Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2012, 16:01   #21
gehuigert
Europees Commissaris
 
gehuigert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 6.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Onze politici zijn toch zo dol op preventie?

Maar bon, volgens u moeten we maar eerst een paar mensen verliezen die wel bijdragen tot onze maatschappij. Enige suggesties? Familieleden ofzo? Want ik zou de mijne liefst behouden.
U wil dat iedereen veroordeeld wordt voor alle daden waarover hij heeft nagedacht, ipv. zaken die hij heeft gedaan.

Ik garandeer je dat dit forum gedecimeerd zal worden. Er wordt hier zelfs opgeroepen tot het uithongeren van Brussel mochten die kiezen voor onafhankelijkheid, boven samengaan met Vlaanderen.

Misschien moet u maar eerst eens wat juridische kennis verwerven voor u nog eens onnozeliteiten schrijft waar u woord en daad als hetzelfde behandelt.
__________________
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques
~Siméon Poisson (Wiskundige)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 16:33   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Met andere woorden . U vind dat criminelen niet hoeven gestraft te worden , criminaliteit is dus volgens U een kunstbeoefening die mooi meegenomen is al je het kan verzwijgen , en de keuze van je vriendjes is dus zeer belangrijk , ze moeten kunnen zwijgen .
Bovendien een kruimeldiefstal doe je , en kan je alleen . het was dus georganiseerd met mededaders . Van mij kreeg je 4 jaar effectief voor het plegen van een georganiseerde misdaad en het achterhouden van informatie , en het niet mee weken aan het onderzoek en het in bescherming nemen van criminelen , en bendevorming .
Een vraagje ? was 8 maand wel genoeg , en vind je de daad voor herhaling vatbaar ? of zou je het handiger aanpakken . of heb je uw lesje wel geleerd , zelfs met deze lichte straf
Criminaliteit mag bestraft worden, maar door de rechter, dus niet door u of ik.

En het is nu eenmaal zo dat ik, als verdachte, mag zwijgen, ik moet geen verklaringen afleggen, en dus doe ik het ook niet en ik raad iedereen aan van hetzelfde te doen als je met het gerecht te maken krijgt, ze draaien uw woorden toch naar hun goedkeuren.
Dat is dus geen "bescherming van criminelen/niet meewerken aan het onderzoek" maar gebruik maken van de rechten van de verdediging, perfect legaal dus. Ik ben tenslotte niet bij de politie, dus ik moet hun werk zeker niet doen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be