Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 2 juni 2004, 11:55   #1
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

In Humo vertelt Gerda van Peer, een kranige vrouw van 85, over haar leven. Als jong meisje werkte ze tijdens de oorlog voor de Duitsers als DRK (Duitse Rode Kruis-zuster). Later zag ze in dat ze de verkeerde kant had gekozen. Ze is verbitterd over wat gebeurd is, maar vertelt onverbloemd en eerlijk haar verhaal. Het is een interview dat tot nadenken stemt. Zeker lezen dus.

Vandaag ziet ze gebeuren wat toen gebeurde: «Vlaanderen eerst! Dat zegt Filip Dewinter ook, hè. Eigen volk eerst, dat is de vrije vertaling van Blut und Boden. De oud-Oostfronters huldigen die ideologie nog steeds.»

Als het Blok aan de macht komt, maken we hetzelfde mee als toen, dat geef ik je op een briefje. Het eerste wat ze zullen doen is: de media uitschakelen. Televisie, radio, cinema, kranten - alles zullen ze platleggen. En in de plaats komt propaganda [noot van DDD: nu al tracht het Vlaams Blok haar eigen propaganda voor te stellen als de enige objectieve mediabron]. Daarna zullen ze, met honderden kleine maatregelen, de dingen naar hun hand zetten.

Sommige mensen zeggen: laat het Blok eens meeregeren, geef hun de kans te laten zien wat ze kunnen. Ik hoop dat ze dat nooit zullen doen - ik ben b�*ng voor het Blok.

Ook dat racisme: vroeger waren de joden de schuld van alles, nu zijn het de zwarte mannekes. Vooral op Marokkanen zijn ze gebeten: zij zijn de schuld van de kleine criminaliteit. Over de grote criminaliteit, waar Albanezen en Russen en Grieken bij betrokken zijn, hoor je het Blok niet. Waarom niet? D�*t vraag ik me af.

Vreselijk is het, laag, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb zelf drie kleinkinderen met een kleurtje, drie halve negers van Ghanese en Rwandese origine die hier naar school gaan, die Vlaams klappen zoals wij. Wat kun je tegen hen hebben?

Als ik in 't Stad vertel dat ik op Sint-Anneke woon, krijg ik altijd dezelfde reacties: De Chicagoblok! Dat is me daar wat met die 23 verschillende nationaliteiten! Komaan, Sint-Anneke is meer dan dat ene appartementsblok. D�*t blok is een getto, ja, en getto's zijn altijd verkeerd. Steek de vreemdelingen niet bij elkaar, haal de slechte elementen eruit, en leef samen in vrede. Voila. Het is omdat ge ze allemaal op één plaatske stapelt da ge zever krijgt.»

Er worden nog steeds reünies georganiseerd voor oostfronters en Duitse Rode Kruis-zusters:

«Ik weet dat in de lokalen van het Blok, aan de Van Maerlantstraat, elke eerste zondag van de maand 'de vergadering van de SS' plaatsvindt. Dan heb je er een soort volkshuis voor oostfronters en DRK's: een kantine met druksels en pamfletten van het Blok, waar je ook wat kunt drinken en een kaartje leggen, en achterin een vergaderzaal. Eén of twee keer ben ik daar geweest. Ik dacht: dat is niks voor mij.

De laatste toespraak van Hitler werd er afgespeeld, van een abominabele geluidskwaliteit: je verstond er geen woord van. En aan het einde wordt steevast het Horst Wessel-lied gezongen [noot van DDD: officiële partijlied van de NSDAP], of 'Deutschland über alles', of dat andere liedje van de SS.

[Humo: Morgen marchieren wir?].

Zoiets, ja.

[Humo: Was er ook een groet aan de vlag?]

Die mannen, hè, die doen dat nog allemaal. Ik zeg het: die zijn in hun hoofd nog altijd in Rusland. Die brengen de Hitlergroet aan de Vlaamse Leeuw.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:01   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

met de H van Humo(r)

met de H van Hilarisch

met de H van "Hoe besmeur ik het Vlaams Blok"

met de H van "Hoe lastercampagnes te verspreiden"

met de H van "HOE KOM JE AAN AL DIE ONZIN OVER HET VLAAMS BLOK" nog nooit aan gedacht
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:02   #3
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Humo? Is dat het blaadje die Stevaert tot politicus van het jaar verkoos om daarna mee te moeten maken dat op hun eigenste Pop-Poll avond hun keuze uitgejoeld werd.
Humo is een zéér geloofwaardig blaadje geworden.
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:03   #4
Mestkevers stinken
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Humo? Is dat het blaadje die Stevaert tot politicus van het jaar verkoos om daarna mee te moeten maken dat op hun eigenste Pop-Poll avond hun keuze uitgejoeld werd.
Humo is een zéér geloofwaardig blaadje geworden.
Mestkevers stinken is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:04   #5
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
In Humo vertelt Gerda van Peer, een kranige vrouw van 85, over haar leven. Als jong meisje werkte ze tijdens de oorlog voor de Duitsers als DRK (Duitse Rode Kruis-zuster). Later zag ze in dat ze de verkeerde kant had gekozen. Ze is verbitterd over wat gebeurd is, maar vertelt onverbloemd en eerlijk haar verhaal. Het is een interview dat tot nadenken stemt. Zeker lezen dus.

Vandaag ziet ze gebeuren wat toen gebeurde: «Vlaanderen eerst! Dat zegt Filip Dewinter ook, hè. Eigen volk eerst, dat is de vrije vertaling van Blut und Boden. De oud-Oostfronters huldigen die ideologie nog steeds.»

Als het Blok aan de macht komt, maken we hetzelfde mee als toen, dat geef ik je op een briefje. Het eerste wat ze zullen doen is: de media uitschakelen. Televisie, radio, cinema, kranten - alles zullen ze platleggen. En in de plaats komt propaganda [noot van DDD: nu al tracht het Vlaams Blok haar eigen propaganda voor te stellen als de enige objectieve mediabron]. Daarna zullen ze, met honderden kleine maatregelen, de dingen naar hun hand zetten.

Sommige mensen zeggen: laat het Blok eens meeregeren, geef hun de kans te laten zien wat ze kunnen. Ik hoop dat ze dat nooit zullen doen - ik ben b�*ng voor het Blok.

Ook dat racisme: vroeger waren de joden de schuld van alles, nu zijn het de zwarte mannekes. Vooral op Marokkanen zijn ze gebeten: zij zijn de schuld van de kleine criminaliteit. Over de grote criminaliteit, waar Albanezen en Russen en Grieken bij betrokken zijn, hoor je het Blok niet. Waarom niet? D�*t vraag ik me af.

Vreselijk is het, laag, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb zelf drie kleinkinderen met een kleurtje, drie halve negers van Ghanese en Rwandese origine die hier naar school gaan, die Vlaams klappen zoals wij. Wat kun je tegen hen hebben?

Als ik in 't Stad vertel dat ik op Sint-Anneke woon, krijg ik altijd dezelfde reacties: De Chicagoblok! Dat is me daar wat met die 23 verschillende nationaliteiten! Komaan, Sint-Anneke is meer dan dat ene appartementsblok. D�*t blok is een getto, ja, en getto's zijn altijd verkeerd. Steek de vreemdelingen niet bij elkaar, haal de slechte elementen eruit, en leef samen in vrede. Voila. Het is omdat ge ze allemaal op één plaatske stapelt da ge zever krijgt.»

Er worden nog steeds reünies georganiseerd voor oostfronters en Duitse Rode Kruis-zusters:

«Ik weet dat in de lokalen van het Blok, aan de Van Maerlantstraat, elke eerste zondag van de maand 'de vergadering van de SS' plaatsvindt. Dan heb je er een soort volkshuis voor oostfronters en DRK's: een kantine met druksels en pamfletten van het Blok, waar je ook wat kunt drinken en een kaartje leggen, en achterin een vergaderzaal. Eén of twee keer ben ik daar geweest. Ik dacht: dat is niks voor mij.

De laatste toespraak van Hitler werd er afgespeeld, van een abominabele geluidskwaliteit: je verstond er geen woord van. En aan het einde wordt steevast het Horst Wessel-lied gezongen [noot van DDD: officiële partijlied van de NSDAP], of 'Deutschland über alles', of dat andere liedje van de SS.

[Humo: Morgen marchieren wir?].

Zoiets, ja.

[Humo: Was er ook een groet aan de vlag?]

Die mannen, hè, die doen dat nog allemaal. Ik zeg het: die zijn in hun hoofd nog altijd in Rusland. Die brengen de Hitlergroet aan de Vlaamse Leeuw.
Ach vriend... Nog zo ééntje we liggen compleet plat van het lachen. U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen. Integendeel zélfs, ik ben nog meer gebeten dan voorheen.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
Vlaams Blok Jongeren, arr. Antwerpen
KVE is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:16   #6
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Ach vriend... Nog zo ééntje we liggen compleet plat van het lachen. U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen. Integendeel zélfs, ik ben nog meer gebeten dan voorheen.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
Vlaams Blok Jongeren, arr. Antwerpen
Dat zegt meer over u en uw partij dan over mij.

Deze vrouw vertelt haar verhaal. Of het nu opgetekend wordt door Humo of een ander blad heeft geen belang. Na het lezen van dit interview kon ik alleen maar respect opbrengen voor die dame. Respect, dat van jullie kant alweer ver te zoeken is. Het spreekt ook boekdelen dat jullie niet ingaan op de inhoud.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:24   #7
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
In Humo vertelt Gerda van Peer, een kranige vrouw van 85, over haar leven.

«Ik weet dat in de lokalen van het Blok, aan de Van Maerlantstraat, elke eerste zondag van de maand 'de vergadering van de SS' plaatsvindt. Dan heb je er een soort volkshuis voor oostfronters en DRK's: een kantine met druksels en pamfletten van het Blok, waar je ook wat kunt drinken en een kaartje leggen, en achterin een vergaderzaal. Eén of twee keer ben ik daar geweest. Ik dacht: dat is niks voor mij.

De laatste toespraak van Hitler werd er afgespeeld, van een abominabele geluidskwaliteit: je verstond er geen woord van. En aan het einde wordt steevast het Horst Wessel-lied gezongen [noot van DDD: officiële partijlied van de NSDAP], of 'Deutschland über alles', of dat andere liedje van de SS.
U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen.
Het verhaal klopt wel wat Gerda van Peer vertelt. Of het iemand kan overtuigen om niet voor het Blok te stemmen is een andere zaak. Die bejaarde oostfronters en andere collaborateurs kunnen nauwelijks nog een vlieg kwaad doen. Maar door het houden van zulke onderonsjes in haar eigen partijlocalen, wil het VB haar waardering en koestering aan de collaboratie-periode blijvend cultiveren. En dat is wel een bedenkelijke zaak. Met welk doel dat ze dat doen en in hoeverre dat met hun nepprogramma te maken heeft is erwtensoep eten.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:24   #8
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Weeral een Vlaams Blok-topic.
Naar "Partijdiscussies" a.u.b.
__________________
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning'
Xenon is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:25   #9
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen. Integendeel zélfs, ik ben nog meer gebeten dan voorheen.
Dat een die hard blokker hierdoor niet overtuigd raakt om voor een andere partij te stemmen, ligt voor de hand. Misschien zijn er echter nog een hele hoop mensen op dit forum die nog niet weten voor welke partij ze zullen kiezen. Voor hen is het nog niet te laat: met voldoende informatie (zoals die hierboven) is er altijd een kans dat zij op tijd zullen inzien dat een stem voor het Vlaams Blok een stem voor de Haat is en dat ze beter niet voor die partij kiezen. Elke kiezer die er van weerhouden wordt om te stemmen op het Vlaams Blok, is een (kleine) overwinning voor de democratie.

Met democratische groet,

Raf.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:27   #10
Gentenaar
Parlementsvoorzitter
 
Gentenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Berichten: 2.141
Standaard

Pyramus, door het sympathieke underdog-imago van het Blok, dat gecreëerd is door het cordon sanitaire, wordt elke negatieve publiciteit door de Blok-aanhangers afgedaan als laster, en versterkt het nog de gevoelens van sympathie.

Er is maar 1 manier om extreem-rechts te counteren, en dat is keihard de tegenstellingen tussen wat ze zeggen en wat ze denken/doen bloot te leggen, door ze te ontmaskeren, en een waardig alternatief te bieden.

Stem communist...
__________________
Gentenaar is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:27   #11
FM
Burger
 
FM's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Heeft deze vrouw dan een glazen bol?

'k dacht het niet, dus weg dat gezever!
FM is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:29   #12
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM
Heeft deze vrouw dan een glazen bol?

'k dacht het niet, dus weg dat gezever!
Zij is ervaringsdeskundige.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:29   #13
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen. Integendeel zélfs, ik ben nog meer gebeten dan voorheen.
Dat een die hard blokker hierdoor niet overtuigd raakt om voor een andere partij te stemmen, ligt voor de hand. Misschien zijn er echter nog een hele hoop mensen op dit forum die nog niet weten voor welke partij ze zullen kiezen. Voor hen is het nog niet te laat: met voldoende informatie (zoals die hierboven) is er altijd een kans dat zij op tijd zullen inzien dat een stem voor het Vlaams Blok een stem voor de Haat is en dat ze beter niet voor die partij kiezen. Elke kiezer die er van weerhouden wordt om te stemmen op het Vlaams Blok, is een (kleine) overwinning voor de democratie.

Met democratische groet,

mag ik nu uw roze zakdoek eens... het heeft mij geraakt

Raf.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:37   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Dat een die hard blokker hierdoor niet overtuigd raakt om voor een andere partij te stemmen, ligt voor de hand. Misschien zijn er echter nog een hele hoop mensen op dit forum die nog niet weten voor welke partij ze zullen kiezen. Voor hen is het nog niet te laat: met voldoende informatie (zoals die hierboven) is er altijd een kans dat zij op tijd zullen inzien dat een stem voor het Vlaams Blok een stem voor de Haat is en dat ze beter niet voor die partij kiezen. Elke kiezer die er van weerhouden wordt om te stemmen op het Vlaams Blok, is een (kleine) overwinning voor de democratie.

Met democratische groet,

mag ik nu uw roze zakdoek eens... het heeft mij geraakt

Raf.
Kan jij dan echt NOOIT eens op een volwassen manier reageren? Ofwel is het een of andere kinderlijke opmerking, ofwel een knip-en-plak-werkje van de VB-website... Heb jij ZELF eigenlijk ook iets zinnigs te vertellen? Ik wacht nog steeds op een eerste teken daarvan...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 2 juni 2004, 12:38   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Pyramus, door het sympathieke underdog-imago van het Blok, dat gecreëerd is door het cordon sanitaire, wordt elke negatieve publiciteit door de Blok-aanhangers afgedaan als laster, en versterkt het nog de gevoelens van sympathie.

Er is maar 1 manier om extreem-rechts te counteren, en dat is keihard de tegenstellingen tussen wat ze zeggen en wat ze denken/doen bloot te leggen, door ze te ontmaskeren, en een waardig alternatief te bieden.

Stem communist...
Gisteren had ik toevallig een bezoeker thuis en in volle discussie presenteerde hij me -als atheïst- ook een waardig alternatief: geloof in God.

En zo heeft iedereen gelijk
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 2 juni 2004, 17:27   #16
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 2 juni 2004, 18:59   #17
Jean Suys
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
echt wetenschappelijk zeer juist dat flutstatistiekje

waarom zijn het niet dezelfde tijdsintervallen

pfffff

nogmaals hetzelfde verhaaltje

mijn moeder haar nicht heeft ooit de hand geschut van de broer van jef patat van onder de brug zijn neef en die zijn hond was eigenlijk de broer van de hond waarvan de eigenaar ooit nog eens in hetzelfde huis heeft geslapen met de neef van de zus van de bazin van hitlers stamcafé. voila t is ne nazi.
Jean Suys is offline  
Oud 2 juni 2004, 19:49   #18
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
mijn moeder haar nicht heeft ooit de hand geschut van de broer van jef patat van onder de brug zijn neef en die zijn hond was eigenlijk de broer van de hond waarvan de eigenaar ooit nog eens in hetzelfde huis heeft geslapen met de neef van de zus van de bazin van hitlers stamcafé. voila t is ne nazi.
aaaaaaaaaaah, nú snap ik hem! De vuile nazi!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 3 juni 2004, 10:47   #19
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
mijn moeder haar nicht heeft ooit de hand geschut van de broer van jef patat van onder de brug zijn neef en die zijn hond was eigenlijk de broer van de hond waarvan de eigenaar ooit nog eens in hetzelfde huis heeft geslapen met de neef van de zus van de bazin van hitlers stamcafé. voila t is ne nazi.
In het partijlocaal van het VB vergaderen wel de authentieke (bejaarde) collaborateurs van toen, en niet de nicht van de moeder van de.... Lach het maar weg, wij weten wel beter.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 3 juni 2004, 11:02   #20
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
Als het Blok aan de macht komt, maken we hetzelfde mee als toen, dat geef ik je op een briefje. Het eerste wat ze zullen doen is: de media uitschakelen. Televisie, radio, cinema, kranten - alles zullen ze platleggen. En in de plaats komt propaganda [noot van DDD: nu al tracht het Vlaams Blok haar eigen propaganda voor te stellen als de enige objectieve mediabron]. Daarna zullen ze, met honderden kleine maatregelen, de dingen naar hun hand zetten.
Waarin zou het Blok dan verschillen van de huidige machtspartijen?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be