Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2005, 22:49   #1
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard 9/11 : Aanslag of 'geschenk uit de hemel': Nederlandse mainstream

http://www.2vandaag.nl/index.php?mod...id=2&sid=29834

2 oud ministers doen hun verhaal.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:03   #2
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
de wijze/manier van dicussieren in deze toch wel erg grijze materie bevalt me ( okay ik heb nog maar een héél klein stukje gelezen ) op dat forum wel stukken beter dan het er hier soms aan toe gaat
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:05   #3
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

thanks /\lcazar... voor de link

ik ga daar es verder kijken naar de andere topics...
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:14   #4
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Heb "Twee Vandaag" gezien en ik moet eerlijk toegeven ik stond met een mond vol tanden.


Hier ook wat extra nieuws over Powell:

Powell heeft spijt van presentatie massavernietigingswapens... Bron Fok!
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:20   #5
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Heb "Twee Vandaag" gezien en ik moet eerlijk toegeven ik stond met een mond vol tanden.


Hier ook wat extra nieuws over Powell:

Powell heeft spijt van presentatie massavernietigingswapens... Bron Fok!
heb er net van vernomen ....
't zal de herhaling van 12.35 worden voor mij..

en ?
kan je al een tipje van de sluier lichten ... of beter niets zeggen en gewoon kijken ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:24   #6
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
heb er net van vernomen ....
't zal de herhaling van 12.35 worden voor mij..

en ?
kan je al een tipje van de sluier lichten ... of beter niets zeggen en gewoon kijken ?
Video: Windows Media Player

Lage kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=wnb
Hoge kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=wwb

Voor Real Player

Lage kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=rnb
Hoge kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=rwb


Ik zou zeggen oordeel zelf.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:34   #7
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Een vuurtje aan het lont?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:38   #8
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik ga het nu nog niet kijken omdat ik geen zin heb om geshoqueerd te worden nu net voor het slapengaan (en ik heb de indruk dat ik dat wel zal worden), maar zal het wel nog doen.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:41   #9
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik ga het nu nog niet kijken omdat ik geen zin heb om geshoqueerd te worden nu net voor het slapengaan (en ik heb de indruk dat ik dat wel zal worden), maar zal het wel nog doen.
Zeker bekijken jonkie ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2005, 23:43   #10
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Spijtig dat het video footage is, ons steentje gaat het opnieuw vertikken het te bekijken en opperen dat er getrukeerd is met de beelden ... en 't is nochtans pure meen striem
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:21   #11
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Video: Windows Media Player

Lage kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=wnb
Hoge kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=wwb

Voor Real Player

Lage kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=rnb
Hoge kwaliteit : http://www.tweevandaag.com/call.php?...9351&vtype=rwb


Ik zou zeggen oordeel zelf.
thnks Apocalyps
net terug van tv ... se
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 00:25   #12
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Interessant.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 04:09   #13
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

De kracht van de mainstream.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 10:42   #14
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

..is dat er objectiever wordt gekeken naar de feiten.

De docu zit goed in elkaar. En inderdaad, het begint er langzaam op te lijken dat er meer achter zat dan wat de media tot nu toe beweerde. Wat nu? Want we zitten met het probleem van een niet-te-vertrouwen president & co. (Bush admin).

Ik vraag mij af wat de relatie is tussen de overheid van de USA en die van Pakistan, gezien die 100.000 dollar die is overgemaakt. Op wiens verantwoordelijkheid gebeurde dat? Wiens geld was dat? Waar kwam het vandaan, waar is het mee verdiend?

Wat betreft Powell:
Citaat:
Faked intelligence

Note: America's two most recent major wars - Vietnam and the Gulf - began with release of faked "intelligence" information: the non-existent Gulf of Tonkin attack in 1964, and doctored photos of a non-existent Iraqi invasion buildup on the Saudi border in 1990.

A more neutral observer might have concluded the U.S. was exaggerating scraps of uncorroborated information, while Iraq was trying to appear co-operative while still hiding some of its most sensitive military secrets.
Hmm.. Is dat waar? Is de USA Irak in 1990/1991 binnengevallen op basis van valse foto's en wás er helemaal geen Saddam die Koeweit binnen viel? Want dan zitten we met een probleem extra..
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 10:55   #15
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Wat betreft Powell:
Hmm.. Is dat waar? Is de USA Irak in 1990/1991 binnengevallen op basis van valse foto's en wás er helemaal geen Saddam die Koeweit binnen viel? Want dan zitten we met een probleem extra..
Er werd wel gebruikt gemaakt van valse berichten. Zo werd gewag gemaakt van Iraakse soldaten die baby's uit de couveuzen haalden en gruwelijke dingen deden. De wereld reageerde met afgrijzen. Een reden te meer dus om Irak uit Koeweit te jagen. Later bleek het dus niet waar te zijn.
Ik meen mij ook te herinneren dat voorafgaand aan de oorlog er iets fishy(ja ja, Amerika zat er weer voor iets tussen) was. Het fijne ervan weet ik niet meer. Het was voor de Amerikanen in ieder geval een uitstekende gelegenheid om een bruggenhoofd in het Midden-Oosten te vestigen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ke Nan on 10-09-2005 at 11:55
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Wat betreft Powell:
Hmm.. Is dat waar? Is de USA Irak in 1990/1991 binnengevallen op basis van valse foto's en wás er helemaal geen Saddam die Koeweit binnen viel? Want dan zitten we met een probleem extra..
Er werd wel gebruikt gemaakt van valse berichten. Zo werd gewag gemaakt van Iraakse soldaten die baby's uit de couveuzen haalden en gruwelijke dingen deden. De wereld reageerde met afgrijzen. Een reden te meer dus om Irak uit Koeweit te jagen. Later bleek het dus niet waar te zijn.
Ik meen mij ook te herinneren dat voorafgaand aan de oorlog er iets fishy(ja ja, Amerika zat er weer voor iets tussen) was. Het fijne ervan weet ik niet meer. Het was voor de Amerikanen in ieder geval een uitstekende gelegenheid om een bruggenhoofd in het Midden-Oosten te vestigen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=Mephisto
Wat betreft Powell:
Hmm.. Is dat waar? Is de USA Irak in 1990/1991 binnengevallen op basis van valse foto's en wás er helemaal geen Saddam die Koeweit binnen viel? Want dan zitten we met een probleem extra..[/QUOTE]

Er werd wel gebruikt gemaakt van valse berichten. Zo werd gewag gemaakt van Iraakse soldaten die baby's uit de couveuzen haalden en gruwelijke dingen deden. De wereld reageerde met afgrijzen. Een reden te meer dus om Irak uit Koeweit te jagen. Later bleek het dus niet waar te zijn.
Ik meen mij ook te herinneren dat voorafgaand aan de oorlog er iets fishy(ja ja, Amerika zat er weer voor iets tussen) was. Het fijne ervan weet ik niet meer. Het was voor de Amerikanen in ieder geval een uitstekende gelegenheid om een bruggenhoofd in het Midden-Oosten te vestigen.[/size]
[/edit]
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 10 september 2005 om 10:55.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 10:58   #16
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Spijtig dat het video footage is, ons steentje gaat het opnieuw vertikken het te bekijken en opperen dat er getrukeerd is met de beelden ... en 't is nochtans pure meen striem
Jullie obsessie met "Steentje" is ziekelijk.

"Steentje" zou vragen:
1. Wat is er nieuw verteld in dit programma. Ik heb al lang geleden de beweringen van Andreas von Bülow gelezen. De beweringen van Meacher zijn zelfs op dit forum al verschenen.
2. Waarom moet ik hen geloven omdat het ex-ministers zijn? Voor hun beweringen geldt hetzelfde als voor de beweringen van iemand anders: bewijzen graag.
3. Het is aandoenlijk hoe blij believers zijn dat hun thema's op een "mainstream"-zender aan bod kwamen. Waren de oppermachtige en alles-controlerende NWO-censoren in staking?
4. Het is kenmerkend dat believers afgaan op zuivere autoriteitsargumenten.
5. Vermoedelijk kan ik fluiten naar enige inhoudelijke discussie over hun beweringen. Het antwoord van de believers zal zijn: "ze zijn ex-ministers en ze weten wat ze zeggen. Begin niet te zeuren over bewijzen, jij met maar één hersenhelft."[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 10-09-2005 at 12:00
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Spijtig dat het video footage is, ons steentje gaat het opnieuw vertikken het te bekijken en opperen dat er getrukeerd is met de beelden ... en 't is nochtans pure meen striem
Jullie obsessie met "Steentje" is ziekelijk.

"Steentje" zou vragen:
1. Wat is er nieuw verteld in dit programma. Ik heb al lang geleden de beweringen van Andreas von Bülow gelezen. De beweringen van Meacher zijn zelfs op dit forum al verschenen.
2. Waarom moet ik hen geloven omdat het ex-ministers zijn? Voor hun beweringen geldt hetzelfde als voor de beweringen van iemand anders: bewijzen graag.
3. Het is aandoenlijk hoe blij believers zijn dat hun thema's op een "mainstream"-zender aan bod kwamen. Waren de oppermachtige en alles-controlerende NWO-censoren in staking?
4. Het is kenmerkend dat believers afgaan op zuivere autoriteitsargumenten.
5. Vermoedelijk kan ik fluiten naar enige inhoudelijke discussie over hun beweringen. Het antwoord van de believers zal zijn: "ze zijn ex-ministers en ze weten wat ze zeggen. Begin niet te zeuren over bewijzen, jij met maar één hersenhelft."[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Spijtig dat het video footage is, ons steentje gaat het opnieuw vertikken het te bekijken en opperen dat er getrukeerd is met de beelden ... en 't is nochtans pure meen striem
Jullie obsessie met "Steentje" is ziekelijk.

"Steentje" zou vragen:
1. Wat is er nieuw verteld in dit programma. Ik heb al lang geleden de beweringen van Andreas von Bülow gelezen. De beweringen van Meacher zijn zelfs op dit forum al verschenen.
2. Waarom moet ik hen geloven omdat het ex-ministers zijn? Voor hun beweringen geldt hetzelfde als voor de beweringen van iemand anders: bewijzen graag.
3. Het is aandoenlijk hoe blij believers zijn dat hun thema's op een "mainstream"-zender aan bod kwamen. Waren de oppermachtige en alles-controlerende NWO-censoren in staking?
4. Het is kenmerkend dat believers afgaan op zuivere autoriteitsargumenten.
5. Vermoedelijk kan ik fluiten naar enige inhoudelijke discussie van hun beweringen. Het antwoord van de believers zal zijn: "ze zijn ex-ministers en ze weten wat ze zeggen. Begin niet te zeuren over bewijzen, jij met maar één hersenhelft."[/size]
[/edit]
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2005 om 11:00.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 11:35   #17
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Er werd wel gebruikt gemaakt van valse berichten. Zo werd gewag gemaakt van Iraakse soldaten die baby's uit de couveuzen haalden en gruwelijke dingen deden. De wereld reageerde met afgrijzen. Een reden te meer dus om Irak uit Koeweit te jagen. Later bleek het dus niet waar te zijn.
Ik meen mij ook te herinneren dat voorafgaand aan de oorlog er iets fishy(ja ja, Amerika zat er weer voor iets tussen) was. Het fijne ervan weet ik niet meer. Het was voor de Amerikanen in ieder geval een uitstekende gelegenheid om een bruggenhoofd in het Midden-Oosten te vestigen.
Volgens mij had Saddam een vrijgeleide gekregen in Koeweit van Washington, wat achteraf niet waar bleek te zijn, of zoiets ...
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 12:09   #18
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Jullie obsessie met "Steentje" is ziekelijk.

"Steentje" zou vragen:
1. Wat is er nieuw verteld in dit programma. Ik heb al lang geleden de beweringen van Andreas von Bülow gelezen. De beweringen van Meacher zijn zelfs op dit forum al verschenen.
2. Waarom moet ik hen geloven omdat het ex-ministers zijn? Voor hun beweringen geldt hetzelfde als voor de beweringen van iemand anders: bewijzen graag.
3. Het is aandoenlijk hoe blij believers zijn dat hun thema's op een "mainstream"-zender aan bod kwamen. Waren de oppermachtige en alles-controlerende NWO-censoren in staking?
4. Het is kenmerkend dat believers afgaan op zuivere autoriteitsargumenten.
5. Vermoedelijk kan ik fluiten naar enige inhoudelijke discussie over hun beweringen. Het antwoord van de believers zal zijn: "ze zijn ex-ministers en ze weten wat ze zeggen. Begin niet te zeuren over bewijzen, jij met maar één hersenhelft."
De VS doet er ook niets aan om die conspiracy theories uit de wereld te helpen, dat roept toch vraagtekens op niet?


Zolang de VS daar niets tegen doet zullen de conspiracy theories en haat tegen de VS alleen maar groter worden.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 12:21   #19
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Zalig toch, als ministers en politieke commentatoren beginnen te beseffen dat heel het boeltje serieus stinkt.


Meer moet dat niet zijn.

Kijkend naar de geschiedenis van de VS ( Pearl Harbor ) ... tja ...



Citaat:
1. Wat is er nieuw verteld in dit programma. Ik heb al lang geleden de beweringen van Andreas von Bülow gelezen. De beweringen van Meacher zijn zelfs op dit forum al verschenen.
Feit is dat ze nu mainstream gaan, uitgezonden in 2 vandaag, ondersteund door een politiek commentator en credibel genoeg geacht om heel de hoofdredactie van de nos te overtuigen, dat is toch niet niets, denk je niet ?



Citaat:
2. Waarom moet ik hen geloven omdat het ex-ministers zijn? Voor hun beweringen geldt hetzelfde als voor de beweringen van iemand anders: bewijzen graag.
Wel, die bewijzen hebben ze opgesomd ...


Citaat:
3. Het is aandoenlijk hoe blij believers zijn dat hun thema's op een "mainstream"-zender aan bod kwamen. Waren de oppermachtige en alles-controlerende NWO-censoren in staking?
Ik vind eerder deze opmerking aandoenlijk, koppel dit aan uw puntje 5, en u bent het weeral die met een grote bocht omheen al het feitenmateriaal van de docu fietst.

Citaat:
4. Het is kenmerkend dat believers afgaan op zuivere autoriteitsargumenten.
Van kronkeligheid gesproken, u bent het die steeds de niet autoriteit van 'conspirationisten' en diets meer in twijfel trok ...

Citaat:
5. Vermoedelijk kan ik fluiten naar enige inhoudelijke discussie over hun beweringen. Het antwoord van de believers zal zijn: "ze zijn ex-ministers en ze weten wat ze zeggen. Begin niet te zeuren over bewijzen, jij met maar één hersenhelft."
U start zelfs geen discussie, in 5 puntjes fietst u omheen de hete brij.

O ja .. u was het toch die beweerde dat 9/11 de plannen om Irak binnen te vallen doorkruiste ?
Bizar genoeg beweren grote kanonnen en politieke commentatoren met decennia lange ervaring juist het omgekeerde.

Ik weet het ... het zal met hun autoriteit te maken hebben.

Foei foei.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 12:52   #20
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
U start zelfs geen discussie, in 5 puntjes fietst u omheen de hete brij.
Waarover dan?
In deze thread zie ik alléén conspiracisten die kwijlen omdat twee ex-ministers iets gezegd hebben!
Inhoudelijk staat er verder niets.

In de andere threads (zie gisteren nog met de "dodenlijst") vluchten de conspiracisten gewoon voor elke inhoudelijke discussie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
O ja .. u was het toch die beweerde dat 9/11 de plannen om Irak binnen te vallen doorkruiste ?
Bizar genoeg beweren grote kanonnen en politieke commentatoren met decennia lange ervaring juist het omgekeerde.
So what?
Ik beweer het tegendeel, en kan het moeiteloos staven. Lees gewoon het boek van Clarke om een eerste indruk te krijgen.

Er zijn uiteraard vele vele "grote kanonnen en politieke commentatoren met decennia lange ervaring" die jullie samenzweringstheorieën klinklare onzin vinden. Maar dat weegt uiteraard niet op tegen twee ex-ministers!
(Van consistentie gesproken!)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 10-09-2005 at 13:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
U start zelfs geen discussie, in 5 puntjes fietst u omheen de hete brij.
Waarover dan?
In deze thread zie ik alléén conspiracisten die kwijlen omdat twee ex-ministers iets gezegd hebben!
Inhoudelijk staat er verder niets.

In de andere threads (zie gisteren nog met de "dodenlijst") vluchten de conspiracisten gewoon voor elke inhoudelijke discussie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
O ja .. u was het toch die beweerde dat 9/11 de plannen om Irak binnen te vallen doorkruiste ?
Bizar genoeg beweren grote kanonnen en politieke commentatoren met decennia lange ervaring juist het omgekeerde.
So what?
Ik beweer het tegendeel, en kan het moeiteloos staven. Lees gewoon het boek van Clarke om een eerste indruk te krijgen.

Er zijn uiteraard vele vele "grote kanonnen en politieke commentatoren met decennia lange ervaring" die jullie samenzweringstheorieën klinklare onzin vinden. Maar dat weegt uiteraard niet op tegen twee ex-ministers!
(Van consistentie gesproken!)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
U start zelfs geen discussie, in 5 puntjes fietst u omheen de hete brij.
Waarover dan?
In deze thread zie ik alléén conspiracisten die kwijlen omdat twee ex-ministers iets gezegd hebben!
Inhoudelijk staat er verder niets.

In de andere threads (zie gisteren nog met de "dodenlijst") vluchten de conspiracisten gewoon voor elke inhoudelijke discussie.[/size]
[/edit]
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2005 om 12:54.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be