Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2005, 12:36   #1
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard Oorzaak en Gevolg: Londen en Iran :: Kissinger

Citaat:
Kissinger: Don't Exclude Military Action Against Iran if Negotiations Fail



Former Secretary of State Henry A. Kissinger, in a wide-ranging discussion of foreign-policy issues, says he is disturbed at the possibility that Iran will develop nuclear weapons know-how if current negotiations to stem Tehran's nuclear program fail. In fact, he says, Iran's program is more worrisome than the crisis over North Korea's nuclear weapons.

He says that if Iran secures nuclear weapons, nonproliferation may cease to be a "meaningful policy, and then we live in a world of multiple nuclear centers. And then we'd have to ask ourselves what the world would look like if the [terrorist] bombs in London [on July 7] had been nuclear and 100,000 people had been killed." Asked if he favored military action against Iran if diplomacy failed, he says, "I'm not recommending it but, on the other hand, it is a grave step to tolerate a world of multiple nuclear weapons centers without restraint. I'm not recommending military action, but I'm recommending not excluding it."

Kissinger was interviewed by Bernard Gwertzman, consulting editor of cfr.org, on July 14, 2005.

How convenient ...

Het ligt er toch vingerdik op neen ?
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 12:53   #2
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Neen.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 12:55   #3
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Neen.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 14:56   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

Wat ligt er vingerdik op wat?
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 18:25   #5
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
How convenient ...

Het ligt er toch vingerdik op neen ?
Het ligt er inderdaad vingerdik op. Hun vingers jeuken nu alk om "de schrikwekkendste der alle bommen" , nukes te gebruiken.

Als kissinger het zegt dat wil het zeggen dat de illuminati gereed zijn. We gaan er niet te lang meer op te hoeven wachten op nucleair terrorisme. Vanaf dan zal alles in een stroomversnelling geraken en zullen we weer met miljoenen naar de slachtbank geleid worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 16-07-2005 at 19:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
How convenient ...

Het ligt er toch vingerdik op neen ?
Het ligt er inderdaad vingerdik op. Hun vingers jeuken nu alk om "de schrikwekkendste der alle bommen" , nukes te gebruiken.

Als kissinger het zegt dat wil het zeggen dat de illuminati gereed zijn. We gaan er niet te lang meer op te hoeven wachten op nucleair terrorisme. Vanaf dan zal alles in een stroomversnelling geraken en zullen we weer met miljoenen naar de slachtbank geleid worden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
How convenient ...

Het ligt er toch vingerdik op neen ?
Het ligt er inderdaad vingerdik op. Hun vingers jeuken nu alk om "de schrikwekkendste der alle bommen" , nukes te gebruiken.

Als kissinger het zegt dat wil het zeggen dat de illuminati gereerd zijn. We gaan er niet te lang meer op te hoeven wachten op nucleair terrorisme. Vanaf dan zal alles in een stroomversnelling geraken en zullen we weer met miljoenen naar de slachtbank geleid worden.[/size]
[/edit]
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 16 juli 2005 om 18:25.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 18:33   #6
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Ik vind het tof van Kissinger dat hij ons op de hoogte houdt over de geheime plannen van de illuminati.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 18:37   #7
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik vind het tof van Kissinger dat hij ons op de hoogte houdt over de geheime plannen van de illuminati.
Hij is een frontman van de illuminati. Zijn uitspraken zijn dus zeker mee rekening te houden. Aan wat hij zegt kan je al zien wat de agenda is. Maar slaap maar rustig verder. Op een dag zul je wakker worden en zullen er in verschillende grootsteden in Europa en Amerika suitcase nukes afgegaan zijn. Het begin van de eindfase op weg naar de NWO (alhoewel 9/11 eigenlijk meer het begin was).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 16-07-2005 at 19:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik vind het tof van Kissinger dat hij ons op de hoogte houdt over de geheime plannen van de illuminati.
Hij is een frontman van de illuminati. Zijn uitspraken zijn dus zeker mee rekening te houden. Aan wat hij zegt kan je al zien wat de agenda is. Maar slaap maar rustig verder. Op een dag zul je wakker worden en zullen er in verschillende grootsteden in Europa en Amerika suitcase nukes afgegaan zijn. Het begin van de eindfase op weg naar de NWO (alhoewel 9/11 eigenlijk meer het begin was).[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik vind het tof van Kissinger dat hij ons op de hoogte houdt over de geheime plannen van de illuminati.
Hij is een frontman van de illuminati. Zijn uitspraken zijn dus zeker mee rekening te houden. Aan wat hij zegt kan je al zien wat de agenda is? Maar slaap maar rustig verder. Op een dag zul je wakker worden en zullen er in verschillende grootsteden in Europa en Amerika suitcase nukes afgegaan zijn. Het begin van de eindfase op weg naar de NWO (alhoewel 9/11 eigenlijk meer het begin was).[/size]
[/edit]
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 16 juli 2005 om 18:37.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 18:46   #8
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Tsja, wat veel mensen maar niet begrijpen is dat
ik en (bv Exodus) hierin het liefts ongelijk hebben!


Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 19:00   #9
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Tsja, wat veel mensen maar niet begrijpen is dat
ik en (bv Exodus) hierin het liefts ongelijk hebben!
Idd, de disbelievers vallen ons aan omdat ze denken dat wij willen dat we gelijk hebben, maar dat is helemaal niet zo. Het is een veel donkerdere realiteit dan het officiële wereldbeeld dat geschets wordt. In het officiële beeld zijn oorlogen misschien immers vermijdbaar , of is terrorisme vermijdbaar door misschien beter te werken. Maar in de NWO - realitiet is niets echt vermijdbaar. Als de NWO het wil zal het er komen. En dat ze het willen mag je zeker van zijn.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 20:29   #10
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Hij is een frontman van de illuminati. Zijn uitspraken zijn dus zeker mee rekening te houden. Aan wat hij zegt kan je al zien wat de agenda is. Maar slaap maar rustig verder. Op een dag zul je wakker worden en zullen er in verschillende grootsteden in Europa en Amerika suitcase nukes afgegaan zijn. Het begin van de eindfase op weg naar de NWO (alhoewel 9/11 eigenlijk meer het begin was).
Bedoelje dat 9/11 een eerste stap was in een op voorhand opgesteld scenario dat tot doel heeft een nieuwe wereldorde te creëren?
En suitcase nukes zouden dan één van de volgende stappen zijn?
Griezelig idee.
Mocht zo iets werkelijk zijn dan zou hierover toch niets uitlekken of zie ik dat verkeerd?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 20:34   #11
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Bedoelje dat 9/11 een eerste stap was in een op voorhand opgesteld scenario dat tot doel heeft een nieuwe wereldorde te creëren?
En suitcase nukes zouden dan één van de volgende stappen zijn?
Griezelig idee.
Mocht zo iets werkelijk zijn dan zou hierover toch niets uitlekken of zie ik dat verkeerd?
Ja , dat bedoel ik , en het is inderdaad geen al te prettig idee. Er lekken wel zaken uit , maar die worden door de mainstream media natuurlijk totaal genegeerd.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 20:47   #12
Kayo
Partijlid
 
Kayo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Idd, de disbelievers vallen ons aan omdat ze denken dat wij willen dat we gelijk hebben, maar dat is helemaal niet zo. Het is een veel donkerdere realiteit dan het officiële wereldbeeld dat geschets wordt. In het officiële beeld zijn oorlogen misschien immers vermijdbaar , of is terrorisme vermijdbaar door misschien beter te werken. Maar in de NWO - realitiet is niets echt vermijdbaar. Als de NWO het wil zal het er komen. En dat ze het willen mag je zeker van zijn.
Inderdaad, dat heb ik ook vastgesteld bij sommige hier in deze forum ...
als er iets is dat niet strookt met de gedachtengoed van de mainstream media
dan wordt er gewoon volop in een negatieve zin tegen gereageerd.
__________________
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is?

Baldrick:
Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron.
Blackadder III, ep.5
Kayo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 21:07   #13
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ja , dat bedoel ik , en het is inderdaad geen al te prettig idee. Er lekken wel zaken uit , maar die worden door de mainstream media natuurlijk totaal genegeerd.
Ik heb de gewoonte om alles mogelijk te achten, maar het lijkt me toch wel onwss. Mocht ik nog maar de moord op één enkel mens beramen, ik zou er wel voor zorgen dat er niets zou uitlekken. Hier gaat het over de moord op duizenden, zoniet miljoenen mensen als ik het goed begrijp.
Dat je dit zomaar eventjes zou laten ontvallen lijkt me wel sterk.
Dan ben ik geneigd te denken dat hier sensatiepers of iets dergelijks achter zit.
Ik ben wel akkoord dat suitcase nukes best kunnen ontploffen in de nabije toekomst, maar dat er een wereldwijde samenzwering aan de gang is om het zover te laten komen????
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 21:56   #14
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Ik heb de gewoonte om alles mogelijk te achten, maar het lijkt me toch wel onwss. Mocht ik nog maar de moord op één enkel mens beramen, ik zou er wel voor zorgen dat er niets zou uitlekken. Hier gaat het over de moord op duizenden, zoniet miljoenen mensen als ik het goed begrijp.
Dat je dit zomaar eventjes zou laten ontvallen lijkt me wel sterk.
Dan ben ik geneigd te denken dat hier sensatiepers of iets dergelijks achter zit.
Ik ben wel akkoord dat suitcase nukes best kunnen ontploffen in de nabije toekomst, maar dat er een wereldwijde samenzwering aan de gang is om het zover te laten komen????
Ik vind je reactie eerlijk en oprecht.

Het is doodeng inderdaad, maar wil je ons ongelijk geven, prima
ga op onderzoek uit met het doel ons ongelijk te geven en ik garandeer je
dat je ons dan toch gelijk gaat geven.
Veel mensen die zo eerlijk waren het te onderzoeken, omdat ze het niet
konden geloven, zagen in dat het waar was.
Voorbeeld:Zoek op internet eens naar:"Final Warning"

O ja, een belangrijke tip:blijf ver weg van de reguliere media!
Wees bereid je neus een andere kant op te laten wijzen en
er zal een wereld (orde) voor je open gaan.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 16-07-2005 at 22:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik heb de gewoonte om alles mogelijk te achten, maar het lijkt me toch wel onwss. Mocht ik nog maar de moord op één enkel mens beramen, ik zou er wel voor zorgen dat er niets zou uitlekken. Hier gaat het over de moord op duizenden, zoniet miljoenen mensen als ik het goed begrijp.
Dat je dit zomaar eventjes zou laten ontvallen lijkt me wel sterk.
Dan ben ik geneigd te denken dat hier sensatiepers of iets dergelijks achter zit.
Ik ben wel akkoord dat suitcase nukes best kunnen ontploffen in de nabije toekomst, maar dat er een wereldwijde samenzwering aan de gang is om het zover te laten komen????
Ik vind je reactie eerlijk en oprecht.

Het is doodeng inderdaad, maar wil je ons ongelijk geven, prima
ga op onderzoek uit met het doel ons ongelijk te geven en ik garandeer je
dat je ons dan toch gelijk gaat geven.
Veel mensen die zo eerlijk waren het te onderzoeken, omdat ze het niet
konden geloven, zagen in dat het waar was.
Voorbeeld:Zoek op internet eens naar:"Final Warning"

O ja, een belangrijke tip:blijf ver weg van de reguliere media!
Wees bereid je neus een andere kant op te laten wijzen en
er zal een wereld (orde) voor je open gaan.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ik heb de gewoonte om alles mogelijk te achten, maar het lijkt me toch wel onwss. Mocht ik nog maar de moord op één enkel mens beramen, ik zou er wel voor zorgen dat er niets zou uitlekken. Hier gaat het over de moord op duizenden, zoniet miljoenen mensen als ik het goed begrijp.
Dat je dit zomaar eventjes zou laten ontvallen lijkt me wel sterk.
Dan ben ik geneigd te denken dat hier sensatiepers of iets dergelijks achter zit.
Ik ben wel akkoord dat suitcase nukes best kunnen ontploffen in de nabije toekomst, maar dat er een wereldwijde samenzwering aan de gang is om het zover te laten komen????
Ik vind je reactie eerlijk en oprecht.

Het is doodeng inderdaad, maar wil je ons ongelijk geven, prima
ga op onderzoek uit met het doel ons ongelijk te geven en ik garandeer je
dat je ons dan toch gelijk gaat geven.
Veel mensen die zo eerlijk waren het te onderzoeken, omdat ze het niet
konden geloven, zagen in dat het waar was.
Voorbeeld:Zoek op internet eens naar:"Final Warning"

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2005 om 21:57.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 22:15   #15
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayo
Inderdaad, dat heb ik ook vastgesteld bij sommige hier in deze forum ...
als er iets is dat niet strookt met de gedachtengoed van de mainstream media
dan wordt er gewoon volop in een negatieve zin tegen gereageerd.
Wat wordt er dan verwacht?

Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?

De believers hier slaan tilt van zodra men vragen durft stellen over hun beweringen. Antwoorden op concrete vragen krijgt men nooit, enkel nieuwe beweringen of inhoudsloze citaten die absoluut niets bewijzen.

Het spijt me zeer, maar als men kritisch moet staan tegenover de mainstream-media dan moet men dan evengoed voor de "alternatieve" media, zeker als keer op keer blijkt dat ze verzinsels brengen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 22:50   #16
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Ook al zou iran kunnen beschikken over nucleaire wapens dan wil dit nog niet zeggen dat er een nucleaire oorlog zal komen hé.

Ook heb ik mijn bedenkingen of Iran wel echt in staat is om deze wapens te maken en of ze er op dit moment mee bezig zijn.
Iran en Noord-korea zijn in mijn ogen 2 propaganda landen voor de VS om de wereld in de ban van het terrorisme te houden en een soort angst gevoel te zaaien.

En dan wat terroristen betreft, indien ze echt een atoombom wilde laten ontploffen dan had men dit al lang gedaan, denk ik.
In het chaotisch en criminele rusland kun je alles kopen als je genoeg geld hebt en deze moslim terroristen hebben genoeg geld dus de benodigdheden en techniek en kennis kun je allemaal kopen.
Maar een atoombom past niet in het plaatje van de moslim terroristen denk ik.
Indien moslim terroristen zo'n wapen gebruiken zal dit zo'n wereldwijde afkering tegenover de islam tot gevolg hebben en dus ook hun eigen familieleden elders in de wereld.
Daarbij mogen bepaalde islam landen rekenen op wraakacties van de VS en andere landen.
de moslim terroristen willen een soort angst zaaien in het westen en ervoor zorgen dat onze regeringen een soort politiestaten gaan oprichten,zeg maar het inperken van onze vrijheden.
Buiten dit feit hebben aanslagen zoals 9/11, madrid en londen een impact op de economie van het westen.

Een atoombom daarentegen zou de wereld verenigen en ten strijde trekken tegen de hele moslim gemeenschap.
Ook zouden er burgeroorlogen ontstaan overal waar er moslims wonen en in vele europese landen zijn de moslims talrijk aanwezig maar in geval van een burger oorlog nu zouden ze het onderspit moeten delfen.
maar een atoombom vernietigd alles en dus ook de technologische welvaart en bepaalde systemen die diezelfde terroristen gebruiken nu om hun aanslagen voor te bereiden en te kunnen doen.
dus een atoombom is niet echt een voorkeurswapen voor hun, biologische wapens zijn veel interessanter voor hun maar die zijn moeilijk te maken.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 22:57   #17
Kayo
Partijlid
 
Kayo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Wat wordt er dan verwacht?

Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?

De believers hier slaan tilt van zodra men vragen durft stellen over hun beweringen. Antwoorden op concrete vragen krijgt men nooit, enkel nieuwe beweringen of inhoudsloze citaten die absoluut niets bewijzen.

Het spijt me zeer, maar als men kritisch moet staan tegenover de mainstream-media dan moet men dan evengoed voor de "alternatieve" media, zeker als keer op keer blijkt dat ze verzinsels brengen.
Wel Firestone wat ik persoonlijk verwacht is gewoonweg dat er inhoudelijk meer mag gediscussieerd worden over bepaalde topics, dat het van de mainstream afkomstig is of van conspiracy-sites komt,is niet van groot belang iedereen heeft toch wel recht op een mening aan te kondigen, of dat het gegrond is of niet dat is toch het doel van een forum, maar helaas laten er hier sommige geen gras aan groeien en dat vindt ik wel een beetje spijtig ...
__________________
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is?

Baldrick:
Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron.
Blackadder III, ep.5
Kayo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:25   #18
Kayo
Partijlid
 
Kayo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?
Het is aan jou om te toetsen of dat de ene bewering waar is of niet ... maar laten we tenminste op een goede manier een discussie voeren.

Een forum gaat er toch vanuit dat er een discussie gevoerd mag worden op meerdere aspecten en niet alleen van 1 kant gezien of niet ?
Dat jij er niet in gelooft is je volste recht, net zoveel recht dat wij allemaal bezitten om te posten in een forum ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kayo on 17-07-2005 at 00:30
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?
Het is aan jou om te toetsen of dat de ene bewering waar is of niet ... maar laten we tenminste op een goede manier een discussie voeren.

Een forum gaat er toch vanuit dat er een discussie gevoerd mag worden op meerdere aspecten en niet alleen van 1 kant gezien of niet ?
Dat jij er niet in gelooft is je volste recht, net zoveel recht dat wij allemaal bezitten om te posten in een forum ...[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kayo on 17-07-2005 at 00:29
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?
Het is aan jou om te toetsen of dat de ene bewering waar is of niet ... maar laten we tenminste op een goede manier een discussie voeren.

Een forum gaat er toch vanuit dat er een discussie gevoerd mag worden op meerdere aspecten en niet alleen van 1 kant of niet ?
Dat jij er niet in gelooft is je volste recht, net zoveel recht dat wij allemaal bezitten om te posten in een forum ...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hier wordt de éne spectaculaire bewering na de andere gemaakt.
Moet ik dan ja knikken omdat Alec Jones of Rense of een andere conspiracy-site iets beweerd heeft?
Het is aan jou om te toetsen of dat de ene bewering waar is of niet ... maar laten we tenminste op een goede manier een discussie voeren.

Een forum gaat er toch vanuit dat er een discussie gevoerd mag worden op meerdere aspecten en niet alleen van 1 kant of niet ?
Dat jij er niet in gelooft is je volste recht, net zoveel recht dat wij bezitten om te posten in een forum ...[/size]
[/edit]
__________________
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is?

Baldrick:
Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron.
Blackadder III, ep.5

Laatst gewijzigd door Kayo : 16 juli 2005 om 23:30.
Kayo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:28   #19
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Ook heb ik mijn bedenkingen of Iran wel echt in staat is om deze wapens te maken en of ze er op dit moment mee bezig zijn.
Ja hoor, heel naarstig. Niet voor niets willen ze de Russen nog 10 kernreactoren laten bouwen in hun land. En Pakistan zal hun de info voor een bom wel doorverkopen. Ze zijn trouwens ook goede vriendjes met noord korea ( daar halen ze hun rakettechnologie ). En ja N-Korea zal ondertussen wel al de bom hebben.

Citaat:
En dan wat terroristen betreft, indien ze echt een atoombom wilde laten ontploffen dan had men dit al lang gedaan, denk ik.
Ja en neen. Extreme moslims is het maar om 1 ding te doen: de overgrote gematigde massa moslims aan hun kant krijgen. Bij een kernaanval op een Westers land wordt hun eigen volk van hen gedegouteerd ..

Citaat:
de moslim terroristen willen een soort angst zaaien in het westen en ervoor zorgen dat onze regeringen een soort politiestaten gaan oprichten,zeg maar het inperken van onze vrijheden.
Wat belang hebben zij bij die politiestaten ? Helemaal niets. Wat hebben onze regeringen er belang aan: heel veel: geeft onzettend veel macht en controle ... de natte droom.

Citaat:
Een atoombom daarentegen zou de wereld verenigen en ten strijde trekken tegen de hele moslim gemeenschap.
Ook zouden er burgeroorlogen ontstaan overal waar er moslims wonen en in vele europese landen zijn de moslims talrijk aanwezig maar in geval van een burger oorlog nu zouden ze het onderspit moeten delfen.
maar een atoombom vernietigd alles en dus ook de technologische welvaart en bepaalde systemen die diezelfde terroristen gebruiken nu om hun aanslagen voor te bereiden en te kunnen doen.
dus een atoombom is niet echt een voorkeurswapen voor hun, biologische wapens zijn veel interessanter voor hun maar die zijn moeilijk te maken.

Euh ?

Die Iraanse nukes zijn wel bedoeld om van Israel een openluchtparking te maken. Niet zozeer om ze op het Westen te gooien.
Het zijn niet de VS die heel happig zijn om Iran te bombarderen, dan wel Israel. ( uitspraken van ministers van dat land liegen er niet om )

En net de volledige verwoesting van Israel en alles erom staat in Openbaringen beschreven .... als prelude tot... iets anders
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:29   #20
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayo
Het is aan jou om te toetsen of dat de ene bewering waar is of niet ... maar laten we tenminste op een goede manier een discussie voeren.

Een forum gaat er toch vanuit dat er een discussie gevoerd mag worden op meerdere aspecten en niet alleen van 1 kant of niet ?
Dat jij er niet in gelooft is je volste recht, net zoveel recht dat wij bezitten om te posten in een forum ...
Dat lukt niet met firestone.
Heeft te maken met ... vanalles
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be