Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2021, 08:02   #3801
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nee, ze gaan het wel proberen te misbruiken daarvoor. Dit was eerder een samenloop van omstandigheden, een perfect storm, waarbij de wereld en de wetenschap zich heeft laten vangen door geopolitiek, farma propaganda en geld.
niets laten vangen. Deze globalisten zijn zich ten volle bewust van hun misdaden jegens de mensheid. Ik heb daar zero genade, begrip en respect voor; except they repent.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 11:04   #3802
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Build back better.... Is al om zeep

Biden geeft toe dat hij met minder 'beter moet terugbouwen', 'geen 3,5 biljoen dollar zal krijgen'
door Spoetnik
16 oktober 2021, 09:58

Het zal "RIP" worden.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 11:11   #3803
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Methods and Systems of Priorizing Treatments, Vaccination, Testing And/Of Activities While Protecting the Privacy of Individuals.

https://patents.google.com/patent/US11107588B2/en

A1, EHRLICH et al., pagina 37
KC: Ze gebruiken het woord ‘profetisch’ en ze komen met drie mensen: John Doe; Jane Smith; en, Mark Lite. En je ziet een week van hun activiteiten en ze krijgen een score gebaseerd op hun activiteiten en interacties met andere mensen.



Uiteraard betekend dat ook "unplugged" bij onvoldoende noodzakelijke activiteiten.

In sommige uitvoeringen zijn de vaccins alle verbindingen zoals onthuld in de website van de Wereldgezondheidsorganisatie ( https : // www [ dot ] who [ dot ] int / publications / m / item / draft – landscape – of – covid – 19 – candidate – vaccines ) , die alle hierin zijn opgenomen door middel van verwijzing , en die naar keuze ( b.v. , als kit ) zijn voorzien van software zoals hierin beschreven en/of voorzien van gebruiksaanwijzingen gericht op potentiële superverspreiders die , b.v. , worden gedetecteerd met behulp van methoden en apparatuur zoals hierin beschreven , en omvatten het volgende:
United States Patent US 11107588 B2, p28 para.30
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 17 oktober 2021 om 11:18.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 19:06   #3804
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Facebook vecht tot de dood om te voorkomen dat mensen met 'verkeerde' meningen worden gehoord
door George Galloway | RT
15 oktober 2021, 13.52 uur
'Klokkenluiders' die exact dezelfde boodschap bepleiten als de socialemediagigant is ERG handig.
--------
Nou laten we dus massaal onze Facebook accounts schrappen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2021, 18:56   #3805
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Fake nieuws verspreiders.

Journalist Arnold Karskens, voorzitter van omroep ON!, sprak afgelopen vrijdag het Benelux-parlement toe, waar op dat moment een conferentie werd gehouden over desinformatie en fake news. Het Benelux-parlement is een parlementair instituut van de Benelux zonder beslissingsbevoegdheid.

Karskens ziet de media en regeringen als grootste verspreiders van desinformatie. Hij hield een zwartboek NOS Journaal bij waarin talloze voorbeelden staan van ‘journalistieke vooringenomenheid en gerommel met de feiten’.

Volgens Karskens zijn regeringsleiders, politici en hun spindokters de allergrootste en -gevaarlijkste verspreiders van nepnieuws. “Eerste minister van Nederland Mark Rutte heeft de bijnaam Pinokkio omdat hij de Tweede Kamer zo vaak verkeerd informeert,” zei hij.

https://twitter.com/HansVerreyt/stat...Gy5faj-ZQ&s=19


-----
Daarom stem af op radio Mambo uw provider van "echt nieuws".
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2021, 20:15   #3806
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Fake nieuws verspreiders.

Journalist Arnold Karskens, voorzitter van omroep ON!, sprak afgelopen vrijdag het Benelux-parlement toe, waar op dat moment een conferentie werd gehouden over desinformatie en fake news. Het Benelux-parlement is een parlementair instituut van de Benelux zonder beslissingsbevoegdheid.

Karskens ziet de media en regeringen als grootste verspreiders van desinformatie. Hij hield een zwartboek NOS Journaal bij waarin talloze voorbeelden staan van ‘journalistieke vooringenomenheid en gerommel met de feiten’.

Volgens Karskens zijn regeringsleiders, politici en hun spindokters de allergrootste en -gevaarlijkste verspreiders van nepnieuws. “Eerste minister van Nederland Mark Rutte heeft de bijnaam Pinokkio omdat hij de Tweede Kamer zo vaak verkeerd informeert,” zei hij.
Wappie Omroep ON is ondertussen al zovaak op debiele leugens en onwaarheden betrapt dat ze amper nog kijkers en luisteraars hebben.

Ik dacht eigenlijk dat ze al een paar maand failliet waren en hun zendvergunning verloren hadden. Blijkbaar kwijnen ze nog even verder. lol.
-----
Citaat:
Daarom stem af op radio Mambo uw provider van "echt nieuws".
Eerder radio Mille Collines, maar de mayonaise pakt deze keer niet. Vlamingen zijn geen machete zwaaiende negers. Pech voor jou.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 oktober 2021 om 20:15.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 06:25   #3807
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Elke corona dode met kanker staat in de statistiek als corona-dode opgetekend.

Nu gaat er een gevaccineerde ex-generaal dood en is het opeens de schuld van de kanker en niet de slechte werking van het vaccin. Uiteraard.


Voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell overleden door coronavirus en kanker: “Immuunsysteem aangetast”
https://www.hln.be/nieuws/voormalige...tast~a31e8b2f/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 06:36   #3808
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Elke corona dode met kanker staat in de statistiek als corona-dode opgetekend.

Nu gaat er een gevaccineerde ex-generaal dood en is het opeens de schuld van de kanker en niet de slechte werking van het vaccin. Uiteraard.
Personen met Multiple Myeloom (bloedkanker, zoals Powell had) ontwikkelen slechts een gedeeltelijke en/of zwakke immuniteit na vaccinatie.

Betwijfel je dat?

-> https://www.nature.com/articles/s41375-021-01354-7
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 06:37   #3809
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Elke corona dode met kanker staat in de statistiek als corona-dode opgetekend.

Nu gaat er een gevaccineerde ex-generaal dood en is het opeens de schuld van de kanker en niet de slechte werking van het vaccin. Uiteraard.


Voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell overleden door coronavirus en kanker: “Immuunsysteem aangetast”
https://www.hln.be/nieuws/voormalige...tast~a31e8b2f/
Inderdaad, de nuance wordt plots belangrijk

Het is toch wel een pechvogel he, zo als gevaccineerde bekendheid tussen al die antivaxxers op IC terecht komen ... allez, hoe groot is de kans?

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 19 oktober 2021 om 06:37.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 06:47   #3810
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Personen met Multiple Myeloom (bloedkanker, zoals Powell had) ontwikkelen slechts een gedeeltelijke en/of zwakke immuniteit na vaccinatie.

Betwijfel je dat?

-> https://www.nature.com/articles/s41375-021-01354-7
Natuurlijk betwijfel ik dat niet, er staan echter wel massa een kanker- en andere patienten op de de corona sterf-lijst.

Toen was dat feit niet belangrijk, nu ze gevaccineerd zijn opeens wel.

Een 17 jarig 'corona'-slachtoffer ter vergelijking
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210304_95777974

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 oktober 2021 om 06:49.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 10:05   #3811
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De cijfers in de usa zijn stevig aan het dalen.
Zo rondom nieuwjaar zal dat daar goed komen. Dat is ook zo tegen de tijd dat die pcr testen verdwijnen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 14:07   #3812
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ierse stad die 99,7% “volledig gevaccineerd” is, ondervindt “massale COVID uitbraak”
oktober 19, 20211957

de Ierse enclave Waterford, waar 99,7% van alle volwassenen “volledig gevaccineerd” is tegen het Covidvirus, is een enorme uitbraak van de ziekte aan de gang, bericht Naturalnews.com

County Waterford heeft de hoogste vaccinatiegraad voor volwassenen in Ierland met 99%+. Gevolgd door County Carlow op de tweede plaats met 98%+,” twitterde iemand die bekend is met de nieuwe gegevens.

“County Waterford heeft ook de hoogste Covid-incidentie in Ierland, gevolgd door County Carlow op de tweede plaats. Wat is er aan de hand?” voegde diezelfde persoon eraan toe.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2021, 20:34   #3813
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De vaccinatiepas.

Een met corona besmette man mocht samen met zijn vrouw overal naar binnen. De man belde de GGD en kreeg de bevestiging dat hun QR-code gewoon geldig zou blijven vanwege hun vaccinatie.

Het stel kon na een positieve coronatest uit eten, naar het Amsterdam Dance Event én op vakantie. “Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die na een vaccinatie toch besmet wordt en zijn QR-code behoudt om overal toegang te blijven houden,” zei de man tegen Hart van Nederland.

Geef ons onze vrijheid terug nu!
Het ministerie van Volksgezondheid zei in een reactie: “Het is wat het is.” Volgens het ministerie is het ‘technisch niet haalbaar’ om dat aan te passen.

------

Pervers.

Het is zoals met aids opzettelijk mensen besmetten. Echter wie dat met opzet reeds gedaan had kreeg een ferme veroordeling.
Met een coronapas krijgen ze een vrijbrief en kunnen ze niet veroordeeld worden.

Schandelijk!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 oktober 2021 om 20:38.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2021, 12:58   #3814
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Wat vind u van dit filmpje waar ongevaccineerden neergeschoten worden?

https://twitter.com/DeSocieteitNTR/s...352163845?s=20
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2021, 13:55   #3815
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wat vind u van dit filmpje waar ongevaccineerden neergeschoten worden?

https://twitter.com/DeSocieteitNTR/s...352163845?s=20
Leuke parodie op Squid Game. Goed gevonden. Humor.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2021, 17:12   #3816
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Leuke parodie op Squid Game. Goed gevonden. Humor.
Mambo waar blijven de millionen dooden?
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 06:56   #3817
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
Mambo waar blijven de millionen dooden?
Er zijn dus wereldwijd meer dan miljoenen mensen gestorven door degene die ons nu willen vaccineren.
Om een wereldregering te implementeren, isoleren ze zelfs hele dorpen om kinderen aan hongersnood te doen ontkomen. Maar corona steelt de show.
Politici hebben kapot bespaard op de zorg en komen zelfs personeel te kort door hun bureaucratische regeltjes.

Ook het onrechtstreeks doden door -moedwillig- wanbeleid -want ja zichzelf doen die politici zich niets tekort-, is genocidaal.
We hebben met een genocidale politiek te maken die internationale agenda’s invult. De enige die complete immuniteit hebben zijn de politiek en de grootmachten achter hen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 10:46   #3818
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

superverkoudheid”. In Duitsland voorspelt men een bijzonder zware “griepgolf”. En andere deskundigen vrezen in de komende winter een door vaccinatie teweeggebrachte immuundeficiëntie, of een vertraagde contra-indicatie als gevolg van confrontatie met virussen. Dit zou resulteren in in een infectieversterkende antilichaamreactie. De zogenaamde Antibody Dependent Enhancement (ADE), schrijft
https://orbisnjus.com/2021/10/19/sup...erchten-op-ed/


________

Alhoewel ik het persoonlijk nogal moeilijk heb om te aanvaarden dat er in de covidgolf geen griep zat en in de griepgolf geen covid.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 oktober 2021 om 11:10.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 14:06   #3819
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In de voormalige strafkolonie Australië heeft de plaatselijke regering van de deelstaat New South Wales (NSW) onlangs een wet ingevoerd die bepaalt dat werkgevers die de prik verplicht stellen, nu verantwoordelijk zijn voor eventuele ongewenste bijwerkingen en de betrokken persoon voor de rest van zijn leven een schadevergoeding zullen moeten betalen, zelfs als die persoon niet meer voor hen werkt,

Dus als bijvoorbeeld bedrijf X de prik verplicht stelt en Shane of Sheila krijgen de prik, vervolgens het bedrijf verlaten en 3 jaar later een of ander probleem zoals een auto-immuunziekte krijgen (wat volgens veel deskundigen mogelijk is), dan zal bedrijf X aansprakelijk zijn om voor Shane of Sheila te betalen… voor altijd.

De wet.
https://www.parliament.nsw.gov.au/bi...st%20Print.pdf
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2021, 19:48   #3820
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In de voormalige strafkolonie Australië heeft de plaatselijke regering van de deelstaat New South Wales (NSW) onlangs een wet ingevoerd die bepaalt dat werkgevers die de prik verplicht stellen, nu verantwoordelijk zijn voor eventuele ongewenste bijwerkingen en de betrokken persoon voor de rest van zijn leven een schadevergoeding zullen moeten betalen, zelfs als die persoon niet meer voor hen werkt,

Dus als bijvoorbeeld bedrijf X de prik verplicht stelt en Shane of Sheila krijgen de prik, vervolgens het bedrijf verlaten en 3 jaar later een of ander probleem zoals een auto-immuunziekte krijgen (wat volgens veel deskundigen mogelijk is), dan zal bedrijf X aansprakelijk zijn om voor Shane of Sheila te betalen… voor altijd.

De wet.
https://www.parliament.nsw.gov.au/bi...st%20Print.pdf
.

Laatst gewijzigd door StV : 21 oktober 2021 om 19:49.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be