Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2020, 14:04   #41
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Ach,ondertussen zien we dat zelfs bij het "betreden" van Youtube er infofilmpjes omtrent corona aangeboden worden door de overheid....

Wie heeft onze betaalmuurpers nog nodig hé?


Ik hoor ondertussen op de radio over HONDERDUIZEND mondmaskers "uit Colombia" die aangeleverd werden in met stront besmeurde oude bananendozen....(ik zou het zelf niet kunnen verzinnen sé )

Dit soort beweringen werd serieus genuanceerd nog dezelfde voormiddag....maar het sensationele was weer eerst hé?

Yep,ook op de radio gaan ze toch eerst eens drie maal hun tong in hun mond mogen ronddraaien alvorens te beginnen balken zunne....

Laatst gewijzigd door kelt : 31 maart 2020 om 14:05.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2020, 17:28   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Er zijn er ook die vriendelijk verzoeken om je adblocker uit te schakelen. Dat heeft bij mij een averechts effect. Die reclamejongens mogen van mij allemaal een anal probe krijgen en een lavement op de koop toe.
Die zijn er inderdaad tot vervelens toe ook inderdaad.

Las ik ergens ten velde dat:

Cookiewall door AP verboden.

Verder:

Juridische vraag: Mag een softwareleverancier in een EULA verwijzen naar het privacybeleid van een derde partij?

Iusmentis

Vergeet u ook niet dat ergerlijke raam waar u wat plaatjes moet klikken omdat men denkt dat u een robot bent.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2020 om 17:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 19:27   #43
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Voor cijfertjesfanaten zijn er nog meer officiele overzichten open gegooid via sciensano.

Ik post 2 linkjes,maar er er staat merkelijk meer op die site.

Er is een dagelijks ,duidelijk,overzicht:

https://epidemio.wiv-isp.be/ID/Pages...situation.aspx

En er is een dynamische statistiek :

https://epistat.wiv-isp.be/covid/covid-19.html


Ach,zelfs de overheid heeft eigenlijk onze Vlaamse persoverblijfselen niet meer nodig,en een burger die zijn/haar toetsenbord kan vasthouden ook niet meer.
De dagelijkse persconferentie wordt geleidelijk aan een "beleefdheid",wel wetende dat het aanwezige journaille zijn best MOET doen van "de bazen" er een commercieel interessante slechtnieuwsshow van te maken.....

Laatst gewijzigd door kelt : 5 april 2020 om 19:31.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:16   #44
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Er zijn er ook die vriendelijk verzoeken om je adblocker uit te schakelen. Dat heeft bij mij een averechts effect. Die reclamejongens mogen van mij allemaal een anal probe krijgen en een lavement op de koop toe.
Soms begrijp ik u toch niet. Als ge in een bakkerij binnenstapt eist ge toch het recht niet op om de pateekes die ge graag lust gratis binnen te spelen. Die bakker heeft daar lonen, huren, grondstoffen etc in geïnvesteerd. Dat is net hetzelfde voor een krant en zijn reclame providers. Als iedereen van uw mening is kunt ge op termijn voor de deur van die gesloten failliete bakkerij gaan staan.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 april 2020 om 20:18.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:21   #45
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Soms begrijp ik u toch niet.
Wil die krant mijn aandacht of niet ? Wat betaalt die krant mij daarvoor ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:29   #46
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wil die krant mijn aandacht of niet ? Wat betaalt die krant mij daarvoor ?
Men laat u de pateekes zien met glas er tussen en als ge ze wilt binnendraaien moet ge er voor betalen. Zo niet kunt ge er eens op kwijlen om u af te vragen hoe het zou smaken om het volledig in uw kloten te draaien.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 20:59   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Als je vindt dat de een of de andere krant/weekblad een meerwaarde heeft voor jou, betaal er dan "le juste prix" voor.
Zo niet, stop met zagen, je ben niet verplicht je te abonneren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 21:04   #48
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je vindt dat de een of de andere krant/weekblad een meerwaarde heeft voor jou, betaal er dan "le juste prix" voor.
Zo niet, stop met zagen, je ben niet verplicht je te abonneren.
Die mening deel ik. Waar anders stopt het? Vervolgens kan men dan eisen dat taxidiensten gratis werken, omdat er een tekort is aan service bij het openbaar vervoer.

Bedrijven zoals Netflix en AmazonPrime moeten hun content maar gratis of aan sterk verminderde tarieven aanbieden, want door het corona moeten we allemaal in ons kot blijven ...
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2020, 04:53   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Men laat u de pateekes zien met glas er tussen en als ge ze wilt binnendraaien moet ge er voor betalen. Zo niet kunt ge er eens op kwijlen om u af te vragen hoe het zou smaken om het volledig in uw kloten te draaien.
Ge snapt het niet. De krant heeft mijn aandacht nodig. Die aandacht is duur. Ik ga die vooral op politics.be verdoen. Dus, hoeveel wil een krant mij betalen opdat ik 5 minuten van mijn kostbare tijd op politics.be opoffer om een van hun onnozele artikels eens te lezen ?

Kijk, ik WAS geabonneerd op een paar mailings van o.a. De Standaard. Sinds een paar weken, telkens ik op een link klik, komt daar tevoorschijn dat ik voor 1 Euro mij kan abonneren en dus het artikel lezen. (jaja, ik ken wel den truuk met private browsing en zo, maar dan moet je de link copieren en zo). Dat heeft op mijn zenuwen gewerkt en ik heb dus die mailings afgezegd.

Als de Standaard echt wilde dat ik die artikelen voor hen eens las, dan moesten ze het mij gemakkelijker gemaakt hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 april 2020 om 04:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 16:42   #50
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Per ongeluk iemand met een DS abo die me dit artikel wil pm'en ?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20131004_00774899

Ik heb geprobeerd me te registreren maar het lukte niet. (Bleef vragen naar land hoewel ik gewoon België invulde.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be