Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2015, 14:36   #41
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is dat echt? Denk een na!

Weet u dan niet dat kankercellen zeer veel energie nodig hebben? Veel meer dan gewone cellen. Als u eet geeft u ook aan kankercellen voedsel om te vermenigvuldigen.
Het is niet zomaar dat een lichaam de hongerknop uitzet. Dat is een ultieme strategie om de kanker te onderdrukken. Namelijk de uithongeringsstrategie.
lult anders nog een beetje uit uw nek
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:46   #42
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Je mag het noemen zoals je wil, kerel.
Zolang je die oogkleppen ophoudt, die selderstengels in je oren laat zitten en het zingen niet kan laten, is het zinloos om met jou in debat te gaan.
Nog enig argument buiten wat gescheld?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Je komt hier dan ook niet op 't forum om te discussiëren, dat is meer dan duidelijk. Je kan of wil de basisregels om een discussie te voeren niet eens toepassen.
Ik heb perfect het recht om uw gebrek aan argumenten toonbaar te maken, dat u het irritant vindt is niet mijn probleem. Het is natuurlijk wel amusant voor mij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Ik heb geen interesse in wat voor een geweldige contraire Antwerpenaar je wel bent...misschien kan je je ego ergens anders gaan verkopen ?
Nee hoor, ik blijf hier.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:47   #43
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
lult anders nog een beetje uit uw nek
Ok, perfect argument
U hebt mij overtuigd van uw standpunt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:48   #44
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=44

'Steeds meer blowende jongeren worden verplicht doorgestuurd naar hulpverlening.' was een correcte titel geweest. Maar dat past natuurlijk niet in het propaganda model.
Natuurlijk, het is een complot! Een complot zeg ik u!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:53   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vandaag in de kranten oa De Morgen....Cannabis is een wondermedicijn maar toch niet legaal.
Stemt tot nadenken waarom ? Als men dan indachtig is dat opiaten dat wel zijn .....tot zelfs Morfine.Hopelijk komt er stilaan verandering.
Ik heb het ook gelezen en ik stel er mij toch wat vragen bij. Die olie bevat heel weinig THC, dus verdovend zal het wel niet zijn.
De moeder van het meisje gelooft ook erg in homeopatie en die olie zit blijkbaar in die homeopatische hoek.
Eerst wetenschappelijke bewijzen zien en dan...
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:54   #46
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ok, perfect argument
U hebt mij overtuigd van uw standpunt.
chemo geeft als bijwerkingen verminderde eetlust, misselijkheid en braken, het is geen "strategie van het lichaam om de kanker uit te hongeren"

cannabis wordt gebruikt om de bijwerkingen van chemo (maar ook HIV/AIDS-therapie, hep C therapie die hetzelfde neveneffect kunnen hebben) te milderen

dus ja, lult anders nog een beetje meer uit uw nek
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 14:56   #47
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat is niet genezen, hé? Dat doet elke drug. En men kan zich afvragen of het goed is om de eetlust op te wekken.

Welke ziekten GENEEST cannabis?
De meeste geneesmiddelen die je pakt dienen enkel om de bijwerkingen tegen te gaan. Of dacht je dat neusdruppels je verkoudheid genezen?
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 16:20   #48
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
chemo geeft als bijwerkingen verminderde eetlust, misselijkheid en braken, het is geen "strategie van het lichaam om de kanker uit te hongeren"

cannabis wordt gebruikt om de bijwerkingen van chemo (maar ook HIV/AIDS-therapie, hep C therapie die hetzelfde neveneffect kunnen hebben) te milderen

dus ja, lult anders nog een beetje meer uit uw nek
Ik heb niet ontkent dat chemo de mens misselijk maakt. De vraag is of het slim is om de eetlust van een kankerpatient op te wekken. Ik maak de analogie naar de hernia, waar cannabis ook 'helpt'. maar de reden waarom een hernia pijn doet is net om het lichaam te dwingen niet te bewegen , want zo geneest de hernia , met te rusten.

Dus als ik ooit kanker krijg, wat ik zeker niet zal doen is die kanker extra te voeden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 16:21   #49
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
De meeste geneesmiddelen die je pakt dienen enkel om de bijwerkingen tegen te gaan. Of dacht je dat neusdruppels je verkoudheid genezen?
En daarom zijn neusdruppels geen geneesmiddel.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 16:23   #50
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Ik dacht dat we het erover eens waren dat het gebruik van cannabis geen evolutionair nut heeft?!?
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 17:49   #51
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb niet ontkent dat chemo de mens misselijk maakt. De vraag is of het slim is om de eetlust van een kankerpatient op te wekken. Ik maak de analogie naar de hernia, waar cannabis ook 'helpt'. maar de reden waarom een hernia pijn doet is net om het lichaam te dwingen niet te bewegen , want zo geneest de hernia , met te rusten.

Dus als ik ooit kanker krijg, wat ik zeker niet zal doen is die kanker extra te voeden.
Wat doet chemo?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 17:50   #52
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ik dacht dat we het erover eens waren dat het gebruik van cannabis geen evolutionair nut heeft?!?
Vooreerst:
Oh dank u dat ge over evolutie begint

Ten 2e: daar waren we het helemaal niet over eens. Het gebruik van cannabis heeft een zeer groot evolutionair voordeel, maar niet voor de mens, enkel voor de plant. De plant is als het ware - en u kent mijn opvatting daarover denk ik - slimmer dan de mens.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 17:55   #53
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Wat doet chemo?
Kunt gij dat nu niet googlen ipv dat aan mij te vragen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 17:56   #54
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Kunt gij dat nu niet googlen ipv dat aan mij te vragen?
Ah, ge zijt er, zoals gewoonlijk, gewoon mee aan het rammelen.

Ik zal het tot uw nivo brengen: een dode kankercel, heeft dat nog voeding nodig?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 16 juni 2015 om 18:00.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 18:04   #55
lupus
Schepen
 
Geregistreerd: 18 april 2015
Locatie: Absurdistan
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nog enig argument buiten wat gescheld?
Ik heb perfect het recht om uw gebrek aan argumenten toonbaar te maken, dat u het irritant vindt is niet mijn probleem. Het is natuurlijk wel amusant voor mij.


Nee hoor, ik blijf hier.
Het enige argument dat je bracht in al deze discussies over cannabis, is het anekdotisch verhaaltje over je vriend op kot, welk iedere kleuter kon verzinnen.

Maar als ik argumenten met bron breng, dan kan dat absoluut niet hé, in een discussie met jou uiteraard.
Het is best wel grappig hoe je keer op keer begint te kronkelen...eerst zijn het de U.F.O's die je weerhouden om op een link te klikken, dan is het weer omdat ik zogezegd geen respect heb voor de wijze contraire Antwerpenaar...lol.

Trol maar gerust verder, ik lach me een breuk.

Laatst gewijzigd door lupus : 16 juni 2015 om 18:09.
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 18:32   #56
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ah, ge zijt er, zoals gewoonlijk, gewoon mee aan het rammelen.

Ik zal het tot uw nivo brengen: een dode kankercel, heeft dat nog voeding nodig?
Oh, ik dacht dat gij ermee aan't rammelen waart. Waarom wilt gij een antwoord op een retorische vraag?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 18:47   #57
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Het enige argument dat je bracht in al deze discussies over cannabis, is het anekdotisch verhaaltje over je vriend op kot,
Fout! Ik heb in deze thread niet gesproken over 'mijn vriend op kot'.

In een vorige thread ben ik er pas over begonnen toen een blower mij vroeg of ik persoonlijk met de nadelen van cannabis in aanraking was gekomen; Die blower deed dat natuurlijk niet zomaar. Hij dacht dat hij mij kon 'pakken' met mijn 'onervarenheid' over het onderwerp. Wel, dat pakte anders uit. Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe op korte termijn iemand met veel talenten verstikt is geraakt in een psychose.

Dat gij dat nu wil ridiculiseren is degoutant. Schaamteloos! De ouders van die jongen (enig kind) hun leven is verwoest. Maar dat interesseert u geen knijt. Het enige wat u interesseert is uw eigen roes, en wegvluchten van de werkelijkheid. De miserie van andere mensen is totaal irrelevant voor u.

Het 'enige' argument is gewoon niet waar. Mijn darwinistische verklaring voor drugsgebruik is uiterst origineel , en alle blowers hebben zich daar hun tanden op stuk gebeten in een lange thread van 60 pagina's. 1 voor 1 hebben jullie met de staart tussen de benen de discussie verlaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
welk iedere kleuter kon verzinnen.
Proficiat, in elke post van u aan mij gericht is er een referentie naar 'kleuter'. Voorwaar uw sterkste argument.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht


Maar als ik argumenten met bron breng, dan kan dat absoluut niet hé, in een discussie met jou uiteraard.
Uw bronnen zijn waardeloos. Ik kan ook linken plaatsen die exact het tegenovergestelde zeggen. Als gij een linkengevecht wil houden, doe maar, maar ik heb nuttiger dingen te doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Het is best wel grappig hoe je keer op keer begint te kronkelen...eerst zijn het de U.F.O's die je weerhouden om op een link te klikken
Ufo's mij weerhouden? Waar haalt gij dat? Ik geloof niet eens in ufo's! uw fantasie kent geen grenzen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
, dan is het weer omdat ik zogezegd geen respect heb voor de wijze contraire Antwerpenaar...lol.
Ge gaat toch niet beweren dat ge respectvol zijt?

Hoe zijt gij dan als ge 'niet respectvol' zijt??

Laatst gewijzigd door geertvdb : 16 juni 2015 om 18:50.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 19:28   #58
lupus
Schepen
 
Geregistreerd: 18 april 2015
Locatie: Absurdistan
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Fout! Ik heb in deze thread niet gesproken over 'mijn vriend op kot'.

In een vorige thread ben ik er pas over begonnen toen een blower mij vroeg of ik persoonlijk met de nadelen van cannabis in aanraking was gekomen; Die blower deed dat natuurlijk niet zomaar. Hij dacht dat hij mij kon 'pakken' met mijn 'onervarenheid' over het onderwerp. Wel, dat pakte anders uit. Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe op korte termijn iemand met veel talenten verstikt is geraakt in een psychose.

Dat gij dat nu wil ridiculiseren is degoutant. Schaamteloos! De ouders van die jongen (enig kind) hun leven is verwoest. Maar dat interesseert u geen knijt. Het enige wat u interesseert is uw eigen roes, en wegvluchten van de werkelijkheid. De miserie van andere mensen is totaal irrelevant voor u.

Het 'enige' argument is gewoon niet waar. Mijn darwinistische verklaring voor drugsgebruik is uiterst origineel , en alle blowers hebben zich daar hun tanden op stuk gebeten in een lange thread van 60 pagina's. 1 voor 1 hebben jullie met de staart tussen de benen de discussie verlaten.


Proficiat, in elke post van u aan mij gericht is er een referentie naar 'kleuter'. Voorwaar uw sterkste argument.



Uw bronnen zijn waardeloos. Ik kan ook linken plaatsen die exact het tegenovergestelde zeggen. Als gij een linkengevecht wil houden, doe maar, maar ik heb nuttiger dingen te doen.

Ufo's mij weerhouden? Waar haalt gij dat? Ik geloof niet eens in ufo's! uw fantasie kent geen grenzen!



Ge gaat toch niet beweren dat ge respectvol zijt?

Hoe zijt gij dan als ge 'niet respectvol' zijt??
Wat zou er gebeuren mocht je op een link klikken ?
Dan zou je effectief deelnemen aan de discussie.
Maar daar ben je niet voor hier, dus trol maar rustig verder.

Laatst gewijzigd door lupus : 16 juni 2015 om 19:29.
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 19:50   #59
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Voor iemand zonder mening over drugs is hij er toch steeds als de kippen bij.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2015, 07:37   #60
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Eens corporaties controle over productie en distributie krijgen zal het wel legaal worden. Dat marihuana gemakkelijk zelf te produceren is houdt legalisatie tegen. Men zal een manier proberen te vinden die kleine productie verbiedt. Bijvoorbeeld via kwaliteitslabels of zoiets die dan bijna uitsluitend door corporaties verkrijgbaar zijn. We leven in tijden waar overheden en corporaties hand in hand werken tegen de kleine mens, of het nu om werknemers of kleine zelfstandigen gaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Hicks
It's okay to drink your drug. We meant those other drugs. Those untaxed drugs. Those are the ones that are bad for you.
Citaat:
Gisteren bv gelezen dat de politie een limonadestandje van twee kinderen nog geen tien jaar oud sloot: "hands up and step away from the lemonade". Dat wordt dan ook goedgepraat met 'veiligheid' en dergelijke. De implicaties van dergelijke onvrije wereld zijn eigenlijk immens. In naam van corporatieve vrijheid is men een dictatuur aan het installeren.

Men weze gewaarschuwd.
Ik had het ook al in de gaten maar toch bedankt voor de waarschuwing.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be