Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen?
Ja 11 15,49%
Nee 60 84,51%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2018, 18:40   #1861
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk is dat zo. Het verschil : noch Francken noch Tobback willen hele bevolkingsgroepen die hier legaal verblijven samen met hun familie deporteren uit racistische motieven. Iets dat PhDW duidelijk wel wil, en wat hem dus tot een onversneden fascist maakt.
Dat riedeltje kennen we ondertussen. Maar zelfs ?*ls het zo was, je seet evengoed als ik dat geen énkele partij er in slaagt om al haar doelstellingen te verwezenlijken. Zelfs niet als ze deel uitmaakt van de federale dinges. Om dat te weten hoef je maar te kijken naar wat de N-VA NIET klaar speelt in de regering Michel. Jij verkneukelt je daar graag in, maar blijft wél verder inhakken op de racistische motieven van het VB in een poging om je afgrijselijke haat tegenover de separatisten van de 21ste eeuw te verantwoorden.

Het cordon sanitaire heeft niet te overziene negatieve gevolgen voor dit corrupte koningdom, en Europa deed er nog een flinke schep bovenop. Je hebt alle reden om trots te zijn.

Het cordon kwam er NIET wegens de racistische motieven van het VB, maar op het moment dat de partij te groot werd en duidelijk liet verstaan dat ze haar separatische oogmerk nooit zou loslaten.
Een tweede cordon rond een partij trekken werd niet aangedurfd. Bovendien was de N-VA te klein en zag het er niet naar uit dat ze op korte tijd zo groot zou worden. Toen dat wél gebeurde brak Belgique het wereldrecord regeringsvormen in een poging om de N-VA te "vermijden". Door omstandigheden waarvoor de N-VA niet verantwoordelijk kan geacht worden kwam de partij wél in aanmerking om aan de regeringstafel te schuiven, maar alleen onder voorwaarde dat er geen voorwaarden werden gesteld.

Het cordon sanitaire is een middel dat je kan vergelijken met wat Rajoy in Catalonië aanricht. Een verdedigingsmiddel waarmee de separatisten geweldloos, maar niet minder effectief, de weg wordt afgesneden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 18:43   #1862
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ik vraag me echter af waarom hij Francken kan luchten.
Dat is duidelijk. Omdat panda wat betreft het "deporteren" van de overdaad aan ongewenste toekomstige Belgen op dezelfde lijn zit als Francken, Tobback én Dewinter.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 19:03   #1863
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De vraag was gericht aan een lid van de partijraad, en aan de forumwoordvoerder van n-va.

Je zal uw vraag niet moeten stellen aan mij Panda.
Op het nr. 45 van deze topic heb ik mijn mening geschreven.
En ik hoop dat mijn mening iets is waar Jean-Marie mogelijk iets aan heeft.
Alhoewel; het is geen domme kloot.
Dus ben ik zeker dat hij mijn visie niet nodig heeft.
En wat graag vergeten wordt is het feit dat Dedecker tweemaal het mes in de rug is geploft. En telkens om verschillende redenen.
Meestal wel te herleiden tot één reden en die is jaloersheid binnen de partijen zelf. De eerste reden was in de weg lopen en de tweede reden was een te grote bek hebben. Vooral de tweede reden was een "grandiose" leugen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 19:23   #1864
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het klopt dat De Wever niet perfect is. Maar toch bijna.
Vuye speelde het spel ook te hard.

Verder moeten jullie vooral maar de pers geloven ...
Jij weet maar al te goed dat ik me beter informeer dan achter de "kwaliteitsmedia" aan te hollen. Er is gelukkig het internet. Maar ook mijn eigen ervaring speelt mee. In de tijd dat De Wever nog niets betekende had ik rechtstreekse contacten op het barrikadenplein, maar De Wever heb ik er zelden gezien. Hij had in alle geval geen oog voor mij.
Ik zal nooit de haat vergeten waarmee De Wever mij bekeek toen ik aanwezig was op een debat met De Decker omdat hij dacht dat ik een VB-er was. De Wever speelde daar voor moderator. Ik had toen nog een lidkaart van de N-VA op zak had. (Panda beseft niet hoeveel hij op De Wever lijkt)
Vergeet ook niet dat er op dit eigenste forum sessies met politici werden georganiseerd. Wie die sessies volgde wéét dat De Wever zijn hand niet omdraait voor een leugen meer of minder. Het was Matthias Storme die aan het licht bracht dat De Wever, in tegenstelling tot wat hij voorwendde, NIET referendum minded was.

We weten ook dat er op een congres van de N-VA een meerderheid was die van het cordon salitaire af wilde. En wie niet....

Waarom De Decker en Vuye niet bepaald lang de rangen van de N-VA hebben vervoegd is geen publiek geheim. Iedereen denkt daarover wat hij wil, maar feit is dat die twee weg zijn, en dat De Wever de hoofdrol speelde in hun verdwijning.

We weten ook waarom Robert t uit de partij werd gezet, en dat dit onmogelijk is zonder de toestemming van de voorzitter.

Over zijn houding tegenover Marie-Rose Morel toen ze de N-VA ruilde voor het VB zullen we maar zwijgen.

De Wever "ruled" zijn partij zoals een dictator. Dat is misschien nodig in een land zoals Belgique, maar hij maakte fouten die ik hem nooit zal vergeven.

Je bent allicht niet de enige die "mannen met visie" (dixit Louis Michel over Leopold II) heel hun leven trouw blijven, maar vergeet toch gauw dat die mannen met visie "bijna perfect" waren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2018 om 19:24.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:06   #1865
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij weet maar al te goed dat ik me beter informeer dan achter de "kwaliteitsmedia" aan te hollen. Er is gelukkig het internet. Maar ook mijn eigen ervaring speelt mee. In de tijd dat De Wever nog niets betekende had ik rechtstreekse contacten op het barrikadenplein, maar De Wever heb ik er zelden gezien. Hij had in alle geval geen oog voor mij.
Ik zal nooit de haat vergeten waarmee De Wever mij bekeek toen ik aanwezig was op een debat met De Decker omdat hij dacht dat ik een VB-er was. De Wever speelde daar voor moderator. Ik had toen nog een lidkaart van de N-VA op zak had. (Panda beseft niet hoeveel hij op De Wever lijkt)
Vergeet ook niet dat er op dit eigenste forum sessies met politici werden georganiseerd. Wie die sessies volgde wéét dat De Wever zijn hand niet omdraait voor een leugen meer of minder. Het was Matthias Storme die aan het licht bracht dat De Wever, in tegenstelling tot wat hij voorwendde, NIET referendum minded was.

We weten ook dat er op een congres van de N-VA een meerderheid was die van het cordon salitaire af wilde. En wie niet....

Waarom De Decker en Vuye niet bepaald lang de rangen van de N-VA hebben vervoegd is geen publiek geheim. Iedereen denkt daarover wat hij wil, maar feit is dat die twee weg zijn, en dat De Wever de hoofdrol speelde in hun verdwijning.

We weten ook waarom Robert t uit de partij werd gezet, en dat dit onmogelijk is zonder de toestemming van de voorzitter.

Over zijn houding tegenover Marie-Rose Morel toen ze de N-VA ruilde voor het VB zullen we maar zwijgen.

De Wever "ruled" zijn partij zoals een dictator. Dat is misschien nodig in een land zoals Belgique, maar hij maakte fouten die ik hem nooit zal vergeven.

Je bent allicht niet de enige die "mannen met visie" (dixit Louis Michel over Leopold II) heel hun leven trouw blijven, maar vergeet toch gauw dat die mannen met visie "bijna perfect" waren.
Ondertussen heeft De Wever jullie allemaal overklast, les deux doigts dans le nez.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:11   #1866
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ondertussen heeft De Wever jullie allemaal overklast, les deux doigts dans le nez.
Daarom is het ook zo grappig dat ze de N-VA zo bejubelen gezien die het vb totaal in de vernieling heeft gereden, die moeten wel allemaal aan het Stockholmsyndroom lijden, anders is dat niet te verklaren.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:23   #1867
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ondertussen heeft De Wever jullie allemaal overklast, les deux doigts dans le nez.
De Schoofzak is zo te zien niet de enige bewonderaar van De Wever.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:27   #1868
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ondertussen heeft De Wever jullie allemaal overklast, les deux doigts dans le nez.
En zijn handen op de rug gebonden.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:32   #1869
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk is dat zo. Het verschil : noch Francken noch Tobback willen hele bevolkingsgroepen die hier legaal verblijven samen met hun familie deporteren uit racistische motieven. Iets dat PhDW duidelijk wel wil, en wat hem dus tot een onversneden fascist maakt.
Klopt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:34   #1870
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Intussen staat de teller van de petitie voor steun aan Francken wél al op 40.620! Dat is ietsje meer dan de 32.000 van de linkiewinkies hé
Wie interesseert dat?
Brengt geen toegevoegde waarde in deze discussie
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:38   #1871
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Je zal uw vraag niet moeten stellen aan mij Panda.
Op het nr. 45 van deze topic heb ik mijn mening geschreven.
En ik hoop dat mijn mening iets is waar Jean-Marie mogelijk iets aan heeft.
Alhoewel; het is geen domme kloot.
Dus ben ik zeker dat hij mijn visie niet nodig heeft.
En wat graag vergeten wordt is het feit dat Dedecker tweemaal het mes in de rug is geploft. En telkens om verschillende redenen.
Meestal wel te herleiden tot één reden en die is jaloersheid binnen de partijen zelf. De eerste reden was in de weg lopen en de tweede reden was een te grote bek hebben. Vooral de tweede reden was een "grandiose" leugen.

Als er nu iemand zou vragen wat die tweede reden volgens mij was dan kon ik tevreden zijn dat men op dit forum toch benieuwd was naar hetgeen anderen beweren. Nu heb je hier constant het gevoelen dat meestal één ding de deelnemers interesseert. En dat is mekaar afbekken.
Gisteren stond er hier ene nog te jubelen dat hij gewonnen had.
Ik dacht eerst aan de lotto.
Maar het zal wel iets anders geweest zijn.
Jullie komen dus om te winnen?
Wat is er feitelijk te winnen? Een halve haan of de beste zijn in anderen afblaffen? Leer je er iets mee bij over politiek?
Even een voorval vertellen waar ik ooit getuige van was.
Het was in de late uurtjes in een dancing.
Een van de regelmatige bezoekers was een onooglijk klein ventje met een abonnement op zat zijn en met een lelijke kop om in een kermiskraam te zetten. Drie ballen voor 20 Frank destijds.
Op zekere nacht komt hij binnen gestormd en roept :" Ik heb ze! Ik heb ze geneukt!" Ik heb onmiddellijk naar zijn broek vooraan gekeken.
Er was geen bloed te zien.
En weet je wat ik dacht? Wel het volgende. Een lelijk oud wijf heeft dat vent; bij gebrek aan beter; te grazen genomen. Maar hij weet het zelf nog niet. Of hoe hanengekraai voor gevolg kan hebben dat de haan van de kerktoren valt.
Snap je? Oké dan.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:39   #1872
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En ook de oproep om geweld te gebruiken tegen het VB kwam van datzelfde heerschap.
Was het niet andersom ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:40   #1873
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat klopt,het was een artikel dat is verschenen in de Humo ergens eind 1991...
Hen je toevallig een link van dat artikel van 17 jaar geleden ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:42   #1874
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De Schoofzak is zo te zien niet de enige bewonderaar van De Wever.
Never underestimate the enemy.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:45   #1875
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Daarom is het ook zo grappig dat ze de N-VA zo bejubelen gezien die het vb totaal in de vernieling heeft gereden, die moeten wel allemaal aan het Stockholmsyndroom lijden, anders is dat niet te verklaren.
Wie zijn "ze" "allemaal"?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:46   #1876
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat riedeltje kennen we ondertussen. Maar zelfs ?*ls het zo was, je seet evengoed als ik dat geen énkele partij er in slaagt om al haar doelstellingen te verwezenlijken. Zelfs niet als ze deel uitmaakt van de federale dinges.
Dat is geen riedeltje maar de essentie van de zaak : het blok zit in een schutkring omdat ze onaanraakbaar zijn, leprozen van de belgische politiek. AL de andere partijen weten al sinds 19 november 1992 dat je dat infecte uitschot best compartimenteert om een algehele outbreak te voorkomen.
Hygiëne is belangrijk, politieke hygiëne is dat ook.

Citaat:
Om dat te weten hoef je maar te kijken naar wat de N-VA NIET klaar speelt in de regering Michel. Jij verkneukelt je daar graag in, maar blijft wél verder inhakken op de racistische motieven van het VB in een poging om je afgrijselijke haat tegenover de separatisten van de 21ste eeuw te verantwoorden.
Elke pathetische poging tot vergelijking van een voorstel, een suggestie, zelfs een scheet van een vlaams blokker met het equivalent van wat een partijlid van een andere partij doet is futiel en inhoudsloos : het vlaams blok zijn gecordoniseerde paria's waar alle andere partijen van braken.
Niemand zal hen ooit als menselijke wezens behandelen, niemand wil met zijn handen in de vuile drab zitten.
N-VA mag dan al de vierde traditionele partij zijn volgens velen zoals ik, en net niet zoals anderen zoals jij, maar je kunt niet doen alsof je niet ziet dat die partij een virulente tegenstander is van het blok. En dat de voorzitter over hen spreekt alsof ze vuiligheid zijn. Wat ze inderdaad zijn...

Een groot voordeel met politici die sterk zijn in communicatie is hun helderheid : BDW wil zelfs geen akkoord stemmen dat de zon schijnt met het blok.
Zo hoort het : nooit iets stemmen met extreem rechts. Die untermenschen proberen langs het raam binnen te dringen als je ze langs de achterdeur naar buiten stampt.

Citaat:
Het cordon sanitaire heeft niet te overziene negatieve gevolgen voor dit corrupte koningdom, en Europa deed er nog een flinke schep bovenop. Je hebt alle reden om trots te zijn.

Het cordon kwam er NIET wegens de racistische motieven van het VB, maar op het moment dat de partij te groot werd en duidelijk liet verstaan dat ze haar separatische oogmerk nooit zou loslaten.
Wartaal... Het vlaams blok kon met zijn flamingantisme en zijn separatisme iedereens kloten kussen. Het enige waarover het ging was hun fascisme en racisme. De rest was maar wat folklore.


Citaat:
Een tweede cordon rond een partij trekken werd niet aangedurfd. Bovendien was de N-VA te klein en zag het er niet naar uit dat ze op korte tijd zo groot zou worden. Toen dat wél gebeurde brak Belgique het wereldrecord regeringsvormen in een poging om de N-VA te "vermijden". Door omstandigheden waarvoor de N-VA niet verantwoordelijk kan geacht worden kwam de partij wél in aanmerking om aan de regeringstafel te schuiven, maar alleen onder voorwaarde dat er geen voorwaarden werden gesteld.
Een tweede cordon is nooit aan de orde geweest, omdat er geen enkele indicatie was dat er een tweede nazi partij aan het rechtstaan was. Cafépraat dus...


Citaat:
Het cordon sanitaire is een middel dat je kan vergelijken met wat Rajoy in Catalonië aanricht. Een verdedigingsmiddel waarmee de separatisten geweldloos, maar niet minder effectief, de weg wordt afgesneden.
Separatisme heeft nul komma nul te maken met het cordon sanitaire. Separatisme is een kluchtje voor bejaarde folkloristen, het cordon gaat erover om nazi's van het vlaams blok politiek machteloos te maken zonder ze te verbieden. Het lijkt wel alsof jij suggereert dat nazi's en vlaamse separatisten politiek hetzelfde ideaal hebben, dat lijkt me een behoorlijk gevaarlijke en uiterst denigrerende aanname.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 januari 2018 om 20:54.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:54   #1877
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Never underestimate the enemy.
Overestimate je jezelf niet, Aynerand? Een forumtrolletje dat zich achter een dubbelnick verschuilt kan als "vijand" niet veel voorstellen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:58   #1878
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Overestimate je jezelf niet, Aynerand? Een forumtrolletje dat zich achter een dubbelnick verschuilt kan als "vijand" niet veel voorstellen.
De Wever heeft je en jouw soortgenoten overklast en te kakken gezet. Wen er maar aan.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 20:59   #1879
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Doe geen moeite panda. Het VB is niet onaanraakbaar maar juist andersom, anders zat het niet achter een cordon.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 21:01   #1880
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De Wever heeft je en jouw soortgenoten overklast en te kakken gezet. Wen er maar aan.
Integendeel. De Wever heeft jou en jouw soortgenossen overklast. Wen er maar aan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be