Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2019, 17:45   #141
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard



__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 17:56   #142
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
En spreken we dan over de, ahum, sociale media?

De afkeer van Trump zijn uitspraken dropen er af op de VRT gisterenavond.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 18:04   #143
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Mss wilde die mens wel een begrafenis op zee. Fan van Popeye of zo.
Das tof zelle. 'k Heb dat voor mijn dooppeter georganiseerd. De Seastar afgehuurd die tussn Nieuwpoort en Oostende pendelde. Een schip voor 200 man en daar met een tiental op. Glaasje wijn en hapjes in het buitenvaren op dek, lunch in het terug. Dat was zijn wens en die hebben we gerespecteerd.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 18:37   #144
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Das tof zelle. 'k Heb dat voor mijn dooppeter georganiseerd. De Seastar afgehuurd die tussn Nieuwpoort en Oostende pendelde. Een schip voor 200 man en daar met een tiental op. Glaasje wijn en hapjes in het buitenvaren op dek, lunch in het terug. Dat was zijn wens en die hebben we gerespecteerd.
Of er nu wormen aan die Baghdadi zijn overblijfselen knabbelen of krabben maakt toch allemaal niet veel uit.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 18:40   #145
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.016
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Of er nu wormen aan die Baghdadi zijn overblijfselen knabbelen of krabben maakt toch allemaal niet veel uit.
Allebei haram.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 21:17   #146
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Ik volg de rationale achter dat zeemansgraf niet. De VS geeft miljarden uit aan de identificatie en opsporing van islamitische extremisten.

Is zo'n bedevaartsoord als het graf van de Khalief dan geen erg goedkope manier om dat soort volk te spotten?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 21:43   #147
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De afkeer van Trump zijn uitspraken dropen er af op de VRT gisterenavond.
Verklaar je nader, want zo zeg je niet veel hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 08:00   #148
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De afkeer van Trump zijn uitspraken dropen er af op de VRT gisterenavond.
Ah, dat is inderdaad duidelijk. Het is dus niet zozeer dat ze hem ergens van beschuldigden, maar wel dat ze zijn naam uitspraken met een cultuurmarxistisch toontje.

Dat is wel interessant

Ik kan het nog niet bewijzen maar ik verdenk die smeerlappen er zelfs van af en toe subliminale cultuurmarxistische frames in hun uitzending te steken... Laat het hier zeker weten als je daar zelf ook iets van zou merken!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 09:02   #149
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het zegt toch ook iets over u dat u worstelt met het overlijden van een massamoordenaar. Wat een bloeddorstig huisvrouwtje ben je me toch.
Ze valt hoe langer hoe meer in mijn smaak
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 09:04   #150
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ik volg de rationale achter dat zeemansgraf niet. De VS geeft miljarden uit aan de identificatie en opsporing van islamitische extremisten.

Is zo'n bedevaartsoord als het graf van de Khalief dan geen erg goedkope manier om dat soort volk te spotten?
Dat is exact de reden waarom een hoofddoekenverbod contra productief is ook he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 09:13   #151
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ah, dat is inderdaad duidelijk. Het is dus niet zozeer dat ze hem ergens van beschuldigden, maar wel dat ze zijn naam uitspraken met een cultuurmarxistisch toontje.

Dat is wel interessant

Ik kan het nog niet bewijzen maar ik verdenk die smeerlappen er zelfs van af en toe subliminale cultuurmarxistische frames in hun uitzending te steken... Laat het hier zeker weten als je daar zelf ook iets van zou merken!
ach het zijn van die ongenaakbare journalisten van de VRT die en geloofwaardige kwaliteitsjournalisten willen zijn, maar toch niet kunnen laten om politieke tegenstrevers op achterbakse manier een beetje uit te lachen of belachelijk te proberen maken, u kent ze wel.

zo gisteren morgen op radio één een item over Catalonië.
de 'journalist' vond het nodig om de naam Puigdemont uit te spreken als 'putsch'-'demon' met kleine pauze tussen putsch, en demon op zijn Engels.
kijk, dat is grappig, ik vind dat grappig ook. maar niet verwachten dat ik iemand die dat in een nieuwsprogramma doet nog ooit au serieux neem als journalist hé ?!
je zou dat idd kunnen definiëren als cultuurmarxistische framing immers.
je zou dat ook kunnen afdoen als infantiel en puberaal.
alleen als objectief nieuws kan je het niet definiëren ...
en nog eens, ik vind dat ook grappig en zou ook moeite hebben om zo'n woordspeling grap te laten liggen, maar ik ben dan ook geen journalist.

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 oktober 2019 om 09:16.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 09:33   #152
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Het is eigenaardig om dit moeten te zeggen, maar de meest pertinente analyse kwam uit de mond van de Iraanse minister van propaganda.

De USA hebben hiermee hun eigen creatuur afgelapt. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen. De USA hebben eigenhandig ISIS opgericht met hun klucht in Irak en nadien in Syrie, en nu bevechten ze het en doden een van zijn leiders, die er nooit zou geweest zijn zonder hun fratsen.

En men zou bijna gaan denken dat dat allemaal de bedoeling was, want uiteindelijk kunnen ze zo twee keer stoefen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 11:46   #153
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is eigenaardig om dit moeten te zeggen, maar de meest pertinente analyse kwam uit de mond van de Iraanse minister van propaganda.

De USA hebben hiermee hun eigen creatuur afgelapt. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen. De USA hebben eigenhandig ISIS opgericht met hun klucht in Irak en nadien in Syrie, en nu bevechten ze het en doden een van zijn leiders, die er nooit zou geweest zijn zonder hun fratsen.

En men zou bijna gaan denken dat dat allemaal de bedoeling was, want uiteindelijk kunnen ze zo twee keer stoefen.
Raar om zeggen maar met Trump was er waarschijnlijk nooit een oorlog geweest.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 12:07   #154
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ah, dat is inderdaad duidelijk. Het is dus niet zozeer dat ze hem ergens van beschuldigden, maar wel dat ze zijn naam uitspraken met een cultuurmarxistisch toontje.

Dat is wel interessant

Ik kan het nog niet bewijzen maar ik verdenk die smeerlappen er zelfs van af en toe subliminale cultuurmarxistische frames in hun uitzending te steken... Laat het hier zeker weten als je daar zelf ook iets van zou merken!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 12:16   #155
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ach het zijn van die ongenaakbare journalisten van de VRT die en geloofwaardige kwaliteitsjournalisten willen zijn, maar toch niet kunnen laten om politieke tegenstrevers op achterbakse manier een beetje uit te lachen of belachelijk te proberen maken, u kent ze wel.

zo gisteren morgen op radio één een item over Catalonië.
de 'journalist' vond het nodig om de naam Puigdemont uit te spreken als 'putsch'-'demon' met kleine pauze tussen putsch, en demon op zijn Engels.
kijk, dat is grappig, ik vind dat grappig ook. maar niet verwachten dat ik iemand die dat in een nieuwsprogramma doet nog ooit au serieux neem als journalist hé ?!
je zou dat idd kunnen definiëren als cultuurmarxistische framing immers.
je zou dat ook kunnen afdoen als infantiel en puberaal.
alleen als objectief nieuws kan je het niet definiëren ...
en nog eens, ik vind dat ook grappig en zou ook moeite hebben om zo'n woordspeling grap te laten liggen, maar ik ben dan ook geen journalist.
Die eerste paragraaf hierboven is er boenk op. Congrats.
Verder leerde ik om je voortaan in gedachten 'analist' te noemen. De Putsch indachtig.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 12:44   #156
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Die eerste paragraaf hierboven is er boenk op. Congrats.
Verder leerde ik om je voortaan in gedachten 'analist' te noemen. De Putsch indachtig.
de rest was er ook boenk op ze.

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 oktober 2019 om 12:44.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 13:19   #157
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zo gisteren morgen op radio één een item over Catalonië.
de 'journalist' vond het nodig om de naam Puigdemont uit te spreken als 'putsch'-'demon' met kleine pauze tussen putsch, en demon op zijn Engels.
kijk, dat is grappig, ik vind dat grappig ook. maar niet verwachten dat ik iemand die dat in een nieuwsprogramma doet nog ooit au serieux neem als journalist hé ?!
je zou dat idd kunnen definiëren als cultuurmarxistische framing immers.
Ik ben blij dat de voorbeelden blijven komen!

Nu specifiek over dit: ik denk wel dat Puigdemont wel degelijk zo wordt uitgesproken in het Catalaans, of toch gelijkend 'Pwuieg-démon'. Ik heb nog wel 'journalisten' het eerste deel als 'Pwiee-tsj' horen uitspreken.

Zou het misschien nog dieper zitten dan die journalist, en de ganse Catalaanse taal gekaapt zijn door het cultuurmarxisme? Uiteindelijk stammen hun separatistische roots nog grotendeels uit de veelal cultuurcommunistische Republikeinse facties uit de burgeroorlog.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 13:30   #158
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Raar om zeggen maar met Trump was er waarschijnlijk nooit een oorlog geweest.
Over welke oorlog heb je het dan? De Syrische burgeroorlog?

ISIS is kunnen onstaan door het omverwerpen van Hussein (was Trump groot voorstander van) en daarna het terugtrekken van de meeste Amerikaanse troepen (was Trump nog groter voorstander van).

Een deel Iraakse soennieten hebben zich dan verenigd met Syrische soennieten en met Arabisch geld eerst de Sjiietische overheid in Irak en daarna de Alawitische overheid in Syrië aangevallen, en grondgebied veroverd ten koste van de niet-soennitische volkeren.

Dus welke oorlog zou hij precies voorkomen hebben?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 13:42   #159
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik ben blij dat de voorbeelden blijven komen!

Nu specifiek over dit: ik denk wel dat Puigdemont wel degelijk zo wordt uitgesproken in het Catalaans, of toch gelijkend 'Pwuieg-démon'. Ik heb nog wel 'journalisten' het eerste deel als 'Pwiee-tsj' horen uitspreken.

Zou het misschien nog dieper zitten dan die journalist, en de ganse Catalaanse taal gekaapt zijn door het cultuurmarxisme? Uiteindelijk stammen hun separatistische roots nog grotendeels uit de veelal cultuurcommunistische Republikeinse facties uit de burgeroorlog.


Artur Mass is de politicus die in de recente geschiedenis het separatisme terug aanzwengelde. Een politicus met christen-democratische roots.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 13:54   #160
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
ISIS is kunnen onstaan door het omverwerpen van Hussein (was Trump groot voorstander van)
Was Trump toen een politicus die beslissingen nam ? Het probleem van ISIS komt niet enkel maar van de Amerikaanse inval in Irak. Het probleem komt omdat ze de Iraakse bevolking hebben laten overleven, eens ze beslist hadden van binnen te vallen. Hadden ze ginder iedereen uitgemoord, dan was er geen ISIS geweest ook niet he.

Het zijn halfslachtige agressies die problemen veroorzaken. Ofwel val je niet aan, oftewel roei je de vijand helemaal tot de laatste uit. Alles daar tussenin is voor ambras zorgen. Men moet geen oorlogen voorkomen, men moet ze afwerken. Door de verliezer tot de laatste man, vrouw en kind uit te roeien.

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2019 om 13:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be