Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 maart 2007, 16:28   #141
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
kom er zelf eens voor op jong.

het vws is geen a team ofzo dat alle problemen van de armen ff gaat oplossen of zo he ( alsd je die kinderlijke verwachting had is het vrij logisch bedrogen uit te komen, dat zal dan ook nog vaak gebeuren )

wat wij bieden is een organisatorisch kader om gecoordineert verzet tegen armoede te organiseren - de rest moeten de leden zelf doen
Ik geef U toch de raad om eens open te staan voor armen,mensen die een leven willen opbouwen maar door pech of zo in een hoekje zitten waar een VWS geen oren naar heeft. En toekomstbeeld bieden aan deze mensen zou wonderen doen,hoop,daar drijft alles op,en die hoop dan nog invullen,dat zou wat zijn... Maar al dat links gewawel helpt de armen niet vooruit,en ik weet waar ik over spreek ... Doei ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:33   #142
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limburgse wolf Bekijk bericht
kan ik u niet in tegenspreken maar wederom waarom via een werkgever? als men nu ieder persoon die een cheque uitschrijft als directe werkgever zou bekijken en daarbovenop op iedere cheque een tegemoetkoming dan waren de werkgevers (poetsfirmas) als tssnpersoon niet nodig. En de regering zou veel geld gespaard hebben en de poetsvrouwen(mannen) zouden er meer voordeel (finacieel) aan gehad hebben.
da s iets dat ik onthoudt. De dienstencheques zouden rechtstreeks en niet via de werkgever uitbetaald moeten worden. En de belasting die de werkgever er nu blijkbaar op mogen heffen moet natuurlijk afgeschaft .

de groetjes aan iedereen daar
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:36   #143
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Maar King_ ik neem U niet kwadelijk dat jij geen armen kan begrijpen...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:37   #144
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
da s iets dat ik onthoudt. De dienstencheques zouden rechtstreeks en niet via de werkgever uitbetaald moeten worden. En de belasting die de werkgever er nu blijkbaar op mogen heffen moet natuurlijk afgeschaft .

de groetjes aan iedereen daar
Idd, als de staat dat moest regelen, zou de organisatie van die dienten natuurlijk niets kosten...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:46   #145
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik geef U toch de raad om eens open te staan voor armen
Ik balanceer momenteel zelf op de rand van dakloosheid. Het probleem met jouw he dat is dat je altijd denkt dat je de enige arme bent.

je verwacht dat we je een toekomstbeeld en hoop geven maar dat doen we en je weigert het zelf

wij geloven in een maatschappij waarin niet iedereen gelijk is maar waar we wel gelijke kansen hebben, een maatschappij waarin je kan werken en jezelf ontplooien ( gratis onderwijs bvb ) maar waarin je niet langer moet vechten ( oa met mekaar ) om te overleven

dat toekomstbeeld bestrijdt jij, dat mag

maar loop dan ook niet te zagen dat wij het niet willen geven he
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 16:48.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:50   #146
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Ik balanceer momenteel zelf op de rand van dakloosheid. Het probleem met jouw he dat is dat je altijd denkt dat je de enige arme bent.

je verwacht dat we je een toekomstbeeld en hoop geven maar dat doen we en je neemt het niet aan

wij geloven in een maatschappij waarin niet iedereen gelijk is maar waar we wel gelijke kansen hebben, een maatschappij waarin je kan werken en jezelf ontplooien ( gratis onderwijs bvb ) maar waarin je niet langer moet vechten ( oa met mekaar ) om te overleven

dat toekomstbeeld bestrijdt jij, dat mag

maar loop dan ook niet te zagen dat wij het niet willen geven he
Eerlijk King,ik denk dat ik nu veel meer armen help dan jij ooit gedaan hebt(ik ga geen namen noemen) maar zo is het ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:50   #147
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Idd, als de staat dat moest regelen, zou de organisatie van die dienten natuurlijk niets kosten...
als men iedereen onvoorwaardeliijk maandelijks een aantal dienstencheques uitkeert dan kan mijn oude pentium twee al het werk doen .
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:52   #148
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Eerlijk King,ik denk dat ik nu veel meer armen help dan jij ooit gedaan hebt(ik ga geen namen noemen) maar zo is het ...
maar manneke toch als jij gelukkig bent met dat te denken dan doe je dat maar lekker he
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:55   #149
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Mss. kan jij niet zo goed praten met een echte arme,das dan Uw probleem hé...
Jij hebt de mentaliteit van een dikke VB'er. Je hebt nul maar dan ook nul begrip voor amoede. De enige persoon op aarde die je kan begrijpen is jijzelf, verder raak je gewoon niet.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:56   #150
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
maar manneke toch als jij gelukkig bent met dat te denken dan doe je dat maar lekker he
idd .
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 16:58   #151
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Eerlijk King,ik denk dat ik nu veel meer armen help dan jij ooit gedaan hebt(ik ga geen namen noemen) maar zo is het ...
LOL, hahaha, ja hoor hij helpt er heel wat, de verdoemenis in waarschijnlijk
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 17:04   #152
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
LOL, hahaha, ja hoor hij helpt er heel wat, de verdoemenis in waarschijnlijk
Ik zou U morgen wel eens willen uitnodigen in Antwerpen naar onze bijeenkomst met de dakloze maar ja het is wel Christelijk gericht hé dus ....
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 17:10   #153
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik zou U morgen wel eens willen uitnodigen in Antwerpen naar onze bijeenkomst met de dakloze maar ja het is wel Christelijk gericht hé dus ....
Jaja, die organisatie zal idd wel één en ander doen voor de armen, dat geloof ik meteen. Maar daarom heb jij nog niets gedaan hé. Vermoedelijk ben je daar wat bij gaan hangen om wat zielig te doen en aandacht te trekken zoals je bij het vws ook altijd deed, zonder zelf ooit echt wat te doen voor armen. Ja, veel blablabla maar dat is dan ook alles. En wat zeg je dan tegen die daklozen: "ga nu eindelijk eens werk zoeken man, kom van je luie krent en doe eens wat. Bij mij niet in het luie bedje blijven liggen hoor"

Die vereniging in Antwerpen zal jou wel helpen ipv jij de armen.

Laatst gewijzigd door debbie : 3 maart 2007 om 17:15.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 17:13   #154
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Jaja, die organisatie zal idd wel één en ander doen voor de armen, dat geloof ik meteen. Maar daarom heb jij nog niets gedaan hé. Vermoedelijk ben je daar wat bij gaan hangen om wat zielig te doen en aandacht te trekken zoals je bij het vws ook altijd deed, zonder zelf ooit echt wat te doen voor armen. Ja, veel blablabla maar dat is dan ook alles. En wat zeg je dan tegen die daklozen: "ga nu einelijk eens werk zoeken man, kom van je luie krent en doe eens wat. Bij mij niet in het luie bedje blijven liggen hoor"

Die vereniging in Antwerpen zal jou wel helpen ipv jij de armen.
Is dat nu allemaal nodig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 17:14   #155
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Is dat nu allemaal nodig...
Ja, das wel nodig, helaas.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 17:23   #156
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ja, das wel nodig, helaas.
Weer iemand die geen echte armen wil helpen,aan de zijlijn zitten roepen kan iedereen.......
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 19:19   #157
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limburgse wolf Bekijk bericht
kan ik u niet in tegenspreken maar wederom waarom via een werkgever? als men nu ieder persoon die een cheque uitschrijft als directe werkgever zou bekijken en daarbovenop op iedere cheque een tegemoetkoming dan waren de werkgevers (poetsfirmas) als tssnpersoon niet nodig. En de regering zou veel geld gespaard hebben en de poetsvrouwen(mannen) zouden er meer voordeel (finacieel) aan gehad hebben.
Als je nu maandag eens naar het ondernemingsloketje holt en je inschrijft en daarna uw erkenning vraagt....is dat zo!
Je hoeft daar geen personeel voor te hebben...het mag natuurlijk.

Een dweil en emmer is nu ook bepaald geen investering te noemen nietwaar?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be