Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Moet de wet optreden tegen agressieve internetreclame ?
Ja 3 100,00%
Neen 0 0%
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2003, 09:25   #1
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Kent iemand het al ? Er springt zo'n verwarrende popup op je scherm, waar je begot niet weet waar het vandaan komt, en die popup blijft maar komen en komen totdat je het invult. Twee weken nadien blijkt dat je jezelf ingeschreven hebt om lid te worden van die club, en dan heb je ineens een pakje in je brievenbus liggen, met een factuur erbij voor de verzendingskosten. En de twee dvd's die erbij zitten zijn gratis op voorwaarde dat je zeker om de zoveel tijd iets aankoopt...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 09:41   #2
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Ik word soms poepeloerezot van die pop-up brol. Maar wat mij nog het meest irriteert, zijn die programmaatjes die zichzelf installeren op uw PC (spyware en consoorten) en u komen ambeteren.

Wat betreft die factuur in uw bus: niet betalen. U heeft niets getekend. Die DVDs mag u volgens mij trouwens ook bijhouden. Ze moeten die maar niet in uw bus komen steken. Nogmaals: u heeft geen handtekening gezet (iedereen kan op uw naam zoiets invullen).
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 09:50   #3
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Ik weet het. Dat ik die wil laten weigeren en terugsturen getuigt nog van mijn goede wil... Op die factuur wordt trouwens maar 1,95 Euro aangerekend voor de verzendingskosten. Zelfs als ik dat zou betalen, dan zou ik nog niet verplicht zijn om in de toekomst iets te kopen bij die firma, omdat zoiets afgedwongen verkoop zou zijn, en dat is tegen de wet ! Bij ECI kan men je trouwens ook niet verplichten om iets te kopen, dat is perfect hetzelfde systeem.
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 13:48   #4
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Kent iemand het al ? Er springt zo'n verwarrende popup op je scherm, waar je begot niet weet waar het vandaan komt, en die popup blijft maar komen en komen totdat je het invult. Twee weken nadien blijkt dat je jezelf ingeschreven hebt om lid te worden van die club, en dan heb je ineens een pakje in je brievenbus liggen, met een factuur erbij voor de verzendingskosten. En de twee dvd's die erbij zitten zijn gratis op voorwaarde dat je zeker om de zoveel tijd iets aankoopt...
nog nooit voorgehad..
In het ergste geval ctrl-alt-delete en taak beëindigen van het bewuste programma.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 18:02   #5
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Ik krijg ook van die pop-up gezever, dat is gestopt toen ik zone-alarm installeerde. Een tip van een van de informaticagenien die hier rondlopen. Het is nog gratis ook: www.zonelabs.com
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 18:13   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Schitterend spul , dat Zonealarm, combineren met Pop-Up stopper en AVG visusscanner, alles gratis en het werkt nog ook.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 18:42   #7
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard

Je moet dit eens loslaten op uw PC.

Alle Spyware en trojaanse paardjes worden opgespoord.

Ad-aware van www.Lavasoft.de

http://download.com.com/redir?pid=10...-10186632.html
__________________
Vlaanderen onze thuis. ...

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2003, 21:43   #8
Kevin Van Eeckelen
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 januari 2003
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

nog nooit voorgehad..
In het ergste geval ctrl-alt-delete en taak beëindigen van het bewuste programma.
Vreselijk.
__________________
Kevin Van Eeckelen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be