Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2021, 14:38   #201
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Broek op de enkels...dat is eerst lijk een dolle stier tegen Willem fulmineren om na enkele honderden paginas forumvullerij uiteindelijk Willem te moeten gelijk geven en net hetzelfde schrijven.

Dat noemen ze winnen met vlag en wimpel...
En winnaars zoals ik, hebben geen hulp nodig
Willem Wins

geen handdoek gezien
U mag nog steeds op # 197 reageren om uw gelijk te proberen te halen, hoor. Maar ik merk nergens een reactie. Heel dat Vlaams parlement zit vol met groene fundamentalisten precies, Joske van de PvdA incluis.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2021, 15:37   #202
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Broek op de enkels...dat is eerst lijk een dolle stier tegen Willem fulmineren om na enkele honderden paginas forumvullerij uiteindelijk Willem te moeten gelijk geven en net hetzelfde schrijven.

Dat noemen ze winnen met vlag en wimpel...
En winnaars zoals ik, hebben geen hulp nodig
Willem Wins

geen handdoek gezien
Bedankt om toe te geven dat ik heb gewonnen met vlag en wimpel.
qed.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2021, 17:45   #203
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Ondanks de "forumruzie" is er nog geen morzel PFOS vervuilde grond verwerkt vrees ik...

Ondertussen is "de politiek" ook goed bezig,in de verondersteld vervuilde gebieden wordt even niet verder gewerkt aan het Oosterweeltraject....Dit tot de onderzoekscommissie er voldoende over ge-epibreerd heeft...In plaats van haar BEDOELING(zoals toch vriendelijk gesuggereerd door Minister Zuhal) uit te voeren,in kaart brengen waarom beslissingen en communicaties toch zo moeilijk door geraken.....jaaaaaren ver....

Zelfs als het Volksgezondheid,Milieu,Verkeer EN Economie aangaat overigens..(zwaarder kan een dossier bijna niet worden zeker?....)


En ja,het is nu wel duidelijk,bepaalde overheidsdocumenten (ik zal maar niet zeggen hetwelk zeker,of de vruchteloze discussie begint weer) worden blijkbaar niet openbaar hoewel ze het gevolg hebben dat er verdomd openbaar geld uitgegeven wordt ...
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 07:31   #204
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Wat is dat daar allemaal in Zwijndrecht ?
Is de productie van PFOS echt gestopt ?

https://www.dewereldmorgen.be/commun...geloosde-pfos/

Citaat:
in de vergunning die de Provincie Antwerpen op 17/09/20 uitreikte is nog altijd de lozing van met PFOS en PFOA vervuild afvalwater voorzien en het bedrijf kan volgens deze vergunning nog altijd organisch gefluoreerde chemicaliën produceren die tot de PFAS-familie behoren.
Citaat:
Er worden jaarlijks ongeveer 30.000 ton chemische stoffen geproduceerd, waarvan 7000 ton organische gefluoreerde chemicaliën. Climaxi vindt het zeer bizar dat voor een dergelijke vergunning geen MER (Milieu-Effecten-Rapport) gemaakt werd, maar een eerder beperkte MER-screening. Woonwijken (Regatta), Natura 2000 gebieden en bio-landbouwbedrijven liggen op minder dan twee kilometer van het bedrijf.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:14   #205
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wat is dat daar allemaal in Zwijndrecht ?
Is de productie van PFOS echt gestopt ?

https://www.dewereldmorgen.be/commun...geloosde-pfos/
De Wereld Morgen, het dubieuze blaadje dat verzameld links nog iets of wat zuurstof tracht te geven is niet niet de betrouwbaarste bron, maar ... bovendien nog eens gedeeltelijk citeren om de eigen waarheid wat meer kracht bij te zetten, lijkt wel een Belgisch-nationalistische tactiek bij uitstek. Nounounou, ze moeten het al stilaan hebben van eigen riooljournalistiek, bij gebrek aan beter.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:22   #206
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
De waterzuiveringsinstallatie van 3M mag tot 300 keer zoveel PFOS in het water lozen als die van bouwbedrijf Lantis vlak in de buurt.
https://www.demorgen.be/nieuws/3m-ma...ozen~ba982ab5/

Waarom mag een bedrijf dat zogenaamd gestopt is met de productie van PFOS, of dat althans aan het Vlaams parlement en de Vlaamse burger wil wijsmaken, zoveel pfos lozen ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:26   #207
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Zou Zuhal Demir een journaliste zijn van het dubieuze blaadje dat verzameld links nog iets of wat zuurstof tracht te geven ?

Want Zelfs onze Vlaamse minister van omgeving weet dat 3M nog PFOS in de Schelde loost

https://www.demorgen.be/nieuws/26-be...m_content=free

Citaat:
12 juni 2021, Ook in de Schelde wordt de norm voor het vervuilende PFOS overschreden. Dat blijkt uit het antwoord van Vlaams minister van Omgeving Zuhal Demir (N-VA) op een vraag van Mieke Schauvliege (Groen).

Volgens het schriftelijke antwoord zijn er 26 bedrijven die water in de Schelde lozen dat PFAS bevat, de verzamelnaam van de chemicaliën waartoe PFOS behoort. Het gaat naast 3M ook om onder meer Bayer, BASF en Ineos.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 10:28.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:40   #208
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Zou Zuhal Demir een journaliste zijn van het dubieuze blaadje dat verzameld links nog iets of wat zuurstof tracht te geven ?

Want Zelfs onze Vlaamse minister van omgeving weet dat 3M nog PFOS in de Schelde loost

https://www.demorgen.be/nieuws/26-be...m_content=free
Maar dat wisten Joke, Hilde, Kris, en hun groene voorgangers Jef, Ludo en Vera ook als ze hun werk tenminste goed deden. Het grote verschil is dat Zuhal er iets aan probeert te doen. Maar dat was u waarschijnlijk nog niet opgevallen. Oogkleppen zijn ambetante dingen, nietwaar?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:45   #209
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Maar dat wisten Joke, Hilde, Kris, en hun groene voorgangers Jef, Ludo en Vera ook als ze hun werk tenminste goed deden. Het grote verschil is dat Zuhal er iets aan probeert te doen. Maar dat was u waarschijnlijk nog niet opgevallen. Oogkleppen zijn ambetante dingen, nietwaar?
De vergunning werd uitgereikt op 17/09/20
Dat was u waarschijnlijk niet opgevallen. Oogkleppen zijn ambetamte dingen nietwaar ?

Jef, Ludo, Vera, Alfonsien, Gust, Marcel, Eufrasie, Willy, Gilbert, Wiske.....hebben hier niets te maken.
2020 - september - en er wordt nog een PFAS lozingsvergunning gegeven ?!
Waar zaten de ambtenaren ?
Waar zaten de politiek verantwoordelijken op provinciaal niveau ?
Waar zat de omgevingsminister met haar pfas actieplan ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 10:45.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 10:51   #210
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De vergunning werd uitgereikt op 17/09/20
Dat was u waarschijnlijk niet opgevallen. Oogkleppen zijn ambetamte dingen nietwaar ?

Jef, Ludo, Vera, Alfonsien, Gust, Marcel, Eufrasie, Willy, Gilbert, Wiske.....hebben hier niets te maken.
2020 - september - en er wordt nog een PFAS lozingsvergunning gegeven ?!
Waar zaten de ambtenaren ?
Waar zaten de politiek verantwoordelijken op provinciaal niveau ?
Waar zat de omgevingsminister met haar pfas actieplan ?
Waar staat dat het over een vergunning van 2020 gaat? Nergens in het artikel. U bazelt naar goed links-Belgisch-nationalistische gewoonte maar wat. Erger nog: u liegt bewust.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 juli 2021 om 10:53.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:08   #211
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Waar staat dat het over een vergunning van 2020 gaat? Nergens in het artikel. U bazelt naar goed links-Belgisch-nationalistische gewoonte maar wat. Erger nog: u liegt bewust.
Uitgereikt op.....sorry hoor, ik ben ook geen onderwijzeres uit het eerste leerjaar die mensen kan leren lezen ! Of de begrippen vroeger of later moet uitleggen
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 11:09.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:13   #212
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Uitgereikt op.....sorry hoor, ik ben ook geen onderwijzeres uit het eerste leerjaar die mensen kan leren lezen ! Of de begrippen vroeger of later moet uitleggen
https://www.demorgen.be/nieuws/26-be...m_content=free

Nergens in dit artikel - want over dit artikel ging het - te lezen tenzij u van de Tijd meer tekst toegestuurd krijgt als goede Belgisch-nationalist.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 juli 2021 om 11:14.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:41   #213
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
. Erger nog: u liegt bewust.
Ik neem u uw meldbare en bovendien totaal ongefundeerde en niet bewezen persoonlijke aanval niet kwalijk.

Ik wens u veel succes met uw telefoonronde naar de Vlaamse kranten om de bewuste leugens van Willem, die ze dagen eerder in bijna alle kranten hebben gepubliceerd, te laten rechtzetten. Probeer tijdens de telefoongesprekken niet alles door elkaar te haspelen, dat komt niet goed over.

Ik weet dat rechtsen een grote rechtse leider geloven die denkt dat alles fluitend op te lossen is, maar uit de oefensessies van de rechtse verdediging kan ik niet veel in hun voordeel halen : https://www.youtube.com/watch?v=JcELofn2-wg

En een beetje inhoudelijk onderzoek zou u geleerd hebben dat ook de omgevingsvergunning van 3M 1° weldegelijk goedgekeurd is op 17/09/2020 en 2° weldeglijk het lozen van PFOS bevattend water bevat.
Het eerste kunt u bij 3M zelf vinden : https://omgeving.vlaanderen.be/sites...wijndrecht.pdf
Citaat:
Omgevingsvergunning OMGP-2020-0032 werd op 17/09/2020 goedgekeurd voor onbepaalde termijn
Het tweede kunt u ook vinden op internet...even zoeken.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 11:46.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:44   #214
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik neem u uw meldbare en bovendien totaal ongefundeerde en niet bewezen persoonlijke aanval niet kwalijk.
Ik wens u veel succes met uw telefoonronde naar de Vlaamse kranten om de bewuste leugens van Willem, die ze dagen eerder in bijna alle kranten hebben gepubliceerd, te laten rechtzetten

En een beetje inhoudelijk onderzoek zou u geleerd hebben dat ook de omgevingsvergunning van 3M weldegelijk goedgekeurd is op 17/09/2020 en weldeglijk het lozen van PFOS bevattend water bevat.
Het eerste kunt u bij 3M zelf vinden : https://omgeving.vlaanderen.be/sites...wijndrecht.pdf

Het tweede kunt u ook vinden op internet...even zoeken.
U haalde het artikel aan.
Dit! https://www.demorgen.be/nieuws/26-be...m_content=free
En daar reageerde ik op. Zie #213.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 juli 2021 om 11:47.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:46   #215
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
. Erger nog: u liegt bewust.
Ik neem u uw meldbare en bovendien totaal ongefundeerde en niet bewezen persoonlijke aanval niet kwalijk.

Ik wens u veel succes met uw telefoonronde naar de Vlaamse kranten om de bewuste leugens van Willem, die ze dagen eerder in bijna alle kranten hebben gepubliceerd, te laten rechtzetten. Probeer tijdens de telefoongesprekken niet alles door elkaar te haspelen, dat komt niet goed over.

Ik weet dat rechtsen een grote rechtse leider geloven die denkt dat alles fluitend op te lossen is, maar uit de oefensessies van de rechtse verdediging kan ik niet veel in hun voordeel halen : https://www.youtube.com/watch?v=JcELofn2-wg

En een beetje inhoudelijk onderzoek zou u geleerd hebben dat ook de omgevingsvergunning van 3M 1° weldegelijk goedgekeurd is op 17/09/2020 en 2° weldeglijk het lozen van PFOS bevattend water bevat.
Het eerste kunt u bij 3M zelf vinden : https://omgeving.vlaanderen.be/sites...wijndrecht.pdf
Citaat:
Omgevingsvergunning OMGP-2020-0032 werd op 17/09/2020 goedgekeurd voor onbepaalde termijn
Het tweede kunt u ook vinden op internet...even zoeken.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 11:52   #216
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Ik herhaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
U haalde het artikel aan.
Dit! https://www.demorgen.be/nieuws/26-be...m_content=free
En daar reageerde ik op. Zie #213.
Nergens in het artikel is er sprake over die vergunning.
Daar ging het dus niet over. Die lozingen bestaan al decennialang en zijn ook door vorige ministers van Leefmilieu goedgekeurd. Of wilt u plots alle petrochemische industrie weg uit Antwerpen misschien?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 12:13   #217
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Ik herhaal


Nergens in het artikel is er sprake over die vergunning.
Daar ging het dus niet over. Die lozingen bestaan al decennialang en zijn ook door vorige ministers van Leefmilieu goedgekeurd. Of wilt u plots alle petrochemische industrie weg uit Antwerpen misschien?


Daar gaat u weer voor mij denken en orakelen dat ik de petrochemie uit A'pen weg wil ? Waar zou ik dat nu weer geschreven hebben ?
Als chemicus heb ik er alle belang bij dat die niet alleen blijft maar ook uitbreidt.

Het zijn daarentegen extremistisch groendenkende idioten die fundamentalistisch waanzin over stikstof hanteren (stikstof 80% van onze atmosfeer) en PFOS commissies gaan in het leven roepen die de petrochemie in Antwerpen zal wegjagen.

Dat die lozingen al decenia bestaan is geen argument om te verbloemen dat 3M in 2020 nog een PFOS lozingsverginning kreeg.

Als nuv rechts zich in de demir commissie gaat verdedigen zoals hier op het forum begrijp ik waarom ze kiezen voor een fluitconcert...
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 12:16.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 12:28   #218
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht


Daar gaat u weer voor mij denken en orakelen dat ik de petrochemie uit A'pen weg wil ? Waar zou ik dat nu weer geschreven hebben ?
Als chemicus heb ik er alle belang bij dat die niet alleen blijft maar ook uitbreidt.

Het zijn daarentegen extremistisch groendenkende idioten die fundamentalistisch waanzin over stikstof hanteren (stikstof 80% van onze atmosfeer) en PFOS commissies gaan in het leven roepen die de petrochemie in Antwerpen zal wegjagen.

Dat die lozingen al decenia bestaan is geen argument om te verbloemen dat 3M in 2020 nog een PFOS lozingsverginning kreeg.

Als nuv rechts zich in de demir commissie gaat verdedigen zoals hier op het forum begrijp ik waarom ze kiezen voor een fluitconcert...
Ik stel gewoon de vraag.
De onderzoekscommissie is door alle leden van VP, unaniem dus goedgekeurd. Dus dat zijn allemaal, van extreemlinks tot extreemrechts, extremistische, groendenkende, fundamentalistische idioten? Genoteerd.

En wat is het nu? Wilt u de petrochemische industrie in Antwerpen weg of niet? En wilt u de lozingen en de vergunningen ervoor aanvechten of niet? U spreekt zichzelf in twee zinnen compleet tegen.

Het fluitconcert zal een makkie blijken, zeker?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 18:34   #219
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard Hoeveel gaat de Oosterweel PFOS ons extra kosten ?

Volgens de Weyts dading (als die zo positief is vraag ik mij af waarom de naam Weyts er niet aan verbonden mag worden) gaat Lantis de vervuilde grond een beetje afdekken met een plastiek folie

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/15/dading-pfos/
Citaat:
Voor die 63 miljoen euro moet de Vlaamse regering de meest vervuilde gronden verpakken en een waterzuiveringsinstallatie aanleggen.
Maar nu blijkt volgens experten dat dit eigenlijk totaal onvoldoende is (hoera voor de Weyts dading).
https://www.hln.be/nieuws/experts-er...faag~ad35bc91/
Citaat:
Lantis liet weten dat ze de grond verpakken in waterdichte plastiek en dat de zakken PFOS-grond vervolgens op de werf blijven. Op deze procedure komt nu kritiek van experten.
Citaat:
Toxicoloog Jacob De Boer van de Vrije Universiteit Amsterdam neemt Nederland, dat twee jaar geleden al met PFOS-vervuiling te maken kreeg, als voorbeeld. Hij haalt aan dat de Nederlanders veel meer voorzorgsmaatregelen namen dan wij. Wim De Coen van het European Chemicals Agency sluit zich bij De Boer aan: “Wat er nu opgegraven wordt, dat geeft kopzorgen. Met die grond moet je heel voorzichtig omgaan. Ik denk dan eerder aan iets als een sarcofaag dan aan een doek en een folie. Dat is niet houdbaar op termijn.
Hoeveel extra gaat dit de belastingsbetaler weer kosten ?
Volgens de juridisch afdwingbare Weyts dading moet 3M maar 75.000 euro betalen.
Derden zullen 3M voor de rechtbank moeten dwingen meer te betalen.

De fans van de Weyts dading zeggen dat die dading er net gekomen is om dat te vermijden en geen 30 jaar duur te procederen.

Lang leve de Weyts dading...wij zullen ze betalen. En de kemels erin ook nog eens.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 juli 2021 om 18:35.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2021, 19:20   #220
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Elke dag hetzelfde herhalen terwijl dat al elke keer weerlegd is. En dat ook nog eens in verschillende draden doen.
Dat is flooding.
Ik hoef niet te weerleggen wat al weerlegd is aan iemand die van kwade wil is.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be