Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2012, 07:10   #81
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Rode regen in India bevat onbekende levensvorm:

Alien Rain Creates Panic In India 2012

http://www.youtube.com/watch?v=KGz0DUSEtBI&feature=plcp
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 28 september 2012 om 07:10.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 07:22   #82
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wel Liederik, heb jij al een server van YouTube zien staan?
Nee he? Hoe zou dat komen denk je?

Dat zijn servers die in een andere dimensie staan, natuurlijk. Het is zo bleeding obvious!
En als de reptielen die die servers controleren (en die natuurlijk Youtube hebben opgericht om de mensen zo te controleren, je dacht toch niet dat menselijke technologie zoiets kan?) dan een filmpje zien passeren dat niet in hun vileine smaak valt, dan DELETEN ze dat. Ja,ja DELETEN!

Daar, bewijs geleverd van de interdimensonale ubergalactische samenzwering die u onder de duim houdt en u alleen filmpjes laat zien van Samson en K3. (ook puppets in het grote spel natuurlijk. )
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 07:27   #83
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
In tegenstelling met bvb 9/11 waar er massa's debunking theorien zijn, zijn er over 21/12/2012 zeer weinig, behalve dan de gewone ontkenning.

Hier heerst wat mij betreft de twijfel, en zie ik de datum eerder als een beginpunt of aanvang van mogelijke niet zo prettige gebeurtenissen.
Dan is het heel simpel he: nog een paar maanden wachten.

En dan weten we het: ofwel heb je gelijk en dan staan we daar allemaal met onze mond vol tanden (of zonder tanden, afhankelijk van wat er gebeurt) en gaan we er allemaal aan....

ofwel moogt gij ook meedansen in uwen blote met een pluim in uw achterste en zingen dat ge een grote oen zijt op 1 januari 2013, he !

Simpel, niewaar ...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 07:48   #84
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik begin toch stilaan ook mijn twijfels te hebben, want in Reyers Laat een dag of zo geleden, was er die truttebel van K3 die ook geloofde dat er op 21/12/2012 een en ander stond te gebeuren. En die kan het toch weten. Of niet ?

Feit is dat er niet alleen de Mayas die datum als een einde van een periode en het begin van een nieuwe beschouwen, maar vele andere volkeren ook.

Ik geloof dan eerder dat het het begin is van een "chain of events".

Deze man schijnt redelijk te zijn in zijn theorien en baseert zich op een crop circle (van 2008) die eigenaardig genoeg alles voorspelde en de volgende dag op mysterieuze wijze al verdwenen (weggevaagd) was nadat hij gemaakt was. Hij heeft er een boek over geschreven.

http://www.youtube.com/watch?v=d70HG...e=related&hd=1

In tegenstelling met bvb 9/11 waar er massa's debunking theorien zijn, zijn er over 21/12/2012 zeer weinig, behalve dan de gewone ontkenning.

Hier heerst wat mij betreft de twijfel, en zie ik de datum eerder als een beginpunt of aanvang van mogelijke niet zo prettige gebeurtenissen.
Avebury is ook bekend voor Stonehenghe en andere zeer oude steencirkels.
http://en.wikipedia.org/wiki/Avebury

De beroemde graancirkel in kwestie.


Maya of niet , of de Bijbel ; je ziet deze wereld op korte tijd nu zo veranderen in de negatieve zin. Je kunt er niet naast kijken.

Timewave is ook zo iets,maar heb mij daar nog zo niet in verdiept:


Zelf pin ik mij niet vast aan 21 dec 2012, maar het is wel raar dat naarmate we in tijd vorderen we de laatste tijd in een stroomversnelling lijken te zitten. Maar veel wordt gewoon geminimaliseerd door de mainstream media. Mensen zien niets speciaal anders aan de tijd daardoor. Ze zitten in een soort cocon.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 28 september 2012 om 07:53.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 08:54   #85
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Hoe zit het met de bijbelse compliance Argus?

Citaat:
Lucas 14: 33. "Zo zal dus niemand van U, die niet afstand doet van al dat hij heeft, mijn discipel kunnen zijn."

Marcus10: 21-27,31. "En Jezus zag hem aan, kreeg hem lief en zeide tot hem: In een opzicht schiet gij tekort. Ga alwat gij hebt verkopen en geef het aan de armen; dan zult gij een schat in den hemel bezitten; en kom dan, volg mij. Toen ging hij, verslagen door dit woord, bedroefd heen; want hij had veel bezittingen. Nu zag Jezus rond en zeide tot zijn leerlingen: Hoe zwaar zal het hun vallen die vermogen hebben in het Koninkrijk Gods te komen

En vooral Lucas 6: 30. "Vraagt iemand iets van U, geef het hem; neemt iemand het uwe, vraag het niet terug."
100.000 euro kan je toch wel opbrengen?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 09:56   #86
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dan is het heel simpel he: nog een paar maanden wachten.

En dan weten we het: ofwel heb je gelijk en dan staan we daar allemaal met onze mond vol tanden (of zonder tanden, afhankelijk van wat er gebeurt) en gaan we er allemaal aan....

ofwel moogt gij ook meedansen in uwen blote met een pluim in uw achterste en zingen dat ge een grote oen zijt op 1 januari 2013, he !

Simpel, niewaar ...
dat mag al op 22/12
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 10:12   #87
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Ja Argus, wat zijn de plannen voor de 22ste december?

Krijgen we dan iets met juliaanse en gregoriaanse kalender?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 13:02   #88
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Hoe zit het met de bijbelse compliance Argus?



100.000 euro kan je toch wel opbrengen?
Jezus zei ook 'als uw oog uw aanstoot geeft ruk het uit'. Enfin 'hoop da get snapt.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 13:03   #89
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ja Argus, wat zijn de plannen voor de 22ste december?

Krijgen we dan iets met juliaanse en gregoriaanse kalender?
Die datum is voor de new agers, staat niet in de bijbel , zo waarom mij dat vragen?
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 14:40   #90
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K.Alf Bekijk bericht
Citaat:
Feit is dat er niet alleen de Mayas die datum als een einde van een periode en het begin van een nieuwe beschouwen, maar vele andere volkeren ook.
Ge zegt het zelf in uw quote... "maar vele andere volkeren ook". Ik vind dat toch alles wat teveel toeval.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 14:48   #91
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Jezus zei ook 'als uw oog uw aanstoot geeft ruk het uit'. Enfin 'hoop da get snapt.
Ik ben hier niet diegene van ons twee die bijbelquotes rondstrooit als levensleidraad he vriend. Waarom aanvaardt je de één kritiekloos en de ander niet? Schiet je geloof te kort?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 14:53   #92
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Die datum is voor de new agers, staat niet in de bijbel , zo waarom mij dat vragen?
Omdat je er anders wel kwistig mee omspringt in je 'evidence'. Waarom sleur je het er zelf bij? Omdat de bijbel alleen niet genoeg is voor je en het anders een te miniscuul hoopje is?

De kwantiteit van al je aangehaalde bewijzen doet niks af aan de bedroevende waarde ervan. Een grote hoop verdraaiingen van feiten, klinklare onzin en wat desinformatie, maakt geen diamant. Niemand laat zich vangen aan die oude truuk.

edit: Enfin, bijna niemand.

Laatst gewijzigd door Liederik : 28 september 2012 om 14:54.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 14:57   #93
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dan is het heel simpel he: nog een paar maanden wachten.

En dan weten we het: ofwel heb je gelijk en dan staan we daar allemaal met onze mond vol tanden (of zonder tanden, afhankelijk van wat er gebeurt) en gaan we er allemaal aan....

ofwel moogt gij ook meedansen in uwen blote met een pluim in uw achterste en zingen dat ge een grote oen zijt op 1 januari 2013, he !

Simpel, niewaar ...
Nee, ik pin me ook niet zo letterlijk vast op een datum, want dat is een reden dat zoveel waarzeggers niet geloofd worden. De simpele ongelovige ziel zit dan te wachten op die datum waarop een voorspelling zou moeten uitkomen. Als er dan niets gebeurd zegt hij dat die waarzegger onbetrouwbaar is. Als er dan een paar maanden later die voorspelling toch uitkomt is hij te dom om het verband zelfs te zien.

Volgens mij is 21/12/2012 dus ook een beginpunt van een nieuwe periode waarop gebeurtenissen zich in een versneld tempo zullen afspelen. Sneller dan nu, want in feite gebeuren er nu ook al genoeg vreemde zaken, maar de doorsnee sterveling ziet dat niet of wil het niet zien en stopt zijn kop in het zand. Het versneld smelten van het poolijs is maar een voorbeeld. Het smelt zelfs sneller dan door wetenschappers berekend was.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 15:19   #94
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, ik pin me ook niet zo letterlijk vast op een datum, want dat is een reden dat zoveel waarzeggers niet geloofd worden. De simpele ongelovige ziel zit dan te wachten op die datum waarop een voorspelling zou moeten uitkomen. Als er dan niets gebeurd zegt hij dat die waarzegger onbetrouwbaar is. Als er dan een paar maanden later die voorspelling toch uitkomt is hij te dom om het verband zelfs te zien.

Volgens mij is 21/12/2012 dus ook een beginpunt van een nieuwe periode waarop gebeurtenissen zich in een versneld tempo zullen afspelen. Sneller dan nu, want in feite gebeuren er nu ook al genoeg vreemde zaken, maar de doorsnee sterveling ziet dat niet of wil het niet zien en stopt zijn kop in het zand. Het versneld smelten van het poolijs is maar een voorbeeld. Het smelt zelfs sneller dan door wetenschappers berekend was.
Hou het allemaal vaag, ongedefinieerd en breed genoeg, en er zal wel iets zijn of gebeuren dat ergens aan vast te knopen valt?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 15:32   #95
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, ik pin me ook niet zo letterlijk vast op een datum, want dat is een reden dat zoveel waarzeggers niet geloofd worden. De simpele ongelovige ziel zit dan te wachten op die datum waarop een voorspelling zou moeten uitkomen. Als er dan niets gebeurd zegt hij dat die waarzegger onbetrouwbaar is. Als er dan een paar maanden later die voorspelling toch uitkomt is hij te dom om het verband zelfs te zien.
Tja. Als de voorspelling dus is: in een zekere periode zal er IETS gebeuren, dan kan ik die ook maken zulle
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 16:01   #96
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Hou het allemaal vaag, ongedefinieerd en breed genoeg, en er zal wel iets zijn of gebeuren dat ergens aan vast te knopen valt?
Daar valt dus over discussieren wat vaag is of niet vaag. Voor de ene, zeer kritische persoon (het type ongelovige Thomas laten we zeggen) zal dat dan veel te vaag zijn. Iemand anders zal dat dan wel niet zo vaag vinden. Ik ga het even verduidelijken aan de hand wat iemand (ik niet) op een Engelstalig forum schreef. De persoon was geen gelover in voorspellingen, maar begon wel te twijfelen over een van de voorspellingen van Baba Vanga (het 2e voorbeeld in onderstaande quote) en of err dus niet een graad van juistheid zat in een bepaalde voorspelling.

Citaat:
Now, I’m not a believer in prophesies. I’m not even a Nostradamus fan. To me, people like them are a curiosity.

But did Baba Vanga really predict 9/11 accurately? The prediction was: “Horror, horror! The American brethren will fall after being attacked by the steel birds. The wolves will be howling in a bush, and innocent blood will be gushing.” That’s too ambiguous and cryptic, and anyone can inject any meaning into it. However, there was another prediction which appears to be less ambiguous.

In 1980, Baba Vanga supposedly predicted: “At the turn of the century, in August of 1999 or 2000, Kursk will be covered with water, and the whole world will be weeping over it.” Kursk, a Russian city, did not get inundated in any of those years. However, a submarine named Kursk exploded and sank in August 12, 2000.
Dus hier geloof ik "persoonlijk" dat beide voorspellingen (die van dit voorbeeld alleen) van de blinde dame juist genoeg waren (andere voorspellingen van Baba Vanga klopten niet). De persoon in kwestie echter gelooft enkel in de juistheid van de 2e voorspelling.

Ze argumenteerd dat de eerste voorspelling te cryptisch was en dat iedereen daar een mening kan over geven. De 2e voorspelling vind ze al veel geloofwaardiger: "However, a submarine named Kursk exploded and sank in August 12, 2000."

Het probleem is ook dat als iemand er om gekend is om voorspellingen te maken, en er is er 1 bij die niet klopt, sommigen hem nooit meer zullen geloven en hem als een charlatan beschouwen. Dat is niet fair.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 september 2012 om 16:03.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 16:08   #97
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tja. Als de voorspelling dus is: in een zekere periode zal er IETS gebeuren, dan kan ik die ook maken zulle
Ik hou U niet tegen. Surprise me, ik geloof zelfs niet dat BDW de verkiezingen gaat winnen in A.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 16:11   #98
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik ben hier niet diegene van ons twee die bijbelquotes rondstrooit als levensleidraad he vriend. Waarom aanvaardt je de één kritiekloos en de ander niet? Schiet je geloof te kort?
Bijbelse voorspellingen neem ik ook met een korreltje zout. Niet dat er geen enkele ooit kan uitkomen. Ze zijn echter altijd zeer vaag
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 16:34   #99
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Daar valt dus over discussieren wat vaag is of niet vaag. Voor de ene, zeer kritische persoon (het type ongelovige Thomas laten we zeggen) zal dat dan veel te vaag zijn. Iemand anders zal dat dan wel niet zo vaag vinden. Ik ga het even verduidelijken aan de hand wat iemand (ik niet) op een Engelstalig forum schreef. De persoon was geen gelover in voorspellingen, maar begon wel te twijfelen over een van de voorspellingen van Baba Vanga (het 2e voorbeeld in onderstaande quote) en of err dus niet een graad van juistheid zat in een bepaalde voorspelling.



Dus hier geloof ik "persoonlijk" dat beide voorspellingen (die van dit voorbeeld alleen) van de blinde dame juist genoeg waren (andere voorspellingen van Baba Vanga klopten niet). De persoon in kwestie echter gelooft enkel in de juistheid van de 2e voorspelling.

Ze argumenteerd dat de eerste voorspelling te cryptisch was en dat iedereen daar een mening kan over geven. De 2e voorspelling vind ze al veel geloofwaardiger: "However, a submarine named Kursk exploded and sank in August 12, 2000."

Het probleem is ook dat als iemand er om gekend is om voorspellingen te maken, en er is er 1 bij die niet klopt, sommigen hem nooit meer zullen geloven en hem als een charlatan beschouwen. Dat is niet fair.
Da's typisch. Blijf zoeken tot je iets vind dat je er aan kan vast knopen. Kursk is een duikboot, eerder abnormaal als het niet covered with water zou zijn. Er zijn vast 100'en dingen die Kursk heten.

Hier heb je er al een paar;
http://en.wikipedia.org/wiki/Kursk_(disambiguation)
http://en.wikipedia.org/wiki/Kursky_(disambiguation)


Als ik pompeus genoeg voorspel dat in 2018 een vurige gebeurtenis Missouri zal ontzetten en de wereld zal schokken is dat gegarandeerd bingo, mits enige interpretatie achteraf.

http://en.wikipedia.org/wiki/Missouri_(disambiguation)
en http://en.wikipedia.org/wiki/Special...Index/Missouri

En als ik een stuk of 50 van dat soort dingen debiteer zal ik er vaker opzitten dan naast.

Voorspellingen genre Nostradamus en Madame huppeldepup zijn gewoon boerenbedrog. Vaagheid, ambiguiteit, lang genoeg wachten (een paar decennia of eeuwen) en er zal wel iets zijn waaraan je een uitspraak aan vast kan knopen.

Laatst gewijzigd door Liederik : 28 september 2012 om 16:41.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 18:50   #100
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, ik pin me ook niet zo letterlijk vast op een datum, want dat is een reden dat zoveel waarzeggers niet geloofd worden. De simpele ongelovige ziel zit dan te wachten op die datum waarop een voorspelling zou moeten uitkomen. Als er dan niets gebeurd zegt hij dat die waarzegger onbetrouwbaar is. Als er dan een paar maanden later die voorspelling toch uitkomt is hij te dom om het verband zelfs te zien.

Volgens mij is 21/12/2012 dus ook een beginpunt van een nieuwe periode waarop gebeurtenissen zich in een versneld tempo zullen afspelen. Sneller dan nu, want in feite gebeuren er nu ook al genoeg vreemde zaken, maar de doorsnee sterveling ziet dat niet of wil het niet zien en stopt zijn kop in het zand. Het versneld smelten van het poolijs is maar een voorbeeld. Het smelt zelfs sneller dan door wetenschappers berekend was.
Zoiets ja, en het noordpoolijs neemt zodanig af dat het binnen twee a drie jaar gedaan is ermee,als ze al niet weer updaten naar mischien maar één jaar. Ze lijken het niet meer te weten.Feit is dat nu de het zuidpoolijs toeneemt maar dat dat maar tijdelijk is en dynamica van de aarde zeker geen deugd doet. Alle gewicht naar een kant.
Maar het ergste wat het wegsmelten van het noordpoolijs betrerft is dat ontzaglijk veel methaan vrijkomt en ander spul zoals antrax en dat rood spul dat neer viel in india als regen. Het smelten van het ijs zou veroorzaakt worden door zware metalen , van vooral door Tchernobil.
Enfin luister naar Scott Owen even:
Antarctica Earthquakes Alaska Washington Rebound. Magnetic Pole Flip Post Glacial Rebound Effect.
http://www.youtube.com/watch?v=CGwj5sx0bJ0&feature=plcp
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be