Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Jan Roegiers (Spirit) - 22 tot 28 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jan Roegiers (Spirit) - 22 tot 28 maart "Deze Vlaamse volksvertegenwoordiger kwam volop in de pers toen hij zich, samen met kompaan Stijn Bex, outte als homoseksueel. Begin februari werd hij plots dé spreekbuis voor alle homoseksuelen in het Vlaamse parlement. Wat dit voor hem betekende op

 
 
Discussietools
Oud 23 maart 2004, 21:22   #1
Fribre
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 27 april 2003
Berichten: 2.021
Standaard

Over voorzitter Geert Bourgeois liet u zich eerder al laagdunkend uit. Maar hoe staat u tegenover de andere boegbeelden (bvb. Frieda Brepoels, Kris Van Dijck, Jan Loones ...)? Gunnen beide partijen elkaar het licht niet meer in de ogen, of is dat een verkeerd beeld (perceptie)?

Een leuk gegeven is dat op lokaal vlak soms spirit en N-VA-afdelingen samenwerken.
__________________
[size=2][/size]
Fribre is offline  
Oud 23 maart 2004, 21:37   #2
Jan Roegiers
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 42
Standaard

Ik heb me niet echt laatdunkend uitgelaten over Bourgeois. Ik vind hem gewoon niet betrouwbaar. Elke onderhandeling die hij deed heeft hij vroegtijdig afgeknald of is ie het gewoonweg afgestapt. En als hij al onderhandelaars had, dan schoot hij hen in de rug. Ik ben echt benieuwd naar zijn houding als het Vlaams Kartel zou mee onderhandelen over een nieuwe regering.
Met mijn drie N-VA-collega's in 't Vlaams Parlement heb ik een goede verstandhouding en er zijn heel wat N-VA-militanten die ik respecteer en waar ik mee praat of zelfs een pint drink. Hun keuze is de mijne niet, maar dat staat een goede relatie niet in de weg. Mijn uitlatingen gaan dus niet over de N-VA in 't algemeen maar over Bourgeois als politicus.
Jan Roegiers is offline  
Oud 24 maart 2004, 10:05   #3
SB1234
Schepen
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 489
Standaard

Voormalig TAK-militant Anciaux heb je liever zeker
SB1234 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be