Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 februari 2006, 18:58   #101
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
Ik heb geen moslim vrienden .. Niet omdat ik niet sociaal ben, want begin dit jaar heb ik een moslim ontmoet en ik had geen enkel probleem met die man, ik had bijna de gedachte (lees:illusie) dat er wel degelijk goede moslims bestaan. Maar toen we een ietwat politiek getint gesprek voerden en mijn mening tov Vlaanderen onafhankelijk ter sprake kwam was zijn conclusie => Flamingant > Vlaams Belanger > Racist en hij heeft nooit nog een woord tegen mij gezegd ...
Tja, als je bekent dat je aanhanger bent van een partij die zijn zus en moeder wil deporteren omwille van hun hoofddeksel...

Maar goed, wat je mij dus onterecht verweet, krijg je nu als een boemerang terug: je stigmatiseert een bevolkingsgroep terwijl je er de ballen van af weet. Je leert geen moslims kennen via de propaganda van het VB, mijn beste.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
Bij mijn weten staat er maar 1 link naar een zogenaamde 'hatesite' maar die staat er slechts omdat daar op die site dikwijls shockerende berichten staan te lezen en dat er ook shockerende foto's getoond worden.
-Je linkt ook naar een 2e hate-site: de VB-website
-Dus je plaatst die link simpelweg omdat je het fijn vindt te schockeren? Stoerdoenerij?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
Dit was een doorsnee betoging van de doorsnee Achmed met de pet

Wat weet jij daar nu van? Je kent geen moslims, zeg je zelf. Alle moslims die ik persoonlijk ken, keuren openlijk het gehuil van die bende extremisten af.

Laatst gewijzigd door drosophila : 9 februari 2006 om 18:58.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 19:15   #102
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *M@g!C* Bekijk bericht
Zelfs indien het Vlaams Belang zou stagneren zou het meer Vlaamse autochtone kiezers hebben gehaald. ......................... Dit zou volgens mij veel verdere implicaties met zich meebrengen in onze mysterieuze samenleving . (die samenleving zit vol met : vrij metselaars, opus dei , lions, rotary's, gokchinezen en standardsupporters )
Inderdaad......de ondersteunende rol van het "middenveld",die nergens in stemscores verschijnt,kan niet onderschat worden........

Zo een "middenveld" moet tegenwoordig niet meer "formeel" georganiseerd worden....Het kan bestaan uit duizenden "discussie"groepen aan honderden café-togen die van invloed zijn op honderduizenden kennissen en familieleden......


Ik herinner er aan dat zekere Christen-Democratische partij reeds gebroken werd als machtspartij VOOR de verkiezingen omdat ,eerder al,hun reusachtige en formeel georganiseerde "middenveld" leeg - of weg gelopen was ,om allerlei redenen............
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 19:17   #103
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Tja, als je bekent dat je aanhanger bent van een partij die zijn zus en moeder wil deporteren omwille van hun hoofddeksel...

Ik heb nooit bekend aanhanger te zijn van het Vb want dat ben ik trouwens eigelijk NIET

Maar goed, wat je mij dus onterecht verweet, krijg je nu als een boemerang terug: je stigmatiseert een bevolkingsgroep terwijl je er de ballen van af weet. Je leert geen moslims kennen via de propaganda van het VB, mijn beste.

Ik leer ook gen moslims kennen vanuit het propaganda van het vb want ik heb geen problemen van moslims, maar ik leer steeds meer de moslims kennen als ik de actualiteit eventjes bekijk ...
Uiteraard zijn dit misschien allemaal geen gewone moslims, maar dan mag ik wel stellen dat er verdomd veel extremisten onder de moslmis zijn, .. en dat klaag ik aan.


-Je linkt ook naar een 2e hate-site: de VB-website
-Dus je plaatst die link simpelweg omdat je het fijn vindt te schockeren? Stoerdoenerij?

Neen puur ter informatie ben niet stoer aangelegd


Wat weet jij daar nu van? Je kent geen moslims, zeg je zelf. Alle moslims die ik persoonlijk ken, keuren openlijk het gehuil van die bende extremisten af.
__________________
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:24   #104
anakin
Partijlid
 
anakin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Een van mijn beste vrienden is een moslim van Tunesische afkomst. Ik heb een moslim als collega, en in mijn bredere kennissenkring zijn er ook nogal wat. Voorts schat ik dat 30% van de inwoners (mijn buren dus) van mijn straat moslims zijn, met een aantal van hen doe ik regelmatig een klapke. Verder zijn de kruidenier en nog wat middenstanders. Ik heb dus dagelijks contact met moslims. Persoonlijk ken ik evenwel geen fundamentalisten.

Ik ben overigens afkomstig van pal op de taalgrens, in mijn familie zitten ook veel franstaligen. Wat die transferts betreft: die zijn evenveel diefstal als de geldstromen van Antwerpen naar de Kempen, van Leuven naar Limburg...enz.

Ik ken de zondebokken maar al te goed. En jullie?

Wie jullie blijkbaar NIET (willen) kennen, is het VB.
Allez eindelijk eens iemand die mij kan vertellen over de vlaming die samen met de moslim leeft.
Hebben die allemaal werk ?
Doen ze mee aan het verenigingsleven ,
Zijn ze goed geintegreerd en gaan ze naar de slager en de bakker van bij ons.

De transferts : van aan de zee tot in Limburg is het een entiteit. Iedereen kijkt naar dezelfde Tv-programma's, leest dezelfde dagbladen en spreekt dezelfde taal. Vraag eens aan een Vlaming wat er in Wallonie gebeurt. Hij zal u het antwoord schuldig moeten blijven. Niemand zegt dat Vlaanderen Wallonie zal laten vallen, maar transferten aan €2.000 per persoon is toch wat van veel
__________________
Vlaanderen eerst !
anakin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:24   #105
anakin
Partijlid
 
anakin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Een van mijn beste vrienden is een moslim van Tunesische afkomst. Ik heb een moslim als collega, en in mijn bredere kennissenkring zijn er ook nogal wat. Voorts schat ik dat 30% van de inwoners (mijn buren dus) van mijn straat moslims zijn, met een aantal van hen doe ik regelmatig een klapke. Verder zijn de kruidenier en nog wat middenstanders. Ik heb dus dagelijks contact met moslims. Persoonlijk ken ik evenwel geen fundamentalisten.

Ik ben overigens afkomstig van pal op de taalgrens, in mijn familie zitten ook veel franstaligen. Wat die transferts betreft: die zijn evenveel diefstal als de geldstromen van Antwerpen naar de Kempen, van Leuven naar Limburg...enz.

Ik ken de zondebokken maar al te goed. En jullie?

Wie jullie blijkbaar NIET (willen) kennen, is het VB.
Allez eindelijk eens iemand die mij kan vertellen over de vlaming die samen met de moslim leeft.
Hebben die allemaal werk ?
Doen ze mee aan het verenigingsleven ,
Zijn ze goed geintegreerd en gaan ze naar de slager en de bakker van bij ons.

De transferts : van aan de zee tot in Limburg is het een entiteit. Iedereen kijkt naar dezelfde Tv-programma's, leest dezelfde dagbladen en spreekt dezelfde taal. Vraag eens aan een Vlaming wat er in Wallonie gebeurt. Hij zal u het antwoord schuldig moeten blijven. Niemand zegt dat Vlaanderen Wallonie zal laten vallen, maar transferten aan €2.000 per persoon is toch wat van het veel
__________________
Vlaanderen eerst !
anakin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:24   #106
anakin
Partijlid
 
anakin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Een van mijn beste vrienden is een moslim van Tunesische afkomst. Ik heb een moslim als collega, en in mijn bredere kennissenkring zijn er ook nogal wat. Voorts schat ik dat 30% van de inwoners (mijn buren dus) van mijn straat moslims zijn, met een aantal van hen doe ik regelmatig een klapke. Verder zijn de kruidenier en nog wat middenstanders. Ik heb dus dagelijks contact met moslims. Persoonlijk ken ik evenwel geen fundamentalisten.

Ik ben overigens afkomstig van pal op de taalgrens, in mijn familie zitten ook veel franstaligen. Wat die transferts betreft: die zijn evenveel diefstal als de geldstromen van Antwerpen naar de Kempen, van Leuven naar Limburg...enz.

Ik ken de zondebokken maar al te goed. En jullie?

Wie jullie blijkbaar NIET (willen) kennen, is het VB.
Allez eindelijk eens iemand die mij kan vertellen over de vlaming die samen met de moslim leeft.
Hebben die allemaal werk ?
Doen ze mee aan het verenigingsleven ,
Zijn ze goed geintegreerd en gaan ze naar de slager en de bakker van bij ons.
Spreken ze al deftig Nederlands ?

De transferts : van aan de zee tot in Limburg is het een entiteit. Iedereen kijkt naar dezelfde Tv-programma's, leest dezelfde dagbladen en spreekt dezelfde taal. Vraag eens aan een Vlaming wat er in Wallonie gebeurt. Hij zal u het antwoord schuldig moeten blijven. Niemand zegt dat Vlaanderen Wallonie zal laten vallen, maar transferten aan €2.000 per persoon is toch wat van het goede te veel.
__________________
Vlaanderen eerst !

Laatst gewijzigd door anakin : 9 februari 2006 om 21:26.
anakin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:29   #107
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anakin Bekijk bericht
De transferts : van aan de zee tot in Limburg is het een entiteit. Iedereen kijkt naar dezelfde Tv-programma's, leest dezelfde dagbladen en spreekt dezelfde taal. Vraag eens aan een Vlaming wat er in Wallonie gebeurt. Hij zal u het antwoord schuldig moeten blijven. Niemand zegt dat Vlaanderen Wallonie zal laten vallen, maar transferten aan €2.000 per persoon is toch wat van het goede te veel.
Men kan het haast niet 'goed' meer noemen ...
__________________
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:31   #108
Polma
Burger
 
Polma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2005
Locatie: Planet Earth
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Ik heb nooit bekend aanhanger te zijn van het Vb want dat ben ik trouwens eigelijk NIET
Van welke andere rechtse partij bent u dan wel aanhanger en waarom staat er geen link van die partij op je "site". Toch vreemd, geen aanhanger van het VB maar wel er naar linken en hun standpunten verdedigen???

__________________
Inzicht bestrijdt de illusie!
Polma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:35   #109
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polma Bekijk bericht


Van welke andere rechtse partij bent u dan wel aanhanger en waarom staat er geen link van die partij op je "site". Toch vreemd, geen aanhanger van het VB maar wel er naar linken en hun standpunten verdedigen???

El de reden is omdat het Vb al bij al best aansluit bij wat ik vind dat aan beleid moet gebeuren .. Maar ik ga bijlange niet met alle programmapunten akkoord ... het is inderdaad wat dubieus en ik zal ze niet verdedigen op punten die racistische neigingen hebben ...
Btw de link stond er maar omdat ik niet direct iet kon bedenken om er te plaatsen

Ik zal eerst nog eens kijken wat de programmapunten zijn waarmee VB naar voor komt bij de verkiezingen en daaruit zal ik afleiden of ik Vb zal stemmen of blanco ..
__________________
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:39   #110
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Voor de muggenzifters ik heb de link naar het Vb weggedaan ... nu staat er niets dat nog naar een politieke partij leid en dat geeft dus ook men twijfel weer ... we zien wel zeker
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:44   #111
Polma
Burger
 
Polma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2005
Locatie: Planet Earth
Berichten: 137
Standaard

juih! Victory, victory!!! !! hehe!

Nee, nee, als je het meent dat je het niet eens bent met hun racistische standpunten dan stem je beter blanco want de kern van het VB zijn juist die standpunten. Die zullen ze nooit laten varen en zullen ze het meeste aandacht aan bieden!
__________________
Inzicht bestrijdt de illusie!
Polma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:52   #112
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polma Bekijk bericht
juih! Victory, victory!!! !! hehe!

Nee, nee, als je het meent dat je het niet eens bent met hun racistische standpunten dan stem je beter blanco want de kern van het VB zijn juist die standpunten. Die zullen ze nooit laten varen en zullen ze het meeste aandacht aan bieden!
Jij hebt me niet overtuigd hoor ... ik denk zo al een tijdje

We zien nog wel uiteindelijk komt men blanco stem dan toch bij het VB terecht want VB is grootste Vlaamse partij (waarschijnlijk, mn kan nog niets beschouwen voor er gestemd is )
__________________
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 21:58   #113
Polma
Burger
 
Polma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2005
Locatie: Planet Earth
Berichten: 137
Standaard

Als je dan toch voor vlaanderen bent waarom stem je dan niet N-VA??
Polma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 22:01   #114
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polma Bekijk bericht
Als je dan toch voor vlaanderen bent waarom stem je dan niet N-VA??
De standpunten zijn wel goed maar die mannen zijn echt niet te vertrouwen ... Stel nu nogmaals G Bourgois die bij de koning gaat op audientie ..
En veel geblaat maar weinig realiseringen ed

(maar inderdaad wel geen racistische uitlatingen ofzo, maar als er iets moet veranderen, wat ik dus wens ... is de NVa ontoereikend
__________________
Michken is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be