Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2007, 20:27   #21
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd. op den tram heb ik daar ook altijd zo een last mee.. Maar die moeder heeft hare zoon echt wel mishandeld hoor,hoe kan da gastje nu nog aan een lief geraken?
En de kans op een 'normale' sexuele ontwikkeling ontnomen...jongetje heeft al in jaren zijn eigen lulletje niet meer gezien.

Nee, jongen moet dringend geholpen worden...en als plaatsing de enige oplossing blijkt te zijn moet dit zeker 'overwogen' worden in dit geval.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 22:48   #22
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd. op den tram heb ik daar ook altijd zo een last mee.. Maar die moeder heeft hare zoon echt wel mishandeld hoor,hoe kan da gastje nu nog aan een lief geraken?
hij moet als lief maar zo een ander moddervet, vraatzuchtig strontfabriek vinden.Met hun tweetjes kunnen ze dan nog meer vetkwallen produceren...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 22:53   #23
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
randdebielen moeten belasting betalen voor de last die ze bezorgen door op van die debiele kutpartijen als het VB te stemmen.
ben jij ook zo een "gezellige dikkerd", dat ge zo kwaad bent Zo een papzak vol bier, majonijs en frieten En alle 20 minuten een pateekke
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 22:57   #24
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ze kunnen er misschien zeep van maken.
degenen die van u zeep maken, krijgen beslist een klacht aan hun broek: elke keer dat men zich wast met die zeep, is men viezer als tevoren...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 22:59   #25
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
En de kans op een 'normale' sexuele ontwikkeling ontnomen...jongetje heeft al in jaren zijn eigen lulletje niet meer gezien.

Nee, jongen moet dringend geholpen worden...en als plaatsing de enige oplossing blijkt te zijn moet dit zeker 'overwogen' worden in dit geval.
dat kind zal beter af zijn in een tehuis...die moeder weet toch van toeten noch blazen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 23:09   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

En als hij nu graag dik is?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 23:13   #27
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
En de kans op een 'normale' sexuele ontwikkeling ontnomen...jongetje heeft al in jaren zijn eigen lulletje niet meer gezien.

Nee, jongen moet dringend geholpen worden...en als plaatsing de enige oplossing blijkt te zijn moet dit zeker 'overwogen' worden in dit geval.
Men gaat hier iets te gemakkellijk over "plaatsing" vind ik. Veel meer ben ik voor een begeleiding in de begeleiding van mama wat betreft het dwinggedrag van haar zoontje (waar ze blijkbaar niet tegenop kan).
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 23:16   #28
Dekoster
Gouverneur
 
Dekoster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 1.244
Standaard

het is de taak van de ouders om hun kindren gezond op te voeden. het is van kleins af aan om doen om als ouder daarvoor te zorgen en te proberen op allerlei manieren hun kindren gezonde voeding te laten eten. Zonder geweld te gebruiken en als het niet gaat dan hulp in te roepen. Maar tijdig hulp inroepen en niet wachten tot ze 8 jaar zijn en bijna 100 kg wegen.
__________________
sp.a rood Oost-Vlaanderen
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 23:38   #29
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Men gaat hier iets te gemakkellijk over "plaatsing" vind ik. Veel meer ben ik voor een begeleiding in de begeleiding van mama wat betreft het dwinggedrag van haar zoontje (waar ze blijkbaar niet tegenop kan).
sluit dat ventje gewoon op in een kooi, en geef hem enkel een normale portie voedsel + water, totdat hij genoeg afgevallen is.Dat zal wel een tijdje duren, tijdens die periode is hij dan ook "afgekickt" van al die vettige rommel die hij dag in dag uit, non-stop in zijn kloten slaagt.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 00:01   #30
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
sluit dat ventje gewoon op in een kooi, en geef hem enkel een normale portie voedsel + water, totdat hij genoeg afgevallen is.Dat zal wel een tijdje duren, tijdens die periode is hij dan ook "afgekickt" van al die vettige rommel die hij dag in dag uit, non-stop in zijn kloten slaagt.
Ik heb je door ... jij bent de supernanny he
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 00:11   #31
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
het is de taak van de ouders om hun kindren gezond op te voeden. het is van kleins af aan om doen om als ouder daarvoor te zorgen en te proberen op allerlei manieren hun kindren gezonde voeding te laten eten. Zonder geweld te gebruiken en als het niet gaat dan hulp in te roepen. Maar tijdig hulp inroepen en niet wachten tot ze 8 jaar zijn en bijna 100 kg wegen.
mischien was het opzettelijk: zijn moe wou absoluut dat haar jongetje in het Guinnes Record Book kwam. Vetste Kind op Aarde
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:05   #32
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Men gaat hier iets te gemakkellijk over "plaatsing" vind ik. Veel meer ben ik voor een begeleiding in de begeleiding van mama wat betreft het dwinggedrag van haar zoontje (waar ze blijkbaar niet tegenop kan).
Tja...en zolang dat proces ivm de moeder niet afgerond is is een plaatsing best van toepassing.
Via het schokeffect voor het kind kan men een sterke ommezwaai bewerkstelligen in zijn leven indien men er ook positief mee bezig is.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:07   #33
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
sluit dat ventje gewoon op in een kooi, en geef hem enkel een normale portie voedsel + water, totdat hij genoeg afgevallen is.Dat zal wel een tijdje duren, tijdens die periode is hij dan ook "afgekickt" van al die vettige rommel die hij dag in dag uit, non-stop in zijn kloten slaagt.


Mjah, er is duidelijk een totale 'make-over' van toepassing voor dat gezin. Anders kan dit wel eens zeer slecht uitdraaien...ook met de 'vorming' van dat kind naar later toe.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:15   #34
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd. op den tram heb ik daar ook altijd zo een last mee.. Maar die moeder heeft hare zoon echt wel mishandeld hoor,hoe kan da gastje nu nog aan een lief geraken?
daar zullen ondertussen ook wel al vrouwelijke versies van dit type zijn zeker ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:23   #35
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Moesten mijn broers en ik dat geflikt hebben... amaaai... wij aten wat de pot schafte en als we het niet lekker vonden en dat lieten merken dan vloog er nog een schep extra bovenop. (Mijn moeder heeft pas na 30 jaar opgegeven mij bloemkool te voeren, als je iets ècht niet lust dan vreet je het niet.) Wilden we iets niet eten dan kregen we het opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, tot we het wèl een keer binnenspeelden. De avond daarop stond dan wel je lievelingskostje op het menu. .
idem !!! Mijn ouders hebben mij "overtuigd" om alles te eten wat de pot schaft ! lust ge dat niet ? dat moette nie eten he ! alee ga maar wat spelen...een paar uur later komen bleten om nen boterham met choco of koekjes kon je dan ook wel vergeten !

Heb zo bijna alles leren eten en vind dat ook de goede methode, kinderen moet ge niet teveel toegeven anders eten ze enkel nog snoep en fastfood zoals dit achtjarig !!"jochie" van 90 kg

heb echter tientallen malen niertjes, lever moeten proeven en zelfs op volwassen leeftijd nu nog steeds : Bweurk ! dat waren dan ook de enige! maaltijden waar ik verkoos om met honger te gaan slapen. pensen (ook ingewanden eigenlijk) met appelmoes ging er dan weer zeer vlotjes in.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 februari 2007 om 01:24.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 02:01   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Mijn kids moeten ook eten wat de pot schaft en als ze het niet lusten of niet willen eten leggen ze er hun kop maar naast.
Ze weten toch dat ze de volgende maaltijd hun bord terug voorgeschoteld krijgen.
Ik kook namelijk niet voor den hond zijn kl****n.
En ik heb een hekel aan eten wegsmijten.
Maar dankzij hun goede opvoeding, zijn ze gewend om alles te eten wat eetbaar is.
Zelfs brandnetels en wegbree.

Maar ja als je je kids enkel maar laat eten wat ZIJ willen, dan moeten daar problemen van komen. Zelfs zonder dik te worden is een onevenwichtige voeding gelijk aan mishandeling en krijgen ze op latere leeftijd met allerlij ziektes af te rekenen.


En zeep word niet van gewoon dierlijk vet gemaakt, maar van het beendervet.
de rest is niet fijn genoeg. trouwens ook veel lippenstift word daarvan gemaakt. Smakelijk dames.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 02:04   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
heb echter tientallen malen niertjes, lever moeten proeven en zelfs op volwassen leeftijd nu nog steeds : Bweurk ! dat waren dan ook de enige! maaltijden waar ik verkoos om met honger te gaan slapen.
Ingewanden en organen kan je op veel manieren klaar maken, en hiervragen ze daar zelf achter.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 08:17   #38
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Dat kind heeft gewoon een of andere ziekte waardoor het aanleg heeft om dik te worden. Waarom moet die arme moeder daar nu voor opdraaien ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 09:00   #39
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Dat kind heeft gewoon een of andere ziekte waardoor het aanleg heeft om dik te worden. Waarom moet die arme moeder daar nu voor opdraaien ?
Ja, vraatzucht.
Alleen is dit een aangeleerde ziekte.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 09:07   #40
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

dat gezin moet gesteund worden, zowel moeder als zoon moeten een gezond eet- en levenspatroon bijgebracht worden met de nodige controle

plaatsing door de staat is hier vele stappen overgeslagen ... dat moet echt het laatste van het laatste zijn

ouderschap met alle bijhorende vrije keuzes moet een behoorlijk gevrijwaard recht blijven !

godverdomme commies !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be