Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2015, 08:11   #1
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard Allochtone burgemeester spreekt met Humo

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...oslim_hel.html


Ware Woorden weer van Ahmed Aboutaleb, de PvdA-burgemeester van Rotterdam. Tegenover een sceptische interviewer van Belgenblaadje Humo (lees: een linksnaïeve trutjournalist uit het Vlaamse linksmediale establishment) doceert de nationale "huismoslim" (©Joop.nl) rationele quote na rake observatie aan een onwillig publiek van slechte verstaanders. De Winnende Waarheid staat in de pica hierboven. Spreid het Woord, spreid het Woord! Ook een briljantje: "Ik ben één en al twijfel. Ik ben zelf nog zoekende, ik weet niet of datgene waar ik voor sta ook echt zou werken." Jawel. We hebben hier een politicus die erkent dat hij niet weet of zijn opvattingen en beleid zullen werken. Revolutionair! Wie het hele interview wil lezen, moet maar ff Blendelen (sorry) of naar de beter gesorteerde papierkiosk (nogmaals sorry). Maar eigenlijk is bovenstaande quote alles wat je nodig hebt om te weten: Aboutaleb deugt als mens, als politicus, als burgemeester, als westerling en als maatschappelijk baken. Hup huismoslim!

http://www.geenstijl.nl/archives/ima...uotegroot.html
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 08:53   #2
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...oslim_hel.html


Ware Woorden weer van Ahmed Aboutaleb, de PvdA-burgemeester van Rotterdam. Tegenover een sceptische interviewer van Belgenblaadje Humo (lees: een linksnaïeve trutjournalist uit het Vlaamse linksmediale establishment) doceert de nationale "huismoslim" (©Joop.nl) rationele quote na rake observatie aan een onwillig publiek van slechte verstaanders. De Winnende Waarheid staat in de pica hierboven. Spreid het Woord, spreid het Woord! Ook een briljantje: "Ik ben één en al twijfel. Ik ben zelf nog zoekende, ik weet niet of datgene waar ik voor sta ook echt zou werken." Jawel. We hebben hier een politicus die erkent dat hij niet weet of zijn opvattingen en beleid zullen werken. Revolutionair! Wie het hele interview wil lezen, moet maar ff Blendelen (sorry) of naar de beter gesorteerde papierkiosk (nogmaals sorry). Maar eigenlijk is bovenstaande quote alles wat je nodig hebt om te weten: Aboutaleb deugt als mens, als politicus, als burgemeester, als westerling en als maatschappelijk baken. Hup huismoslim!

http://www.geenstijl.nl/archives/ima...uotegroot.html
Wat die man als Moslim tegen Moslims zegt, is wat men de RKK ook heeft moeten aanleren in de jaren 50 en 60 van vorige eeuw.
Daarnaast zit je met het probleem, dat religie niet iets is dat je wel binnen de huiskamer kan toepassen, maar eens op openbare plaatsen kan negeren. En dat is nu net het grote probleem van de allochtone jongeren die hier geboren en getogen zijn.
Binnen de huiskamers worden zij volgens hun religie en de cultuur van hun land van herkomst opgevoed, maar eens buiten die muren, verandert heel hun wereld.

Ik ben één en al twijfel. Ik ben zelf nog zoekende, ik weet niet of datgene waar ik voor sta ook echt zou werken

Met deze woorden bewijst hij trouwens zelf dat het niet werkt.
De bewijzen dat het niet werkt worden trouwens dagelijks gegeven door de gelovigen (zowel Moslims, als Christenen) zelf.
Ook het feit dat je bepaald dat hij deugd als Westerling wijst er op, dat hij zijn religie niet meer in het openbaar toepast.
Binnen zijn huismuren is hij nog wel Moslim, maar eens daarbuiten verandert hij in een atheïst.
Binnen zijn huismuren dragen vrouwen dus een hoofddoek of zelfs boerka, maar eens daar buiten, lopen zij rond met slechts een minirok en topje aan.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 09:01   #3
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Binnen zijn huismuren dragen vrouwen dus een hoofddoek of zelfs boerka, maar eens daar buiten, lopen zij rond met slechts een minirok en topje aan.

De hoofddoek of boerka dient alleen buitenhuis gedragen te worden , zodat vreemde mannen niet hitsig zouden worden .
Dus de huidige toestand is binnen niet en buiten wel .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 10:59   #4
microwezen
Parlementsvoorzitter
 
microwezen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Locatie: Cranleigh, UK
Berichten: 2.398
Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

__________________
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING!
Atheïsme is geen geloofssysteem.
Het vertelt niet hoe en wat je moet denken.
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 11:15   #5
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Als allochtoon wordt hij bejubeld om die uitspraken.

Als autochtoon zou hij aan de schandpaal genageld worden en talloze aanklachten voor racisme aangesmeerd krijgen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 11:34   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Ahmed Aboutaleb wordt door een steeds groter deel van NL moslims als een afvallige verrader gezien.
Als een 'huismoslim' die het 'racistische establishment' dient.

http://wijblijvenhier.nl/28433/huism...establishment/
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2015, 12:21   #7
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be