Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2004, 15:42   #21
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Bestaat reeds, topics samengevoegd.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 15:48   #22
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
wat een achtelijke uitleg!!! ik zal de waarheid effe hier neerpennen ik ben zowel Beerschot supporter als bewoner in de straat waar de meeste van de ongeregeldheden zich hebben voorgedaan. wie er juist begonnen is laat ik in het midden maar hier zijn enkele feiten er is een allochtoon aangehouden deze had al tal van autoruiten ingeworden toen hij de fatale fout maakte om dit bij een anoniem voertuig te doen van de politie. in de Abdijstraat zijn tal van winkels de ruiten van beschadigd (uiteraard enkel de autochtone winkels) om 22u30 stonden een 50 tal allochtonen klaar met messen en stokken om aan te vallen en allochtoon probeerde met zijn wagen een hoop supporters omver te kegelen en als klap op de vuurpijl werd een supporters lokaal bestookt met minstens 2 molotov coctails in bende bij nacht (boven dit lokaal wonen er ook mensen) dit is geen vlaams blok lokaal makker ... of zijn volgens u P Janssen en R Voorhamme ook vlaams blokkers?

een ding is zeker de buurt klaagt al jaren over deze allochtonse jongeren maar de politiek laat maar begaan er zullen eerst doden moeten vallen (autochtonen) zeker

de voetbal fans hadden heel de avond in gebonden na eerste rellen zijn zij vertrokken verder werd het lokaal gesloten op vraag van de politie en dan dit Koriander als je niets over te feiten weet gelieve er dan over te zwijgen ipv je versie te geven
T'zal wel weer niks zijn ,t'zal weeral de schuld zijn van de vlamingen!
Waar gaat dit eindigen?
En dan maar verschieten als het Blok groeit.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 16:42   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Rellen na voetbalwedstrijd GBA
12:30:30

ANTWERPEN - Bij gevechten tussen supporters van voetbalclub GBA en allochtonen zijn zondagavond verschillende gewonden gevallen. Eén relschopper werd gearresteerd.



Over de precieze aanleiding van de rellen bestaat nog onzekerheid. Om 19 uur brak in de Bosschaertstraat de eerste vechtpartij tussen GBA-supporters en allochtonen uit. Van de dertigtal personen die bij de vechtpartij betrokken waren, werden er vier afgevoerd naar het ziekenhuis. Een aantal anderen raakte lichtgewond maar moest niet naar het ziekenhuis.

Omstreeks 22.30 uur bleek dat een vijftigtal Noord-Afrikanen, gewapend met stokken en flessen, zich in het Kielpark aan het verzamelen was. Het bijstandsteam van de politie werd ingeschakeld om de gemoederen te bedaren. Om 23 uur gooiden onbekenden een molotovcocktail in café 'Stadion' in de nabijgelegen Atletenstraat. Er ontstond een brandje maar dat werd snel geblust. Niemand raakte gewond.

Om 23.30 uur ging het fout in de Bosschaertstraat en de Atletenstraat. Een aantal ruiten van geparkeerde personenwagens moest eraan geloven. Vier personen werden door de politie meegenomen voor verhoor, een vijfde werd ter beschikking gesteld van het parket. Rond 2 uur was het opnieuw rustig op het Kiel.

30/08/2004 - belga - llc
De standaard !
Je hebt gelijk, dit artikel van De Standaard is al even erg als dat van de Frut, ttz vooringenomen en veralgemenend en als resultaat: demonisering en stigmatisering van een bepaalde minderheid.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 18:06   #24
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

thePiano schreef :


Citaat:
Je hebt gelijk, dit artikel van De Standaard is al even erg als dat van de Frut, ttz vooringenomen en veralgemenend en als resultaat: demonisering en stigmatisering van een bepaalde minderheid.
Pianistje, in HLN stond juist hetzelfde. Maar ja, ... allochtonen mag men niets verwijten want dan is men "vooringenomen" of "Blokker".

Verdomme, soms vraag ik me af of die Noord-Afrikanen een beschermde diersoort zijn !

Allez, pianistje : knippen(*) is de boodschap ...

(*) d.w.z. : met dat woord bedoel ik dus ... ; als er iemand aan sex denkt ...
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 18:57   #25
De Zuiveraar
Banneling
 
 
De Zuiveraar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 408
Standaard

Moeten wij ons hier wat laten doen dat bruin achterlijk gespuis, in ons land , in onze straat, in onze stamcafe... vergeet het.
De Zuiveraar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 01:03   #26
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je hebt gelijk, dit artikel van De Standaard is al even erg als dat van de Frut, ttz vooringenomen en veralgemenend en als resultaat: demonisering en stigmatisering van een bepaalde minderheid.
blijkbaar vertelt de Standaard (een voorbeeld van uw "niet-Blok-krant") hetzelfde als GVA, blijkbaar zit de waarheid dan toch niet zo ver Piano. Kan u ons vertellen wat er precies "vooringenomen en veralgemenend" zou zijn aan dit artikel?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 10:59   #27
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
blijkbaar vertelt de Standaard (een voorbeeld van uw "niet-Blok-krant") hetzelfde als GVA, blijkbaar zit de waarheid dan toch niet zo ver Piano. Kan u ons vertellen wat er precies "vooringenomen en veralgemenend" zou zijn aan dit artikel?
FOUT !

Volgens de GVA waren er 50 Belgen zich aant verzamelen in dat park, volgens de Standaard waren het Noord-Afrikanen. Allé toch als ik mag geloven wat hier in deze topic staat. GVA en De Standaard beweren dus precies het tegenovergestelde !


EDIT :
Ben net even op de respecievelijke sites gaan kijken en ze zeggen wel degelijk allebei dat die 50 personen Noord-Afrikanen waren.
__________________

Laatst gewijzigd door Master Yoda : 31 augustus 2004 om 11:13.
Master Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:12   #28
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je hebt gelijk, dit artikel van De Standaard is al even erg als dat van de Frut, ttz vooringenomen en veralgemenend en als resultaat: demonisering en stigmatisering van een bepaalde minderheid.
Post eens het arikel uit de morgen dan kunnen we oordelen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:14   #29
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Volgens de GVA waren er 50 Belgen zich aant verzamelen in dat park
ja belgen van marokaanse origine ... raar dat de linkiwinkies en de allochtoonlovers hierop niet reageren!!! nochtans staat er in de morgen want er werkelijk is gebeurt (buiten de vermelding van de vernielingen in de abdijstraat en de aanval op een 40 jarige autochtoon die helemaal niets met de zaak te doen had)
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:22   #30
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
ja belgen van marokaanse origine ... raar dat de linkiwinkies en de allochtoonlovers hierop niet reageren!!! nochtans staat er in de morgen want er werkelijk is gebeurt (buiten de vermelding van de vernielingen in de abdijstraat en de aanval op een 40 jarige autochtoon die helemaal niets met de zaak te doen had)
Gelieve in't vervolg eerst mijn HELE post te lezen !!!
Vooral het deel na "EDIT :" waarin staat dat er volgens de sites van beide kranten in beide artikels over Noord-Afrikanen gesproken wordt en niet over Belgen.

Overigens hieronder het artikel uit De Morgen van maandag 30/08/2004 :

/ Zware vechtpartijen op Antwerpse Kiel

Ruim twee uur na afloop van de voetbalwedstrijd Germinal Beerschot-Charleroi zijn er gisteravond in de omgeving van het stadion op het Kiel zware rellen uitgebroken tussen supporters en jonge Marokkanen. Volgens de politie hebben de incidenten niets te maken met voetbalgeweld.

De ordedienst was al geruime tijd afgeblazen toen er een eerste melding binnenkam.

Volgens hoofdcommissaris Guido Dupont werden er vijftien patrouillewagens ter plaatse gestuurd. Drie ziekenwagens moesten verschillende gewonden naar het hospitaal voeren. Omstreeks 21 uur had de politie de situatie weer onder controle. (MLS)
__________________

Laatst gewijzigd door Master Yoda : 31 augustus 2004 om 11:34.
Master Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:33   #31
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

kheb geen zin om me te registreren ... tja als ik dien edit moest lezen zag ik konstant op da brussels ploegske bah
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:47   #32
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
kheb geen zin om me te registreren ... tja als ik dien edit moest lezen zag ik konstant op da brussels ploegske bah
8)
__________________
Master Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:48   #33
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Het artikel uit De Morgen van vandaag :

Brandaanslag na straatrellen in Antwerpse wijk Kiel
Supporterscafé GBA ’s nachts met molotovcocktail bestookt.
Politie pakt jonge Marokkaanse verdachten op


ANTWERPEN Van onze verslaggever Marc Schoetens

Het Kiel stond gisteren nog in rep en roer nadat zondagavond tientallen jonge Marokkanen, gewapend met stokken, stenen en molotovcocktails, de wijk urenlang op stelten hadden gezet. Ze hadden het gemunt op voetbalfans van Germinal Beerschot die zich niet onbetuigd lieten. Er vielen talrijke gewonden. Een brandende benzinebom zorgde gelukkig enkel voor materiële schade aan de ingang van een supporterslokaal.

De verschroeide cafégevel, vlak tegenover het stadion van Germinal Beerschot, is de stille getuige van de zware rellen die zondagavond hebben plaatsgevonden. Het was niet de eerste keer dat supporters en Marokkanen slaags geraakten na een voetbalwedstrijd. De verhouding tussen de twee clans is al vele jaren gespannen. Als er na een match nog supporters rondlopen in de straten van het Kiel, worden ze opgewacht door groepjes rondhangende Marokkanen. Die beschouwen dat deel van de wijk rond de – vooral bij shoppers bekende – Abdijstraat als hun territorium.
“Ze staan te wachten op de straathoeken en ze pikken je er uit”, zegt een zeventienjarige supporter die niet met zijn naam in de krant wil. “Ze roepen ‘witte aap’ of ‘vuile Belg’ om een reactie uit te lokken. Ik antwoord nooit en loop gewoon door, maar wat als ze aan je beginnen te trekken en te duwen? Ik vecht niet omdat ik toch geen kans maak tegen hun overmacht. Mijn vader is radicaal tegen geweld, maar ik denk dat hij niet blij zou zijn mocht hij horen dat ik me heb laten doen.”

De jongeman is bij de zowat twintig Beerschot-fans die zondag avond hun stamcafé stonden te verdedigen. Twee uur na afloop van de wedstrijd was er een eerste incident. “We liepen met zijn vieren naar de auto en wilden naar huis rijden”, zegt een 25-jarige supporter die ook anoniem wil blijven. “Ik kom al vele jaren kijken met mijn vrienden, maar dit was de eerste keer dat onze auto vlak bij de Abdijstraat geparkeerd stond. Onderweg werden we bedreigd door een groepje Marokkanen. De eerste keer dat mij zoiets overkomt. Ze riepen ‘Hei ratten! (de scheldnaam voor de Beerschot-aanhang, MLS) Kutbelgen!’ en ze sloten ons in. We konden ons uit de voeten maken en liepen naar het supporterscafé.” Wat later vertrekt vanuit het café een groep supporters in de richting van de Marokkanen die verderop in de straat komen uitdagen. Die laatsten hebben zich bewapend. Ze dragen goed zichtbaar honkbalknuppels, planken, stokken, straatklinkers, een hamer. Sommige Beerschot-supporters zwaaien met een broekriem. Het komt tot hevige rellen. De politie is intussen gealarmeerd en stuurt vijftien patrouillewagens ter plaatse. Ziekenwagens voeren vier ge wonden naar het ziekenhuis. Anderen hebben lichte kwetsuren en willen zich niet laten verzorgen.

Pas tegen negen uur keert de rust weer en vertrekken de agenten. Het supporterscafé sluit de deuren. Goed een uur later loopt er op de alarmcentrale een bericht binnen dat een groep Marokkanen zich ophoudt in het nabijgelegen Kielpark, bewapend met boomtakken en stenen die ze op een werf in de buurt hebben opgeraapt. Wanneer ze merken dat de politie hen op de hielen zit, stuiven ze in alle richtingen uiteen.

Maar om elf uur wordt er weer alarm geslagen wanneer er een molotovcocktail uiteenspat tegen de ingang van het café. De bewakingscamera op de gevel heeft de aanslag vastgelegd: zeven of acht personen waarvan er één een brandende molotov uit zijn handen laat glippen. Het is dan bijna middernacht en er is te weinig politie om in te grijpen. Van alle kanten komen Beerschot-supporters aangelopen. Ze groeperen zich en proberen de Marokkanen te verdrijven die in de richting van het café oprukken. Weer breken er vechtpartijen uit tot er eindelijk politieversterking komt opdagen van de Algemene Reserve Bijstand. Zowat zeventig manschappen slagen erin de vechters uit elkaar te houden. Intussen worden in de zijstraten vijf Marokkanen opgepakt. Een ervan werd opgemerkt toen hij de achterruit van een anonieme politiewagen stuksloeg. Hij bracht de nacht in de cel door. Omstreeks twee uur ’s nachts heeft de politie de situatie onder controle en keert de rust weer.

De 22-jarige arrestant werd gisteren weer vrijgelaten maar hij zal zich al binnen enkele weken moeten verantwoorden voor de rechtbank. Volgens onze informatie zou de politie brandvlekken hebben gevonden op zijn trainingsvest. Die wordt nu onderzocht samen met stukken glas afkomstig van de molotovcocktail die naar het café werd geworpen.

Het parket tilt zwaar aan de brandstichting. Die gebeurde bij nacht en in een bewoond pand, een misdrijf waarop strenge ge vangenisstraffen staan van minimaal twintig tot dertig jaar. In een van de drie appartementen boven het café woont onder anderen een ouderpaar met kleine kinderen. Gelukkig ondervond niemand van de bewoners enige hinder van de brand die door de cafébaas en enkele supporters snel geblust kon worden.

Gisterennamiddag was het opnieuw tamelijk onrustig in de omgeving van het Beerschotstadion. Bij nazicht in de buurt vond de politie nog twee volle molotovcocktails die verstopt lagen op straat. Voorbij het supporterscafé passeerden voortdurend auto’s van waaruit de inzittenden bedreigingen riepen naar de caféuitbater. Twee politiewagens blijven ter plaatse om de omgeving te bewaken. Er zijn opnieuw enkele jonge Marokkanen opgepakt die mogelijk betrokken waren bij de incidenten van zondag.




JARENLANGE VETE

De komende twee weken is er geen voetbal op het Kiel. Dat komt goed uit, want na drie jaren van stilte – sommige bewoners spreken van een wapenstilstand – is de vete tussen supporters en jonge Marokkanen plotseling weer in alle hevigheid losgebarsten. Het vorige conflict dateert intussen al van maart 2001 toen een dronkenmansruzie in een supporterscafé uitmondde in straatrellen en een steekpartij. Ook toen had de politie de grootste moeite om de rust in de wijk te herstellen. In de jaren voordien waren er regelmatig vechtpartijen met Marokkanen op wedstrijddagen, maar het is nooit duidelijk geweest of deze ook maar iets te maken hadden met puur voetbalgeweld. Bij de rellen van zondag waren amper enkele hooligans betrokken.


De diepere oorzaak van die jarenlange vete? De Marokkanen beweren dat zij het slachtoffer zijn van het racisme van dronken Beerschotfans, gefrustreerd door de nederlaag van hun club. De supporters kaatsen de bal terug. “Stel u eens voor dat er een aanslag komt tegen een Marokkaanse vzw, dan zou het hele land gauw op zijn kop staan”, zegt een van de jonge supporters die er zondag bij was. “Als wij nog maar een middenvinger opsteken tijdens de wedstrijd komt ons dat te staan op een stadionverbod en een zware geldboete. De Marokkanen mogen ons ongestraft uitdagen en bedreigen. Het wordt tijd dat er nu ook eens tegen hen wordt opgetreden.”

Feit is dat de bewoners de herrie in hun wijk meer dan grondig beu zijn. Vorige zondag kreeg een vrouw die toevallig – verkeerde plaats, verkeerd moment – op de fiets langsreed een rake klap van een jonge Marokkaan. Het incident is gefilmd, samen met de rellen, door een Marokkaanse vader die net beelden maakte van een familiefeest en gisteren plichtsbewust naar de politie is gestapt met zijn video. (MLS)
__________________
Master Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:53   #34
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De GvA? Ha, de Frut dus. Tendensieuze berichtgeving zoals gewoonlijk. Tjah, ben ik verbaasd?
Het stond in De Morgen ook, onnozele blaaskaak! (Uiteraard is linkse pers NOOIT tendentieus! )
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:58   #35
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

De mannen (soldaten) van Beerschot verdienen ten volle onze steun!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:01   #36
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

De jonge supporter verwoordt het treffend in De Morgen (voor Piano):

"Stel u eens voor dat er een aanslag komt tegen een Marokkaanse vzw, dan zou het hele land gauw op zijn kop staan”, zegt een van de jonge supporters die er zondag bij was. “Als wij nog maar een middenvinger opsteken tijdens de wedstrijd komt ons dat te staan op een stadionverbod en een zware geldboete. De Marokkanen mogen ons ongestraft uitdagen en bedreigen. Het wordt tijd dat er nu ook eens tegen hen wordt opgetreden.”
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:03   #37
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Het stond in De Morgen ook, onnozele blaaskaak! (Uiteraard is linkse pers NOOIT tendentieus! )
De Vlaams Blokse dialectiek verbetert nog alle dagen. Krijgt U hulp in deze of bedenkt U dit allemaal zelf? 8)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 31 augustus 2004 om 12:03.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:06   #38
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De Vlaams Blokse dialectiek verbetert nog alle dagen. Krijgt U hulp in deze of bedenkt U dit allemaal zelf? 8)
Blijkbaar weet gij dan niet wat dialectiek betekent!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:13   #39
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Blijkbaar weet gij dan niet wat dialectiek betekent!
Dankzij jou weet ik er nu iets meer over.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:15   #40
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be