Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2015, 20:05   #41
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hewel, dat is net wat ik bedoel.

U vindt een vrouw dus een schepsel dat je kan vernederen door haar te penetreren? Ik snijd van zulke mannen nog liever hun penis in stukjes dan dat die mij benaderen.
Bs'd

Er is een verschil tussen penetreren in de vagina en in de anus. Dat laatste is inderdaad vernederend en heb ik dan ook totaal geen behoefte aan. Dat eerste is volkomen normaal want nodig voor de voortplanting.
Drukazz is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:09   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ze zijn de enigen die echt resultaten boeken. Ik heb daar respect voor. Het iraakse leger bv zijn lafaards die hun materieel dat ze gekregen hadden van de amerikanen lieten staan en weggevlucht zijn als honden. De peshmerga's hebben gevochten voor het terug veroveren van hun terrein.
Nogmaals: zonder de coalitie waren ze nergens.

Zonder de coalitie, zouden er YPG koppen rollen als bowlingballen.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:12   #43
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nogmaals: zonder de coalitie waren ze nergens.

Zonder de coalitie, zouden er YPG koppen rollen als bowlingballen.
Dat Iraaks leger krijgt ook steun van de coalitie hoor.
Luchtsteun heeft trouwens geen enkel effect op straatgevechten (zoals in Kobani).
De coalitie mag geen steden bombarderen van Obama.
Thuleander is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:15   #44
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat Iraaks leger krijgt ook steun van de coalitie hoor.
Luchtsteun heeft trouwens geen enkel effect op straatgevechten (zoals in Kobani).
De coalitie mag geen steden bombarderen van Obama.
Reken maar dat de bombardementen net buiten Kobani hebben geholpen met de verovering van Kobani (het hield bijvoorbeeld nieuwe IS strijders tegen).


Het is krankzinnig om te denken dat de YPG ook maar iets tegen IS kan beginnen zonder hulp.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:16   #45
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Een man wordt niet gepenetreerd. Er is geen grotere vernedering op aarde dan dat.
Lol. Alsof jouw aarsje zo'n heilige plek is.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 juni 2015 om 20:17.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:18   #46
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

De koerden vechten voor hun volk, voor hun bloed.
Het Irakees regeringsleger vecht voor een president en een vlag.
Thuleander is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:18   #47
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Topic over de islamitische staat, en Drukazz weet er een gay-topic van te maken....

Obsessief much.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 20:25   #48
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De koerden vechten voor hun volk, voor hun bloed.
Het Irakees regeringsleger vecht voor een president en een vlag.
Dat de Koerden moediger zijn dan het Iraakse leger, staat als paal boven water.

Het Iraakse leger is een grap, samen met de SAA (het Syrische leger) trouwens.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:38   #49
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hallo Belgische Kurd. leuk je te horen. Ik vreesde al het ergste voor jou.

Spijtig dat je met zulk slecht nieuws komt. Dat IS (ginder) blijvend is, is zo erg voor de mensen ginds, maar heb je enig idee of ze ook naar hier zouden geraken?
Daarvoor moet je geen schrik hebben. Hun plan is een wereldwijde kalifaat maar simpelweg niet haalbaar. IS is sterk in gebieden waar er veel sunni's wonen. Het zegt al genoeg dat ze tot nu toe geen grote Koerdische stad of sjiietische stad konden impalmen buiten Sinjar dan. Maar aanslagen sluit ik niet uit aangezien ze veel steun genieten onder de salafistische gemeenschap in Europa.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Blij je terug te zien Belgian Kurd. In al wat je schrijft moet ik je gelijk geven behalve dat IS zou blijven bestaan. Weldra zijn er nieuwe Amerikaanse verkiezingen. Wat er nodig is (de huidige Iraakse soldaten zijn zoals je terecht schrijft immers niet kapabel IS tegen te houden) zijn "boots on the ground" zoals een republikeinse presidentskandidaat reeds heeft gezegd. Een andere Amerikaanse president is er nodig met als resultaat een andere aanpak van het tijdelijke probleem Islamitische staat. Net zoals alle islamitische staten uit het verleden zal ook deze vergaan.

Boots on the ground helpen niet en zullen het enkel erger maken. Laten we zeggend dat de VS weer binnenvalt en IS verjaagt, wat zal er dan gebeuren denk je? IS zal zich simpelweg terugtrekken naar Syrië en daar wachten tot de Amerikanen weer vertrekken omdat ze weten dat het erg duur is voor de Amerikanen. Overigens hebben sjiietische milities al eerder aangegeven dat ze eerst tegen de Amerikanen zouden vechten ipv IS mochten er "boots on the ground" komen. VS politiek is een grote fail geworden, van Libië tot en met Afghanistan. Gisteren veroverde de Taliban nog twee belangrijke districten in Kunduz en vandaag vielen ze het Afghaanse parlement aan. Voorspelt niet veel goeds voor de toekomst vrees ik.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:42   #50
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

De VS doet het erom, dat mag nu onderhand toch wel duidelijk zijn.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:43   #51
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mensen die de Koerden (YPG) als helden zien....

Zonder hulp van de coalitie waren ze helemaal nergens.
Misschien eens beter de situatie daar bestuderen voordat je zoiets zegt. Tuurlijk dat YPG weinig kan doen zonder de coalitie, ze hebben lichte wapens en amper munitie terwijl IS beschikt over een arsenaal dat genoeg is om het midden oosten in te palmen. Geef ons de wapens die we nodig hebben en we hoeven geen coalitie luchtaanvallen meer al is dat op sommige momenten bijzonder efficiënt. Neem jij het eens op met een AK 47 tegen een leger die beschikt over de meest geavanceerde wapens.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:45   #52
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Reken maar dat de bombardementen net buiten Kobani hebben geholpen met de verovering van Kobani (het hield bijvoorbeeld nieuwe IS strijders tegen).


Het is krankzinnig om te denken dat de YPG ook maar iets tegen IS kan beginnen zonder hulp.
Obviously though. Kobanê was een enclave omsingeld van 3 kanten, het was al een wonder in het begin dat ze bijna 3 weken uithielden met bijna geen luchtaanvallen. Geen versterkingen, geen wapenleveringen, bevoorrading, terwijl IS tanks en zwaar geschut naar Kobanê aan het brengen was
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:45   #53
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Misschien eens beter de situatie daar bestuderen voordat je zoiets zegt. Tuurlijk dat YPG weinig kan doen zonder de coalitie, ze hebben lichte wapens en amper munitie terwijl IS beschikt over een arsenaal dat genoeg is om het midden oosten in te palmen. Geef ons de wapens die we nodig hebben en we hoeven geen coalitie luchtaanvallen meer al is dat op sommige momenten bijzonder efficiënt. Neem jij het eens op met een AK 47 tegen een leger die beschikt over de meest geavanceerde wapens.
IS heeft die wapens buit gemaakt, dat is tactiek.

Daar op gaan haten is niet effectief.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:47   #54
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Obviously though. Kobanê was een enclave omsingeld van 3 kanten, het was al een wonder in het begin dat ze bijna 3 weken uithielden met bijna geen luchtaanvallen. Geen versterkingen, geen wapenleveringen, bevoorrading, terwijl IS tanks en zwaar geschut naar Kobanê aan het brengen was
Ik zeg nergens dat het niet "obviously" is, noem slechts feiten op.

Bepaalde Koerden/YPG-fanboys hier doen alsof de YPG echt een goede , sterke militie is.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:52   #55
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik zeg nergens dat het niet "obviously" is, noem slechts feiten op.

Bepaalde Koerden/YPG-fanboys hier doen alsof de YPG echt een goede , sterke militie is.
Mocht het niet zo zijn zouden ze nooit op 50 km van Raqqa genaderd zijn, met of zonder luchtaanvallen. Anyway ik laat hierbij, aangezien je duidelijk niet weet waar je het over hebt.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:53   #56
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
IS heeft die wapens buit gemaakt, dat is tactiek.

Daar op gaan haten is niet effectief.
En gebruikt ze tegen een groep die amper wapens heeft. Dan nog durf jij te zeggen dat YPG niet sterk is? Ga slapen
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:53   #57
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Mocht het niet zo zijn zouden ze nooit op 50 km van Raqqa genaderd zijn, met of zonder luchtaanvallen. Anyway ik laat hierbij, aangezien je duidelijk niet weet waar je het over hebt.
Het is niet omdat ik je vriendje "aanval", dat ik niet weet waarover ik het heb hoor.

Lange teentjes?
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:54   #58
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
En gebruikt ze tegen een groep die amper wapens heeft. Dan nog durf jij te zeggen dat YPG niet sterk is? Ga slapen
De YPG is niet bijzonder sterk, nee. Maar ze hebben leuke dingen gedaan, hoor. Daar niet van.

Ze strijden moedig tegen IS.
Nietzsche is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:55   #59
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is niet omdat ik je vriendje "aanval", dat ik niet weet waarover ik het heb hoor.

Lange teentjes?
Neen, haat het enkel als mensen spreken over iets waar ze totaal geen idee over hebben. Mocht jij de waarheid vertellen en er verstand van hebben zou ik het niet erg vinden om je gelijk te geven maar je bent hier duidelijk enkel om te provoceren.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline  
Oud 22 juni 2015, 21:58   #60
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Neen, haat het enkel als mensen spreken over iets waar ze totaal geen idee over hebben. Mocht jij de waarheid vertellen en er verstand van hebben zou ik het niet erg vinden om je gelijk te geven maar je bent hier duidelijk enkel om te provoceren.
"de waarheid"

En dan arrogant gaan beweren dat ik moet gaan "slapen"....

Ik zei alleen dat YPG nooit zover was gekomen zonder coalitie (en trok daar verder helemaal geen conclusies uit). Jij was degene die hysterisch kwam doen en zei: "ja, maar dat komt omdat IS veel betere wapens heeft !!! ".

Ontken ik dat ergens?
Nietzsche is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be