Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 januari 2016, 07:23   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.803
Standaard “Het is een kwestie van dagen voor er slachtoffers vallen”

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Hechtel-Eksel - In het vluchtelingenkamp van Duinkerke, op zo’n twintig kilometer van de Belgische grens, leven zo’n 3.000 vluchtelingen - voornamelijk illegalen - in mensonterende omstandigheden. “Door de hevige regenval van de afgelopen dagen is het kamp volledig onder water gelopen”, zegt Dirk Vandervelden (37), de Ekselnaar die de stem is van de Belgische hulpverleners in de ‘Hel van Duinkerke’. “De mensen leven hier op een berg afval tussen de uitwerpselen. Hun tenten zijn ondergelopen en al hun kleren zijn doordrenkt. Zonder extra hulp is het nog een kwestie van dagen voor hier slachtoffers vallen.”
Misschien groeit het besef dat ze door de mensenhandelaars in de maling genomen zijn en beter gebleven waren waar ze vandaan kwamen?

Ik denk niet dat de Fransen die uitnodigden, wij trouwens ook niet maar we mogen wel meegenieten van vuile tentenkampen, hopen afval, risico lopende dat er epidemieën de kop opsteken.

Of de Engelsen er op zitten te wachten tot die bende voet aan de grond zet in hun land, dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Laat ons het verder allemaal maar met lede ogen aanschouwen dat 'strijdtoneel'.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2016 om 07:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 07:43   #2
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Hechtel-Eksel - In het vluchtelingenkamp van Duinkerke, op zo’n twintig kilometer van de Belgische grens, leven zo’n 3.000 vluchtelingen - voornamelijk illegalen - in mensonterende omstandigheden. “Door de hevige regenval van de afgelopen dagen is het kamp volledig onder water gelopen”, zegt Dirk Vandervelden (37), de Ekselnaar die de stem is van de Belgische hulpverleners in de ‘Hel van Duinkerke’. “De mensen leven hier op een berg afval tussen de uitwerpselen. Hun tenten zijn ondergelopen en al hun kleren zijn doordrenkt. Zonder extra hulp is het nog een kwestie van dagen voor hier slachtoffers vallen.”
Exact 100 jaar geleden zaten daar iets in de buurt honderd duizenden Fransen, Belgen en Britten in de modder, tussen hun eigen uitwerpselen. Om niet naar de Duits te moeten luisteren.
Daar zit ergens een boodschap in denk ik.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 07:54   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De Europese leiders met Merkel op kop hebben dit gewild. Laat hen dit oplossen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 08:19   #4
serres
Schepen
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Berichten: 446
Standaard

Hypochonder,daar is niks op te lossen,het gaat hoe langer hoe erger worden,je ziet dat de politiek hun openlijk beschermd(de stinkers)doe jij of ik maar eens een vrouw aanranden in duitsland...........binnen de kortste tijd hebben ze je bij de kraag,maar die gasten oppakken dat lukt niet,ik weet niet wat ik zie en hoor,maar dit is allemaal door de politiek gepland,WAAROM?dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb.Ik ben niet de stoere jongen die achter zijn toetsenbord de ruige bink gaat spelen,maar als het er op aan gaat komen dan haal ik de trekker over,met in mijn achterhoofd....mijn kleinkinderen
serres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 08:27   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Exact 100 jaar geleden zaten daar iets in de buurt honderd duizenden Fransen, Belgen en Britten in de modder, tussen hun eigen uitwerpselen. Om niet naar de Duits te moeten luisteren.
Daar zit ergens een boodschap in denk ik.
Yep !
De boodschap is: nu ga je naar de imam luisteren.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 08:54   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De Europese leiders met Merkel op kop hebben dit gewild. Laat hen dit oplossen.
Of Merkel en andere 'leiders' dat gaan oplossen, mag ik daar aan twijfelen.

Die doen nu allemaal of hun neusje begint te bloeden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 09:04   #7
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
Hypochonder,daar is niks op te lossen,het gaat hoe langer hoe erger worden,je ziet dat de politiek hun openlijk beschermd(de stinkers)doe jij of ik maar eens een vrouw aanranden in duitsland...........binnen de kortste tijd hebben ze je bij de kraag,maar die gasten oppakken dat lukt niet,ik weet niet wat ik zie en hoor,maar dit is allemaal door de politiek gepland,WAAROM?dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb.Ik ben niet de stoere jongen die achter zijn toetsenbord de ruige bink gaat spelen,maar als het er op aan gaat komen dan haal ik de trekker over,met in mijn achterhoofd....mijn kleinkinderen

Het klopt inderdaad dat er blijkbaar duistere krachten mee zijn gemoeid....zowat iedereen van rijk tot arm van links tot rechts van dom tot slim is het er mee eens dat er iets totaal is aan het verkeerd lopen.

Als je nu kijkt naar Canada.....ook daar is men bereidt om vluchtelingen op te nemen.....maar dan wel in hoofdzaak bonafide mensen die echt bewijzen dat ze op de vlucht zijn voor hun leven maw vnml gezinnen vader moeder en de kinderen.
Wat een verschil met Europa
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...kan-zijn.dhtml
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 10:14   #8
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De Europese leiders met Merkel op kop hebben dit gewild. Laat hen dit oplossen.
Nogal gemakkelijk om alleen het Europees niveau met de vinger te wijzen. Ook onze nationale politici hebben boter op het hoofd. Er is vele tientallen jaren een heel slap asielbeleid gevoerd dat nu eenmaal als een magneet werkte. En nog steeds werkt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 11:10   #9
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.054
Standaard

Ik hoop dat beelden van die "ellende" met alle mogelijke middelen verspreid worden in "kandidaat-emigratielanden".


De boodschap moet duidelijk zijn:

"Zo eindigt je reis naar Engeland"......


Alleen jammer dat Frankrijk en Groot-Brittanie tesamen nog geen manier gevonden hebben om samen die modderpoel in Duinkerken op te ruimen.Gezamelijke verantwoordelijkheid is een concept dat het VK ontkent in deze.Beide naties vinden wel rapper middelen om elk apart bommen te gooien in de naties waar de meeste van de betrokkenen vandaan kwamen,dan om desnoods gezamelijk deportatie luchttransport te organiseren.

In tegenstelling tot Belgie dat in verre buitenlanden al een realistische boodschap aan het verspreiden is over "bed,brood,bad,en niks meer",om ook duidelijk te maken dat je niet zomaar erkend zal worden.Het lijkt succes te hebben bij Afghanen en Iraqi's.....



Overigens,2016 zal de staatssecretaris een nog zwaardere stap moeten zetten dan het dagdagelijkse "pompen of verzuipen" verhaal van totnogtoe..
Dan zal zeker 40% van de vluchtelingenstroom (de niet erkenden)effectief verwijderd moeten worden van het grondgebied....

Hopelijk mogen we de rekening daarvoor zenden aan de Moffenqueen Merckel,want het zal niet goedkoop zijn,en niet erg proper....

Laatst gewijzigd door kelt : 9 januari 2016 om 11:14.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 11:16   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Misschien groeit het besef dat ze door de mensenhandelaars in de maling genomen zijn en beter gebleven waren waar ze vandaan kwamen?

Ik denk niet dat de Fransen die uitnodigden, wij trouwens ook niet maar we mogen wel meegenieten van vuile tentenkampen, hopen afval, risico lopende dat er epidemieën de kop opsteken.

Of de Engelsen er op zitten te wachten tot die bende voet aan de grond zet in hun land, dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Laat ons het verder allemaal maar met lede ogen aanschouwen dat 'strijdtoneel'.
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:09   #11
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Misschien groeit het besef dat ze door de mensenhandelaars in de maling genomen zijn en beter gebleven waren waar ze vandaan kwamen?

Ik denk niet dat de Fransen die uitnodigden, wij trouwens ook niet maar we mogen wel meegenieten van vuile tentenkampen, hopen afval, risico lopende dat er epidemieën de kop opsteken.

Of de Engelsen er op zitten te wachten tot die bende voet aan de grond zet in hun land, dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Laat ons het verder allemaal maar met lede ogen aanschouwen dat 'strijdtoneel'.
Allemaal op een trein zetten met bestemmeling Merkel. Die zit er op te wachten want ze heeft die gasten nodig,.... zegt ze.

Is het u nog niet opgevallen hoe zedig ze er bij loopt madam Merkel. Gekleed tot hoog aan haar nek en van schmink niets te bespeuren. heel iets anders dan wat we van haar al eerder gezien hebben. Duidelijk om een trend te zetten bij de vrouwen om richting boerka te evolueren.

nu http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160109_02057869

voorheen http://www.arretsurimages.net/breves...llemande-id446

Laatst gewijzigd door Garry : 9 januari 2016 om 17:11.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:12   #12
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.850
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
WAAROM?dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb.Ik ben niet de stoere jongen die achter zijn toetsenbord de ruige bink gaat spelen,maar als het er op aan gaat komen dan haal ik de trekker over,met in mijn achterhoofd....mijn kleinkinderen
Omdat men een burgeroorlog wil uitlokken en de welvaart in West Europa wil aanvallen.

Zet het even op een rijtje.

- 80% van die zogenaamde vluchtelingen zijn jonge mannen.
- Dat die mannen stukken van mensen kwijt zijn aan mensensmokkelaars, daar hoor je de EU niet over. Niet vreemd? Toch op zijn minst onethisch dat het zo moet verlopen.

- Als de EU echt geen bijbedoelingen heeft, dan had men internationale vluchten kunnen organiseren (evt via de buurlanden) en zo vrouwen en kinderen transporteren die geen grof geld hebben. Dat is financieel haalbaar mits inspanningen, dan kan men ieders identiteit beter controleren

Dat er vrouwen en kinderen achterblijven in Syrië daar hoor je ook niemand over. Als de mannen die iedereen in de steek laten het maar redden. Nu weten we dus ook wat voor type mensen we inviteren.

Verkrachtingen worden weggerelativeerd doordat "die arme vluchtelingen getraumatiseerd zijn door alle oorlogen"

Het klinkt bijna alsof wij begrip moeten hebben voor die verkrachtingsgolven. In Zweden is het nog erger. Een voorbode voor Belgie binnen enkele jaren.

Altijd die politieke correctheid, maar wie durft te zeggen dat de Islam vrouwen onderdrukt wordt onmiddellijk als racist verketterd. Het spel moet doorgaan tot de gevolgen compleet onhandelbaar zijn.

Ik lig niet meer wakker van mensen die me hysterisch of paranoïde noemen.

Dit gaat eindigen in geweld, en de tamme Belg kennende pas als het veel te laat is

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 januari 2016 om 17:16.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:38   #13
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
om daar anoniem in het misdaadmilieu te verdwijnen.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:39   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Omdat men een burgeroorlog wil uitlokken en de welvaart in West Europa wil aanvallen.

Zet het even op een rijtje.

- 80% van die zogenaamde vluchtelingen zijn jonge mannen.
- Dat die mannen stukken van mensen kwijt zijn aan mensensmokkelaars, daar hoor je de EU niet over. Niet vreemd? Toch op zijn minst onethisch dat het zo moet verlopen.

- Als de EU echt geen bijbedoelingen heeft, dan had men internationale vluchten kunnen organiseren (evt via de buurlanden) en zo vrouwen en kinderen transporteren die geen grof geld hebben. Dat is financieel haalbaar mits inspanningen, dan kan men ieders identiteit beter controleren

Dat er vrouwen en kinderen achterblijven in Syrië daar hoor je ook niemand over. Als de mannen die iedereen in de steek laten het maar redden. Nu weten we dus ook wat voor type mensen we inviteren.

Verkrachtingen worden weggerelativeerd doordat "die arme vluchtelingen getraumatiseerd zijn door alle oorlogen"

Het klinkt bijna alsof wij begrip moeten hebben voor die verkrachtingsgolven. In Zweden is het nog erger. Een voorbode voor Belgie binnen enkele jaren.

Altijd die politieke correctheid, maar wie durft te zeggen dat de Islam vrouwen onderdrukt wordt onmiddellijk als racist verketterd. Het spel moet doorgaan tot de gevolgen compleet onhandelbaar zijn.

Ik lig niet meer wakker van mensen die me hysterisch of paranoïde noemen.

Dit gaat eindigen in geweld, en de tamme Belg kennende pas als het veel te laat is
Dat die deserteurs eens snel terug gaan om hun land en familie te verdedigen. Als ze vrouw en kinderen daar achterlaten zal het daar wel niet zo gevaarlijk zijn zeker? Als het echt gevaarlijk zou zijn zou ik als man in de allereerste plaats mijn vrouw en kinderen in veiligheid brengen, en als het zo is dat ze dat gedaan hebben alvorens ze hierheen gekomen zijn is er geen sprak meer van dat het nog vluchtelingen zijn, gezien ze in dat geval zelf ook in veiligheid bevonden eer ze naar hier zijn afgezakt. Dus, slechts één boodschap, terug naar af, u mag niet langs de kassa passeren.

Ik vraag mij af waar er eigenlijk nog politici zitten met verstand en kloten aan hun lijf die van aanpakken weten?

Laatst gewijzigd door Garry : 9 januari 2016 om 17:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:42   #15
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
Hypochonder,daar is niks op te lossen,het gaat hoe langer hoe erger worden,je ziet dat de politiek hun openlijk beschermd(de stinkers)doe jij of ik maar eens een vrouw aanranden in duitsland...........binnen de kortste tijd hebben ze je bij de kraag,maar die gasten oppakken dat lukt niet,ik weet niet wat ik zie en hoor,maar dit is allemaal door de politiek gepland,WAAROM?dat is een vraag waar ik geen antwoord op heb.Ik ben niet de stoere jongen die achter zijn toetsenbord de ruige bink gaat spelen,maar als het er op aan gaat komen dan haal ik de trekker over,met in mijn achterhoofd....mijn kleinkinderen
Opgepast, U zit nabij vervolging. BDW vindt zoiets namelijk plat populair en vooral gevaarlijk populisme.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:44   #16
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
Je zegt gewoon, morgen smijten we hier een bom op, als ik van U was zou ik hier morgen niet zijn.

En de dag daarna smijt je er een bom op.

ZO eenvoudig is dat probleem op te lossen.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:47   #17
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
Terug sturen, dat moeten ze daar mee doen en geen kompassen hebben. Frankrijk heeft hun niet uitgenodigd, ze hebben er dus zelf voor gekozen om daar in die barre omstandigheden te gaan zitten. Ze zullen immers wel ooit eens zelf tot die constatatie komen zeker.


https://www.youtube.com/watch?v=sT5SilhLOkQ
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:54   #18
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
Bovendien heeft men al zowat alles geprobeerd (alles binnen moderne, menselijke normen)
Men heeft ze in een kamp opgenomen (Sangatte bij Calais) dat werkte als een magneet.
Men heeft het kamp gesloten en ze verspreid over Frankrijk, ze kwamen allemaal terug naar Calais om in het wild te kamperen. (Jungle van Calais)
Die van Duinkerken proberen het via de overzet , die van Calais via de tunnel, maar dat is de enige reden waarom ze daar ondanks alle miserie niet weg willen.

Nu probeert FR blijkbaar hen in te laten zien dat de situatie onhoudbaar is door hulp van buitenaf tegen te werken. Men moet noodgedwongen al iets minder menselijke normen hanteren.

Wat nu ? Zet ze bijv. allemaal op een reeks TGV's over naar Engeland en daar rechtstreeks het vliegtuig op, terug naar Pakistan, Afghanistan enz....
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 9 januari 2016 om 17:55.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:55   #19
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Je zegt gewoon, morgen smijten we hier een bom op, als ik van U was zou ik hier morgen niet zijn.

En de dag daarna smijt je er een bom op.

ZO eenvoudig is dat probleem op te lossen.
Anders met varkenspootjes smijten. Kan misschien ook helpen en is minder drastisch.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 17:58   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Bovendien heeft men al zowat alles geprobeerd (alles binnen moderne, menselijke normen)
Men heeft ze in een kamp opgenomen (Sangatte bij Calais) dat werkte als een magneet.
Men heeft het kamp gesloten en ze verspreid over Frankrijk, ze kwamen allemaal terug naar Calais om in het wild te kamperen. (Jungle van Calais)
Die van Duinkerken proberen het via de overzet , die van Calais via de tunnel, maar dat is de enige reden waarom ze daar ondanks alle miserie niet weg willen.

Nu probeert FR blijkbaar hen in te laten zien dat de situatie onhoudbaar is door hulp van buitenaf tegen te werken. Men moet noodgedwongen al iets minder menselijke normen hanteren.

Wat nu ? Zet ze bijv. allemaal op een reeks TGV's over naar Engeland en daar rechtstreeks het vliegtuig op, terug naar Pakistan, Afghanistan enz....
Allee hopla, menselijke normen, daar gaan we weer." De rechten van de mens meneer". Hoeveel keer hebben we dat al moeten horen, maar hebben ze ook al eens gehoord van de plichten van de mens?

Ze kiezen er toch zelf voor om daar in die omstandigheden te blijven hé. Niemand verplicht ze van daar te zitten.

En kom me nu niet vertellen dat ze geen andere keuze hebben hé, er zijn ALTIJD andere keuzes.

https://www.youtube.com/watch?v=sT5SilhLOkQ

Laatst gewijzigd door Garry : 9 januari 2016 om 18:01.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be