Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2004, 21:02   #41
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:05   #42
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Daarna tweemaal sofrasolone in elk neusgat spuiten en je neusverstopping verdwijnt voor een paar uurtjes.
Als je ruiker verstopt zit, kan effe in een rokerig cafe soms ook wonderen doen, vreemd genoeg, maar ik weet niet of ik dat wel mag van de almachtige M-rlb-r-. Ik zou het pakje eens moeten consulteren (vrij moeilijk als niet-roker) voor ik weet wat ik daarover mag denken.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:08   #43
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Als je ruiker verstopt zit, kan effe in een rokerig cafe soms ook wonderen doen, vreemd genoeg, maar ik weet niet of ik dat wel mag van de almachtige M-rlb-r-. Ik zou het pakje eens moeten consulteren (vrij moeilijk als niet-roker) voor ik weet wat ik daarover mag denken.
Dat lijkt mij een hoogst persoonlijke remedie.
Bij mij helpen dan de 'heilige woorden' niet eens meer.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:08   #44
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
de profeet mohamed is een pedofiel en zijn aanhangers achterlijke geiteneukers.
Voila schiet mij ook maar dood.
Nu eerst een dikke schelle hesp eten
Dat je niet vor de islam ben kan ik verstaan maar zulke uitspraken vind ik toch ik toch een beetje te ver gegaan

ik ben ook niet voor da islamtisch gedoe maar zolang ze er mij niet mee lastig vallen is goed
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:11   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Als je wil schelden en tieren, mag je dat gerust op mij doen, want ik wil anderen hier niet bij betrekken.
Wees gerust.
Op forumschimmen scheld ik niet.

Wel schimp ik op geborneerde misselijkmakende ideeën, geplukt uit Heilige Boeken, verdraaid en misinterpreteerd tot dolgedraaide kwieten er elk greintje menselijkheid bij verliezen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 november 2004 om 21:11.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:12   #46
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dat lijkt mij een hoogst persoonlijke remedie.
Bij mij helpen dan de 'heilige woorden' niet eens meer.
Schrijf die 70 maagden al maar op je buik. Wel niet laten zien aan de wereld, want inkt op een blote buik is tegenwoordig minstens twee kogels waard.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:14   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Dat je niet vor de islam ben kan ik verstaan maar zulke uitspraken vind ik toch ik toch een beetje te ver gegaan
Ik kan jou daar in volgen, maar de dood met de kogel omwille van een krasse uitspraak, lijkt me toch overdreven......


Citaat:
ik ben ook niet voor da islamtisch gedoe maar zolang ze er mij niet mee lastig vallen is goed
Van Gogh werd anders stevig lastig gevallen........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:16   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Schrijf die 70 maagden al maar op je buik.
Wat heeft een echte vent nu aan maagden.
Dat is speelgoed voor kleine jongetjes, met faalangst voor echte vrouwen.

Citaat:
Wel niet laten zien aan de wereld, want inkt op een blote buik is tegenwoordig minstens twee kogels waard.
Ik zal mijn kogelvrije karnavalsvest maar al uit de motteballen halen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:22   #49
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik kan jou daar in volgen, maar de dood met de kogel omwille van een krasse uitspraak, lijkt me toch overdreven......


Van Gogh werd anders stevig lastig gevallen........
Begrijp ik wel ik keur deze laffe moord zeker niet goed in tegendeel

Maar als iedereen elkaar ga uitschelden is dat een straatje zonder einde maar iedereen zijn mening e ik ga daarvoor niemand vermoorden
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 21:30   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Begrijp ik wel ik keur deze laffe moord zeker niet goed in tegendeel

Maar als iedereen elkaar ga uitschelden is dat een straatje zonder einde maar iedereen zijn mening e ik ga daarvoor niemand vermoorden
Als ik er de vrouwen mee zou kunnen helpen die ook Hirsi Ali wil helpen, dan wil ik anders graag een flink eind in dat straatje zonder einde meestappen en schelden dat de stukken ervan afvliegen.8)
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 22:13   #51
schaduw
Gouverneur
 
schaduw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: in een vuiligheid van huizen en straten en verkeer
Berichten: 1.064
Standaard

Plato's ideeënwereld is een grote waan !!!
Lang leve Diogenes !!!!
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 09:51   #52
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Een geval van Al Takeyya?
04-11-2004, 14:24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Maar in het Westen geldt een andere wet en daarom zei ik met het oog op de mogelijkheden binnen de Europese wetgeving dat een gevangenisstraf zou voldoen.
Eén dagje later:05-11-2004, 19:09
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ja, dat heb ik gezegd. Je mag daar het volgende uit afleiden: Ik ben niet tegen het uiten van vrije mening. Godslasterlijke vrije meningsuiting, hoor ik ook enorm veel rondom mij, maar daar moet van mij geen gevangenisstraf op.
Komende van:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.
Een opinie kan je bijschaven, bijstellen, en na verloop van tijd compleet veranderen na discussie met overtuigende ideeën. Dat ondervond ik hier op dit forum in discussies over het democratische gehalte van ons land.......
Toch draag ik nog heel wat ondemocratische restjes mee van vóór mijn veranderde inzichten.

Aan de totale ommezwaai van de proseliet op één nacht, hecht ik bijgevolg nauwelijks geloof. Van voorvechter der doodstraf omwille van blasfemie, naar tolerante vrijzinnige met fuck religion op de kaken van de kont getatoeëerd, lijkt mij totaal ongeloofwaardig.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Zodus trek ik bij deze mijn woorden in omdat ik zonder duidelijke kennis heb gesproken. Hoewel ik met deze post behoorlijk afga, voel ik me verplicht dit te vertellen.
Een subtiele taktiek om iemand in te pakken: inspelen op de hang naar 'winnen', drang om gelijk halen,.........
Ik ruik een rat.
Té plots gelijk krijgen, wekt (allezins mijn) argwaan.

Al Takeyya?
Way to go!
Om mij te overtuigen moet je dat spel een weinig subtieler aanpakken.

Sans rancune.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 7 november 2004 om 10:08.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:02   #53
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Je hebt gelijk, ik moet zelf ook denken... en dat doe ik ook anders zou ik nooit tot deze post komen. Met de K-r-n zelf heb ik ook geen probleem, maar doodstraf op godslastering was zo...vreemd toch wel...en als je het ook niet terug kan vinden is het gewoon nog vreemder.

Mijn boodschap: Zelf lezen & denken en zeer kritisch zijn met wat je "hoort"!
Zo dikwijls zeggen forummers dat wat we hier allemaal raaskallen en uitspuien waarschijnlijk geen enkele zin heeft.
Indien Uw aanwezigheid op dit forum je tot bovenstaande conclusies heeft kunnen leiden, vind ik het schitterend!

You make my day!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:07   #54
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Zo dikwijls zeggen forummers dat wat we hier allemaal raaskallen en uitspuien waarschijnlijk geen enkele zin heeft.
Indien Uw aanwezigheid op dit forum je tot bovenstaande conclusies heeft kunnen leiden, vind ik het schitterend!
Al Takeyya?

Citaat:
You make my day!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:17   #55
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
(...)Wel 1 ding: dit is geen prototype moslim gedrag. (...).
http://www.schule.dk/islam/islam.htm
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:21   #56
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Al Takeyya?

ik had de rest van de thread nog niet gelezen, maar inderdaad, ik ben zo eentje wiens kinderhandje snel gevuld is!

ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik niet blij was met een "dooie mus".
Na het lezen van de volledige thread krijg ik terug het gevoel dat Ibeke "van gedacht veranderde" OMDAT ze het niet terugvond in de koran, en niet omdat ze ZELF VINDT dat het niet kan.

Ook de post van Lincoln bewijst overduidelijk dat een eigen MENING blijkbaar onbestaande is in islam. Het is niet omdat je van MENING bent dat de doodstraf moet kunnen dat die ook wordt toegepast in het land waar je verblijft. En uiteraard geldt dit vice versa. Moest ik in de states wonen zou mijn MENING over doodstraf niet anders zijn dan als ik in België woon.

Dat onderscheid kan Lincoln blijkbaar niet maken.

Ik hoopte dat Ibeke dat onderscheid ondertussen wel kon maken, maar waarschijnlijk moet ik toch eerst iets beter wakker worden!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:24   #57
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik had de rest van de thread nog niet gelezen, maar inderdaad, ik ben zo eentje wiens kinderhandje snel gevuld is!

ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik niet blij was met een "dooie mus".
Na het lezen van de volledige thread krijg ik terug het gevoel dat Ibeke "van gedacht veranderde" OMDAT ze het niet terugvond in de koran, en niet omdat ze ZELF VINDT dat het niet kan.
Waarom geloof ik uw vlotte 'bekering' wel?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:25   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Al Takeyya?

Duidelijk.


De link van Jos al eens bekeken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 10:26   #59
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Schrijf die 70 maagden al maar op je buik. Wel niet laten zien aan de wereld, want inkt op een blote buik is tegenwoordig minstens twee kogels waard.
Distel, de twee kogels die Van Gogh troffen waren helemaal niet dodelijk. Hij is nadien nog over straat gesukkeld in een poging aan de slachter te ontkomen. Hij heeft zelfs nog om genade gesmeekt.

Van Gogh werd vermoord door het oversnijden van zijn keel. Blijkbaar heeft de slachter gepoogd om hem volledig te onthoofden, waarbij hij met zijn twee handen bleef doorzagen. Ofwel was zijn mes te bot, ofwel had hij te weinig ervaring met het professioneel onthoofden: hij is blijven steken op de halswervel.

Maar die informatie wordt natuurlijk niet doorgegeven op onze Nationale Pravda. Uiteindelijk behoorde het nieuws over Van Gogh ook onder de rubriek 800!

Zolang we maar weten wat in Irak gebeurt en wanneer sheikh eutepeteut in tutterwuttere op 90 jarige leeftijd gestorven is! (maar ja, die sheikh was een vriend van de marokkaanse koning! toch wel belangrijke informatie voor de Belgen zeker!)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2004 om 10:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 13:27   #60
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik had de rest van de thread nog niet gelezen, maar inderdaad, ik ben zo eentje wiens kinderhandje snel gevuld is!

ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik niet blij was met een "dooie mus".
Na het lezen van de volledige thread krijg ik terug het gevoel dat Ibeke "van gedacht veranderde" OMDAT ze het niet terugvond in de koran, en niet omdat ze ZELF VINDT dat het niet kan.

Ook de post van Lincoln bewijst overduidelijk dat een eigen MENING blijkbaar onbestaande is in islam. Het is niet omdat je van MENING bent dat de doodstraf moet kunnen dat die ook wordt toegepast in het land waar je verblijft. En uiteraard geldt dit vice versa. Moest ik in de states wonen zou mijn MENING over doodstraf niet anders zijn dan als ik in België woon.

Dat onderscheid kan Lincoln blijkbaar niet maken.

Ik hoopte dat Ibeke dat onderscheid ondertussen wel kon maken, maar waarschijnlijk moet ik toch eerst iets beter wakker worden!
Ja maar , Een vrijemening moet ook een vrijemening blijven een geen scheldpartij die tot aanleiding heeft voor provocatie een beledigen dat is toch onzedelijk ! Ik heb respect met wat gisteren filip de winter zei op terzake een dat was binnen het kader van de vrijemening ! maar als je verder gaat zoals van gogh dan is dat wel de media manipuleren om een bepaalde groep te viseren een dat zorgt inderdaad voor commotie niet alleen bij de allochtonen maar ook bij zijn mede naasten !
Ik vindt toch dat een vrijemening op zich een belangrijke aspect in onze samenleving maar laat ons niet verder gaan dan dat !!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 november 2004 om 13:28.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be