Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 augustus 2021, 19:30   #3101
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoepel nu maar op.
please

heb je nog van je hoaxbronnen?
show me


waar zijn al die millionen vaccindoden in belgie?
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 21:41   #3102
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Bloed.
Gevaccineerd bloed vermengen met anti-vaxxer bloed?

Mocht men eens bloed nodig hebben natuurlijk.

Vidéo.

https://www.bitchute.com/video/00EYwrD4s3hI/

Uitleg.
Herinnert iemand zich nog de gevolgen van de AIDS-pandemie, toen besmet donorbloed het leven van duizenden mensen verwoestte?

Aan het eind van de jaren zeventig en het begin van de jaren tachtig kregen mensen in het Verenigd Koninkrijk die aan de bloedstollingsstoornis hemofilie leden bloed dat was gedoneerd – of verkocht – van mensen die geïnfecteerd waren met het HIV-virus en hepatitis C.

Volgens de krant The Guardian (11 juli 2017) drongen hemofilielijders aan op compensatie nadat:

“4.800 van hen besmet waren met hepatitis C, een virus dat leverschade veroorzaakt en dodelijk kan zijn. Daarvan waren er 1.200 ook besmet met hiv, dat aids kan veroorzaken. De helft – 2.400 – is nu overleden”.

Er zijn toen wat juridische veldslagen achter gesloten deuren geweest en stilte in de pers en uitkeringen circa 70000 € pp.

De omvang van de infectie met hepatitis C werd pas jaren later ontdekt.

Nu de experimentele COVID-19 vaccins verantwoordelijk worden gesteld voor meer dan een miljoen bijwerkingen, kunnen we er zeker van zijn dat dit verhaal weer een tikkende tijdbom is in het falen van de overheid.

Bron schijnt om onduidelijke reden belangrijker te zijn dan de inhoud.
https://www.frontnieuws.com/gevaccin...e-transfusies/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 21:55   #3103
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Extra bloed.

Hieronder een bevinding gedaan door iemand.
Kijkt u even mee?


Het bovenste beeld is van volledig gezond bloed en bloedcellen vóór de ‘vax’ injectie. De bloedcellen veranderden drastisch gedurende de volgende paar dagen. De derde afbeelding (in het midden onderaan) toont ontelbare, vreemde nanodeeltjes (witte stipjes) die kort na de injectie in je bloed opduiken. Je lichaam kan hier NOOIT van ontgiften en uiteindelijk zullen die nanodeeltjes elke cel in je lichaam binnendringen

Dit is de originele bron
Hier is haar eigenlijke Facebook post*https://www.facebook.com/cheryl.reeder.758/posts/2885165928468770

En dit zeggen anderen hiervan.

Dr. Sherri Tenpenny (zie: “Dit is een perfect ontworpen moordmachine”) en Dr. Luc Montagnier (zie: Professor en Nobelprijswinnaar Luc Montagnier waarschuwt dat COVID-19 vaccin kan leiden tot slopende ‘Neurodegeneratieve ziekten’) en anderen, zeggen dat de injecties mensen letsels zullen toebrengen en nooit zullen stoppen met doden.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 10:51   #3104
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Minister De Jonge gesommeerd om coronavaccinaties onmiddellijk stil te leggen
in Mens en Dier 5 augustus 2021 21:30 157 Reacties

De advocaat van de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie heeft zorgminister Hugo de Jonge vandaag per brief gesommeerd de vaccinatiecampagne onmiddellijk stil te leggen. Bij gebreke wordt een kortgedingprocedure opgestart en gaan alle bewijsstukken naar de voorzieningenrechter.

Het gaat daarbij om meer dan 2000 meldingen die zijn gedaan bij het meldpunt vaccinatie van de commissie, waaronder 1137 sterfgevallen, en een onderzoeksrapport waaruit zal blijken dat de vaccinaties tot ernstige gezondheidsschade en sterfte kunnen leiden.

De advocaat wijst minister De Jonge er in een brief op dat de BPOC2020 dagelijks persoonlijke verklaringen van mensen ontvangt over overlijdens en ernstige bijwerkingen na de coronavaccinatie.

Uiterst zorgelijk
De advocaat schrijft dat de inhoud van de verklaringen ‘uiterst zorgelijk’ is. “Uit deze verklaringen volgt dat na de vaccinatie onder meer verlammingsverschijnselen, hersenbloedingen, hartfalen en in zeer veel gevallen zelfs (uiteindelijk) overlijdens optreden.” Meerdere nabestaanden hebben al aangegeven dat ze willen overgaan tot obductie via een lijkschouwer. De advocaat voegt toe dat de vaccins mogelijk schadelijke stoffen bevatten, die niet op de bijsluiter vermeld staan.

“Gezien deze ontwikkelingen, verzoek ik en voor zover nodig sommeer ik u om uw vaccinatiebeleid per direct te beëindigen en daartoe al het nodige te ondernemen,” schrijft de advocaat in de brief aan De Jonge. “Op zijn minst verzoek en sommeer ik u om uw beleid tijdelijk op te schorten.”

Media sluiten ogen voor deze feiten
De BPOC2020 spoort alle personen aan om hun ervaringen zoveel mogelijk met derden te delen en zal al deze feiten onder de aandacht van het publiek brengen, met als doel de mensen te waarschuwen voor de risico’s.

“Helaas hebben de media vooralsnog ervoor gekozen om de ogen te sluiten voor deze feiten,” constateert de advocaat, die een kopie van de brief naar het RIVM heeft gestuurd.

Bron
[BPOC]
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 11:25   #3105
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Zit er hier een goede rekenaar?

Zo mijn eigen bevinding als ik de lijst der landen bekijk is dat er volgens mij toch heel veel verschil zit in het totaal aantal positieve en totaal aantal doden.

Amerika doet goed zijn best om op kop te blijven daarmee.

Hoe kunnen die verschillen verklaart worden?

Virus is toch overal hetzelfde virus?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 6 augustus 2021 om 11:26.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 12:12   #3106
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Deze dus.

https://www.worldometers.info/coronavirus/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 12:38   #3107
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zit er hier een goede rekenaar?

Zo mijn eigen bevinding als ik de lijst der landen bekijk is dat er volgens mij toch heel veel verschil zit in het totaal aantal positieve en totaal aantal doden.

Amerika doet goed zijn best om op kop te blijven daarmee.

Hoe kunnen die verschillen verklaart worden?

Virus is toch overal hetzelfde virus?
Ten eerste is het virus niet overal hetzelfde, er zijn duidelijke regionale verschillen in de varianten. De ene variant is dodelijker dan de andere en dat wordt gestuurd door wel of geen maatregelen, gesloten grenzen enzovoort.

Het ene land test ook gevoeliger dan het ander. China bv telt alleen mensen mee die tegelijk positief testen en ziek zijn, andere landen niet.

De hoeveelheid testen verschilt eveneens per land, de ene test iedereen die niet ziek is, de andere enkel de zieken.

En dan wie tel je mee of niet, Nederland telde bv eerst geen mensen mee uit rusthuizen, België wel. De UK telde dan weer iedereen die dood ging na een besmetting, zelfs als die van de trap was gevallen.

Als laatste de kwaliteit van de zorg, in het ene land ga je makkelijker dood dan een ander.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 augustus 2021 om 12:40.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 12:43   #3108
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ten eerste is het virus niet overal hetzelfde, er zijn duidelijke regionale verschillen in de varianten. De ene variant is dodelijker dan de andere en dat wordt gestuurd door wel of geen maatregelen, gesloten grenzen enzovoort.

Dan het testen, het ene land test gevoeliger dan het ander. China bv telt alleen mensen mee die tegelijk positief testen en ziek zijn, andere landen niet.

En dan wie tel je mee of niet, Nederland telde bv eerst geen mensen mee uit rusthuizen, België wel. De UK telde dan weer iedereen die dood ging na een besmetting, zelfs als die van de trap was gevallen.

Als laatste de kwaliteit van de zorg, in het ene land ga je makkelijker dood dan een ander.
Het lijken mij toch aanzienlijke verschillen tussen aantal positieven en gestorven.

Als je dat aantal land per land vergelijkt is dat telkens anders.
Dat zou feitelijk bijna niet kunnen.

Amerika bv is circa 10% van de positieve overleden en België 2 of 3% .
Enz...

Dat is toch een rare zaak.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 6 augustus 2021 om 12:48.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 14:37   #3109
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Boem! Bedrijf achter digitale vaccinpaspoorten gelinkt aan prominente nazifamilie
in Buitenland 6 augustus 2021 14:00 25 Reacties

Polly St. George, beter bekend als Amazing Polly, heeft een video gemaakt over haar onderzoek naar Entrust, een bedrijf dat onlangs een deal heeft gesloten met de Britse overheid voor de levering van vaccinpaspoorten.

Polly ontdekte dat de familie die het bedrijf bezit niet alleen naziwortels heeft, maar ook een hele prominente nazifamilie is. Het gaat hier om de familie Quandt. Günther Quandt deed grote zaken met de nazi’s: zijn Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken, indertijd één van de grootste wapenfabrikanten in Duitsland, verdiende goed aan de Duitse herbewapening.

Günthers tweede vrouw, Magda Ritschel, hertrouwde met Joseph Goebbels, waarna ze wereldbekend werd als Magda Goebbels. Adolf Hitler trad op als getuige bij het huwelijk, dat werd voltrokken op een landgoed van Günther Quandt. Beide families raakten nauw met elkaar verweven.



Ze wisten hun straf te ontlopen
In 1933 sloot Günther zich officieel aan bij de nazipartij en mocht hij slavenarbeiders inzetten. Hij zette meer dan 50.000 oorlogs- en concentratiekampgevangenen aan het werk in zijn fabrieken. Eén van de fabrieken had zelfs een eigen concentratiekamp en executieplaats.

Het einde van de Tweede Wereldoorlog had weinig effect op de familie Quandt. Hoewel er meer dan genoeg bewijs was om de familie te vervolgen, wisten ze hun straf te ontlopen.

Deutsche Bank, BMW
Günthers zoon Herbert kaapte in 1960 met behulp van Deutsche Bank BMW weg voor de neus van Daimler-Benz, waar hij nota bene commissaris was. In datzelfde jaar trouwde hij met Johanna Bruhn, tot haar overlijden in 2015 grootaandeelhouder van BMW en één van de rijkste mensen van Duitsland. Het stel kreeg twee kinderen, waaronder Susanne Klatten, de rijkste vrouw van Duitsland.

De familie kocht het bedrijf Entrust in 1987. Uitgerekend dit bedrijf gaat nu digitale vaccinpaspoorten leveren aan Groot-Brittannië

https://www.ninefornews.nl/boem-bedr...e-nazifamilie/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 14:52   #3110
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Boem! Bedrijf achter digitale vaccinpaspoorten gelinkt aan prominente nazifamilie
in Buitenland 6 augustus 2021 14:00 25 Reacties

Polly St. George, beter bekend als Amazing Polly, heeft een video gemaakt over haar onderzoek naar Entrust, een bedrijf dat onlangs een deal heeft gesloten met de Britse overheid voor de levering van vaccinpaspoorten.

Polly ontdekte dat de familie die het bedrijf bezit niet alleen naziwortels heeft, maar ook een hele prominente nazifamilie is. Het gaat hier om de familie Quandt. Günther Quandt deed grote zaken met de nazi’s: zijn Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken, indertijd één van de grootste wapenfabrikanten in Duitsland, verdiende goed aan de Duitse herbewapening.

Günthers tweede vrouw, Magda Ritschel, hertrouwde met Joseph Goebbels, waarna ze wereldbekend werd als Magda Goebbels. Adolf Hitler trad op als getuige bij het huwelijk, dat werd voltrokken op een landgoed van Günther Quandt. Beide families raakten nauw met elkaar verweven.



Ze wisten hun straf te ontlopen
In 1933 sloot Günther zich officieel aan bij de nazipartij en mocht hij slavenarbeiders inzetten. Hij zette meer dan 50.000 oorlogs- en concentratiekampgevangenen aan het werk in zijn fabrieken. Eén van de fabrieken had zelfs een eigen concentratiekamp en executieplaats.

Het einde van de Tweede Wereldoorlog had weinig effect op de familie Quandt. Hoewel er meer dan genoeg bewijs was om de familie te vervolgen, wisten ze hun straf te ontlopen.

Deutsche Bank, BMW
Günthers zoon Herbert kaapte in 1960 met behulp van Deutsche Bank BMW weg voor de neus van Daimler-Benz, waar hij nota bene commissaris was. In datzelfde jaar trouwde hij met Johanna Bruhn, tot haar overlijden in 2015 grootaandeelhouder van BMW en één van de rijkste mensen van Duitsland. Het stel kreeg twee kinderen, waaronder Susanne Klatten, de rijkste vrouw van Duitsland.

De familie kocht het bedrijf Entrust in 1987. Uitgerekend dit bedrijf gaat nu digitale vaccinpaspoorten leveren aan Groot-Brittannië

https://www.ninefornews.nl/boem-bedr...e-nazifamilie/

NINEFORNEWS






Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland?
NineForNews, WorldUnity en Niburu noemen zichzelf alternatieve media die mensen wakker willen maken. Je vindt er zogenaamd het échte nieuws, dat mainstream media verzwijgen. Wie zijn de mensen achter het nepnieuws?

https://revu.nl/artikel/2933/wie-zij...l-in-nederland
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 6 augustus 2021 om 14:52.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 15:08   #3111
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Boem! Bedrijf achter digitale vaccinpaspoorten gelinkt aan prominente nazifamilie
in Buitenland 6 augustus 2021 14:00 25 Reacties

Polly St. George, beter bekend als Amazing Polly, heeft een video gemaakt over haar onderzoek naar Entrust, een bedrijf dat onlangs een deal heeft gesloten met de Britse overheid voor de levering van vaccinpaspoorten.

Polly ontdekte dat de familie die het bedrijf bezit niet alleen naziwortels heeft, maar ook een hele prominente nazifamilie is. Het gaat hier om de familie Quandt. Günther Quandt deed grote zaken met de nazi’s: zijn Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken, indertijd één van de grootste wapenfabrikanten in Duitsland, verdiende goed aan de Duitse herbewapening.

Günthers tweede vrouw, Magda Ritschel, hertrouwde met Joseph Goebbels, waarna ze wereldbekend werd als Magda Goebbels. Adolf Hitler trad op als getuige bij het huwelijk, dat werd voltrokken op een landgoed van Günther Quandt. Beide families raakten nauw met elkaar verweven.



Ze wisten hun straf te ontlopen
In 1933 sloot Günther zich officieel aan bij de nazipartij en mocht hij slavenarbeiders inzetten. Hij zette meer dan 50.000 oorlogs- en concentratiekampgevangenen aan het werk in zijn fabrieken. Eén van de fabrieken had zelfs een eigen concentratiekamp en executieplaats.

Het einde van de Tweede Wereldoorlog had weinig effect op de familie Quandt. Hoewel er meer dan genoeg bewijs was om de familie te vervolgen, wisten ze hun straf te ontlopen.

Deutsche Bank, BMW
Günthers zoon Herbert kaapte in 1960 met behulp van Deutsche Bank BMW weg voor de neus van Daimler-Benz, waar hij nota bene commissaris was. In datzelfde jaar trouwde hij met Johanna Bruhn, tot haar overlijden in 2015 grootaandeelhouder van BMW en één van de rijkste mensen van Duitsland. Het stel kreeg twee kinderen, waaronder Susanne Klatten, de rijkste vrouw van Duitsland.

De familie kocht het bedrijf Entrust in 1987. Uitgerekend dit bedrijf gaat nu digitale vaccinpaspoorten leveren aan Groot-Brittannië

https://www.ninefornews.nl/boem-bedr...e-nazifamilie/


Als dat waar is dan vergeten ze nog een belangrijk feit.

De Quandts zijn gulle gevers aan de politieke partijen in de Bondsrepubliek, die nog geen limiet kent aan de schenkingen aan verkiezingscampagnes. De CDU ontvangt verreweg de grootste bedragen, gevolgd door de FDP. Maar ook de SPD heeft in tien jaar tijd een miljoen euro aan steun ontvangen. Opschudding ontstond in oktober 2013, toen Johanna en haar kinderen elk 230.000 euro doneerden in de week, waarin de Europese Raad onder druk van bondskanselier Merkel afzag van een aanscherping van de normen voor de uitstoot van uitlaatgassen. Een samenhang tussen de giften, tezamen dus 690.000 euro, en het Europese besluit, werd door zowel de Quandts als de CDU in alle toonaarden ontkend.[5]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Quandt_(familie)
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 15:15   #3112
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
NINEFORNEWS






Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland?
NineForNews, WorldUnity en Niburu noemen zichzelf alternatieve media die mensen wakker willen maken. Je vindt er zogenaamd het échte nieuws, dat mainstream media verzwijgen. Wie zijn de mensen achter het nepnieuws?

https://revu.nl/artikel/2933/wie-zij...l-in-nederland

Wat is in dit artikel nepnieuws?

Familie Quand is inderdaad eigenaar van Entrust
Familie Quand heeft inderdaad een echte nazi geschiedenis


https://www.entrust.com/company/history
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 15:17   #3113
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Wat is in dit artikel nepnieuws?

Familie Quand is inderdaad eigenaar van Entrust
Familie Quand heeft inderdaad een echte nazi geschiedenis


https://www.entrust.com/company/history
Och altijd hetzelfde met hem.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 15:18   #3114
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Als de gehele westerse politiek globaliseert zoals Hitler zijn derde rijk zag en een Arisch schoonheidsideaal poneert via photoshop en plastische chirurgie en eugenetica; weet ge toch genoeg?
Al die meelopers van dat coronafascisme zijn als die duitsers die deden alsof ze van niets wisten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 15:21   #3115
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Als dat waar is dan vergeten ze nog een belangrijk feit.

De Quandts zijn gulle gevers aan de politieke partijen in de Bondsrepubliek, die nog geen limiet kent aan de schenkingen aan verkiezingscampagnes. De CDU ontvangt verreweg de grootste bedragen, gevolgd door de FDP. Maar ook de SPD heeft in tien jaar tijd een miljoen euro aan steun ontvangen. Opschudding ontstond in oktober 2013, toen Johanna en haar kinderen elk 230.000 euro doneerden in de week, waarin de Europese Raad onder druk van bondskanselier Merkel afzag van een aanscherping van de normen voor de uitstoot van uitlaatgassen. Een samenhang tussen de giften, tezamen dus 690.000 euro, en het Europese besluit, werd door zowel de Quandts als de CDU in alle toonaarden ontkend.[5]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Quandt_(familie)
Dat is toch straf allemaal.

Uitgerekend van de afstammelingen van goebels krijgen we een pasje.




Ervaring hadden ze genoeg.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 6 augustus 2021 om 15:21.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 16:51   #3116
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Amerika bv is circa 10% van de positieve overleden en België 2 of 3% .
Enz...

Dat is toch een rare zaak.
En toch heeft België iets meer doden dan de VS volgens inwoners, er worden in de VS gewoon minder mensen getest die niet ziet zijn. Het aantal doden per miljoen is gelijklopend.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 16:57   #3117
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Fuck it gewoon
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 17:01.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 17:27   #3118
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als de gehele westerse politiek globaliseert zoals Hitler zijn derde rijk zag en een Arisch schoonheidsideaal poneert via photoshop en plastische chirurgie en eugenetica; weet ge toch genoeg?
Al die meelopers van dat coronafascisme zijn als die duitsers die deden alsof ze van niets wisten.
"Wij doen gewoon ons werk meneer"
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 17:37   #3119
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het kan niet anders zijn of dit vaccin veroorzaakt krankzinnigheid.

Israël: Openbaar strand GESLOTEN voor ongevaccineerden
augustus 6, 2021


Zeker weten.

Terwijl ze de ongevaccineerden lastig vallen hebben ze meer problemen met de wel gevaccineerden.
Bioloog Ran Israeli heeft op Twitter een fragment van Kanaal 13 geplaatst waaruit blijkt dat 95 procent van de ernstig zieke coronapatiënten in het Herzog-ziekenhuis in Jeruzalem gevaccineerd is. Daarnaast is 85 tot 90 procent van de mensen die met corona worden opgenomen in het ziekenhuis volledig gevaccineerd.

Er worden steeds meer corona-afdelingen geopend en de effectiviteit van het vaccin neemt snel af. In Israël is het grootste deel van de bevolking gevaccineerd tegen corona. Het land werd lange tijd geprezen als vaccinatiekampioen.



De bioloog voegt toe dat in het Herzog-ziekenhuis 72 coronapatiënten liggen, waarvan 25 in kritieke toestand. De dag voordat hij zijn tweet plaatste, waren twee van hen overleden. In Jeruzalem is slechts 42 procent van de bevolking ingeënt.

Robert Malone, de uitvinder van de mRNA-vaccintechniek, reageert: “Goed om te weten. Als dit klopt, begint dit steeds meer te lijken op ADE (antilichaam-gemedieerde versterking van infectie


https://www.ninefornews.nl/israelisc...-gevaccineerd/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 6 augustus 2021 om 17:49.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 17:40   #3120
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
En toch heeft België iets meer doden dan de VS volgens inwoners, er worden in de VS gewoon minder mensen getest die niet ziet zijn. Het aantal doden per miljoen is gelijklopend.
Misschien heb ik me vergist.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be