Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2018, 11:39   #221
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.562
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Geregeld ../...

En wat mij ook vooral opvalt. Degenen die zich op de borst kloppen dat ze NIET tot de domme massa behoren, schrijven nooit iets waarvan ik denk, 'tiens, dat is nu eens intelligent'.
Vreemd hé!
Neen, gewoon dom.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 11:42   #222
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Néé! U bent totaal niet hooghartig!
Integendeel: uw bescheidenheid siert u!
Maar allez! Ik heb diepe bewondering voor uw superieure intelligentie! Ik, behorend tot het lompe plebs kijk op naar u! Ik wil het geheim van uw genie doorgronden, en ik hoop op 1 dag ook uw duizelingwekkend intellectueel niveau te halen.
Spijtig dat u uw geheim niet wil prijsgeven ...

Dan zal ik mij maar neerleggen bij het feit dat ik voor de rest van mijn dagen tot het domme plebs zal behoren ...

snik ....
Inderdaad wat een lompe praat... U zou dom zijn, wat ik nooit gezegd hebt want ik ken u niet, omdat ik het gezegd hebt.
Nog een ander voorbeeld van uw intelligentie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 11:53   #223
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Daarin geef ik je gelijk.
Ik merk dat sommigen zelfingenomenheid gelijkstellen met intelligentie. Dat is pas dom.

Gij drukt het nog diplomatisch uit. Maar feitelijk denken we hetzelfde.
En niet altijd zal ons IQ bepalen wat we bereiken.
De politiek bepaalt mee.
En dat merk je ook op dit forum.
Ooit beweerde er iemand op TV dat er een diploma uitgereikt werd aan iemand die in een zwakzinnigengesticht zat. Hij is nooit opgesloten geweest voor onterechte beweringen; eerroof of valse beschuldigingen. Dat is België.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 16:09   #224
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
.. Ook is me al meerdere keren opgevallen dat bij een misdrijf expliciet wordt vermeld dat de dader een Belg is. Achteraf blijkt dan dat die persoon een allochtoon is. Natuurlijk klopt het dat die Belg is, maar als het niet relevant is dat die daad is gepleegd door een allochtoon, dan is het evenmin relevant dat het om een Belg gaat...
Ik begrijp wat je bedoelt, maar waar ligt de grens ?
Als ze het er niet bijzetten, dan is het ook niet goed.
Ik ben eigenlijk zeer waarschijnlijk een Turk die nadien Nederlander geworden is, maar ben nu ook Belg.
Ik ben nu wel moeten terugkeren tot ergens in 1850 in mijn stamboom langs vaders kant om in Nederland te geraken.
Kan kloppen, want België maakte vroeger deel uit van de Nederlanden. Tot 1831 of zoiets.
Langs moeders kant, is het heel de tijd uit deze streken.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 16:11   #225
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad wat een lompe praat... U zou dom zijn, wat ik nooit gezegd hebt want ik ken u niet, omdat ik het gezegd hebt.
Nog een ander voorbeeld van uw intelligentie...

Wow!

Wat staat er daar allemaal!

Even analyseren!

Inderdaad wat een lompe praat
Nog een ander voorbeeld van uw intelligentie...


en

U zou dom zijn, wat ik nooit gezegd hebt

Dat klopt niet hé!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 28 maart 2018 om 16:11.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 18:03   #226
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

Wow!

Wat staat er daar allemaal!

Even analyseren!

Inderdaad wat een lompe praat
Nog een ander voorbeeld van uw intelligentie...


en

U zou dom zijn, wat ik nooit gezegd hebt

Dat klopt niet hé!


Nu begrijp ik dat je een paar minuten terug absoluut ook tot het plebs wilde behoren. Om nadien ook te kunnen kankeren op de zogezegde slimme mensen. Ik heb U door vent. Jij weet hier ook alles het beste en dit al geruime tijd. Maar iets intelligent heb ik toch nog niet gezien.
Nu; dat is ook niet nodig van de intelligente uit te hangen.
Of ik het ben of niet stel ik mezelf niet in vraag.
Kwestie is van de waarheid te durven zeggen en duf je dat niet dan moet je beter zwijgen. Ik heb hier al duizende beweringen gehoord.
Maar als er gevraagd wordt achter een bewijs dan verdwijnen ze hier meestal. En er zijn er ook anderen geweest. Bijna honderdvijftigduizend interventies waarvan de helft bestond uit één woord. Bron? Bron? Bron?
Steeds was die vent op zoek achter zijsporen die met de topic niks te maken hadden.

En nu eindigt U met de simpele bewering dat er iets niet klopt.
Wel brave vent; bij U is het niet iets dat niet klopt maar alles wat je al bracht. En dan zeg je nog dat de anderen geen intelligentie hebben.
Ik durf dat ook soms hoor. Maar ik weet dat als ik geen reactie krijg op mijn zienswijze die ik verkondig dat er geen intelligente weerlegging vooorradig is. Wel een klassieke one-liner die dan nog een zogezegd antwoord is op hetgeen iemand anders vroeger beweerde?
Dat stelt bij velen de intelligentie van debat voeren voor.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 19:53   #227
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nu begrijp ik dat je een paar minuten terug absoluut ook tot het plebs wilde behoren.
nergens, maar dan ook nergens heb ik geschreven dat ik 'absoluut ook tot het plebs wilde behoren'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Om nadien ook te kunnen kankeren op de zogezegde slimme mensen.
Nergens, maar dan ook nergens heb ik gekankerd op de 'zogezegde slimme mensen'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik heb U door vent.
Misschien eerst eens lezen wat ik schrijf? Het is maar een suggestie;.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 20:15   #228
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is een bar slecht geschreven bombastisch stuk dat vol staat van intentieprocessen en geen enkele onderbouw heeft : de pers heeft in tegenstelling tot wat deze scribulant beweert wel degelijk aandacht gehad voor dit misbruik. Het hele artikel is 1 grote leugen.
Gaat het hierover? https://www.youtube.com/watch?v=HOljcx3eGVs
Is dit hetzelfde geval?
In 2014 (!) heb ik op de Britse Panorama (BBC) hier al over gehoord.
Dus als je zegt dat onze pers het wel degelijk gebracht heeft, kom dan niet af met artikels van 2018, dan zijn ze 4 jaar te laat!
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 29 maart 2018 om 20:16.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2018, 21:37   #229
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
nergens, maar dan ook nergens heb ik geschreven dat ik 'absoluut ook tot het plebs wilde behoren'.

Nergens, maar dan ook nergens heb ik gekankerd op de 'zogezegde slimme mensen'.

Misschien eerst eens lezen wat ik schrijf? Het is maar een suggestie;.

Geschreven niet. Maar wel via uw woorden geïnsinueerd.
Natuurlijk kanker je niet op slimme mensen want je rekent er uzelf bij.
En als ik moet volgen; lezen doe ik wel; wat jij de godganse dag afdraait dan worden er hier twee zot. En dat gaat niet pakken hoor vriend.
Dus doe maar rustig verder. Er is altijd één hooligan die de luidste stem heeft.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2018, 22:20   #230
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Geschreven niet. Maar wel via uw woorden geïnsinueerd.
Zo kunt ge alles in iemands mond leggen. Wat ge ook gewetensloos doet.
De quotes die ge aan mij toeschrijft heb ik niet eens gedacht, laat staan geimpliceerd. Ik raad u aan om te LEZEN wat ik schrijf. Ik merk dat ge daar , ook bij andere forummers, geweldig veel last mee hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Natuurlijk kanker je niet op slimme mensen want je rekent er uzelf bij.
En als ik moet volgen; lezen doe ik wel; wat jij de godganse dag afdraait dan worden er hier twee zot. En dat gaat niet pakken hoor vriend.
Dus doe maar rustig verder. Er is altijd één hooligan die de luidste stem heeft.
Wartaal.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 16:17   #231
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.499
Standaard

Wat hebben mensen toch maar met bronnen op een openbaar forum waar je vrij je mening mag geven?!
Als ik mijn mening geef over een onderwerp, dan hoef ik dat niet te verantwoorden of te bewijzen maar hoogstens toe te lichten!
Als ik vind dat ik mij in turkije waan in mijn eigen stad, dan hoef ik niet met cijfertjes te bewijzen wat ik waarneem, dan hoef ik geen bron aan te halen hoeveel turken in mijn stad rondlopen om vrij mijn mening te mogen uiten.

En als je al niet begrijpt waarom Marie over het "domme plebs" heeft als zijnde goedgelovige mensen die zich laten inpakken door indoctrinatie leugens via sensatie verhalen van de leugenmedia zodat de politiek haar gang kan gaan zodat misleidde goedgelovigen hen opnieuw verkiezen door het media bedrog, dan moet je misschien eerst eens zelf begrijpend leren lezen voor je Marie aanvalt over haar mening van het 'domme plebs'?
Niet je persoonlijk aangesproken voelen en meteen op je achterste poten gaan staan maar de boodschap begrijpen en bij het onderwerp blijven dat de media medeplichtig is aan de politieke manipulatie van de bevolking?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 31 maart 2018 om 16:17.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 17:36   #232
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wat hebben mensen toch maar met bronnen op een openbaar forum waar je vrij je mening mag geven?!
Als ik mijn mening geef over een onderwerp, dan hoef ik dat niet te verantwoorden of te bewijzen maar hoogstens toe te lichten!
Ge hebt 100% gelijk! Gij hoeft niets te staven! Leve de vrije meningsuiting!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als ik vind dat ik mij in turkije waan in mijn eigen stad, dan hoef ik niet met cijfertjes te bewijzen wat ik waarneem, dan hoef ik geen bron aan te halen hoeveel turken in mijn stad rondlopen om vrij mijn mening te mogen uiten.
I hear you brother!
Ik heb een nijlpaard in mijn bad, en dat is OXO aan't spelen met de blonde van K3. En als iemand vraagt om dat te staven, dan zeg ik gewoon: vrije meningsuiting!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

En als je al niet begrijpt waarom Marie over het "domme plebs"
Maar ik begrijp dat heel goed. Marie is uitzonderlijk intelligent, en het is een schande dat zij nog niet de nobelprijs voor genialiteit heeft gewonnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
heeft als zijnde goedgelovige mensen die zich laten inpakken door indoctrinatie leugens via sensatie verhalen van de leugenmedia zodat de politiek haar gang kan gaan zodat misleidde goedgelovigen hen opnieuw verkiezen door het media bedrog, dan moet je misschien eerst eens zelf begrijpend leren lezen voor je Marie aanvalt over haar mening van het 'domme plebs'?
Niet je persoonlijk aangesproken voelen en meteen op je achterste poten gaan staan maar de boodschap begrijpen en bij het onderwerp blijven dat de media medeplichtig is aan de politieke manipulatie van de bevolking?
Huh? Dat laatste snap ik niet. Maar ja, ik behoor dan ook tot het domme plebs.

Ik hoop dat u mij dat vergeeft.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 18:21   #233
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge hebt 100% gelijk! Gij hoeft niets te staven! Leve de vrije meningsuiting!
I hear you brother!
Ik heb een nijlpaard in mijn bad, en dat is OXO aan't spelen met de blonde van K3. En als iemand vraagt om dat te staven, dan zeg ik gewoon: vrije meningsuiting!
Maar ik begrijp dat heel goed. Marie is uitzonderlijk intelligent, en het is een schande dat zij nog niet de nobelprijs voor genialiteit heeft gewonnen.
Huh? Dat laatste snap ik niet. Maar ja, ik behoor dan ook tot het domme plebs.

Ik hoop dat u mij dat vergeeft.
Schitterend !

Wat mij betreft de meest pertinente posting van vandaag op politics.be
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:38   #234
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wat hebben mensen toch maar met bronnen op een openbaar forum waar je vrij je mening mag geven?!
Als ik mijn mening geef over een onderwerp, dan hoef ik dat niet te verantwoorden of te bewijzen maar hoogstens toe te lichten!
Als ik vind dat ik mij in turkije waan in mijn eigen stad, dan hoef ik niet met cijfertjes te bewijzen wat ik waarneem, dan hoef ik geen bron aan te halen hoeveel turken in mijn stad rondlopen om vrij mijn mening te mogen uiten.

En als je al niet begrijpt waarom Marie over het "domme plebs" heeft als zijnde goedgelovige mensen die zich laten inpakken door indoctrinatie leugens via sensatie verhalen van de leugenmedia zodat de politiek haar gang kan gaan zodat misleidde goedgelovigen hen opnieuw verkiezen door het media bedrog, dan moet je misschien eerst eens zelf begrijpend leren lezen voor je Marie aanvalt over haar mening van het 'domme plebs'?
Niet je persoonlijk aangesproken voelen en meteen op je achterste poten gaan staan maar de boodschap begrijpen en bij het onderwerp blijven dat de media medeplichtig is aan de politieke manipulatie van de bevolking?
Te ver gezocht, oma, te ver gezocht... Dat is directe taal en directe taal past niet in een manipulerende taal die het moet hebben van leugens en bedrog...

Het enige dat ze dan nog kunnen doen is via 'schijn'kennis de andere proberen belachelijk te maken, uit te lachen, zijn waarheid op bedriegelijke wijze te ontkennen door ze naar uitgesponnen absurde situaties door te trekken en ze hebben nog veel meer van die uitgekookte door en door doordachte leugens op hun patent staan...
Het domme plebs loopt er natuurlijk in, en zoals hij hierna aangeeft telt hij zichzelf bij dat domme plebs... Niets om fier op te zijn...
Of hij heeft verstand in zijn kop en hij doet mee met de manipulatiemedia omdat hem dat zint of hij hoort inderdaad bij het domme plebs...
Welk van de twee te verkiezen is laat ik aan hem over... Ik in ieder geval vindt manipulatie altijd en overal verkeerd; want zelfs als je het geweten doet... de eerste die gemanipuleerd wordt blijkt nog altijd jezelf te zijn... Maar ik veronderstel dat hij nog niet zover gekomen is dat hij dat heeft ingezien...
Misschien dan toch nog het plebs...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:39   #235
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

Wartaal.
Inderdaad Geert; je blijkt er een knak in te zijn...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:43   #236
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Gaat het hierover? https://www.youtube.com/watch?v=HOljcx3eGVs
Is dit hetzelfde geval?
In 2014 (!) heb ik op de Britse Panorama (BBC) hier al over gehoord.
Dus als je zegt dat onze pers het wel degelijk gebracht heeft, kom dan niet af met artikels van 2018, dan zijn ze 4 jaar te laat!
Pandareus door de mand gevallen...
Oei hij is de enige die zogezegd afkomt met geschreven teksten om het tegendeel te bewijzen, terwijl die geschreven teksten, over vier jaar gespreid, de onmiskenbare wil van de media aantonen om toch maar zoveel mogelijk de aandacht van de ernst van de zaak af te leiden...

Maar ja het Pandareus dan ook niet te doen om de waarheid... Bij Pandareus gaat het over het in stand houden van onze poco bende, waar hij waarschijnlijk ook zijn mosterd haalt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:46   #237
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Schitterend !

Wat mij betreft de meest pertinente posting van vandaag op politics.be
Oké als jij het zo ophemelt moet ik wel overtuigd zijn van het tegendeel...
Je hebt het ver gebracht Pandareus, dat alleen jouw naam al, eens zelfs door tegenstanders gewaardeerd, nu alleen nog maar jouw dubbele tong ophemelen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:48   #238
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Te ver gezocht, oma, te ver gezocht... Dat is directe taal en directe taal past niet in een manipulerende taal die het moet hebben van leugens en bedrog...
Heb je daar een paar voorbeeldjes van om je mening te staven of ben je lucht aan het verkopen ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 19:58   #239
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Heb je daar een paar voorbeeldjes van om je mening te staven of ben je lucht aan het verkopen ?
https://doorbraak.be/vlaanderen-bang-islam/

Citaat:
Drie witste gemeenten geven antwoord
2 APRIL 2018
De media springen kinderlijk naïef om met de dominantie van de islam in onze seculiere samenleving.

Het weekblad Knack zocht vorige week voor een reportage met de titel Is Vlaanderen echt bang voor de islam? naar de drie witste gemeenten in Vlaanderen. God mag weten waarom. Al weet ik zelf wel het antwoord. En de lezer ongetwijfeld ook.

Dat (jonge) vrouwen ’s avonds niet alleen ongestoord over straat kunnen lopen, maar er steeds over waken om geëscorteerd in groep te blijven? Daar zullen ze in Lo-Reninge niet bij stilstaan. Dat vrouwelijke leerkrachten in scholen met een hoog aantal migrantenleerlingen het alsmaar moeilijker krijgen onder de dagelijkse verbale (en soms fysieke) agressie? Daar zullen ze in Horebeke niet onder te lijden hebben. Dat onverdachte bronnen als pater Johan Leman de toenemende radicalisering bij jonge leerlingen aankaarten? Daar zullen ze in Begijnendijk geen weet van hebben.

Nukkigheid leidt tot wegkijken
Hewel kojak, zulke artikels, zogezegd om de bevolking in te lichten naar voren schuiven, zonder er nog blaadjes om te draaien, noem ik regelrechte leugens en bedrog...
Maar geeft toe; het klinkt in eerste instantie en tegenover de goedgelovige brave kudde zelfs goed en wetenschappelijk...
Dus het bedriegelijk doel is bereikt...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 april 2018 om 20:00.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be