Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2015, 14:40   #1
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard ‘We gaan hén nu toch niet de echte Amerikanen noemen?’

Citaat:
De Ku Klux Klan viert zijn 150ste verjaardag. DS Weekblad-Redacteur Steven De Foer mocht na veel moeite op de koffie bij de KKK-leider. ‘Zwarte slaven hierheen halen was een vreselijke vergissing. Maar voor ons zijn de gevolgen veel erger.’

De bekendste leider van de Ku Klux Klan, Thomas Robb, blijkt een beleefde oudere man: niet wat je je voorstelt bij een Imperial Wizard van een beruchte terreurgroep. ‘Ik noem mezelf national director’, introduceert Robb zichzelf. ‘Al die titels zoals Imperial Wizard en Grand Cyclops, daarmee hadden ze vroeger ongetwijfeld een hoop lol, maar het is niet meer van deze tijd.’

Steeds weer herhaalt Robb dat hij het blanke ras nochtans niet superieur vindt aan het zwarte. Dat het hem alleen gaat om het recht zijn blanke identiteit te behouden. ‘Dit land is ontstaan met een blanke identiteit. Onze founding fathers waren blank, onze grondwet is blank, mogen wij het land dan ook blank houden?’

Euh... Maar de oorspronkelijke bewoners van Amerika waren toch rood, en die zijn toch vrijwel uitgemoord door die blanken? Robb bekijkt me alsof ik volslagen nonsens uitkraam. ‘Maar die indianen, dat was toch geen natie? Dat waren losse stammen die constant met elkaar in oorlog waren en die losjes verspreid over heel Amerika leefden: we gaan hén nu toch niet de echte Amerikanen noemen?’

En euh... Die zwarten, die hebben de blanken toch tegen hun wil naar de VS gehaald om er als slaven te werken? Weer mis. ‘Zwarte slaven hierheen halen was een vreselijke vergissing, daarover zijn we het eens. Maar voor ons zijn de gevolgen veel erger dan voor hen. Zij hebben de voordelen geplukt: ga eens aan een Amerikaanse zwarte, met zijn auto en zijn gsm en zijn kleuren-tv, vragen of hij wil ruilen met een Afrikaan! Dus waarover klagen ze
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150416_01634462


Het is dus van zoiets dat ik oprispingen krijg.

Nee, natuurlijk zijn de KKK niet aanvaardbaar (ook niet als ze een hoofddoek dragen, en neen ze mogen met die hoofddoek niet achter het loket zitten).

Maar wat die mijnheer bedoelt is weldegelijk correct.

Wat wij onder "Amerikanen" verstaan is zeker en vast geen Indiaanse cultuur (niet te verwarren met Indiase cultuur) van de oorspronkelijke "native Americans", net zomin als de Australiërs vandaag de Aboriginals zijn, alhoewel dezen de oorspronkelijke Australische bewoners waren. En ik geloof trouwens dat we geen "aboriginal" meer mogen zeggen (weeral racistisch) maar nu moet het (ff googelen) :
Citaat:
Eigen benaming
De Aborigines noemen zichzelf niet zo. Er is daarnaast geen sprake van één type Aborigine. Er zijn vele verschillende stammen met honderden verschillende dialecten. Enige voorbeelden van namen die zij voor hun eigen stammen gebruiken:

Tiwis (dit is een verzamelnaam voor enige stammen in de noordelijke kustgebieden)
Gagudju (noordelijke gebieden)
Pitjantjatjaras (Centraal-Australische woestijngebied)
Mutijulu (Ulurugebied)
Koories (Zuidoosten)
Yolngu (dit is een verzamelnaam voor enige stammen in Noordoost-Arnhemland)
thank you Wiki - en neen, ik kan de verschillende "types" niet uit elkaar halen. Moeten we nu ook Europeaan vervangen door Scandinaviers, Kelten, Germanen, Visigoten....?
(En als er nu nog éne mij Flemisch noemt en niet Vlaming, dan dien ik klacht neer wegens racisme - sale flamin mag natuurlijk wel, dat is iets anders naar het schijnt).

Enfin, waar was ik:
De Amerikanen en Amerikaanse cultuur zoals wij dit verstaan is m.i. wel degelijk een blanke cultuur, net zoals de Australische cultuur een blanke cultuur is, en de West-europese cultuur een blanke cultuur is.

Het is géén Afrikaanse cultuur, want die vinden we in Afrika terug (en dié mensen willen allemaal zoveel mogelijk naar de blanke Europese cultuur trekken). En me dunkt heeft de Afrikaanse cultuur helemaal niet zo'n ontwikkeling gekend als de Amerikaanse.

En wie dat dus vindt moet dan wel racistisch zijn zeker?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2015 om 14:44.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:44   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150416_01634462


Het is dus van zoiets dat ik oprispingen krijg.

Nee, natuurlijk zijn de KKK niet aanvaardbaar (ook niet als ze een hoofddoek dragen, en neen ze mogen met die hoofddoek niet achter het loket zitten).

Maar wat die mijnheer bedoelt is weldegelijk correct.

Wat wij onder "Amerikanen" verstaan is zeker en vast geen Indiaanse cultuur (niet te verwarren met Indiase cultuur) van de oorspronkelijke "native Americans", net zomin als de Australiërs vandaag de Aboriginals zijn, alhoewel dezen de oorspronkelijke Australische bewoners waren. En ik geloof trouwens dat we geen "aboriginal" meer mogen zeggen (weeral racistisch) maar nu moet het (ff googelen) :
thank you Wiki - en neen, ik kan de verschillende "types" niet uit elkaar halen. Moeten we nu ook Europeaan vervangen door Scandinaviers, Kelten, Germanen, Visigoten....?
(En als er nu nog éne mij Flemisch noemt en niet Vlaming, dan dien ik klacht neer wegens racisme - sale flamin mag natuurlijk wel, dat is iets anders naar het schijnt).

Enfin, waar was ik:
De Amerikanen en Amerikaanse cultuur zoals wij dit verstaan is m.i. wel degelijk een blanke cultuur, net zoals de Australische cultuur een blanke cultuur is, en de West-europese cultuur een blanke cultuur is.

Het is géén Afrikaanse cultuur, want die vinden we in Afrika terug. En me dunkt heeft de Afrikaanse cultuur helemaal niet zo'n ontwikkeling gekend als de Amerikaanse.

En wie dat dus vindt moet dan wel racistisch zijn zeker?
Dat is inderdaad de grootste misdaad vandaag de dag van de Klan, ze zijn blank.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:53   #3
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150416_01634462


Het is dus van zoiets dat ik oprispingen krijg.

Nee, natuurlijk zijn de KKK niet aanvaardbaar (ook niet als ze een hoofddoek dragen, en neen ze mogen met die hoofddoek niet achter het loket zitten).

Maar wat die mijnheer bedoelt is weldegelijk correct.

Wat wij onder "Amerikanen" verstaan is zeker en vast geen Indiaanse cultuur (niet te verwarren met Indiase cultuur) van de oorspronkelijke "native Americans", net zomin als de Australiërs vandaag de Aboriginals zijn, alhoewel dezen de oorspronkelijke Australische bewoners waren. En ik geloof trouwens dat we geen "aboriginal" meer mogen zeggen (weeral racistisch) maar nu moet het (ff googelen) :
thank you Wiki - en neen, ik kan de verschillende "types" niet uit elkaar halen. Moeten we nu ook Europeaan vervangen door Scandinaviers, Kelten, Germanen, Visigoten....?
(En als er nu nog éne mij Flemisch noemt en niet Vlaming, dan dien ik klacht neer wegens racisme - sale flamin mag natuurlijk wel, dat is iets anders naar het schijnt).

Enfin, waar was ik:
De Amerikanen en Amerikaanse cultuur zoals wij dit verstaan is m.i. wel degelijk een blanke cultuur, net zoals de Australische cultuur een blanke cultuur is, en de West-europese cultuur een blanke cultuur is.

Het is géén Afrikaanse cultuur, want die vinden we in Afrika terug (en dié mensen willen allemaal zoveel mogelijk naar de blanke Europese cultuur trekken). En me dunkt heeft de Afrikaanse cultuur helemaal niet zo'n ontwikkeling gekend als de Amerikaanse.

En wie dat dus vindt moet dan wel racistisch zijn zeker?
en wat is dat dan juist een blanke cultuur? in wat uit zich dat?

is bv rockmuziek iets typisch blank of zijn de invloeden van de zwarte, Afrikaanse, muziek daarvoor te groot?

zijn de huizen in de VSA gebaseerd op een blanke cultuur? en zo ja, hoe zie je dat? en zijn die in pakweg Vlaanderen binnen dezelfde cultuur gebouwd?

Is de godsdienstbelevenis in de VSA blank? en is dat dan hetzelfde als in Vlaanderen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:53   #4
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is inderdaad de grootste misdaad vandaag de dag van de Klan, ze zijn blank.
dat ze zwaar racistisch zijn en in het verleden anderskleurigen vermoord hebben, is uiteraard een kleinere misdaad.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:55   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat ze zwaar racistisch zijn en in het verleden anderskleurigen vermoord hebben, is uiteraard een kleinere misdaad.
Je smijt alles op een hoop.

Racistisch zijn is niet verboden, dat ten eerste, en ten tweede, voor eventuele misdaden uit het verleden zijn we vandaag niet collectief verantwoordelijk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:56   #6
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je smijt alles op een hoop.

Racistisch zijn is niet verboden, dat ten eerste, en ten tweede, voor eventuele misdaden uit het verleden zijn we vandaag niet collectief verantwoordelijk.
blank zijn is ook geen misdaad.

Racisme is geen misdaad, het is gewoon idioot en achterlijk.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:58   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
blank zijn is ook geen misdaad.

Racisme is geen misdaad, het is gewoon idioot en achterlijk.
We zijn het dus eens als ik u goed begrijp, de Klan doet niets verkeerd.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 14:59   #8
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We zijn het dus eens als ik u goed begrijp, de Klan doet niets verkeerd.
ze doen niets strafbaar met idiote zaken te zeggen, dat is waar. zo lang het daar bij blijft natuurlijk.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 15:19   #9
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Dan zullen we IS dat kalifaat ook maar weer laten opbouwen zeker, als we de geschiedenis gewoon lekker mogen laten beginnen waar het ons uitkomt? Europa blank? Dat was toch geen land toen wij daar in het zuidwesten binnen kwamen zetten hè? Dat waren losse stadsstaatjes die constant met elkaar ik oorlog waren. Nu ik er over nadenk, het is nog steeds geen land.

Nee, de boze blanke man heeft de indianen niet moedwillig uitgemoord. Misschien waren er wel mensen die dat wilden, maar daar hadden ze helemaal de middelen niet voor. De pokken en de pest bleken veel beter te zijn dan wij in dat hele uitmoorden. Maar dat wil niet zeggen dat er geen indianen waren, dat zij geen cultuur hadden, dat zij geen rechten hebben.

Waarmee ik niet wil zeggen dat die hele VS nu ontruimt moet worden. Tuurlijk niet. Je moet uitgaan van wat er nu bestaat, anders blijf je je wreken. Nu zijn blanken de grootste groep in de VS gevolgd door zwarten, maar om dan het verblijf van de een goed te praten met een soort indianenontkenning en tegelijkertijd de anderen de deur te wijzen met historische grondrechten die alleen maar bestaan omdat je de indianen (ja ja, ik weet het) niet meetelt, dat gaat een beetje ver.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 17 april 2015 om 15:20.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:02   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Blanken importeren, de autochtone bevolking uitmoorden en stellen dat de VS blank zijn. Zwarten importeren, hen uitbuiten en vervolgens zeggen dat ze weer moeten oprotten omdat het blanke staten zijn. Hoe ver moet je niet heen zijn om achter dergelijke standpunten te staan.

De VS is wat het is, door diverse gebeurtenissen uit het verleden. Het is een multiculturele samenleving waar iedereen met een Amerikaans paspoort evenveel rechten en kansen hoort te krijgen. Zo simpel is het.

Wat er in de toekomst van het land wordt, daar heb je vat op en dat kan je doen via een immigratiewetgeving voor nieuwkomers.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:04   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze doen niets strafbaar met idiote zaken te zeggen, dat is waar. zo lang het daar bij blijft natuurlijk.
Welke idiote zaken zeggen ze?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:10   #12
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze doen niets strafbaar met idiote zaken te zeggen, dat is waar. zo lang het daar bij blijft natuurlijk.
Waarom altijd dat dreigend en denigrerend toontje? Als u ergens niet mee akkoord bent, kan u dat dan niet op een normale manier kenbaar maken?

dankuwel

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 17 april 2015 om 16:10.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:16   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Waarom altijd dat dreigend en denigrerend toontje? Als u ergens niet mee akkoord bent, kan u dat dan niet op een normale manier kenbaar maken?

dankuwel
Er is inderdaad soms die ietwat vijandige toon.

Een soort van 'zij zijn inferieur, want bij ons kunnen negers niets verkeerd doen.'

Maar ik dacht ik laat het maar zo, tot jij het dierf opbrengen natuurlijk, toen sprong ik gelijk op de kar.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:35   #14
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en wat is dat dan juist een blanke cultuur? in wat uit zich dat?

is bv rockmuziek iets typisch blank of zijn de invloeden van de zwarte, Afrikaanse, muziek daarvoor te groot?

zijn de huizen in de VSA gebaseerd op een blanke cultuur? en zo ja, hoe zie je dat? en zijn die in pakweg Vlaanderen binnen dezelfde cultuur gebouwd?

Is de godsdienstbelevenis in de VSA blank? en is dat dan hetzelfde als in Vlaanderen?
Het gaat natuurlijk, zoals je in het artikel kunt lezen, over de grondwet, de bestuursvorm, de taal, de religie, enz.. Dat is inheems Europees (wat hij 'blank' noemt), die zaken die wij vandaag als Amerikaans beschouwen hebben inderdaad niet veel te maken met de stammen van voor 1492.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 16:43   #15
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Waarom altijd dat dreigend en denigrerend toontje? Als u ergens niet mee akkoord bent, kan u dat dan niet op een normale manier kenbaar maken?

dankuwel
Ik vind dat ik nog vrij gematigd ben tegen dat zooitje ongeregeld.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 01:25   #16
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik vind dat ik nog vrij gematigd ben tegen dat zooitje ongeregeld.
En poeslief voor dat ander zooitje ongeregeld waarmee wij opgescheept zitten?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 08:43   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Blanken importeren, de autochtone bevolking uitmoorden en stellen dat de VS blank zijn. Zwarten importeren, hen uitbuiten en vervolgens zeggen dat ze weer moeten oprotten omdat het blanke staten zijn. Hoe ver moet je niet heen zijn om achter dergelijke standpunten te staan.

De VS is wat het is, door diverse gebeurtenissen uit het verleden. Het is een multiculturele samenleving waar iedereen met een Amerikaans paspoort evenveel rechten en kansen hoort te krijgen. Zo simpel is het.

Wat er in de toekomst van het land wordt, daar heb je vat op en dat kan je doen via een immigratiewetgeving voor nieuwkomers.
Even terzijde, maar U weet toch dat alle islamitische staten ongeveer het tienvoud aan zwarte slaven hebben geimporteerd? Alleen: dezen werden netjes gecastreerd alvorens ze naar de islamitische paradijzen werden geëxporteerd. Is het je nooit opgevallen dat in die o zo geprezen "gevarieerde" islamitische staten totaal geen zwart afrikaanse bevolking is?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 10:16   #18
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Even terzijde, maar U weet toch dat alle islamitische staten ongeveer het tienvoud aan zwarte slaven hebben geimporteerd? Alleen: dezen werden netjes gecastreerd alvorens ze naar de islamitische paradijzen werden geëxporteerd. Is het je nooit opgevallen dat in die o zo geprezen "gevarieerde" islamitische staten totaal geen zwart afrikaanse bevolking is?
En dat maakt het goed?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 10:17   #19
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En poeslief voor dat ander zooitje ongeregeld waarmee wij opgescheept zitten?
Heb jij van mij dan al zoiets gelezen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 10:22   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
En dat maakt het goed?
Wel, ik denk dat de huidige afro-american toch wel content is dat zijn voorouders bij die vreselijke blanke slavenhouders terecht zijn gekomen, want van zijn kozijntjes die bij de arabische castreerders terechtkwamen is er wel geen enkele nazaat te bespeuren.

Of om het met de woorden van Koenraad Elst te zeggen:

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html

Citaat:
Maar doorslaggevend is het simpele feit dat van deze miljoenen zwarten in de huidige Iraakse bevolking genetisch praktisch niets overblijft. Zodra de toevoer ophield, stierf dit bevolkingsdeel snel uit. Volgens D.B. Davis komt dit door "de hoge sterftegraad, assimilatie, en het feit dat vele slaven gekastreerd werden". (11) Inderdaad, voordat de Britten in 1877 ingrepen, werden in Soedanese steden op industriële schaal negerjongens gekastreerd, een operatie die driekwart niet overleefde. Ik vermoed dat ze toch liever met vrouw en kind katoen geplukt hadden in Alabama, waar de zwarten het demografisch niet slecht gedaan hebben.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be