  • "Hypocratisch gesproken moet ik doen wat ik doe"
  • "Gent is zowat de beertput van het Europese Marxisme"
  • "Men heeft de link nog niet aangetoond tussen het virus en de ziekteverschijnselen"
  • "Is het wel een infectieziekte?"
  • "Die Britse variant is een spook"
  • "De orde van geneesheren moet anders te werk beginnen gaan"
  • "Van Ranst heeft € 700.000 gekregen voor het opstellen van een zogenaamd data-onderzoek"
  • "Vlieghe, Molenberghs, ...
  • "Normaal verloopt de ontwikkeling van een vaccin zo'n 15 jaar"
  • "Er is nog steeds geen vaccin, het is nog steeds in een experimentele fase"
  • "Het zijn laffaards, het zijn oplichters, het zijn bandieten, ze hebben $ tekens in hun ogen"
  • ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:02   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.660
Standaard

Fuck google. Van serieuze dokters worden de kritische films verwijderd en van die hooligan blijft alles staan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:11   #3
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Fuck google. Van serieuze dokters worden de kritische films verwijderd en van die hooligan blijft alles staan.
Heb niet gegoogled maar ik onderschrijf jouw punt ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:18   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Als Jeff gelijk heeft, waar plaatst dat artsen die meelopen in het verhaal?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:34   #5
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Inderdaad de macht van de media als alles in handen van een klein groep mensen zou zijn... en dat wordt met de dag duidelijker...
Waarheid wordt verketterd tot fake-news en regelrecht fake-news wordt de nieuwe waarheid...
En nu, dank zij Trump en zijn overschreeuwde onmenselijkheid, hebben ze hun nieuwste hefboom in werking gesteld, waardoor zijzelf en niemand anders beslist wat er wel en wat er niet nog mag gezegd worden en wie wel en wie niet nog zijn mond mag opendoen via de door henzelf beheerde internationale internetverbindingen en dat onder het zogenaamde menslievende mom van strijden tegen haat en haatverspreiding...
Arme wereld, het bijbelse verhaal over de opkomst van de rede, de zogenaamde scheiding tussen goed en kwaad waardoor we het aards paradijs verloren zouden hebben wordt hier tot het uiterste gedreven...
Een groep mensen die in hun autistische zelfverheerlijking de hele wereld om zeep gaan helpen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:34   #6
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als Jeff gelijk heeft, waar plaatst dat artsen die meelopen in het verhaal?
Je moet toch je boterham verdienen, of niet???
Niets gemakkelijker dan zo maar meelopen in het verhaal... niets moeilijker dan tegen de wind in vooruit te komen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 23 januari 2021 om 12:35.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:44   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Je moet toch je boterham verdienen, of niet???
Niets gemakkelijker dan zo maar meelopen in het verhaal... niets moeilijker dan tegen de wind in vooruit te komen...
Inderdaad. Tegen de stroom ingaan is moeilijker, vermoeiender; maar je komt daar sterker uit. Vertrekken vanuit de overwinning is belonend op de lange termijn.
Dat licht is me duidelijk geworden.
De politiek heeft op termijn altijd ongelijk en trekt iedereen mee in haar ongelijk, ze zullen zelden tot nooit hun ongelijk toegeven omdat ze verborgen agenda’s dienen. Dat is ook zo met corona en big pharma. Volgens mij ontwikkelen ze ziektes een medicijn te verkopen. Of weerhouden ze medicaties om ons afhankelijk van hen te houden.
De zonde brengt de dood, de waarheid brengt ons leven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:48   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
LINK
  • "Ik heb vrije meningsuiting zoals iedereen en ik denk dat het de deontologische plicht is van elke arts om wetenschappelijke geneeskunde na te streven en om aan collectieve bestrijding te doen van onwettige geneeskunde"
  • "Hypocratisch gesproken moet ik doen wat ik doe"
  • "Gent is zowat de beertput van het Europese Marxisme"
  • "Men heeft de link nog niet aangetoond tussen het virus en de ziekteverschijnselen"
  • "Is het wel een infectieziekte?"
  • "Die Britse variant is een spook"
  • "De orde van geneesheren moet anders te werk beginnen gaan"
  • "Van Ranst heeft € 700.000 gekregen voor het opstellen van een zogenaamd data-onderzoek"
  • "Vlieghe, Molenberghs, ...
  • "Normaal verloopt de ontwikkeling van een vaccin zo'n 15 jaar"
  • "Er is nog steeds geen vaccin, het is nog steeds in een experimentele fase"
  • "Het zijn laffaards, het zijn oplichters, het zijn bandieten, ze hebben $ tekens in hun ogen"
  • ...
Ik heb goed gelachen met Jef. Die heeft zijn beroep gemist.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:01   #9
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Inderdaad. Tegen de stroom ingaan is moeilijker, vermoeiender; maar je komt daar sterker uit. Vertrekken vanuit de overwinning is belonend op de lange termijn.
Dat licht is me duidelijk geworden.
De politiek heeft op termijn altijd ongelijk en trekt iedereen mee in haar ongelijk, ze zullen zelden tot nooit hun ongelijk toegeven omdat ze verborgen agenda’s dienen. Dat is ook zo met corona en big pharma. Volgens mij ontwikkelen ze ziektes een medicijn te verkopen. Of weerhouden ze medicaties om ons afhankelijk van hen te houden.
De zonde brengt de dood, de waarheid brengt ons leven.
De moeilijkheid is om tussen al het kaf waarin we verzuipen en dat ons dagelijks opgediend wordt nog het koren te vinden...
Daarom dat ons onderscheidend vermogen steeds actief moet blijven en dat men nooit mag aanvaarden dat iemand anders, andere instanties, zich er baas over wil uitroepen...
Het enige ware dat ik heb ben ik...
Maar kunnen zeggen dat je jezelf bezit, dat je jezelf bent, is al eerder een uitzondering dan een algemene waarheid... De meeste mensen kennen gewoon zichzelf niet meer en lopen letterlijk en figuurlijk verloren op deze aardklomp...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:02   #10
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb goed gelachen met Jef. Die heeft zijn beroep gemist.
Tuurlijk, de dwaasten lachen het eersten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:08   #11
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Tuurlijk, de dwaasten lachen het eersten...
voor Dademeele mag Jef direct het kamp in.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:08   #12
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb goed gelachen met Jef. Die heeft zijn beroep gemist.
Ik zal vooral lachen als die pratende hoop stront zelf geïnfecteerd geraakt. Ik hoop dat als dat gebeurt hem alle medische hulp geweigerd zal worden en hij gewoon aan zijn lot overgelaten wordt. Idem voor al zijn volgelingen.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:12   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De moeilijkheid is om tussen al het kaf waarin we verzuipen en dat ons dagelijks opgediend wordt nog het koren te vinden...
Daarom dat ons onderscheidend vermogen steeds actief moet blijven en dat men nooit mag aanvaarden dat iemand anders, andere instanties, zich er baas over wil uitroepen...
Het enige ware dat ik heb ben ik...
Maar kunnen zeggen dat je jezelf bezit, dat je jezelf bent, is al eerder een uitzondering dan een algemene waarheid... De meeste mensen kennen gewoon zichzelf niet meer en lopen letterlijk en figuurlijk verloren op deze aardklomp...
Dat zeg je goed. Daarom moeten we terugkeren naar onszelf om gered te worden uit de klauwen van een wereld die ons mee naar de ondergang trekt.
Wat voor jou werkt, werkt misschien niet voor mij. Maar voor beide van ons is een plus een twee. De big pharma voert een complot tegen onze mensenrechten en heeft ons liever afhankelijk dan onafhankelijk.
De verlossing is niet daarbuiten maar in ons. We dienen gehoor te geven aan ons geweten en dat onbevreesd uitspreken, zelfs al bespotten en vervolgen ze ons.

Ik loop niet meer mee met “the narrative” van mensenmoordenaars. Ze denken aan hun macht en geld en duwen ons daarvoor kopje onder.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:15   #14
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat zeg je goed. Daarom moeten we terugkeren naar onszelf om gered te worden uit de klauwen van een wereld die ons mee naar de ondergang trekt.
Wat voor jou werkt, werkt misschien niet voor mij. Maar voor beide van ons is een plus een twee. De big pharma voert een complot tegen onze mensenrechten en heeft ons liever afhankelijk dan onafhankelijk.
De verlossing is niet daarbuiten maar in ons. We dienen gehoor te geven aan ons geweten en dat onbevreesd uitspreken, zelfs al bespotten en vervolgen ze ons.

Ik loop niet meer mee met “the narrative” van mensenmoordenaars. Ze denken aan hun macht en geld en duwen ons daarvoor kopje onder.
Goed, dus als je ooit eens dringend medische hulp nodig hebt, zoek ze dan maar in jezelf, en niet bij de dokter of op de spoedafdeling. Opgeruimd staat netjes!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:15   #15
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als Jeff gelijk heeft, waar plaatst dat artsen die meelopen in het verhaal?
Mijn huisarts heeft in één van de zorgcentra waar hij patiënten heeft voor heel wat ophef gezorgd door te zeggen dat zijn patiënten niet als eerste in de rij moesten gaan staan om gevaccineerd te worden, vooral omdat het vaccin zich nog een experimentele fase bevindt.

He's my hero ... and my general practitioner
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:16   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
voor Dademeele mag Jef direct het kamp in.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:16   #17
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad de macht van de media als alles in handen van een klein groep mensen zou zijn... en dat wordt met de dag duidelijker...
Waarheid wordt verketterd tot fake-news en regelrecht fake-news wordt de nieuwe waarheid...
En nu, dank zij Trump en zijn overschreeuwde onmenselijkheid, hebben ze hun nieuwste hefboom in werking gesteld, waardoor zijzelf en niemand anders beslist wat er wel en wat er niet nog mag gezegd worden en wie wel en wie niet nog zijn mond mag opendoen via de door henzelf beheerde internationale internetverbindingen en dat onder het zogenaamde menslievende mom van strijden tegen haat en haatverspreiding...
Arme wereld, het bijbelse verhaal over de opkomst van de rede, de zogenaamde scheiding tussen goed en kwaad waardoor we het aards paradijs verloren zouden hebben wordt hier tot het uiterste gedreven...
Een groep mensen die in hun autistische zelfverheerlijking de hele wereld om zeep gaan helpen...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:16   #18
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
LINK
[/list]
Ik heb nog niet alles beluisterd, maar grotendeels is hij juist natuurlijk, toch tot aan minuut 6, verder heb ik niet geluisterd, voor 't moment.

Een zwak momentje was het in twijfel trekken tussen het virus en de ziekte natuurlijk, ik begrijp wat hij zegt, maar zoals hij het aanbrengt moet je denken aan die gasten die beweerden dat HIV niet de oorzaak van AIDS was. Maar nadien verduidelijkt hij en hij heeft gelijk: "is het wel een infectie, en geen immuunziekte". Ja, het is een immuunziekte als het slecht gaat, en dat is juist waarom het zo cavalier is om met vaccins te spelen. Maar het is uiteraard ook een infectie. Dat was een beetje een bananenschil. Voor de rest sterke punten.

Dat Molenberghs in een dwangbuis moet, ja, beter kan je het eigenlijk niet stellen he

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 13:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:17   #19
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ik zal vooral lachen als die pratende hoop stront zelf geïnfecteerd geraakt. Ik hoop dat als dat gebeurt hem alle medische hulp geweigerd zal worden en hij gewoon aan zijn lot overgelaten wordt. Idem voor al zijn volgelingen.
Kinderlijk naïef
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 13:20   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Goed, dus als je ooit eens dringend medische hulp nodig hebt, zoek ze dan maar in jezelf, en niet bij de dokter of op de spoedafdeling. Opgeruimd staat netjes!
Zo is het, ik ga mijn immuunsysteem verhogen met gratis tincturen. Als mijn dierbaren ziek worden zal dat ook de voorrang krijgen.
Big pharma is van de slang, ik heb Gods gegeven rechten.

https://cannakids.org/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 23 januari 2021 om 13:20.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be