Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2010, 17:09   #21
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Mooie vrouwen weten van zichzelf dat ze mooi zijn, daarom kunnen ze hun ook veel meer permitteren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 01:57   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
een doek op de kop en de keuken in...waar halen die vrouwen het recht vandaan om zich in te beelden het recht te hebben om op te komen tegen hun heer en meester, het centrum van de schepping?

Leve de islam...

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 16:50   #23
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.146
Standaard

Ja,ik gedraag me niet meer als gentlemen hoor,ik doe wat ik doe zoals zij doen tegenover ons;negeren,direct denken zij dat we met anderen bedoelingen naar hun zitten te staren.Altijd direct kijkend van'weer ene die denkt mij in bed te krijgen'.
Terwijl een BV de goorste moppen vertellen over vrouwen,maar daarvoor vallen zij dan.Dat mag.Ook al is het maar show.Rijd maar eens met een porsche voorbij,twee inspanningen later,en je hebt beet,terwijl je met een fiets na 2 inspanningen later,de politie op je dak hebt,wegens aanranding van de eerbaarheid.
Hangt gewoon de rotzak uit,heb je meer kans,genoeg gevoelige,aardige mannen ,dat valt niet meer op bij de vrouwen.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 17:47   #24
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

http://www.google.com/search?hl=en&q...BE233&ie=UTF-8

http://www.google.com/search?num=20&...=&oq=&gs_rfai=
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2010, 02:48   #25
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Ja,ik gedraag me niet meer als gentlemen hoor,ik doe wat ik doe zoals zij doen tegenover ons;negeren,direct denken zij dat we met anderen bedoelingen naar hun zitten te staren.Altijd direct kijkend van'weer ene die denkt mij in bed te krijgen'.
Terwijl een BV de goorste moppen vertellen over vrouwen,maar daarvoor vallen zij dan.Dat mag.Ook al is het maar show.Rijd maar eens met een porsche voorbij,twee inspanningen later,en je hebt beet,terwijl je met een fiets na 2 inspanningen later,de politie op je dak hebt,wegens aanranding van de eerbaarheid.
Hangt gewoon de rotzak uit,heb je meer kans,genoeg gevoelige,aardige mannen ,dat valt niet meer op bij de vrouwen.
Blijkbaar hebben ze jou gekwetst.
Heb je dan lang in de bak gezeten wegens aanranding?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 10:59   #26
De Prodigy
Provinciaal Statenlid
 
De Prodigy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2009
Berichten: 784
Standaard

Je moet vrouwen hun wensen niet proberen te voldoen, maar ze laten kruipen.
Knap of lelijk garandeerd resultaat!
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 11:05   #27
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
Je moet vrouwen hun wensen niet proberen te voldoen, maar ze laten kruipen.
Knap of lelijk garandeerd resultaat!
en eens dat ze kruipen krijgen ze een hoofddoek
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 11:06   #28
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
en eens dat ze kruipen krijgen ze een hoofddoek
Probeer je boeiend te doen?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2010, 11:34   #29
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Lijkt me logisch mooie vrouwen hebben meer zelfvertrouwen (door hun schoonheid) en staan daardoor steviger in hun schoenen.
Schoonheid doet vééél met mensen.
schuun of niet, een vrouw die een goede 70 j geleden hier teveel van oren maakte (boos werd) kon in de meeste gevallen rekenen op een hardhandige correctie al dan niet uitgevoerd tegen haar beminnelijk gezichtje. de man was baas, en klappen waren euh normaal in dien tijd, punt. een madam die ging reclameren bij den gendarm dat ze mot had gekregen, zou nog goed worden uitgelachen.



in onze huidige maatschappij zijn mooie vrouwen idd wel sterk verwend sinds hun jeugd en heel wat denken zich daardoor alles te kunnen permitteren en gedragen zich als een next to supermodel met alle kapsones erbij. inclusief onredelijk boos worden over wat dan ook....



de evolutie daaraan koppelen , lijkt me volslagen onzin.


heb trouwens al gemerkt hoeveel Vlaamse Mannen genoeg hebben van de Vlaamse vrouwen en zich een partner gaan zoeken in de Filippijnen, zwart afrika en Oost europa.
regio's waar vrouwen over het algemeen nog zorgzamer zijn en de man zijn dominantie als quasi vanzelfsprekend wordt gevonden. en laat het nu net de schone exemplaren daar zijn die door deze vlaamse mannen gekozen worden.

die zijn al content dat ze een man hebben die hen lief heeft, voorziet in goed inkomen en toekomst en hen geen mot geeft omdat hij teveel gedronken heeft en het eten niet op tijd klaar was...
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 augustus 2010 om 11:38.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2010, 04:58   #30
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
schuun of niet, een vrouw die een goede 70 j geleden hier teveel van oren maakte (boos werd) kon in de meeste gevallen rekenen op een hardhandige correctie al dan niet uitgevoerd tegen haar beminnelijk gezichtje. de man was baas, en klappen waren euh normaal in dien tijd, punt. een madam die ging reclameren bij den gendarm dat ze mot had gekregen, zou nog goed worden uitgelachen.

heb trouwens al gemerkt hoeveel Vlaamse Mannen genoeg hebben van de Vlaamse vrouwen en zich een partner gaan zoeken in de Filippijnen, zwart afrika en Oost europa.
regio's waar vrouwen over het algemeen nog zorgzamer zijn en de man zijn dominantie als quasi vanzelfsprekend wordt gevonden. en laat het nu net de schone exemplaren daar zijn die door deze vlaamse mannen gekozen worden.

die zijn al content dat ze een man hebben die hen lief heeft, voorziet in goed inkomen en toekomst en hen geen mot geeft omdat hij teveel gedronken heeft en het eten niet op tijd klaar was...

Door het gelijkheidsdenken zijn man en vrouw gelijkgesteld. Er is amper nog sprake van man-zijn en vrouw-zijn. Een man is niet gelijk aan de vrouw en omgekeerd. Het wordt tijd dat men zichzelf mag zijn. Een vrouw, een zorgzame moeder, de man, de dominante kostwinner die er alles voor doet zijn gezin te onderhouden want dit is zijn taak.

Het is normaal dat Europese mannen naar andere landen gaat om te zoeken achter een goede vrouw die nog weet wat het is om een vrouw te zijn.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2010, 09:41   #31
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Mijn vrouw was vanmorgen ook boos.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2010, 10:18   #32
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Mijn vrouw was vanmorgen ook boos.
Toen ze merkte dat niet Erik maar Derk ............
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2010, 16:45   #33
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Toen ze merkte dat niet Erik maar Derk ............
Probeer een voornaam als "Derk" maar eens liefdevol uit spreken ...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2010, 06:48   #34
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht




heb trouwens al gemerkt hoeveel Vlaamse Mannen genoeg hebben van de Vlaamse vrouwen en zich een partner gaan zoeken in de Filippijnen, zwart afrika en Oost europa.
En waarom niet in Israel? Zo'n zionistische slet die zich met de loop van haar M-16 warm maakt voor Roodhaar.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2010, 20:22   #35
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Door het gelijkheidsdenken zijn man en vrouw gelijkgesteld. Er is amper nog sprake van man-zijn en vrouw-zijn. Een man is niet gelijk aan de vrouw en omgekeerd. Het wordt tijd dat men zichzelf mag zijn. Een vrouw, een zorgzame moeder, de man, de dominante kostwinner die er alles voor doet zijn gezin te onderhouden want dit is zijn taak.

Het is normaal dat Europese mannen naar andere landen gaat om te zoeken achter een goede vrouw die nog weet wat het is om een vrouw te zijn.
Door wat wordt jouw beeld van de man als dominante kostwinner en de vrouw als zorgzame moeder bepaald?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2010, 23:57   #36
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Door wat wordt jouw beeld van de man als dominante kostwinner en de vrouw als zorgzame moeder bepaald?
Goede vraag. Omdat dit mij het meest geschikte lijkt en dit doorheen de eeuwen altijd zo was. Het is nog maar 50 jaar anders. Ik pleit niet voor vrouwen aan de haard é.

Maar je kunt niet ontkennen dat mannen anders zijn dan vrouwen. waarom zouden ze het niet mogen zijn?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 00:11   #37
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Mannen zijn dan ook doetjes geworden.

Liever alleen en trekken dan een serpent en 5 minuten per jaar bedplezier. het grote voordeel is dat mijn bankrekening niet geplundert wordt.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 00:17   #38
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Mannen zijn dan ook doetjes geworden.

Liever alleen en trekken dan een serpent en 5 minuten per jaar bedplezier. het grote voordeel is dat mijn bankrekening niet geplundert wordt.
Vrouwen zijn inderdaad duur. Toen ik vroeger in een appartement trok had ik genoeg met een matras, een kartonnen doos en een frigo, maar neen mevrouw wou meubels en een diepvriezer, en een grote frigo, een vaatwas, een ...
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 00:20   #39
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Vrouwen zijn inderdaad duur. Toen ik vroeger in een appartement trok had ik genoeg met een matras, een kartonnen doos en een frigo, maar neen mevrouw wou meubels en een diepvriezer, en een grote frigo, een vaatwas, een ...
Ne vaatwas eisen?


Was uw mevrouw dan zo dom om te beseffen dat ge een vrouw in huis neemt om taken zoals de afwas te doen?
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 00:21   #40
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Ne vaatwas eisen?


Was uw mevrouw dan zo dom om te beseffen dat ge een vrouw in huis neemt om taken zoals de afwas te doen?
Die emancipatie is veel te ver gegaan en voor dat ik gewist was ik blut en had ik overal toegegeven. Nu probeer ik nog de schade te beperken, maar het is een harde strijd
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be